NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

vragen over KLM

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> REIZEN / VAKANTIE / BUITENLAND
Gast
11-12-2004 15:16 vragen over KLM Reageer met quote




1. Welke vormen van medische hulp biedt KLM op luchthavens en tijdens de
vlucht?
2. Welke soorten maaltijden zijn aan boord van KLM-vluchten beschikbaar?
3. mag ik aan boord van een KLM-vlucht telefoneren?
4. Hoeveel miles spaar ik als ik vlieg?
 




Gast
20-12-2004 19:36 Re: vragen over KLM Reageer met quote




Anonymous schreef:
1. Welke vormen van medische hulp biedt KLM op luchthavens en tijdens de
vlucht?
2. Welke soorten maaltijden zijn aan boord van KLM-vluchten beschikbaar?
3. mag ik aan boord van een KLM-vlucht telefoneren?
4. Hoeveel miles spaar ik als ik vlieg?
Gast
02-11-2006 18:51  Reageer met quote




hoeveel bagage mag je meenemen naar singapore
Gast
05-11-2006 16:33 antwoord vragen over KLM Reageer met quote




Ik werk als grondstewardess bij de klm en kan je wellicht helpen met antwoord op je vragen.

1. 1. Welke vormen van medische hulp biedt KLM op luchthavens en tijdens de
vlucht?

A: KLM doet op de luchthaven bij een ongeval vaak een beroep op de algemene medische dienst. Ook hebben zij mensen in dienst die een medische achtergrond hebben.

2. Welke soorten maaltijden zijn aan boord van KLM-vluchten beschikbaar?
A: Er zijn aan boord de standaard maaltijden aanwezig: vegetarisch of met vlees. Je kan terplekke dus kiezen. Volg je een bepaald dieet, dan kan je tijdens het reserveren van je vlucht, 2 weken van te voren uiterlijk, een speciale maaltijd bestellen. Dit kan bv gluten vrij, zoutarm, aziatisch vegetarisch, kosher, moslim zijn.

3. mag ik aan boord van een KLM-vlucht telefoneren?
A: Je mag ongetwijfeld telefoneren, maar dit is ontzettend duur. Kijk er niet van op als je E15 per minuut wordt gechargd. Dit kan door middel van een creditcard. Op de 777 vliegtuigen heb je een pad waarmee je een dvdsysteem kan bedienen maar ook mee kan telefoneren. Wat absoluut verboden is is natuurlijk gebruik van je mobiel, dit kan verstoringen veroorzaken aan het vliegtuig en is ontzettend gevaarlijk.

4. Hoeveel miles spaar ik als ik vlieg?
A: Afhankelijk van het aantal mijlen dat je hebt gevlogen krijg je het aantal punten (miles) bijgeschreven op je frequent flyer kaart. Voor een vlucht naar Bangkok krijg je dus meer miles dan voor een vlucht naar Brussel. Neem je kaart altijd mee en controleer bij elke stretch dat je vliegt of je kaartnummer erin staat. Dit kan je altijd doen bij een transferdesk of incheckbalie, als je kaartnummer er niet in staat kan de medewerker dit meteen voor je doen. Alleen op vluchten die je al hebt gevlogen en waarbij je bent vergeten het nummer te melden kan je de miles alleen laten bijschrijven via het net www.klm.com of via de post. Bewaar dus altijd het recu van je instapkaart.

succes met vliegen!
Gast
05-11-2006 20:21 Het maximaal aantal kilo's op de vlucht naar Singapore Reageer met quote




Het antwoord op de vraag:
Hoeveel baggage mag je meenemen naar Singapore?

-Indien je met de vliegtuigmaatschappijen KLM en Singapore Airlines vliegt is dit 20 KG in de economy class en 30 kgs in de business class.
Bij zowel klM als Singapore Airlines mag je 10 kilo aan handbaggage meenemen.

Let op:Sinds 6 november mag je in je handbaggage heel weinig vloeibare produkten meenemen, per produkt niet meer dan 100 ML, bovendien wordt je geacht de vloeibare produkten in een doorzichtig plastic te stoppen. Dit geldt voor alle maatschappijen en is internationaal bepaald.

Er wordt een uitzondering gemaakt op de 100 ml -regel, dit geldt voor mensen die medicijnen en/of babyvoedsel mee hebben.
Gast
18-05-2009 12:03 etenswaren Reageer met quote




Mag ik vacuum verpakte kaas meenemen in de handbagage op een vlucht van Amsterdam naar Frankrijk ?
Frits
Gast
16-06-2009 19:55 canada Reageer met quote




Ik ga naar Canada geldt die 20kg gewone bagage en 10 kg handbagage dan ook?
Betty
Gast
23-07-2009 18:48 vraag over klm Reageer met quote




Wij hebben voor 4 personen geboekt voor een klm vlucht naar istanboel maar nu kan de hoofdboeker (mijn vader) niet mee.
Nu vraag ik mij het volgende af als hij niet inchekt kunnen de andere 3 reizigers dat wel doen op schiphol en als hij later toch nog komt kan hij dan samen met ons terug naar amsterdam met de klm ticket die hij niet heeft gebruikt.
waalwijk
23-07-2009 20:26 E- Ticket Reageer met quote




Hallo

Ik heb een vraag over en eticket die ik een tijd geleden geboekt heb.
Ik heb voor vier personen een vliegreis geboekt bij KLM nu is er een probleem dat ik niet meekan maar mijn vrouw en kinderen wel.
Dus zij gaan en ik niet nu is mijn vraag is het een probleem als ik niet inchek bij de heen vlucht en een week later een nieuwe enkele ticket boek en dan bij de terug reis weer terug kan met mijn ticket waar ik niet voor heb ingechekt bij de heenreis.
Ook kunnen mijn vrouw en kinderen wel incheken als ik als hoofdboeker niet meega.

Alvast bedankt
Gast
11-06-2011 19:27 shag Reageer met quote




hoeveel shag mag ik meeneemen naar mexico
Gast
20-06-2011 17:31 vluchten Amsterdam/ Vancouver Reageer met quote




Graag wilde ik graag weten op welke dagen in de week de KLM
op Vancouver vliegt.
bedankt Riette
Gast
04-08-2011 12:33 maaltijden Reageer met quote




Als je een vlucht boekt met een reistijd van 11 uur, wordt er dan meer dan een maaltijd geserveerd ?
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden