NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3, ... 317, 318, 319  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Gast
03-05-2006 19:42 hulp gevraagd met supaplex levels Reageer met quote




WIE KAN MIJ HELPEN BIJ LEVEL 59-VICE.... HET VIERKANT VAN 9 STENEN BALLEN. HOE PASSEER IK DIE. IK WIL HET ENORM GRAAG WETEN.
BVD
ERIK
 




Gast
11-05-2006 17:40 Re: hulp gevraagd met supaplex levels Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik kan je wel helpen met die levels



Kan jij mij ook helpen met een paar levels: ik kom niet uit 13, 16, 41 en 43.
Gast
11-05-2006 18:14  Reageer met quote




kan iemand mij helpen??

level 16, kan ik op zich wel, alleen geen zin, iemand tips?
level 56 ofzo (phil's first), snap het eerste stukje wel, daarna niet meer
level 71 head-hunter, ik kom heel ver alleen dan gaan al die scharen
level 72 weet ik niet bij die gele floppies
Gast
11-05-2006 18:16 Re: hulp gevraagd met supaplex levels Reageer met quote




Anonymous schreef:
WIE KAN MIJ HELPEN BIJ LEVEL 59-VICE.... HET VIERKANT VAN 9 STENEN BALLEN. HOE PASSEER IK DIE. IK WIL HET ENORM GRAAG WETEN.
BVD
ERIK


volgens mij daar onder helemaal vrij maken en dan de meest rechte rij laten vallen en dan steeds de bovenste opzij drukken.. als je niet snapt wat ik bedoel ff zeggen
Erick
17-05-2006 18:37 level 59 Reageer met quote
Gast



anonymus ik snap het niet helemaal, en het lukt me ook nog niet.
kun je iets duidelijker zijn. iig alvats bedankt...
ps : ik sta nog steeds voor een raadsel!
carla
30-05-2006 11:26 level 55 Reageer met quote




wie kan me helpen met level 55 the eldritch, ik kom niet uit het eerste stukje, krijg gelijk zo'n bom op mijn koppie.
carla
01-06-2006 19:50 Re: level 59 Reageer met quote




Erick schreef:
anonymus ik snap het niet helemaal, en het lukt me ook nog niet.
kun je iets duidelijker zijn. iig alvats bedankt...
ps : ik sta nog steeds voor een raadsel!


je moet bij die 9 bommen eerst het onderste en daarna het bovenste groene blok weghalen, dan haal je het middenste blok weg en ga snel naar rechts, dan valt de boel inelkaar
groet carla
Gast
03-06-2006 15:11 level 76 Reageer met quote




hallo,
Ik ben bij level 76: al the family!
Ik kom tot het einde alleen ik heb dan 1 christal nog niet maar ik heb geen idee waar die moet liggen :S
kan iemand mij helpen ?

groetjes judith
Gast
04-06-2006 18:34 Re: level 55 Reageer met quote




carla schreef:
wie kan me helpen met level 55 the eldritch, ik kom niet uit het eerste stukje, krijg gelijk zo'n bom op mijn koppie.



haai
als je daar naar beneden gaat en bij jouw dus die bom op je koppie valt dan moet je heel snel die diamant van links wegslurpen met je spatie en dan snel naar rechts toe gaan.

groetjes judith
carla
04-06-2006 20:39 Re: level 55 Reageer met quote




Anonymous schreef:
haai
als je daar naar beneden gaat en bij jouw dus die bom op je koppie valt dan moet je heel snel die diamant van links wegslurpen met je spatie en dan snel naar rechts toe gaan.

groetjes judith


dan moet ik het dus nog sneller doen, zit telkens fout, eerst rechts en dan links, maar ik ga het nog meer proberen
Martijn1984
16-06-2006 12:16 level 100 Reageer met quote




Wie kan me helpen met level 100 IQ! blijkbaar is mijn iq niet toereikend! ik kom niet uit het begin
Martijn1984
16-06-2006 12:20 Re: level 76 Reageer met quote




Anonymous schreef:
hallo,
Ik ben bij level 76: al the family!
Ik kom tot het einde alleen ik heb dan 1 christal nog niet maar ik heb geen idee waar die moet liggen :S
kan iemand mij helpen ?

groetjes judith

Hoi judith probeer iets duidelijker te zijn. kan het nu moeilijk zeggen. waarschijnlijk gaat het rechtsboven fout, waardoor je 1 christal rechtsonder niet meer kunt pakken.[/quote]
Martijn1984
16-06-2006 12:24  Reageer met quote




Als er nog iemand is die hulp nodig heeft bij een level moet hij/zij het maar zeggen. ik ben bij level 106 dus de meeste weet ik wel.
Martijn
Gast
18-06-2006 11:54 level 79, 85, 94 en 97 Reageer met quote




hey mensen! ik ben nou bij level 97 en daarvoor snap ik alles, behalve 79, 85 en 94 want die heb ik geskipped.
als iemand hulp nodig heeft kan ik het wel uitleggen. Kan iemand mij helpen met level 97: Good Job!?? In dat eerste stukje kan ik namelijk niet genoeg infotrons pakken waardoor ik op het einde nog 2 infotrons te kort kom! Martijn, weet jij dit misschien op te lossen??

groetjes dirk
Gast
19-06-2006 22:21 Re: level 76 Reageer met quote




Martijn1984 schreef:
Als er nog iemand is die hulp nodig heeft bij een level moet hij/zij het maar zeggen. ik ben bij level 106 dus de meeste weet ik wel.
Martijn


haai
dank je dat je wilde helpen maar het was al gelukt
het zat hem inderdaad in dat rechtboven en rechts onder

groetjes judith
Martijn1984
20-06-2006 18:10  Reageer met quote




Ja die is idd lastig ja dirk. Maar hij is te doen. ik begin rechts en dan eindig ik links. maar niet te snel alle infotrons willen pakken soms moet je ze gebruiken om stenen weg te krijgen. probeer het nog maar ff als het niet lukt zal ik het proberen te beschrijven.
Gr martijn
silena
21-06-2006 19:05 Re: level 55 Reageer met quote




carla schreef:
wie kan me helpen met level 55 the eldritch, ik kom niet uit het eerste stukje, krijg gelijk zo'n bom op mijn koppie.

Je met in het 2e blokje naar beneden gaan en dan met de spatiebalk en pijltje de infotron onder je weg halen dan naar onder en direct de infotro met pijltje naar links met spatiebalkweghalen em dan direct naar rechts de infotron naast je met een pijltje weg halen en de bal links opzij duwen dan kun je verder. Weet je misschien ook de oplossing van no miracle. hoe kom je bij de diqiuettes
Gast
22-06-2006 20:13  Reageer met quote




weet er iemand cheats voor supaplex of winplex?
groetjes
Numbed
22-06-2006 21:25 net weer begonnen Reageer met quote
Gast



hey mensen Very Happy
ik ben net weer begonnen met supaplex splelen -.- maar paar jaar geleden was ik ergens rond lvl 90, dus ik hoop snel mensen te kunnen helpen met hun vragen Wink
Martijn1984
23-06-2006 13:46  Reageer met quote




Haha bij no miracle heb je de diskettes helemaal niet nodig!! het is een duidelijke instinker!!
Numbed
23-06-2006 17:15 No miracle Reageer met quote
Gast



ach ja -.- no miracle is zo lullig, k heb dr heel lang over gedaan weet ik nog, maar prongeluk gelukt, je moet dat bling ding vermoorden door de infotron die je zo kan pakken op zn hoofd te gooien, ff proberen ent lukt -.-
silena
23-06-2006 17:20  Reageer met quote




Martijn1984 schreef:
Als er nog iemand is die hulp nodig heeft bij een level moet hij/zij het maar zeggen. ik ben bij level 106 dus de meeste weet ik wel.
Martijn


Hallo Martijn,
Kun je me helpen bij level 35 nomiracle, ik kan niet bij de disquette, hoe laat je de disquette aan de linkerkant vallen zodar het hokje ontploft. Alvast bedankt voor de moeite

groet,

silena
Martijn1984
23-06-2006 18:06  Reageer met quote




Hoi silena,

je moet ff het stukje boven jou stukje lezen!Smile

Martijn
numbed
24-06-2006 22:53 no miracle Reageer met quote
Gast



mijn uitleg staat er inderdaad al Laughing

en ik ben nu ergens in de lvl 50 (gaat best snel, 2 dagen voor 50 lvls)
dus alles daar onder kan ik waarschijnlijk wel beantwoorden nu
Martijn1984
27-06-2006 14:23  Reageer met quote




als je nou bij 100 bent kun je mij helpen. ik moet alleen 100,108 en 110 nog. de rest heb ik al. maar jij komt er ook wel een paar tegen denk waar je het moeilijk mee gaat krijgen!

Martijn
numbed
03-07-2006 11:25  Reageer met quote
Gast



ik heb er nu inderdaad 4 waar ik beetje problemen mee heb, dus zit nu tijdje vast bij lvl 74 ofzo Razz mja... t lukt vanzelf als ik maar blijf proberen!
Gast
14-07-2006 11:06 supaplex... Reageer met quote




heejj heejj,,

ik heb oowk supaplex Wink maar ik kan level 63 68 71 72 niet halen..
ik sta nou op heel veel forums maar niemand helpt mij...
zou hier alsjeblieft een reactie op kunnen komen..

xx lieke
Gast
15-07-2006 19:21  Reageer met quote




hey lieke

waar loop je vast dan in die levels Ik wil je wel helpen

Gr tollie
Gast
17-07-2006 8:41 supaplex... Reageer met quote




heejj heejj tollie en anderen..!

Echt superbedankt dat je me wil helpen..!!SmileSmileWink

Level 63:

als je begint het vak ernaast..:)ik heb haast elke mogelijkheid geprobeert maar ik kom er gewoon niet uit..
Of voor het begin (het stukje waar je het vak in komt) valt een steen en ik krijg daar heel veel infotrons niet te pakken..
---snappie..??!Wink---

Level 68:

ik moet telkens nog 1 infotron en die zit 8 of negen vakjes recht van de E = het eind..
ik heb dan nogmaar 1 diskette over om daar te komen..
weet jij een stukje waar ik waarschijnlijk de mist in ga of moet ik meer diskettes gaan zoeken..??

Level 71:

tja.. hoe moet ik dit nou uitleggen..!!Wink
eehh... bij het 8 9 en 10 de schaartjes post..
als ik eerst 8 openmaak en dan 9 en 10 dan ga ik dood door de 8ste schaartjes post.. en als ik eerst 9 en 10 open maak en san weer terug ga naar post 8 ga ik dood door de schaartjes van post negen en tien.. snappie..??(dan ben je een genie als je dit nog allemaal snapt..Wink
ennee... als je dan verdergaat kom je alle maal helelange slierten van infotronnen tegen maar daar heb je tog nooit genoeg tijd voor om die te pakken zonder dat de schaartjes op je af komen,..?? naja dit was level 71..SmileSmileSmile


ooh.. mijn vingers gaan pijn doen van al dat typen..WinkWink


Level 72...

Hok 4 met al die diskettes.. de eerste en de 2 laatse lukt wel maar bij die anderen niet.. als ik daar een steen op gooi en hij ontploft valt er nog een steen boven op..
en bij het stukje er recht onder..
moet je daar je eigen diskette die je in dat vak hebt gepakt laten onploffen of moet dat in dat vak ernaast..??

naja.. ik hoop dat je me kunt helpen..

heel veel kussies. en alvast bedankt..Wink

xx lieke
Gast
17-07-2006 8:42 typen.. Reageer met quote




wooww wat hep ik veel getypt..!!Wink
Plaats Reactie Pagina 2 van 319
Vorige  1, 2, 3, ... 317, 318, 319  Volgende

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden