NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

haar straighten
Vorige  1, 2, 3  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> WINKELEN / ZAKELIJK
Gast
04-01-2009 20:27 Re: haar straighten Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik zou heel graag mn haar straighten het liefst in amsterdam.
er schijnt een kapsalon te zijn waar ze alleen maar natuurlijke behandelingen gebruiken, en een vriendin van mij heeft het ook gedaan... het is ong een half jaar geleden en het is nog steeds mooi stijl enzo
ik zou dat ook heel graag willen
iemand die nog adressen weet in amsterdam????



Hallo,
heb je inmiddels al een adres(sen) gekregen van de kappers die dit doen wil je het mij ook laten weten svp
 




Gast
20-01-2009 19:31  Reageer met quote




zeg ,
kben kerel met ongeveer haar van 6 cm en ongeloofelijk sterke krullen.
Ik wou mijn haar laten groeien tot het ongeveer zo'n 10cm is en dan laten straightenen. Nu vraag ik me af hoeveel me dit gaat koste en of dit werkelijk blijft zitten. En of je dan ook wakker word met perfect sluik haar zoals de dage rvoor?
Gast
20-05-2009 16:44 haar straighten kan zeer schadelijk zijn Reageer met quote




Heeey,
ik zie hier dat heel veel mensen hun haar permanent willen straightnen. Ik heb het zelf 2 keer gedaan, was 2 keer een totale ramp. Ik heb een beetje droog, vrij krullend haar, maar niet perse heel kroes ofzo. De eerste keer was het extreem duur (mijn haar komt tot m'n schouders) en is m'n hoofdhuid permanent beschadigd. (na 2 dagen niet m'n haar wassen kan ik bijna letterlijk de huid van hoofd krabben, not pretty!) Het was zogenaamd 6 maanden stijl, maar na 3 wasbeurten begon het al minder te worden, na 2 maanden was het net zoals normaal. Wegegooid geld dus. De 2e keer was nog veel erger, want toen had die idioot het niet goed wassen, waardoor ik de volgende dag een verbrande hoofdhuid had met dikke korsten chemische troep in mn haar en op m'n hoofd geplakt. Realiseer je dat dit heftige chemische middelen zijn waarmee wordt geklooid, en dat die je huid (en haar!) echt permanent kunnen beschadigen! (Eerste keer is nu ong. 8 jaar geleden, en m'n hoofdhuid is nooit hersteld) Bovendien is het nooit zo dat het ook echt 6 maanden (of 10 maanden, dies er ook nog) zo blijft als toen je net uit de kapper stapte. Na een paar wasbeurten zal je al verschil merken, geloof me. Wees dus voorzichtig, en probeer al helemaal geen dingen van "minder dan 100 euro", want dan is de enige garantie dieje hebt dat het rotzooi is. Chemische straightening is heel duur!
Gast
09-10-2009 13:42  Reageer met quote




Anonymous schreef:
wonderstraight, yuko methode, chi methode , prijs: hangt van je haar lengte af.. als je over je schouders hebt spreek je van 200 a 300 euro... maar al die 3 methodes zijn anders.. wonderstraight is bijv. voor mensen met kroes haar..
Het blijft wel een half jaar zitten.. (tot het er uitrgroeit zeg maar..)


maar ik heb geen kroes haar maar best een grote bos krullen en is over me schouders welke meot ik dan gebruiken en hoe duur is het ?
Gast
16-10-2009 18:45 GHG Wonderstraight Reageer met quote




Kijk eens op *** Daar vind je een hele goeie wonderstraight die je voor ongeveer € 50,- kunt kopen en dan zelf aanbrengen (gebruiksaanwijzing kun je er ook downloaden). Maakt je haar echt mooi glad.
Ik heb er ook een CHI stijltang gekocht en die maakt het nog mooier! Ik ben er superblij mee.

Gr. Eugenie
Gast
11-11-2009 22:57  Reageer met quote




ik zou heel graag mn haar straighten het liefst in amsterdam.
er schijnt een kapsalon te zijn waar ze alleen maar natuurlijke behandelingen gebruiken, en een vriendin van mij heeft het ook gedaan... het is ong een half jaar geleden en het is nog steeds mooi stijl enzo
ik zou dat ook heel graag willen
iemand die nog adressen weet in amsterdam????

Even googlen op janine van Troo. Zij heeft die natuurlijke black hair of beauty center geopend.
Gast
16-11-2009 17:05 Straighten Reageer met quote




Heb nu een product gekocht bij *** de Ion straigthening Cream. Wordt gezegd dat het de Wonderstraight is. Nou ben benieuwd als het goed is krijg ik het product over 3 dagen. Ik zal mijn bevindingen op deze forum plaatsen.
Voorheen ging ik altijd naar ***. Echter is dat zo prijzig. Vorige keer was ik 290 kwijt en had toen een boblijn lengte. Mijn haar is inmiddels lang geworden net iets over mijn schouders. Omdat het daar per cm wordt berekend, weet ik nu al dat ik rond de 350 kwijt ben. Vandaar dat ik heb lopen speuren op internet en ben *** tegengekomen. Nou zodra ik het heb gedaan laat ik het jullie weten.
Gast
07-12-2009 14:24 Re: Straighten Reageer met quote




Anonymous schreef:
Heb nu een product gekocht bij *** de Ion straigthening Cream. Wordt gezegd dat het de Wonderstraight is. Nou ben benieuwd als het goed is krijg ik het product over 3 dagen. Ik zal mijn bevindingen op deze forum plaatsen.
Voorheen ging ik altijd naar ***. Echter is dat zo prijzig. Vorige keer was ik 290 kwijt en had toen een boblijn lengte. Mijn haar is inmiddels lang geworden net iets over mijn schouders. Omdat het daar per cm wordt berekend, weet ik nu al dat ik rond de 350 kwijt ben. Vandaar dat ik heb lopen speuren op internet en ben *** tegengekomen. Nou zodra ik het heb gedaan laat ik het jullie weten.


En wat is je ervaring met dit product ?
Kocht zelf altijd bij een toko straight van Revlon maar de Toko is hier weg uit me woonplaats.
Gast
09-12-2009 18:39 En heb je het al getest? Reageer met quote




Anonymous schreef:
Heb nu een product gekocht bij *** de Ion straigthening Cream. Wordt gezegd dat het de Wonderstraight is. Nou ben benieuwd als het goed is krijg ik het product over 3 dagen. Ik zal mijn bevindingen op deze forum plaatsen.
Voorheen ging ik altijd naar ***. Echter is dat zo prijzig. Vorige keer was ik 290 kwijt en had toen een boblijn lengte. Mijn haar is inmiddels lang geworden net iets over mijn schouders. Omdat het daar per cm wordt berekend, weet ik nu al dat ik rond de 350 kwijt ben. Vandaar dat ik heb lopen speuren op internet en ben *** tegengekomen. Nou zodra ik het heb gedaan laat ik het jullie weten.

Ik wil namelijk ook zelf straighten. Ben ook op zoek naar (zunara) wonderstraight.

Laat weten hoe het ging.
Gast
17-12-2009 2:18 Geen reactie meer Reageer met quote




ben ook wel benieuwd naar de ervaring met GHG Wonderstraight.

En die van revlon??

Nou succes allemaal!!
Gast
01-02-2010 8:52 GHG wonderstraight Reageer met quote




Hallo,
Ik heb ongeveer half jaar geleden bij *** GHG wonderstraight gekocht, heb het zelf aangebracht is echt een hoop werk maar ben er super tevreden mee. Ik heb van mijn zelf sterke krullen en erg droog haar. Moet het nu weer doen omdat ik uitgroei heb. Raad wel aan om goede verzorging producten te kopen.
Ik ben er echt super tevreden over ben nu binnen en half uurtje klaar met me haar tangen en het blijft goed zitten tot ik het weer was. Ook als ik in de regen heb gelopen zit het nog goed.
Is een hoop werk maar ik vind het zeker de moeite waard vooral omdat je maar +_ 50 euro kwijt ben ik kan me haar 2 keer behandelen met een pot. Lees wel goed de gebruiksaanwijzing op de site en laat de straight niet langer dan aangegeven in je haar zitten.
Voor mij is het echt een uitkomst aangezien ik bij de kapper en hoop geld kwijt was en het resultaat minder.
Gast
01-02-2010 23:14 wonderstraight Reageer met quote




graag had ik een adres bekomen waar ik de wonderstraight producten kan bekomen en-of cursus kan volgen.
ben opstartende kapster.
Gast
07-02-2010 19:23 Wonderingredient Reageer met quote




Keratin is THE stuff, that makes your hair straight!
Gast
05-03-2010 20:15 Wonderstraight Reageer met quote




Ik heb Wonderstraight besteld. Ik heb de instructie uitgeprint en mijn zus heeft het aangebracht. Duurt wel lang natuurlijk, maar dat is altijd zo (ook in een salon).

Het resultaat is echt fantastisch!
Mijn haar is super glad (al een hele tijd) en voelt heel zacht aan.
Aanrader.

Gr. Gwen Martha
Gast
19-03-2010 20:24 Wonderstraight Reageer met quote




Die wonderstraight *** is inderdaad heel goed spul. Ik heb het geprobeerd en ben er heel blij mee.
Behandeling duurt een paar uur, maar is verder heel makkelijk (met instructie erbij natuurlijk).

edit Numix: link verwijderd, en verder nu ook alle links hierboven in posts waarin herhaaldelijk het produkt Wonderstraight incl. link naar de betreffende site wordt genoemd.

Voor vragen over adverteren, zie http://forum.numix.nl/viewtopic.php?t=4723
Gast
24-03-2010 20:32 Hairsalon Favorite rotterdam Reageer met quote




wie heeft hier ervaring mee???????
Gast
07-04-2010 14:04 tevreden Reageer met quote




iemand postte dit:




dit is een goeie chinese kapsalon:
Hairsalon Favorite
West-Kruiskade 3/A
3014 AJ Rotterdam
Telefoonnr: 010-4049855

ik ben geweest en ik ben erg tevreden.
het is steil, maar ik kan het nog wel leuk fohnen
aardige mensen en mijn haar is niet uitgedroogd
kostte 128 eu.
Gast
07-06-2010 18:21 straighten Reageer met quote




ik heb mijn haar paar maanden laten straighten het zat eerst leuk, maar daarna werd het steeds minder steil en steeds doder, mijn haar is nu kort en mijn halve haar is dood door dat stomme straighten ik heb superveel spijt wat moet ik doen? iemand tips? x
Gast
19-07-2010 22:14 wondertsraight Reageer met quote




hoi ik zelf heb hele goede ervaring met GHG ion-straightener creme
heb het via markt plaats gevonden
gebruik het nu een jaar en mijn haar is nog steeds mooi en gezond.

gr
Gast
16-11-2010 17:50 yuko straithening Reageer met quote




Dames ik heb de Yuko straightening gedaan, fantastisch !
Bijna geen stijltang meer nodig ! Ik hjeb het in Gelderland gedaan bij mooi hair & beauty salon.
Mijn haar is glanzend stijl, voelt zachter & vooral pluisvrij !

Linn

Ik heb mijn haar definitief laten stijlen bij Mooi hair & beauty salon. Fantastisch bijna geen stijltang meer nodig !
Mijn haar is glanzend, voelt zacht & pluisvrij !
Ook na een regenbui /na het douche geen pluizige krullen meer !
Yuko straighten is zonder chemicalien, puur natuurlijke ingredienten!

Sammy

dat lijkt mij ook wel wat geen pluishaar meer!!
en dan eindelijk een product zonder chemicalien, dat Yuko straighten- product , heb er ook al veel over gehoord, lees idd goede reacties uit amerika.

Indy

edit Numix: berichten van dezelfde persoon samengevoegd, overduidelijk reclame
Gast
21-01-2011 19:08 Straightenen of uitdunne ? Reageer met quote




Hoi...
ik ben een meisje van 14 jaar en heb binnekort een feestje alleen ik heb echt dik haar maar niet kroes ofso. mijn moeder heeft echt stijl en dun haar en mijn vader heeft dik haar dus ik het et denk ik van hem en ik kan er echt helemaal niks mee !
Ik heb het altijd in vlechten. Kan iemand mij helpen want ik zit eraan te denken om het te gaan straightenen of uitdunnen.
zijn er voor of nadelen en heeft iemand dan een goeie kapsalon die naar me haren kijkt en precies weet wat ie moet doen. DANK JEE ~~!!!! ^^
Gast
28-02-2011 21:28 Re: Straightenen of uitdunne ? Reageer met quote




Anonymous schreef:
Hoi...
ik ben een meisje van 14 jaar en heb binnekort een feestje alleen ik heb echt dik haar maar niet kroes ofso. mijn moeder heeft echt stijl en dun haar en mijn vader heeft dik haar dus ik het et denk ik van hem en ik kan er echt helemaal niks mee !
Ik heb het altijd in vlechten. Kan iemand mij helpen want ik zit eraan te denken om het te gaan straightenen of uitdunnen.
zijn er voor of nadelen en heeft iemand dan een goeie kapsalon die naar me haren kijkt en precies weet wat ie moet doen. DANK JEE ~~!!!! ^^
Gast
28-02-2011 21:40 wonderstraight Reageer met quote




Dames,

Je zou naar *** kunnen gaan, maar dan ben je veel geld kwijt. Mijn eerste behandelingen heb ik daar gedaan. Je betaalt per CM, dus het wordt na een tijd een hele dure geschiedenis. Als je zelf handig bent kun je wonderstraight zelf doen. Je kunt dit voor een goede prijs bestellen via ***. Opgelet: houd je aan instructies. het werkt het beste op Virgin hair. het resultaat op het deel waar straight, curly, verf in zit wordt minder glad. Pas na 1 of 2 jaar zie het beste resultaat. Haar waar niks inzit reageert meteen goed. Je moet goed en precies kunnen tangen tijdens de behandeling. Daarna is het belangrijk dat je het haar goed verzorgt. Goede shampoo en stylingproducten. Ga daar niet op bezuinigen want dan krijg je heel droog haar. Mijn laatste ontdekking is Moroccan Oil en het merk L'Anza. Duur maar super. Met wonderstraight zijn je bad hair days over. Het is wel zo dat als je hiervoor kiest dat je krullen weg zijn.

edit Numix: zie hieronder
Gast
03-03-2011 18:28 Wonderstraight Reageer met quote




Ik heb ook bij *** gekocht. Inderdaad goed de handleiding (staat op de site) volgen. Oppassen als je haar recent is geverfd of gerelaxt. Sommige mensen zijn hierin te ongeduldig.
Behandeling is prima zelf te doen.
Ik heb er ook *** en *** verzorgingsproducten bij gekocht. Kan ik zeker aanraden om te doen.
Succes!

edit Numix: beste "pietje puk", klik hier voor onze reactie op uw eerdere bericht
Gast
21-07-2011 8:19 Straighten Reageer met quote




Hooii
Ik ben een meisje van 12 jaar en ik heb heel erg veel krullen. niet echt kroes. ik stijl mijn haar vaak maar ik vind het erg vervelend worden dus zou ik mijn haar willen Straighten ik hoor van mensen dat je het niet moet doen omdat het heel slecht is maar ik hoor ook dat het prachtige resultaten zijn! is er iemand die het al een tijdje geleden gedaan heeft? zoja zou ik voordelen en nadelen mogen krijgen? en tips enz. groetjes anissa
Gast
04-08-2011 12:35 Keratine Reageer met quote




Als jullie op zoek zijn naar een gezonde methode van haarstyling dan is keratine wat jullie zoeken. Het is ongeveer hetzelfde maar in plaats van het haar te beschadigingen haalt het dode punten weg, geeft je een natuurlijke glans en zal je haar gezonder zijn dan ooit te voren.

Anonymous schreef:
Hooii
Ik ben een meisje van 12 jaar en ik heb heel erg veel krullen. niet echt kroes. ik stijl mijn haar vaak maar ik vind het erg vervelend worden dus zou ik mijn haar willen Straighten ik hoor van mensen dat je het niet moet doen omdat het heel slecht is maar ik hoor ook dat het prachtige resultaten zijn! is er iemand die het al een tijdje geleden gedaan heeft? zoja zou ik voordelen en nadelen mogen krijgen? en tips enz. groetjes anissa


hallo,

Het klopt dat er soorten methodes zijn die heel slecht voor de haren zijn. Je moet gewoon op zoek gaan naar de goede, er zijn bijv. 2 soorten keratine, de natuurlijke versie en de chemische versie. De voordeel van chemische versie is dat het belachelijk goedkoop is, maar de nadeel is wel dat je je haar ermee vernietigt. De natuurlijke versie daarintegen is iets duurder, en verbetert het haar, maakt het gezonder, een tint lichter soms en zelfs de dode punten verdwijnen! Wil je ook zo een behandeling dan staat *** klaar om je te helpen.

Anonymous schreef:
ik heb mijn haar paar maanden laten straighten het zat eerst leuk, maar daarna werd het steeds minder steil en steeds doder, mijn haar is nu kort en mijn halve haar is dood door dat stomme straighten ik heb superveel spijt wat moet ik doen? iemand tips? x


Ooh.. dat is inderdaad heel erg. Ik raad aan om naar een goede kapsalon te gaan en je haar weer laten nachecken. En met goede raad, goede producten is je haar snel weer als vanouds. Het is toch jammer dat iedereen altijd voor de goedkope manier van stijlen kiest. Kies toch een keer voor een iets duurdere keratine behandeling, dan is het je geld te minste waard!

edit Numix: voor advertentiemogelijkheden kunt u contact met ons opnemen, zie rubriek Vragen
Gast
12-12-2011 22:39 Haar Straighten Reageer met quote




PNR HAIR & BEAUTY in roosendaal

Straighten voor 80 euro! 06 11978252
rembrandtgalerij 2
4703 gz roosendaal
Gast
17-12-2011 14:43 Re: Haar Straighten Reageer met quote




Anonymous schreef:
PNR HAIR & BEAUTY in roosendaal

Straighten voor 80 euro! 06 11978252
rembrandtgalerij 2
4703 gz roosendaal



Is deze echt goed? ik wil er heen gaan maar ik wil eerst zeker weten dat hij goed is!
Gast
12-01-2012 9:31 Re: straighten Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik heb mijn haar paar maanden laten straighten het zat eerst leuk, maar daarna werd het steeds minder steil en steeds doder, mijn haar is nu kort en mijn halve haar is dood door dat stomme straighten ik heb superveel spijt wat moet ik doen? iemand tips? x


Top! Ik wil het ook laten doen, was gisteren bij Kapperazzi en hun vroegen er 300,- voor.. oplichters..

Maar wel incl verzorgingsproducten.. dus ik ben benieuwd of die 128 incl verzorgingsproducten is ?

Gr
Gast
10-02-2012 18:00 haar straitner Reageer met quote




n dochter heeft bij de kapper in marokko laten doen met wella straitener , na 8 maanden nog mooi heeft 15 euro gekost
Plaats Reactie Pagina 2 van 3
Vorige  1, 2, 3  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden