NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

grease lightning beluisteren
1, 2  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> MUZIEK / FILM
Gast
24-11-2004 15:41 grease lightning beluisteren Reageer met quote




ik zou graag het liedje van grease lightning beluisteren want ik doe mee aan een musical en ik heb het liedje nodig want ik moet er op zingen en op dansen en ik vind nergens anders dit liedje
 




Gast
04-04-2005 17:12 grease Reageer met quote




ik kan alle liedjes van grease nergens vinden!! als iemand weet waar je ze kan luisteren laat het me dan weten via deze site a.u.b!!!
Gast
27-06-2005 13:29 Grease liedjes Reageer met quote




Heej.. als je een muziek download programma hebt, moet je bij zoeken ''grease'' intyppen.. je krijgt dan meteen een hele lijist! groetjes, Minella
Gast
02-01-2006 14:20  Reageer met quote




WAAR KAN JE LIEDJES UIT GREASE LUISTEREN?
Gast
25-01-2006 16:50 Re: grease Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik kan alle liedjes van grease nergens vinden!! als iemand weet waar je ze kan luisteren laat het me dan weten via deze site a.u.b!!!


Hoy

Eerst op google en dan graece liedjes in duwen en dan kom je er automatich op uit Mr. Green
Gast
10-02-2006 14:37 Grease!!! Reageer met quote




Hoii ik kan ook geen liedjes van Grease vinden, en ik heb het nodig voor een musical! Dus (please) als iemand iets weet laaat op deze site ff weten! Alvast Bedankt!!
Gast
17-04-2006 19:15 Re: grease lightning beluisteren Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik zou graag het liedje van grease lightning beluisteren want ik doe mee aan een musical en ik heb het liedje nodig want ik moet er op zingen en op dansen en ik vind nergens anders dit liedje


ik zoek een liedje van You're the one that I want van Grease ik doe ook een musical!! Er zijn nu auditie's
Gast
16-06-2006 19:58 Re: Liedje Reageer met quote




Anonymous schreef:
Hoe het dat liedje dat ze gaan bowlen..?


euhm... volges my ~>> Score Tonight Cool
VIP-BADGE
16-06-2006 19:59 Liedjes Grease Reageer met quote
Gast



Koop de liedjes gwoon bij ene CD shop! zoals Media markt/free record shop ofzo0w! 0f d0wnl0ad ze.............. Laughing GTG - Bye Cool
Gast
17-08-2006 14:22  Reageer met quote




eeej allemaal wie weet waar je de vertaling van grease liedjes kunt vinden? liefs kyra
Gast
10-09-2006 13:16 GREASE LIEDJES Reageer met quote




hallo allemaal..

er stonden vragen over waar je de grease liedjes kunt beluisteren.. als je nou lime wire download op je pc ( dat is een programma waar je muziek van af kunt halen ) en dan kun je die nummers downloaden én het is gratis en voor niets

groetjes Inge
Gast
10-09-2006 13:17 Re: Grease!!! Reageer met quote




Anonymous schreef:
Hoii ik kan ook geen liedjes van Grease vinden, en ik heb het nodig voor een musical! Dus (please) als iemand iets weet laaat op deze site ff weten! Alvast Bedankt!!



download ze op limewire =) makkelijk, gratis en je snel
Gast
23-09-2006 13:39 Grease musical Reageer met quote




Ik ga naar de musical van Grease met mijn beste vriendin Kelsy.. Heb er heel erg veel zin in !
Gast
05-10-2006 10:23 nederlandse grease liedjes Reageer met quote




Haai, k heb een vraag: ik wil de Nederlandse versie van grease(de liedjes) hebben maar ik kan ze niet bij limewire krijgen en op google lukt t ook niet echt.
(ik ben gisteren naar de musical grease geweest in ijmuiden wie nog meer?)
Gast
22-10-2006 16:57 Grease Reageer met quote




Waar kan ik de liedjes van de Nederlandse Grease vinden? ik kan ze niet vinden Groetjes Maaike
Gast
25-10-2006 11:17  Reageer met quote




een nederlands liedje van grease heet: want voor jou wil ik gaan dat moet je intypen en dan komt het er te staan! dat kan op lime wire als want voor jou wil ik gaan het niet doet moet je voor jou wil gaan intypen.
Gast
25-10-2006 12:33  Reageer met quote




andere nummers uit de musical zijn:
"Hopeloos verlang ik naar jou", "Die zomernacht" en "Het zou erger kunnen". Ik kan deze echter nog niet op limewire vinden.. hopelijk dat binnenkort ze wel te downloaden ofzo zijn:)
Gast
29-10-2006 20:29 grease / jim Reageer met quote




Ben net thuis van de musical Grease. Jim is echt geweldig!
Gast
05-11-2006 13:45 Grease Reageer met quote




Sorry hoor, maar ik kan het ook niet vinden! enne.... Limewire is hartstikke illegaal! je kunt er zelfs een boete voor krijgen! naja, hoop to here from you soon!
Gast
05-11-2006 22:29 grease / jim Reageer met quote




Ik kan de liedjes ook nog steds niet vinden =(
Alleen "voor jou wil ik gaan"

Heb door de musical ook weer alle nummer van Jim gedownload.. Ben echt weer helemaal fan van hem ! =D
Gast
15-11-2006 15:40 wij hebben liedjes van grease nodig voor de musical Reageer met quote




heey wij moeten zo snel mogelijk een paar liedjes van grease want wij gaan daar een musical over doen
Gast
20-11-2006 19:39  Reageer met quote




ik had 11 liedjes gedowload.. alleen ik kan er 8 niet afspelen echt irritant..
musical is echt coooll!!!!Smile
Gast
26-11-2006 12:14  Reageer met quote




deze liedjes staan allemaal op de cd:


1. Sandy
2. Grease
3. Die Zomernacht
4. Een Stille Glimlach
5. Freddy M'n Lief
6. Sandra Dee
7. Hopeloos Verlang Ik Naar Jou
8. Greased Lightnin'
9. Ik Kom Altijd Bij Jou
10. We Blijven Samen
11. Shaken Op De Rydell Rock
12. Born To Jive
13. 'T Is Feest Maar Het Regent
14. Hoofd In De Wolken
15. Sandy
16. Rock 'N Roll Party Queen
17. Het Zou Erger Kunnen Zijn
18. Sandra Dee (Reprise)
19. Voor Jou Wil Ik Gaan
20. We Blijven Samen (Reprise)
21. Grease M'A'D'Dley

maar kan er geen een vinde ofzo..
wie weet waar ik ze kan downloade? (geen limewire)
Gast
18-12-2006 21:30 Zoeken Reageer met quote




hoi, ik zoek voor de tekst van liedje greased lightning maar op nederlands versie... ik weet het niet waar moet ik die zoeken...
Gast
12-01-2007 23:23 Re: grease Reageer met quote




voor degene die de liedjes niet vind hier is een site waar je ze kan HOREN! : http://www.meezingbioscoop.nl/grease/song_Grease.htm
Gast
23-03-2007 14:29 liedjess Reageer met quote




iik wil de liedjes van grease in het nederlands laat me ff weten hoe dat moet pleass..?
Gast
08-05-2007 17:06  Reageer met quote




Anonymous schreef:
deze liedjes staan allemaal op de cd:


1. Sandy
2. Grease
3. Die Zomernacht
4. Een Stille Glimlach
5. Freddy M'n Lief
6. Sandra Dee
7. Hopeloos Verlang Ik Naar Jou
8. Greased Lightnin'
9. Ik Kom Altijd Bij Jou
10. We Blijven Samen
11. Shaken Op De Rydell Rock
12. Born To Jive
13. 'T Is Feest Maar Het Regent
14. Hoofd In De Wolken
15. Sandy
16. Rock 'N Roll Party Queen
17. Het Zou Erger Kunnen Zijn
18. Sandra Dee (Reprise)
19. Voor Jou Wil Ik Gaan
20. We Blijven Samen (Reprise)
21. Grease M'A'D'Dley

Heey, erg bedankt, dat je dit erop hebt gezet! Ik doe mn werkstuk over Grease, en had dit nét nodig. Nu ben ik nog op zoek naar een lijst van alle Engelse liedjes, dus als iemand heeft!?
Gast
29-05-2007 16:20  Reageer met quote




ik heb ze op me computer maar gaat het hier om de nederlandse versie of engelse versie? ik heb de engelse want heb de dvd maar niet alle kan je misschien opzoeken op google en dan songteksen of zo. mijn engelse cd is kapot moet ff een nieuwe en heb de nederlandse ben 27 mei naar de musicol geweest dus Very Happy
Gast
29-05-2007 16:31 Re: Grease Reageer met quote




Anonymous schreef:
Sorry hoor, maar ik kan het ook niet vinden! enne.... Limewire is hartstikke illegaal! je kunt er zelfs een boete voor krijgen! naja, hoop to here from you soon!


als limewire illigaal is he dan is imesh en al die programma's ook allemaal iligaal maar ja als je het goed gebruikt mag het wel hoor
Gast
31-05-2007 17:11 één liedje. Reageer met quote




Hee.
Ik zoek het liedje van Grease; hopeloos verlang ik naar jou.
Weet iemand waar ik deze vinden kan?
Ik heb het nodig voor school, duss.
Alvast bedankt Razz
Plaats Reactie Pagina 1 van 2
1, 2  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden