NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... , 317, 318, 319  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Corina
01-01-2012 16:05  Reageer met quote




tollie schreef:
Bedankt!

Ik wens jullie ook allemaal een goed uiteinde en goed begin van het volgende jaar.

PS: Kijk uit met je winplexvingertjes met vuurwerk


hahaha, heb ze nog allemaal. op naar een jaar met veel plexsuccessen.

gr. corina
 




tollie
13-01-2012 20:43  Reageer met quote




Hoe gaat het met winplex bij jullie. Ik heb zojuist heel D39 uitgespeeld. Zowaar elk level gehaald!

Gr tollie
abbycail
16-01-2012 15:30  Reageer met quote




tollie schreef:
Hoe gaat het met winplex bij jullie. Ik heb zojuist heel D39 uitgespeeld. Zowaar elk level gehaald!

Gr tollie

ik heb nieuwe laptop, had supaplex gekopieerd op zon stick, en was wel gelukt maar moest toch alles weer opnieuw doen, voor de zoveelste keer, zucht
gr abby
tollie
16-01-2012 17:32  Reageer met quote




abbycail schreef:
ik heb nieuwe laptop, had supaplex gekopieerd op zon stick, en was wel gelukt maar moest toch alles weer opnieuw doen, voor de zoveelste keer, zucht
gr abby


Vaag! Ik heb het op twee pc's staan en als ik het kopier naar een andere dan gaan alle uitgespeelde levels mee!

Suc6 met de schade inhalen

gr tollie
abbycail
16-01-2012 20:46  Reageer met quote




tollie schreef:
Vaag! Ik heb het op twee pc's staan en als ik het kopier naar een andere dan gaan alle uitgespeelde levels mee!

Suc6 met de schade inhalen

gr tollie

heb het zelfs 3x overgedaan,maar blijf lege levels krijgen, dus moet maar weer
tollie
17-01-2012 19:44  Reageer met quote




abbycail schreef:
heb het zelfs 3x overgedaan,maar blijf lege levels krijgen, dus moet maar weer


suc6
abbycail
25-01-2012 15:45 level 11 d22 Reageer met quote




hoe ging deze ook al weer, weet iemand dat nog?
tollie
28-01-2012 16:39 Re: level 11 d22 Reageer met quote




abbycail schreef:
hoe ging deze ook al weer, weet iemand dat nog?


Heb je hem inmiddels al?

Ik neem aan dat je het stuk bij die diskettes bedoeld.

Als je daar bent zuig je het stuk je groen weg zodat die 2 bovenste blokken allebij 1 naar beneden vallen over die infotrons. Zo kun je de infotrons van de diskettes afzuigen en een blok er op duwen.

Als laatste pak je de infotron onder de diskette helemaal boven aan rechts en scheur je naar de E toe

Gr tollie
abbycail
30-01-2012 13:53 Re: level 11 d22 Reageer met quote




tollie schreef:
Heb je hem inmiddels al?

Ik neem aan dat je het stuk bij die diskettes bedoeld.

Als je daar bent zuig je het stuk je groen weg zodat die 2 bovenste blokken allebij 1 naar beneden vallen over die infotrons. Zo kun je de infotrons van de diskettes afzuigen en een blok er op duwen.

Als laatste pak je de infotron onder de diskette helemaal boven aan rechts en scheur je naar de E toe

Gr tollie

heb hem hoor, was het gewoon vergeten, djw
tollie
12-03-2012 17:52  Reageer met quote




Iemand nog aan de winplex? Ik schiet al aardig op met de levels!

gr tollie
abbycail
18-03-2012 20:52  Reageer met quote




tollie schreef:
Iemand nog aan de winplex? Ik schiet al aardig op met de levels!

gr tollie

ja hoor ben ook druk bezig, is stil hier
henriette
05-04-2012 12:00 accua.dat Reageer met quote




graag hulp bij accua level 13
alvast bedankt
groetjes Henriette
abbycail
05-04-2012 12:20 Re: accua.dat Reageer met quote




henriette schreef:
graag hulp bij accua level 13
alvast bedankt
groetjes Henriette

zie dat ik die niet meer hebt, als je wilt en kunt stuur hem naar g.steensma@gmail.com dan kan ik kijken naar dat level
gr abby
abbycail
05-04-2012 21:38 Re: accua.dat Reageer met quote




henriette schreef:
graag hulp bij accua level 13
alvast bedankt
groetjes Henriette

je bedoelde 16 he, die heb ik ooit gehaald en was complex (vooor mij dan) hhahaha maar die is niet zo 1 23 uitgelegd, zou het fijn vinden als je zegt waar je het niet weet leg ik dat vak, of die vakken uit,
gr abby
ps als ik het nog weet
tollie
06-04-2012 13:08 accua.dat Reageer met quote




13 of 16 misschien kan ik ook meehelpen. Wel weer tijd voor wat winplex actie haha!

Gr tollie
henriette
06-04-2012 16:32 accua.dat Reageer met quote




ik weet bij level 16 niet hoe ik die infotron aan de linkerkant vrij moet maken. ik heb nu alles gepakt en nog 1 bom over en dan die ene aan de linkerkant in het hok die vast zit
gr henriette
abbycail
06-04-2012 17:23 Re: accua.dat Reageer met quote




tollie schreef:
13 of 16 misschien kan ik ook meehelpen. Wel weer tijd voor wat winplex actie haha!

Gr tollie

wil jij deze dan uitleggen tollie? level 16 is het weet het niet goed meer en ben dan uren bezig,
gr abby
abbycail
16-04-2012 10:50 Re: accua.dat Reageer met quote




henriette schreef:
ik weet bij level 16 niet hoe ik die infotron aan de linkerkant vrij moet maken. ik heb nu alles gepakt en nog 1 bom over en dan die ene aan de linkerkant in het hok die vast zit
gr henriette

tollie laat even niets van zich horen maar als je nog andere levels hebt waar je niet uit komt hoor ik het wel, kijk ik of ik ze nog weet
gr abby
henriette
13-05-2012 10:04 d02 Reageer met quote




je mag mij wel helpen bij level 17. er staat wel ergens een uitleg, maar daar snap ik totaal niets van.
linkerkant kom ik wel uit.
het gaat om hoe je naar de bovensten (waar je begint) en onderaan rechts.
hoe ik daar verder kom
gr henriette
abbycail
18-05-2012 8:36 Re: d02 Reageer met quote




henriette schreef:
je mag mij wel helpen bij level 17. er staat wel ergens een uitleg, maar daar snap ik totaal niets van.
linkerkant kom ik wel uit.
het gaat om hoe je naar de bovensten (waar je begint) en onderaan rechts.
hoe ik daar verder kom
gr henriette

bedoel je levels d2? zeg me op welke pagina de uitleg staat dan lees ik hem door en probeer ik het beter uit te leggen, dit is een beetje een rot level en ik moet hem dan wel tig x spelen om het goed uit te leggen, als ik de uitleg lees weet ik het wel weer en kan ik hem beter uitleggen
gr abby
henriette
20-05-2012 20:16 d02 Reageer met quote




idd bedoel ik level 17 van d02. op bladzijde 256 staat een uitleg. als ik de middelste groenen en de infotrons weg heb gehaald dan zou ik naar rechts moeten, maar daar zie ik geen enkele mogelijkheid om daar een gat te maken zonder een bom.
als ik gewoon naar links ga dan krijg ik daar alles voor elkaar, maar ik kom dus niet naar rechts (om verder te kunnen).
gr.
henriette
20-05-2012 21:51  Reageer met quote




eigenlijk snap ik het eerste stukje van de uitleg al totaal niet.
en het tweede stukje ook niet. lijkt net of er of een totaal ander level gesproken wordt.
gr
abbycail
22-05-2012 21:18 Re: d02 Reageer met quote




henriette schreef:
idd bedoel ik level 17 van d02. op bladzijde 256 staat een uitleg. als ik de middelste groenen en de infotrons weg heb gehaald dan zou ik naar rechts moeten, maar daar zie ik geen enkele mogelijkheid om daar een gat te maken zonder een bom.
als ik gewoon naar links ga dan krijg ik daar alles voor elkaar, maar ik kom dus niet naar rechts (om verder te kunnen).
gr.

maar je hebt toch een rode diskette boven je staan bij het begin? die zet je boven je hoofd neer laat de ballen zo vallen dat de poortjes onder je vrij blijven, dus boven zorgen dat er ook links en rechts op die kant blijven liggen, dan ga je boven je door poortje links en erna door poortje rechts
dat is level 17 van levels d02
gr abby
JanRouw
17-06-2013 19:47 wie helpt me Reageer met quote




wie kan mij helpen met level 36 push en level 46 chamber music.
abbycail
01-08-2013 13:22 Re: wie helpt me Reageer met quote




JanRouw schreef:
wie kan mij helpen met level 36 push en level 46 chamber music.

ik wil je wel helpen zeg maar waar je blijft steken in dat level
gr abby
JanRouw
01-08-2013 14:43  Reageer met quote




die levels heb ik inmiddels voor elkaar gekregen ik blijf nu steken op level 63 phil's first het eerste deel red ik wel maar op een geven moment komen die bommen te vallen om die driehoekjes te pakken maar dan kom ik vast te zitten en level 66 daar kom ik 1 bom te kort om bij het eind te komen en bij 67 weet ik het begin niet met het verschuiven van de vakjes die ontploffen.
als je mij daar mee kunt helpen heel graag
alvast bedankt
abbycail
02-08-2013 8:19  Reageer met quote




JanRouw schreef:
die levels heb ik inmiddels voor elkaar gekregen ik blijf nu steken op level 63 phil's first het eerste deel red ik wel maar op een geven moment komen die bommen te vallen om die driehoekjes te pakken maar dan kom ik vast te zitten en level 66 daar kom ik 1 bom te kort om bij het eind te komen en bij 67 weet ik het begin niet met het verschuiven van de vakjes die ontploffen.
als je mij daar mee kunt helpen heel graag
alvast bedankt

zal ze proberen uit te leggen, is heel lang geleden dat ik heb gespeeld dus even geduld, komt eraan
gr abby
abbycail
02-08-2013 8:32  Reageer met quote




63, je gaat eerst naar beneden en zuigt dan snel de infotron weg en stapt opzij, dan pak je de anderen daar, dan ga je naar links en helemaal naar onderen vakjes weghalen, dan laat je de eerste steen vallen (gewn stukje terug gaan) dan laat je de eerste rij stenen vallen, als ze uitgerold zijn duw je de steen boven het gat naar rechts en ga je het gat in, helemaal naar onderen en dan opzij, dan laat je telkens wat meer vallen en haal je de 2 infotrons eruit ga je naar boven en kom je op eeen simpeler stukje, je je komt dan tussen 2 stenen te staan, vlak daarna, je gaat naar onderen 1tje en zuigt het vakje onder de linkersteen weg, pakt de infotron en kunt verder dan ga je beneden eerst naar links en haal je van het vierkant alle vakjes weg, behalve de 2 direct boven de opening en de 3 linksonder naar boven, daar valt een steen op en kun je een infotron pakken, dan ga je boven naar het gat en laat je de eerste steen vallen, dan ga je naar links nog een steen, dan laat je weer een steen vallen waarbij 3 infotrons liggen, maar die pak je niet, je gaat weer naar het gat waar nu als het goed is 3 stenen op de grond liggen en 1 op het ''muurtje'' links, onder die laatste ga je staan en dan ga je naar beneden en naar links, dan valt er een steen 8er je die je opzij kunt schuiven naar regts, pak de 2 infotrons en ga verder, haal dan alleen de linkerrij vakjes weg en 1 andere (waar je zelf moet staan) dan krijg je rijtje infotrons, daar laat je ook steeds meer vallen door vakjes open te makendan kom je in een vakje waar je de infotrons tamelijk makkelijk kunt pakken alleen je moet niet de drie pakken die terugleiden dan ga je naar boven en dan liggen daar 2 stenen, de bovenste laat je vallen en die duw je dan van het heuveltje af waar hij was opgevallen, dan pak je de infotrons daar rechtsboven en ga je onderdoor, pak je de infotronsen duw je de steen die nog overgebleven is van die 2 hierboven ^^ die duw je weer van het heuveltje af, nou kun je via de 3 infotrons die overgebleven zijn, terug naar het vierkant, daar ga je naar boven en naar regts, maar je laat zo weinig mogelijk stenen vallen, volgens mij hoef je er maar 4 te laten vallen voordat je bij de infotron kunt komen en het grote blok met stenen, dan laat je de stenen vallen, alleen daar ren je dan vooruit en je gaat regtsboven in het vierkant staan, je laat alles vallen en of je kunt meteen weer terug, of je moet de bovenste steen even naar links duwen, dan ga je weer naar boven en pak je de infotron. je gaat terug via het muurtje van 2 vakjes regts in het vierkant, dan ga je naar regts en je gaat eerst helemaal naar regts waar eenrichtingspijltjes zijn, daar maak je 2 rijen van 3 vakjes vrij en je gaat weer terug, dan ligt er een steen in de weg, die duw je helemaal naar links, dan valt er weer een steen, die duw je naar regts in het middelste vakjes van de onderste rij die je net vrijgemaakt hebt, je gaat weer terug, duwt de steen opzij en pakt de infotrons en gaat verder, dan kom je bij een lange route met allemaal zijtakken, die regtsonder is makkelijk je zorgt ervoor dat de uitgang van de pijltjes open is en gaat naar binnen, dan valt er 1 steen, maar dat is niet erg, dan ga je naar regts zonder iets te laten vallen en maak je het vak regtsonder leeg, dan laat je de meest regterrij vallen en ga je naast het vallen staan en houdt je spatie en pijltje naar regts ingedrukt zodat je vallende infotrons ertussenuit zuigt, dan zorg je ervoor dat de overgebleven stenen naar regts in het gat vallen, dan pak je de infotrons en ga je naar buiten, de volgende weet ik niet meer uit het hoofd, dus ik ga nu weer ff die level spelen en dan komt zo het vervolg
abbycail
02-08-2013 8:34  Reageer met quote




dan kom je bij de zijtak met de schaar of ronddraaiend ding (hangt van de versie af, die kun je om het middelste blokje laten draaien, maar op zich moet je dit zelf wel kunnen, dan ga je terug en naar boven, kom je bij een rij stenen met 1 infotron erin, daaronder haal je alle vakjes op 1 na weg en ga je naar links, onder en naar links ligt een steen, die moet je straks naar regts kunnen duwen en in een gat, dus daarvoor haal je de vakjes weg. dan daarboven links kom je onder 3 stenen te staan, dan zuig je het vakje regts weg en stap je naar links, je pakt de rest van de infotrons erboven en gaat naar links, dan komt rottig stukjeje gaat naar beneden en voordat je naar regts gaat naar de steen, zuig je heel snel de infotron eronder op, het lukt niet altijd, maar werkt wel, dan duw je de steen naar regtsen ga je naar boven en naar regts via 2 infotrons dan kom je boven 2 stenen, die boven een gat liggen, die duw je een voor een helemaal naar regts, dan kun je het gat veilig in en pak je de infotrons, dan ga je naar linksboven en ga je onder de eerste infotrons staan, doe 2 stappen opzij en zuig links, pak alle infotrons en ga terug via de eerste 2 infotrons, dan laat je de steen vallen naar het nieuwe stuk en kom je bij een pijltje, daar8er is een makkelijk stukje, totdat het naar beneden gaat, daar kom je bij een infotron onder een steen, die pak je en je zuigt het vakje dan links van je weg, stapt naar regts en duwt de steen naar links, dan ga je naar onder, kun je zonder veel problemen een aantal infotrons pakken, totdat je regtsboven een vierkant van stenen van 2 x 2 komt met daaronder wat infotrons en 2 pijltjes, je gaat naar onder en dan naar links en je komt onder het linkeronderblokje van het oude vierkant van 2 x 2, dan komt een btje rottig stukje, het kan op 2 manieren, allebei voordelen en nadelen: 1, je gaat naar beneden en terwijl je naar beneden gaat zuig je heel snel de infotron regts uit de ''muur'' en je gaat meteen verder of 2, je gaat naar beneden, maar hapert even in je afdaling, waardoor dezelfde infotron, die je bij optie 1 weg zou zuigen, die bovenop een stukje muur lag, links van dat stukje muur komt te liggen, dan ga je verder via de meest logische weg, dan kom je in een gang naar boven, als je optie 2 net hebt gekozen, kun je door de pijltjes hem pakken en weer terug, bij optie 1 kun je gewn verder, je laat het eerste rijtje gewn naar beneden vallen en je pakt alle infotrons van dat rijtje, dan laat je de eerste (van 3) stenen vallen, en die duw je naar regts in het gat, dan pak je de eerste 3 infotrons en zuig je links 1 weg, dan ga je via een rijtje infotrons helemaal naar regts, je pakt de drie overige infotrons en je raakt de E aan! dat was Phil's First
gr abby
abbycail
02-08-2013 8:45 level 66 Reageer met quote




je gaat naar boven en naar rechts, je ziet dat lange vak met die 3 ballen er in op elkaar en een bal beneden, je kan er niet in om de infotrons te pakken, dus laat je hem aan de buitenkant ontploffen, doe dat naast het poortje van dat vak rechts ernaast en laat hem ontploffen op hr moment dat er een schaar langskomt zodat dat poorje ook ontploft, volgens mij moet dat het zijn, zo niet hoor ik het wel, ik hield daar juist een bom over , uit leg van de volgernde staat op de volgende pagina
gr abby


Laatst aangepast door abbycail op 02-08-2013 8:56, in totaal 1 keer bewerkt
Plaats Reactie Pagina 318 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... , 317, 318, 319  Volgende

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden