NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

haar straighten
1, 2, 3  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> WINKELEN / ZAKELIJK
Gast
29-11-2004 17:58 haar straighten Reageer met quote




hoe heet het om mij haar voor lange tijd de laten steilen en waar kan ik het beste doen en hoe duur is het
 




Gast
12-04-2005 13:03  Reageer met quote




wonderstraight, yuko methode, chi methode , prijs: hangt van je haar lengte af.. als je over je schouders hebt spreek je van 200 a 300 euro... maar al die 3 methodes zijn anders.. wonderstraight is bijv. voor mensen met kroes haar..
Het blijft wel een half jaar zitten.. (tot het er uitrgroeit zeg maar..)
Gast
22-11-2005 14:36 haar straighten Reageer met quote




ik heb een vraagje.. ik wil mijn haar straighten maar waar kan ik dat het beste doen? het moet ook niet al te duur zijn.

het liefst in regio gelderland, utrecht, flevoland..

xxx

mail anders naar: maluku_@hotmail.com
priscilla
24-11-2005 21:46  Reageer met quote
Gast



Anonymous schreef:
wonderstraight, yuko methode, chi methode , prijs: hangt van je haar lengte af.. als je over je schouders hebt spreek je van 200 a 300 euro... maar al die 3 methodes zijn anders.. wonderstraight is bijv. voor mensen met kroes haar..
Het blijft wel een half jaar zitten.. (tot het er uitrgroeit zeg maar..)



is dat egt zow duur? :ONeutral ik heb namelijk best pluis/kroes/krul haar,, maar dan issut wel EGT helemaal steil? Neutral h0e 0f wat?
pixie
06-01-2006 23:46  Reageer met quote
Gast



heb het bij de chinese kapper laten doen, blijft echt goed en lang zitten!! aanrader. ik had haar 2 cm over mn schouders, was 100 euro.
Gast
10-01-2006 23:10  Reageer met quote




en waar is die chinese kapper precies te vinden?
Gast
12-03-2006 19:02  Reageer met quote




ja waar kan je die kapper vinden?
Gast
12-03-2006 19:03  Reageer met quote




Pixie

zou je misschien het adres van de kapper kunnen geven bijvoorbaad dank
Gast
26-03-2006 2:50 Re: haar straighten Reageer met quote




Anonymous schreef:
hoe heet het om mij haar voor lange tijd de laten steilen en waar kan ik het beste doen en hoe duur is het



Bel ciseaux hairclub 010-4678078

ik ben daar ook geweest en waanzinnig echt een aanrader hoe mijn haar er nu uit ziet voor mijn echt geen andere kapsalon.
Shila
19-05-2006 17:08  Reageer met quote
Gast



pixie schreef:
heb het bij de chinese kapper laten doen, blijft echt goed en lang zitten!! aanrader. ik had haar 2 cm over mn schouders, was 100 euro.

ik wil graag de adres van de chinese kapsalon of telefoonr.? Wink
Gast
19-05-2006 17:17  Reageer met quote




pixie schreef:
heb het bij de chinese kapper laten doen, blijft echt goed en lang zitten!! aanrader. ik had haar 2 cm over mn schouders, was 100 euro.

hoi wil graag de telnr. of de adres van de chinese kapsalon. zou je willen aan mij mailen bedankt Shila oh mijn e mail adres is shila2288@hotmail.com Wink
Gast
03-10-2006 2:25  Reageer met quote




o wat ben ik blij dat er zoiets bestaat, alleen vraag ik me af of het de natuurlijke glans van je haar niet beschadigd??
Gast
09-10-2006 17:38 zunara wonderstraight Reageer met quote




Ik ga volgende week mijn haar laten straighten in amsterdam op de zeedijk "trendy designers" een meisje die ik ken heeft haar haar daar laten straighten en is er zeer tevreden over en die had grove krullen iets over haar schouders end at was 100euro.. en niks beschadigd of wat dan ook! dus een aanrader!
Gast
11-10-2006 21:40 Re: zunara wonderstraight Reageer met quote




Anonymous schreef:
Ik ga volgende week mijn haar laten straighten in amsterdam op de zeedijk "trendy designers" een meisje die ik ken heeft haar haar daar laten straighten en is er zeer tevreden over en die had grove krullen iets over haar schouders end at was 100euro.. en niks beschadigd of wat dan ook! dus een aanrader!


en als je zelf al een beetje droog haar hebt en beetje kroes/golvend, word het dan juist glanzender en zachter? ik kan het haas niet geloven. Ik heb zelf droog haar dat totaal niet zacht aanvoelt, alleen bij de wortels is het glanzend steil en zacht. rest van mijn haar wil ik eens niet zien.. maar 100 euro is wel een heel goed prijsje vind ik..
Gast
12-10-2006 23:45 straighten Reageer met quote




beste chinese kapper met de juiste producten kun je bij leo in amsterdam:
rokin 105, amsterdam dat is schuin tegenover de v en d.
Gast
21-10-2006 11:43 haar steilen Reageer met quote




weet iemand hoe ik mijn haar moet steilen? ik wil het graag eens proberen (een keer ofzo niet voor altijd) want ik heb zo van dat kroeshaar. ik heb gehoord dat dat schadelijk is voor je haar..maar ok als je dat maar 1 keer doet? groetjes xxx adja

edit Numix: bericht gewijzigd, volgende keer graag geen breezah-taaltje gebruiken, bvd
Gast
31-10-2006 13:29 Re: haar straighten Reageer met quote




Anonymous schreef:
Bel ciseaux hairclub 010-4678078

ik ben daar ook geweest en waanzinnig echt een aanrader hoe mijn haar er nu uit ziet voor mijn echt geen andere kapsalon.



waar zit hij precies want ik woon zelf in rotterdam-west
Gast
12-05-2007 21:43 stijl haar..:) Reageer met quote




ik woon ik amersfoort en ik wil graag stijl haar maar ik vind 200 300 euro een beetje veel als iemand zijn haar heeft laten doen wil diegenen dan het adres aan mij dorgeven

Dikke KuZ.. lotje
Gast
16-01-2008 19:06 hete oventang Reageer met quote




ik wil een tang hebben zoals die blackhair kapsalonrs. het heeft een oventje en meerdere tangen die je in dat oventje verwarmt. ik kan het nergens vinden. ik weet dat het duur is en niet zo makkelijk te vinden. daarom hoop ik dat jullie mij kunnen helpen waar kan ik zo een tang kopen.
Gast
12-03-2008 20:35 adres van de chinise kapper Reageer met quote




ik wil graag de telefoon nummer van de chinise kapper in rotterdam en ook in amsterdam xxxxxxxxxxxxxloublouba
Gast
28-03-2008 19:05 ik wil ook stijlhaar! Reageer met quote




Mensen. ik woon in Amsterdam zegmaar en ik wil me haar laten straighten... voor 100 euro HET LIEFST minder.. maar ik wil ook dat het lang blijft zitten en dat het nog glanst..
ik stel veel eisen maarja ik stijl het nu met een stijltang en daar word ik gek van!
kan iemand me helpen alsjebliefT!



alvast bedankt
Gast
11-04-2008 15:55 Haaaar Reageer met quote




Quote:
Ik ga volgende week mijn haar laten straighten in amsterdam op de zeedijk "trendy designers" een meisje die ik ken heeft haar haar daar laten straighten en is er zeer tevreden over en die had grove krullen iets over haar schouders end at was 100euro.. en niks beschadigd of wat dan ook! dus een aanrader!


Is dat echt een aanrader? Ik heb nog niet eens zo slecht haar ofzo. Het golft en het zit te lelijk en ik stijl het nu met een stijltang. Blijft dat van die vriendin ook lang zitten?
Gast
18-04-2008 18:42 hair straighten Reageer met quote




ik zoek een goed kapsalon prijs kwaliteit om mijn aziatische haar te straighten in rotterdam weet iemand adres en telefoon van een chinese kapsalon in rotterdam?
Gast
21-04-2008 18:20  Reageer met quote




dit is een goeie chinese kapsalon:
Hairsalon Favorite
West-Kruiskade 3/A
3014 AJ Rotterdam
Telefoonnr: 010-4049855
Gast
21-04-2008 23:18 Re: hete oventang Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik wil een tang hebben zoals die blackhair kapsalonrs. het heeft een oventje en meerdere tangen die je in dat oventje verwarmt. ik kan het nergens vinden. ik weet dat het duur is en niet zo makkelijk te vinden. daarom hoop ik dat jullie mij kunnen helpen waar kan ik zo een tang kopen.


Die kan je vinden in de winkels waar je vals haar en blackhair producten kan kopen daar heb je in A'dam zat van bv. de Bijlmer.. mijn moeder heeft er daar 1 gehaalt, maar ik zou het je ten strengste afraden.. het is namelijk ongelooflijk slecht voor je haar, het brand het letterlijk aan.

Groetjes
Gast
09-07-2008 13:41 HAAR STRAIGHTEN Reageer met quote




mijn zusje en ik hebben beiden ons haar laten straighten al een keer of 4 bij trendy designers op de zeedijk , in amsterdam. enigste nadeel is die uitgroei. ik heb het ook een paar keer laten doen bij wonderstraight (eur 300), die trendy designers doet echt niet onder voor 100 euro. het blijft zeker heel mooi ,en het is zeker de moeite waard om een ochtend te blijven zitten.
Gast
29-07-2008 15:05 Re: hete oventang Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik wil een tang hebben zoals die blackhair kapsalonrs. het heeft een oventje en meerdere tangen die je in dat oventje verwarmt. ik kan het nergens vinden. ik weet dat het duur is en niet zo makkelijk te vinden. daarom hoop ik dat jullie mij kunnen helpen waar kan ik zo een tang kopen.



ik heb wel zo'n tang voor je, helemaal nieuw... Had em via een vriendin besteld die bij een kapper werkte, maar nooit gebruikt! Een oven tang is al gauw 500 euro, Ik heb een oventje en 2 tangen voor 150 euro gekocht. Ik heb em wel getest toen ik em gekocht had of tie jet wel deed, sindsdien zit ie in de doos! Mocht je intresse hebben dan hoor ik het wel!!
norael18@hotmail.com
Gast
29-07-2008 15:17 Re: hete oventang Reageer met quote




Anonymous schreef:
Die kan je vinden in de winkels waar je vals haar en blackhair producten kan kopen daar heb je in A'dam zat van bv. de Bijlmer.. mijn moeder heeft er daar 1 gehaalt, maar ik zou het je ten strengste afraden.. het is namelijk ongelooflijk slecht voor je haar, het brand het letterlijk aan.

Groetjes


het hoeft je haar niet aan te branden, tang hoeft niet extreem warm of oververhit te raken.. 3 minuutjes in oventje is warm genoeg om je haar mee te tangen!! iets tegen bescherming vooraf in je haren smeren.. Mn zus tangt al een jaar met zo'n oventang, nooit problemen mee gehad!
Gast
09-10-2008 17:32 straighten Reageer met quote




Ik en me vriendin willen onze haren gaan straighten.
we zijn 14 jaar & hebben dat nog nooit gedaan maar we worden er zo gek van om elke dag je haren te stylen en weer op nieuw...
We hebben niet heel erge krullen maar veel golven & pluis en dik haar.. is het dan verstandig om te straighten? En waar kunne we het het beste doen..
We weten er nog helemaal niks van af maar een andere vriendin heeft het ookw el is gedaan maar zij heeft echt krullen en kroes enz. zij heeft wonderstraight gedaan..

Wil iemand ajb vertellen wie het een keer heeft gedaan wat we moeten doen?

alvast bedankt.
Gast
20-12-2008 10:37 haar straighten Reageer met quote




ik zou heel graag mn haar straighten het liefst in amsterdam.
er schijnt een kapsalon te zijn waar ze alleen maar natuurlijke behandelingen gebruiken, en een vriendin van mij heeft het ook gedaan... het is ong een half jaar geleden en het is nog steeds mooi stijl enzo
ik zou dat ook heel graag willen
iemand die nog adressen weet in amsterdam????
Plaats Reactie Pagina 1 van 3
1, 2, 3  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden