NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

vragen over KLM

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> REIZEN / VAKANTIE / BUITENLAND
Gast
11-12-2004 15:16 vragen over KLM Reageer met quote




1. Welke vormen van medische hulp biedt KLM op luchthavens en tijdens de
vlucht?
2. Welke soorten maaltijden zijn aan boord van KLM-vluchten beschikbaar?
3. mag ik aan boord van een KLM-vlucht telefoneren?
4. Hoeveel miles spaar ik als ik vlieg?
 




Gast
20-12-2004 19:36 Re: vragen over KLM Reageer met quote




Anonymous schreef:
1. Welke vormen van medische hulp biedt KLM op luchthavens en tijdens de
vlucht?
2. Welke soorten maaltijden zijn aan boord van KLM-vluchten beschikbaar?
3. mag ik aan boord van een KLM-vlucht telefoneren?
4. Hoeveel miles spaar ik als ik vlieg?
Gast
02-11-2006 18:51  Reageer met quote




hoeveel bagage mag je meenemen naar singapore
Gast
05-11-2006 16:33 antwoord vragen over KLM Reageer met quote




Ik werk als grondstewardess bij de klm en kan je wellicht helpen met antwoord op je vragen.

1. 1. Welke vormen van medische hulp biedt KLM op luchthavens en tijdens de
vlucht?

A: KLM doet op de luchthaven bij een ongeval vaak een beroep op de algemene medische dienst. Ook hebben zij mensen in dienst die een medische achtergrond hebben.

2. Welke soorten maaltijden zijn aan boord van KLM-vluchten beschikbaar?
A: Er zijn aan boord de standaard maaltijden aanwezig: vegetarisch of met vlees. Je kan terplekke dus kiezen. Volg je een bepaald dieet, dan kan je tijdens het reserveren van je vlucht, 2 weken van te voren uiterlijk, een speciale maaltijd bestellen. Dit kan bv gluten vrij, zoutarm, aziatisch vegetarisch, kosher, moslim zijn.

3. mag ik aan boord van een KLM-vlucht telefoneren?