NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

levenslange garantie lagostina
1, 2, 3  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> WINKELEN / ZAKELIJK
Gast
16-11-2004 9:09 levenslange garantie lagostina Reageer met quote




Ik heb al jaren een produkt van lagostina met levenslange garantie, nu is er iets stuk na al die jaren, waar leg ik nu mijn garantievraag neer?
 




Gast
05-01-2005 14:16 Re: levenslange garantie lagostina Reageer met quote




Anonymous schreef:
Ik heb al jaren een produkt van lagostina met levenslange garantie, nu is er iets stuk na al die jaren, waar leg ik nu mijn garantievraag neer?
Gast
11-04-2006 14:49  Reageer met quote




J verhagen vraagt waar ga ik heen nu een pan stuk is i.v.m de levenslangen garantie
Gast
25-10-2006 13:33 MIJN LAGOSTINE PANNEN Reageer met quote




Ik heb de (( lagostina pannen)) al 38 jaar. nu weet ik dat er levenslange garantie op zit. ik heb nl dat de handvatten stuk zijn.

Ik heb 5 opeen volgende maten en een steelpan. de grootste pan mist de handvatten, die er na mist een handvat en de andere handvatten zijn beschadigd door de gasvlam. Verder ben ik heel tevreden met mijn pannen alhoewel ze niet zo mooi meer zijn maar wat wil ik na zoveel jaren dagelijks gebruik.

Nu is mijn vraag wat houd levenslange garantie in bij deze pannen. Ik heb ze toen gekocht op de hoek van de Dapperstraat en Pieternieuwlandstraat in Amsterdam oost. Ik weet niet of die winkel nog bestaat want ik woon al jaren in Hoorn.

Hopelijk heeft U een bevredigend antwoord voor mij.

edit Numix: sorry, hier graag geen e-mailadressen / adresgegevens vermelden. U wordt automatisch op de hoogte gehouden bij eventuele reacties.
Gast
27-10-2006 15:56 Pannen Reageer met quote




Van de middelste pan is een handvat kapot, handgreep van de middelste pan is stuk en ik mis een deksel van de middelste pan. Ik gebruik deze pannen set al 40 jaar.
Hoe moet ik verder reageren.
Gast
04-11-2006 11:55 Pannen Reageer met quote




Ik heb mijn pannen al heel wat jaartjes ik denk ongeveer 20 jaar maar nu zijn de handvatten stuk. Ik heb 2pannen van 20cm en 1 pan van 18cm voor de rest zijn ze prima nog.
Gast
20-11-2006 18:52 lagostina pannen Reageer met quote




Hallo, heb al 30 jaar lagostina pannen, maar nu is de knop van een deksel stuk. Waar moet ik heen voor garantie? Groeten José
Gast
06-12-2006 20:05 Snelkoker van lagostina lagoplan Reageer met quote




Ik heb daar bij de aankoop geen beschrijving of gebruiks aanwijzing van.Is er mogelijkheid die te bekomen
Gast
18-03-2007 13:50 lagostina pannen Reageer met quote




Al 30 jaar kook ik in Lagostina pannen, doch helaas de handgrepen en de dekselknoppen zijn er door langdurig gebruik inmiddels vanaf. Vraag: waar kan ik terecht voor de beloofde levenslange garantie?
gr. Harriet
Gast
16-01-2008 10:28 Snelkookpan 9 Ltr. Reageer met quote




Ik heb gisteren een snelkookpan gekocht kunt u mij vertellen of het interieur (groenten Mandje , Rooster en inzetpan) ook bij de aankoop prijs behoren of dat ik dit allemaal appart er bij moet kopen ?
Groet Martin
Gast
09-02-2008 14:43  Reageer met quote




Al 38 jaar koken wij met lagostina pannen,nu gaan de handgrepen kapot.
bij wie moeten we zijn voor nieuwe handgrepen?
Waar is de levenslange garantie,die beloofd is.
groeten marij
Gast
10-02-2008 16:55 lagostina pannen Reageer met quote




Ook ik heb 38 jaar geleden voor lagostina pannen gekozen, met een levenslange garantie duur, maar de pannen beginnen nu toch wel slecht te worden, ik kook op keramische platen, hier voor op electrische platen, dus daar hebben ze niet aan te lijden gehad, wat raad U mij nu aan?

Groetjes:
A.M.E.Buiting-Dieker.
Gast
18-02-2008 15:31 Re: lagostina pannen Reageer met quote




Anonymous schreef:
Al 30 jaar kook ik in Lagostina pannen, doch helaas de handgrepen en de dekselknoppen zijn er door langdurig gebruik inmiddels vanaf. Vraag: waar kan ik terecht voor de beloofde levenslange garantie?
gr. Harriet

bij groupe seb
Generatorstraat 6 in veenendaal
die zijn nu de importeur van lagostina
Gast
24-02-2008 20:05 Garantie Lagostina pannenset Reageer met quote




Je kunt een mail sturen via
lagostinanl.lync.nl/ contact us
of bellen met
Groupe SEB Nederland BV
Generatorstraat 6
3903 LJ Veenendaal
tel: 0318 582424 fax 0318-524496
Gast
27-03-2008 22:10 inductie Reageer met quote




wij koken al 38 jaar in onze lagostina pannen kunnen wij die ook gebruiken als wij op inductie koken over gaan
Gast
05-04-2008 23:49 handgrepen en knoppen Reageer met quote




De handgrepen van onze pannen en de knoppen op de dekels van onze panne zijn versleten.
hoe kan ik onder de levenslange garantie niw
Gast
06-04-2008 8:52 handgrepen en knoppen lagostina pannen Reageer met quote




Graag kom ik in aanmerking voor nieuwe handgrepen en knoppen voor mijn Lagostina pannen. Hoe gaat het in zijn werk?
vriendelijke groeten Margreet Engeringh
Gast
07-04-2008 19:21  Reageer met quote




Wij koken al 33 jaar ,en al een paar jaar zij er bij verschillende pannen de handgrepen en knoppen eraf. De lagostinapannen bevallen ons verder goed.Graag kom ik voor nieuwe knoppen en handgrepen in aanmerking.Kunt u me er aan helpen.vriendelijke groeten elly hofland.
Gast
30-04-2008 6:24 handgrepen lagostina pannen Reageer met quote




ik zou graag willen weten waar ik een handgreep voor m'n lagostina pan kan bestellen.
de pan is nog als nieuw.
Gast
01-05-2008 11:31 zwarte handvaten voor pan Reageer met quote




L.S.,
Ik heb een set Lagostina pannen waarvan bij de kleinste pan (doorsnee 9 cm) 2 handgrepen kapot zijn gegaan. De buitenkant-breedte van het metalen handvat is 7 cm.
Hoe kan ik via de levenslange garantie aan 2 nieuwe handvaten komen?
Vriendelijke groet,
L.Kukenheim.
Gast
06-06-2008 19:19 lagostina en inductie Reageer met quote




Kunnen Lagostinapannen gebruikt worden op een inductiekookplaat.
Volgens de verkoper wel als er een magneet aan blijft hangen.
Ik heb m'n pannen 43 jaar, er blijft geen magneet aanhangen, dus kan ik ze waarschijnlijk niet gebruiken voor inductie. bedankt
Gast
13-06-2008 14:58  Reageer met quote




ook onze handgrepen van de pannen zijn stuk, hoe kunnen wij ze vervangen
Gast
14-06-2008 22:17 pannen Reageer met quote




Hallo, Na jaren lang gebruik van u pannen is er nu van een pan de handgrepen en de deksel kapot.Hoe kom ik aan nieuwe??
Gast
16-06-2008 22:42 Groupe SEB Nederland BV Reageer met quote




Ik heb tot tweemaal toe een mail gestuurd naar Groupe SEB Nederland BV. Maar ik krijg geen antwoord.
Gast
17-06-2008 14:46 boutjes voor handvatten Reageer met quote




Lagostina pannen bevallen prima in gebruik.
Wel missen we van één hadvat het bevestigingsboutje, in een gewone ijzerwaren zaak zijn ze in die lengte niet te koop.
Waar kan ik ze wel kopen?
Gast
12-08-2008 10:02 lagostina pannen Reageer met quote




graag kom ik in aanmerking voor nieuwe handgrepen en knoppen voor mijn lagostina pannen. heb deze al meer als 30 jaar. ik neem aan dat de handvaten en knoppen onder de levenslange garantie vallen? voor de rest zijn de pannen en deksels nog prima. Kost het wat?
Gast
19-08-2008 11:34  Reageer met quote




hallo
ik heb een vraagje waar kan ik snelkoker van Lagostina Lato Esterno (zonder rubber) kopen?
met vriendelijke groeten

Popal
Gast
28-08-2008 22:18 handgrepen Reageer met quote




Misschien kun je hier terecht
GROUPE SEB BELGIUM SA-NV
CONSUMENTENDIENST
Industriezone - Avenue de l'Espérance
B-6220 FLEURUS
Fax : 071/82 52 82
Gast
28-10-2008 8:19 Garantie Reageer met quote




Hallo,
Heb al 32 jaar het pannenset van jullie merk, nu zijn de handvaten en de knoppen van de deksels versleten.
Zijn hier nieuwe voor te krijgen en valt dit onder de garantie.
Graag antwoord.
L. Leunissen
Gast
04-12-2008 22:54 Re: Snelkoker van lagostina lagoplan Reageer met quote




Anonymous schreef:
Ik heb daar bij de aankoop geen beschrijving of gebruiks aanwijzing van.Is er mogelijkheid die te bekomen
Plaats Reactie Pagina 1 van 3
1, 2, 3  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden