NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

W.A.H. Mulder-Schalekamp / Loes van Loon
1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> LITERATUUR
Gast
04-11-2004 18:40 W.A.H. Mulder-Schalekamp / Loes van Loon Reageer met quote




Hoe kan ik in contact komen met mevrouw Mulder Schalekamp??
 




Gast
04-11-2004 18:40  Reageer met quote




je zou het misschien kunnen proberen via de uitgeverij van haar boeken
Gast
09-11-2004 15:53  Reageer met quote




Misschien wel het telefoon nummer van Loes van Loon?? Ik ben op
zoek naar een goed medium... geen KWAKZALVER.
Gast
09-11-2004 15:55  Reageer met quote




zo te zien worden haar boeken uitgegeven door uitgeverij petiet, misschien dat zij jou met haar in contact kunnen brengen. hopelijk kunnen ze jou verder helpen!
Gast
16-11-2004 9:20  Reageer met quote




Loes van Loon schijnt bij een sport-school les te geven in Amsterdam. Is er iemand die weet welk sport-school dat is met eventueel een tel. nummer? Alvast bedankt.
gast
16-11-2004 13:39 Mulder-Schalekamp Reageer met quote
Gast



Sad Mevrouw Mulder-Schalekamp is overleden in 1975...... ik raad je aan om een goed medium te zoeken als je mat haar wil praten
Gast
23-11-2004 12:32 Nummer Loes van Loon Reageer met quote




Voor diegene, die het nummer van Loes van Loon zoekt;
******. Ze woont in Hoorn
freddy
03-12-2004 22:02 biografie van Mevr. Mulder-Schalekamp Reageer met quote
Gast



Ik ben al een tijdje op zoek naar een biografie van Mevr. Mulder-Schalekamp.
Kan iemand me helpen?

Alvast bedankt
Freddy (***@hotmail.com)
Gast
21-04-2005 10:58  Reageer met quote




Anonymous schreef:
Misschien wel het telefoon nummer van Loes van Loon?? Ik ben op
zoek naar een goed medium... geen KWAKZALVER.

Ik ken een goed medium: Yvonne Belle in Duiven.
Gast
17-06-2005 19:01  Reageer met quote




Anonymous schreef:
Misschien wel het telefoon nummer van Loes van Loon?? Ik ben op
zoek naar een goed medium... geen KWAKZALVER.



Kijk op deze site daar vind je de telefoon nummers van diverse mediums
Loes is een heel integer medium !!


http://www.xs4all.nl/~hansstam/mediums.html
Succes
Gast
14-02-2006 9:39  Reageer met quote




Ik ken ook een goeie, Veronica vd Stelt in Rotterdam. Zij is ook niet duur en goud eerlijk. Ik heb hele goede ervaringen met haar en kennisen van mij ook! Kijk maar op haar site
Very Happy
http://moneycentral.groups.msn.com/StichtingTheUnicorn
Eileen
17-05-2006 11:39  Reageer met quote
Gast



Is het de bedoeling dat een telefoonnummer van een medium zomaar te grabbel ligt via internet? Ik zou het niet prettig vinden.

Als er toestemming voor is gegeven heb ik niks gezegd.

Eileen
veertje67
20-05-2006 11:35 Mulder-Schalekamp Reageer met quote
Gast



Ik heb drie boeken van haar gekocht en na een avondje googlen ben ik tot de conclusie gekomen dat er iets niet klopt.
In een van haar boeken schrijft ze over een majoor Bulterman omgekomen in de jaren 20 bij een grote treinramp.
Na een avondje googlen vond ik het volgende..treinramp vond plaats in 1918 en onder de slachtoffers bevond zich GEEN majoor Bulterman.

Ik heb mijn vraagtekens of dit allemaal wel koosjer is..
Gast
12-09-2006 18:33  Reageer met quote




Anonymous schreef:
Misschien wel het telefoon nummer van Loes van Loon?? Ik ben op
zoek naar een goed medium... geen KWAKZALVER.


Hallo heeft u het telefoonnummer van Loes van Loon.
Ook ik zou haar graag willen spreken.
"Door het licht verbonden"

Hans
Gast
24-09-2006 21:21 loes van loon Reageer met quote




héél toevallig(of bestaat toeval niet)las ik dit
ik ben de broer van haar en als je ff een mailtje stuurd aan cdmedia@pandora.be stuur ik je vraagje ff door
let op,ik ben géén medium dus leg niets uit aan mij
idd stuur ik haar nummer niet door,zou ze ook niet leuk vinden ook
groetjes
willyam van loon
Gast
19-10-2006 19:16 Mevr. Mulder Schalekamp Reageer met quote




Als deze mevr. over is gegaan in 1975, is er dan al iemand die contact met haar aan Gene Zijde heeft gehad?
Dat lijkt me geweldig.
Haar boeken heb ik in de begin jaren 80 al gelezen maar er niets mee uit gedaan, nu kruisen ze wederom mijn pad op een heel bijzondere manier en geniet er weer volop van.
Wat zou ik graag contact met haar hebben....
Gast
09-11-2006 4:03 Loes van Loon Reageer met quote




Loes van Loon geeft les bij Studio 21 Heiligeweg 21 in Amsterdam.
Gast
16-11-2006 21:24  Reageer met quote




Wat leuk dat ik mijn tante tegenkom als ik haar intyp in google haha, Loes is mijn dierbare tante! & Ze is een échte medium, niet zoals al 99% van alle paranormale beursen die wel nep zijn! Wink

haha ik zie dat mijn vader willyam van loon ook heeft gereageerd .. toeval?! :p

doeidoei
Gast
22-04-2007 12:09 loes van Loon Reageer met quote




Loes is geen kwakzalver.
Ik heb haar op een avond mee gemaak en het klopte wat ze zei.
Wat een schat van een mens is dat, ik hoop dat ze weer een keer komt, want dan ben ik weer van de partij.
veel liefs hanny
Gast
11-05-2007 16:03 zoektocht. Reageer met quote




bij Harmonia,deze ver. bestaat al 120 jaar, vind je meer integere mediums. Deze vereniging is een non-profit vereniging. Al het geld beduimeld de zuiverheid. Want je weet nooit of jouw gids bereid is om je te helpen en dan gaan sommige mediums dingen verzinnen en dat is het kwalijke als je al betaald hebt voor hun diensten. Voel en voel en leer en geloof in jezelf, moe je zien wat er gebeurt. Diet
Gast
18-06-2008 10:25 loes van loon Reageer met quote




loes van loon is echt een topper,ik zelf ben 3 jaar lang lid geweest van de cirkel in hoorn (een spirutuele vereniging)waar loes regelmatig te vinden is en ook lezingen geeft,ik heb haar of hebenes nog nooit iets horen doorgeven wat niet klopte echt een aanrader.

groetjes danielle
Gast
11-08-2008 10:37  Reageer met quote




Ik ben al diverse keren bij Loes geweest en ik ben Loes en Hebenes zeer dankbaar! Het zijn allebei kanjers en ik blijf naar ze toe gaan!
Gast
10-09-2008 10:16 Mary van Hunnik Reageer met quote




Ik heb begrepen dat Emed tegenwoordig de vaste gids is van Mary van Hunnik,waarom kan ik over deze mevrouw nergens geen informatie vinden en van het werk dat zij samen met Emed verricht?
Gast
24-11-2008 10:56 mary van hunnik Reageer met quote




Emed is niet de vaste gids van mary hunnik, lees de boeken maar van Loes van Loon, zal je zien dat hij nu een begeleider is van van Gertrien of Truus...tenminste 1 van die twee. Ik weet niet hoe mensen op mary van hunnik komen.
Gast
26-11-2008 20:18 Loes van loon Reageer met quote




Hai, ik ben de zoon van Loes en mijn moeder is compleet volgeboekt de komende maanden. Als je dus snel een consult wilt raad ik je aan om een ander medium te proberen.

En het telefoonnummer van haar dat op het internet staat?
ik hoop dat het niet klopt want ik weet zeker dat ze daar geen toestemming voor gaf!

vr gr Mario
Gast
18-12-2008 19:11 Mary van Hunnik Reageer met quote




Hoi lieve mensen,

Ik werd attent gemaakt op het feit dat mijn naam genoemd werd ivm Emed, de gids van Mw. Mulder Schalekamp. Ik ken niemand van jullie en ook de boeken van Mw. van Loon heb ik niet gelezen. Waarom jullie nooit iets over mij en mijn werk samen met Emed gehoord hebben is simpel. Ik zoek de publiciteit niet en hang het ook niet aan de grote klok. Ik werk al jaren samen met Emed. En Emed is ook niet de vaste gids van 1 persoon. Hij begeleidt verschillende mediums op aarde en helemaal in deze tijd. Hartelijke groet, Mary Slokker- van Hunnik.
Gast
04-01-2009 1:22 loes Reageer met quote




hoi,ik wil ook heel graag een consult van Loes van loon,maar hoe kan ik met haar in contact komen...
Gast
08-01-2009 2:34  Reageer met quote




het tel.nr, van Loes van Loon is ***

edit Numix: graag geen tel.nrs. vermelden
Gast
01-03-2009 20:54 Loes van Loon Reageer met quote




Hallo allemaal,

Ben momenteel het boek Dolende zielen worden gered aan het lezen. Gewoon heel goed. Wat ik het leukste vind aan Loes is dat zij zo gewoon is. Helemaal niet dat zweverige gedoe, gewoon recht voor de raap. Ook de manier waarop het boek geschreven is is gewoon top. En het mooiste eraan is de zielsband die ze heeft met hebenes. Het voelt gewoon aan als een soort thuiskomen. Het mooie dat deze boeken boeken iedereen hoop geven, en je voelt je persoonlijk aangesproken door de manier van schriijven.
Dank je Loes voor het mooie werk dat je verricht. Zelfs al maak je je dikwijls een beetje kwaad dat je weeral eens moet gaan helpen, maar voor mensen als ikzelf die deze helderziendheid niet hebben is dit een grote steun.

Sandra
Gast
04-03-2009 13:48 Loes van Loon Reageer met quote




Goedendag,

Aangezien er nergens contact gegevens zijn voor Mw. van Loon nog geen mail of postadres te vinden.
En ik hier meerdere familieleden zie antwoorden.(Imitatie of niet dit is het enige punt waar je nog iets achter kan laten wat misschien aankomt.

Ik heb de boeken van Mw. van Loon gelezen. Evenals alle boeken van Neale Donald Walsch.
Ik ben dankbaar voor de informatie die Loes en anderen verschaffen.
Met alle Liefde en positieve intenties in al deze boeken verwacht ik eigelijk meer dan wat we nu doen.
Overal op deze prachtige planeet zijn de mensen het zat aan het worden dat we leven zoals we nu leven.
De maatschappij zoals hij nu functioneerd werkt niet langer.
Er sterven dagelijks teveel mensen aan belachelijke oorzaken.
Honger, armoede, ziektes die in de Westerse wereld niet eens meer ter sprake komen.

Dit is een van de weinige keren dat ik in het Nederlands mezelf uitdruk.Normaliter probeer ik mensen te activeren na te denken in het engels omdat dan het publiek groter is.

We kunnen niet verder op deze voet.Zielen als Loes van Loon kunnen de wereld een richting, een draai geven die voor iedereen de wereld verbeterd.
Ik zeg niet dat deze zielen dit MOETEN doen, ook zeker niet dat ze de enige zijn. We moeten allemaal aan de slag.
Deze zielen kunnen echter wel een volledigere waarheid achter laten. Dit gebeurt nu echter via Mw. van Loon en vele met haar d.m.v. hun boeken en andere activiteiten.

En ook dat is prachtig, ik ondersteun elke hulp die verstrekt wordt op welke manier dan ook.
De wereld wordt er echter niet sneller een betere plek van.
De schaal waarop wordt geopereerd is te klein.
Te weinig mensen zijn bezig met wat ze voor hun naasten kunnen doen. Er zijn veel organisaties met goede bedoelingen en prima intenties. En ze werken allemaal gescheiden van elkaar.Lijkt mij ook niet erg productief.
Wij zijn de enige soort op aarde die een verandering teweeg kunnen brengen.
Waar wachten we op ?

Met vriendelijke groet,

Roel Poelwijk
Plaats Reactie Pagina 1 van 13
1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden