NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hairextensions lommel

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> WINKELEN / ZAKELIJK
Gast
16-11-2004 9:08 hairextensions lommel Reageer met quote




ik ben op zoek naar adressen waar ze op een proffesionele manier hairextensions zetten in lommel, mol of neerpelt
 




inge
12-04-2005 23:52 hairextensions Reageer met quote
Gast



Hallo,

Zelf heb ik samen met een vriendin hairextensions laten plaatsen
bij dreams of beauty in arnhem, zij zijn erg bekend en hebben ook vele bekende nederlanders gedaan.
misschien kan je eens op hun site kijken www.dreamsofbeauty.nl
succes!
Gast
18-06-2005 18:33 hairextensions Reageer met quote




Ik zet ze ook maar woon in pernis dat is vlakbij rotterdam mijn telefoonnummer is 0640058995
Manuela
02-02-2006 1:04 een echt leuk salonnetje Reageer met quote
Gast



hai, ik kom zelf uit Barendrecht en zocht me ook rot naar een leuke en betrouwbare plek.
na wat gesuf op het net kwam ik uit bij Majestic Styling in Pijnacker.
gewoon een leuke spontane meid, die thuis een salon heeft en er echt verstand van heeft.
leuke middag gehad en een mooie bos haar rijker.
misshcien niet voor iedereen dichtbij, maar wel een aanrader.
groetjes Manuela
Djie
08-05-2006 11:50 hairextensions Reageer met quote




Hallo, ik kom zelf uit de buurt van Doetinchem (Gelderland) en zet al meerdere jaren extensions (Original Socap). Dit doe ik een stuk goedkopen dan in alle kapsalons waar ze soms wel 6 euro per extension vragen! Bij mij betaal je slechts 2 euro!! Als iemand interesse heeft, mag je me mailen en dan hoor ik het wel! Ik kan je dan foto's sturen van klanten van mij om het eens even te bekijken! Groetjes
Gast
13-09-2006 21:10 Re: hairextensions Reageer met quote




Djie schreef:
Hallo, ik kom zelf uit de buurt van Doetinchem (Gelderland) en zet al meerdere jaren extensions (Original Socap). Dit doe ik een stuk goedkopen dan in alle kapsalons waar ze soms wel 6 euro per extension vragen! Bij mij betaal je slechts 2 euro!! Als iemand interesse heeft, mag je me mailen en dan hoor ik het wel! Ik kan je dan foto's sturen van klanten van mij om het eens even te bekijken! Groetjes


Hoi,
Ik zou graag wat foto's van je ontvangen. Heb zelf altijd lang haar gehad en t vorig jaar afgeknipt tot een bob, maar nu wil ik t weer lang hebben..gaat me alleen wat te langzaam..dus overweeg extensions..
groeten ingrid
Gast
10-02-2008 19:36 Extensions Reageer met quote




Hallo Djie,

Ik kom ook uit de buurt van Doetinchem. Ik heb zelf extensions, maar het wordt tijd dat ik ze er een keer uit laat halen en opnieuw in laat zetten. Ik was benieuwd hoeveel dit me kost bij jouw? En evt. wat het me zou kosten om in de toekomst weer nieuw en iets langer haar in te zetten?

Ik hoor graag van je.

gr. monique
Gast
03-07-2008 15:58  Reageer met quote




hoi, ik zit er ook aan te denken om extensions te nemen, ik wil volume, heb haar tot iets over mijn schouders, hoeveel wordt er dan aangeraden om te nemen en wat zijn de kosten. Is het trouwens slecht voor je eigen haar? En hoe lang blijft dat haar goed? Kun je het bijv. elke dag wassen? En hoe zit het met de kleur?

Djie, ik kom ook uit dchem, zou je mij wat informatie willen sturen, anderen die info hebben is ook welkom!!
Gast
26-10-2008 19:51 Re: hairextensions Reageer met quote




Djie schreef:
Hallo, ik kom zelf uit de buurt van Doetinchem (Gelderland) en zet al meerdere jaren extensions (Original Socap). Dit doe ik een stuk goedkopen dan in alle kapsalons waar ze soms wel 6 euro per extension vragen! Bij mij betaal je slechts 2 euro!! Als iemand interesse heeft, mag je me mailen en dan hoor ik het wel! Ik kan je dan foto's sturen van klanten van mij om het eens even te bekijken! Groetjes


hoi kan je mij vertellen hoeveel extentions ik nodig heb heb vrij dik of at kappers altijd zeggen veel haar en zou het heel graag willen dus wat gaat het me ongeveer kosten en hoelang is de wachttijd bij jou ik hoor het graag
Gast
16-12-2008 22:42 Re: hairextensions Reageer met quote




Djie schreef:
Hallo, ik kom zelf uit de buurt van Doetinchem (Gelderland) en zet al meerdere jaren extensions (Original Socap). Dit doe ik een stuk goedkopen dan in alle kapsalons waar ze soms wel 6 euro per extension vragen! Bij mij betaal je slechts 2 euro!! Als iemand interesse heeft, mag je me mailen en dan hoor ik het wel! Ik kan je dan foto's sturen van klanten van mij om het eens even te bekijken! Groetjes


hallo,
ook ik kom uit doetinchem en wil graag mijn haar langer hebben dan wat ik nu heb
kun je me evt wat foto toesturen of contact opnemen
groetjes marjon
Gast
24-02-2009 12:07 Re: hairextensions Reageer met quote




Djie schreef:
Hallo, ik kom zelf uit de buurt van Doetinchem (Gelderland) en zet al meerdere jaren extensions (Original Socap). Dit doe ik een stuk goedkopen dan in alle kapsalons waar ze soms wel 6 euro per extension vragen! Bij mij betaal je slechts 2 euro!! Als iemand interesse heeft, mag je me mailen en dan hoor ik het wel! Ik kan je dan foto's sturen van klanten van mij om het eens even te bekijken! Groetjes

hallo zou graag wat info willen hebben over de extensions die je zet wat kost het en op welke termijn zou je ze kunnen zetten en heb je ook wat foto's?
Groetjes amanda
Gast
19-06-2009 19:10 Re: hairextensions Reageer met quote




Djie schreef:
Hallo, ik kom zelf uit de buurt van Doetinchem (Gelderland) en zet al meerdere jaren extensions (Original Socap). Dit doe ik een stuk goedkopen dan in alle kapsalons waar ze soms wel 6 euro per extension vragen! Bij mij betaal je slechts 2 euro!! Als iemand interesse heeft, mag je me mailen en dan hoor ik het wel! Ik kan je dan foto's sturen van klanten van mij om het eens even te bekijken! Groetjes

hallo ik kom ook zelf uit de buurt van doetinchem ik will heel graag wat voorbeeld fotos van jou werk (hairextentions)zien en heb jij mischien ook een telefoonnummer zodat ik je wat vragen kan stellen.

Groetjes Linda.
Gast
22-06-2009 16:13 Re: hairextensions Reageer met quote




Djie schreef:
Hallo, ik kom zelf uit de buurt van Doetinchem (Gelderland) en zet al meerdere jaren extensions (Original Socap). Dit doe ik een stuk goedkopen dan in alle kapsalons waar ze soms wel 6 euro per extension vragen! Bij mij betaal je slechts 2 euro!! Als iemand interesse heeft, mag je me mailen en dan hoor ik het wel! Ik kan je dan foto's sturen van klanten van mij om het eens even te bekijken! Groetjes


Zet jij nog steeds extensions?
Gast
20-09-2009 18:03 kan je mijn je nr mailen Reageer met quote




kan je mijn je nr mailen ik kom ook uit dtc en wil ook extantions laten zetten

gr corina
Gast
28-01-2010 21:10 Re: kan je mijn je nr mailen Reageer met quote




hallo dames in doetinchem en omgeving ... hebben jullie al antwoord gekregen ? ik zie namelijk hier niets staan.. als je nog interesse hebt om extensions te laten zetten, dan heb ik een leuke prijs voor je, waar je nergens anders zo goedkoop kan vinden.. ik woon ook in doetinchem... als jullie interesse hebben hoor ik het graag.. je kunt me mailen, nummer geef ik liever niet zo in het openbaar. rabiyeacikel@hotmail.com
Gast
28-04-2010 17:56 Re: hairextensions Reageer met quote




Djie schreef:
Hallo, ik kom zelf uit de buurt van Doetinchem (Gelderland) en zet al meerdere jaren extensions (Original Socap). Dit doe ik een stuk goedkopen dan in alle kapsalons waar ze soms wel 6 euro per extension vragen! Bij mij betaal je slechts 2 euro!! Als iemand interesse heeft, mag je me mailen en dan hoor ik het wel! Ik kan je dan foto's sturen van klanten van mij om het eens even te bekijken! Groetjes


Hoi hoi..

zou je mij wat foto's kunnen sturen van extensions.. misschien heb ik interesse!

mijn emailadres is jittebreukers@hotmail.com
ben benieuwd naar wat foto's van de exctensions

liefs
Gast
08-06-2010 20:56 Re: hairextensions Reageer met quote




[quote="Anonymous"]Hoi,
Ik zou graag wat foto's van je ontvangen. Ik heb haar tot op mijn schouders maar zou graag wat langer willen wat zou het me ksoeten ?
Groetjes
Gast
26-09-2012 19:41 Re: hairextensions Reageer met quote




Djie schreef:
Hallo, ik kom zelf uit de buurt van Doetinchem (Gelderland) en zet al meerdere jaren extensions (Original Socap). Dit doe ik een stuk goedkopen dan in alle kapsalons waar ze soms wel 6 euro per extension vragen! Bij mij betaal je slechts 2 euro!! Als iemand interesse heeft, mag je me mailen en dan hoor ik het wel! Ik kan je dan foto's sturen van klanten van mij om het eens even te bekijken! Groetjes




hallo,

ik zou graag informatie willen over het zetten van extensions, ik heb half lang haar en dun haar hoeveel is het gemiddelde wat ik ongeveer kwijt ben ?

met vriendelijke groet,

Kaylie Hekkers.
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden