NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

technische informatie honda px-r 50cc
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> AUTO / MOTOR
tomchi
04-03-2009 17:40 honda px-r probleem Reageer met quote




ik heb een honda px-r gekrege maar ik krijg hem niet aan de praat ,het achterwiel blokkeerd dus ik denk dat het daar iets mee te maken heeft ,weet iemand raad ?
 




Gast
25-03-2009 21:05 vannalles Reageer met quote




beste ik heb een honda px staan met 65 cc en technigas uitlaat maar hij gaat maar 60 en ik zou hem willen ophogen kan iemand mij wat tips geven en zegge hoeveel ik hem kan ophogen zonder dat het kader de cylinder raakt
Gast
01-04-2009 19:39  Reageer met quote




Anonymous schreef:
pff amateurs, ik heb 2 pxen en kheb een die ong90 haalt en een die 50 rijdt en autowheelie trekt, kheb 70cc en 60cc, de begrenzing van een a klas zittem in de vario, steek er een bklas ster in, wilje sneller gaan, begin dan met de ori luchtfilter eraf te smijten, die is vollenbak begrenst en steek er een dikke kelk op, van een 70cc ofzo, je kan je ori carbu ng behouden, koop je een fast arrow ster van een camino en steek die in je vario, en je gaat ook sneller, dan kan je beginnen met je cilinder, steek 65cc van camino ofzo gaat ookveel doen. de setup van mijn snelle px is: malossi multivario van nitro aangepast op men px, polini overrange koppeling van nitro(het hele achterstuk) aangepast, dellorto 12mm carbu met getunede kelk, powerluchtfilter, 68cc cilinder, getuned wallaroo cdi van malossi en voor de rest ook nog een beetje mooier gemaakt eh Wink opgehoogd enzo...
grtz

weet u misshien waar je een begrenzer op afstandbediening koopt voor een dax 50cc
Gast
06-04-2009 23:04  Reageer met quote




ello ik ben mijn honda pxr aan het opknappen ik ik wil er graag een sport uitlaat onder steken maar ik weet niet welke er onder past kan iemand mij helpen mail jonge-bob@hotmail.com alvast bedankt
Gast
06-04-2009 23:18 Re: km teller Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik heb hier nog een km teller liggen (tot 90) met kabel

Thomas

zou u mij meschien een mail kunnen sturen met de prijs enzo in jonge-bob@hotmail.com

mvg domien
Gast
08-04-2009 13:01 Re: vannalles Reageer met quote




Anonymous schreef:
beste ik heb een honda px staan met 65 cc en technigas uitlaat maar hij gaat maar 60 en ik zou hem willen ophogen kan iemand mij wat tips geven en zegge hoeveel ik hem kan ophogen zonder dat het kader de cylinder raakt


ik ben al een tijdje op zoek naar een sportuitlaat voor mijn pxr welke heeft u van technigas op uw px staan

mvg domien
Gast
19-04-2009 11:16 Re: vannalles Reageer met quote




Anonymous schreef:
beste ik heb een honda px staan met 65 cc en technigas uitlaat maar hij gaat maar 60 en ik zou hem willen ophogen kan iemand mij wat tips geven en zegge hoeveel ik hem kan ophogen zonder dat het kader de cylinder raakt


ge moet een camino veer erop zetten die kunt ge zelf regelen naar gewenste grote
Gast
26-04-2009 16:44 honda Wallaroo Reageer met quote




hello, ik heb een vraag hoeveel liter gaat er in een honda wallarooke???
grtz x Veroke
Gast
27-04-2009 20:40 Re: honda Wallaroo Reageer met quote




Anonymous schreef:
hello, ik heb een vraag hoeveel liter gaat er in een honda wallarooke???
grtz x Veroke


3 liter

Thomas
Gast
21-05-2009 18:48  Reageer met quote




waar zit de elektrische begrenzing van de honda px-r want de mijne rijd 30 en dat is maar saai!
Gast
24-05-2009 19:56 Re: honda px-r probleem Reageer met quote




tomchi schreef:
ik heb een honda px-r gekrege maar ik krijg hem niet aan de praat ,het achterwiel blokkeerd dus ik denk dat het daar iets mee te maken heeft ,weet iemand raad ?

hallo ik ben glenn en ik heb ook een honda pxr kijk eens op kapaza ik denk dat een lovinie uitllaat zoekt dat geeft meer optrek en meer snelheid dan haalt jou pxr zeker 80 je kan hem ook laaten afstellen natuurlijk

tomchi schreef:
ik heb een honda px-r gekrege maar ik krijg hem niet aan de praat ,het achterwiel blokkeerd dus ik denk dat het daar iets mee te maken heeft ,weet iemand raad ?

hallo ik ben glenn en heb dat probleem ook gehad vanachter aan je overbrenging <achter je kikkast> heb je een dikke bout draai die eruit dan loopt er oude oli uit laat dat voledig leeglopen doe er dan gewoon nieuwe in vervolgens maak je je achterwiel een beetje! los en speel er wat mee dan maak je het weer vast en je probleem is opgelost groeten glenn

Anonymous schreef:
waar zit de elektrische begrenzing van de honda px-r want de mijne rijd 30 en dat is maar saai!

hallo ik en glenn die werkt met remblokjes stap 1 in de vario haal gewoon de veer er tussenuit stap 2 haal uw luitfilter eruit een plaats een dikke kelk stap 3 span de gaskabel goed aan en stel de cabriateur af dan je wel 50 ofzo probeer mischien eens levine uitlaat snelheid gegarendeert gr glenn
Gast
17-06-2009 21:24 Honda PX 50 Reageer met quote




Wil iemand die veel weet van de honda px 50 even mailen naar (dennis_lilly@hetnet.nl) want ik heb een paar vragen
Gast
06-07-2009 0:18 Re: vannalles Reageer met quote




Anonymous schreef:
ge moet een camino veer erop zetten die kunt ge zelf regelen naar gewenste grote


ik heb ook een honda px er steekt al een kromme gianelli op (omgelaast) maar hij wilt ni meer als 40-50 gaan kan iemand mij helpen?
mvg keith
Gast
14-07-2009 19:20 Re: honda px Reageer met quote




Anonymous schreef:
hoi ik zoek een carburateur voor mijn px
heb je die liggen
zo ja
zou je me dan willen mailen
en hoeveel mm

mvg Nick Maes


beste
ge moet u voelerplaatjes gaan kopen in een bromfietswinkel of in een doe het zelf.
en dan aan de rechterkant van de brommer die kelk afhalen,maar alvorens je die kelk erafhaalt eerst een merkteken aanbrengen,dagge u kelk op de zelfde plaats weer steekt aja.
eenmaal de kelk eraf is,let wel op die is magnetisch.
en als je goed kijkt zie je dan 2platte kopjes zitten met een vijsje erin ge draait dat vijsje los ,en steekt er u voelermaatje 0,20 of 0,25 in.
ge moet wel opletten da u voelermaatje nie spant tussen u kopjes,en dan vast draaien.
ge moet wel zien voor dagge die vijskes begint los te draaien,moet je eerst draaien met de binnekant van u kelk en kijken als je draait en u contact kopjes openen zich dagge daar u voelermaatje tussesteekt en dan pas ,die vijsjes losdraaien en u contact kopjes regelt.
wanneer alles gedaan is de kelk weer opzetten gelijk aan het merkteken dagge aangebracht hebt en vasdraaien.EN DAN STARTEN MAAR!!!!!!!!!
Gast
24-12-2009 17:31  Reageer met quote




weet er iemand of de motor moet gesmeerd worden?(krukas)ik zie daar een dop zitten aan de motor van mijn px maar weeet niet of er olie in moet..

groetn olivier
Gast
26-04-2010 15:02 Hallo Reageer met quote




Het onderwerp is al 6 jaar verlopen kerels Razz
Gast
15-05-2010 18:22 Re: lol Reageer met quote




Anonymous schreef:
hahaha wie houd er zich nu bezig met pxen te tunen

pxen zijn goed
Gast
09-06-2010 21:27 Re: honda px Reageer met quote




Anonymous schreef:
hallo ik heb een honda px die ik aan het opknappen ben ik heb hem all gestraalt en uit elkaar gehaald maar ik ben een tandwiel kwijt uit de kickstart bak je hebt de kiker die gaat her blok in aan die kicker zit een tand wiel en dant dat tand wiel dat er naast komt die ben ik kwijt wie heeft er nog 1 liggen die ik voor een leuk prijsje kan kopen

ik heb dus pas ne px gekocht hij start enkel als ik naft in de cilinder doe ... dan dompt die kei hard en komt er kei veel olie uit de uilaat ... ik kan zo 30 meter rijden en da valt hij stil... wat kan di probleem zijn? ik heb de carbu al uitgekuist enzo (ik ken wel wat van brommers ik heb 12 caminos gehad) , ik snap er echt niks van, als hij stil valt klenkt het alsof hij geen naft meer krijgt , hij rijd dus enkel puur op de naft die ik in de cilinder gedaan heb... hoe kan dit?
grts Bjorn
Gast
15-06-2010 11:54 piaggio bravo 2 stuks Reageer met quote




als iemand er nog zoekt heb er nog 2 voor onderdelen alle 2 voor 75 laat maar iets weten grtz

smoky1989@hotmail.com is men email grtz
Gast
12-08-2010 20:48  Reageer met quote




Sammeke schreef:
weet ge verkoopt die px en koop een caminotje zit veel beter in mekaar Wink px is ingewikkeld kzoek iemand die me kan kome helpe Confused kwoon in Zoersel

egt e ik heb 2 caminoos zo veel gemakelijker dan px ik krijg dieje stomme kick starter nie in alkander gezet XD
Gast
10-10-2010 14:56  Reageer met quote




ik heb het zelfde probleem me t de kick starter .
als iemand is een planneke had om hem in elkaar te steken ?
Gast
11-10-2010 17:09 Re: honda px Reageer met quote




jorg schreef:
ik zoek eigelijk ook informatie over de elextronica en de kickstarter van de honda px als je mij kunt helpen mail dan even jorg_boogaard@hotmail.com alvast bedankt




hallo ik ben iemand met een px en heb draden teveel geknipt.daarmee ben ik opzoek naar een bedrading voor mijn px.kan jij me he daaraan helpen? mvg
Gast
09-12-2010 16:58 px kickstarter Reageer met quote




heeft iemand van een px een kick liggen niet de kick zelf maar de vertanding ?
Gast
23-01-2011 0:57 Re: vannalles Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik heb ook een honda px er steekt al een kromme gianelli op (omgelaast) maar hij wilt ni meer als 40-50 gaan kan iemand mij helpen?
mvg keith


Als die omgelast is zit je wss met door gelaste stullen in je pyp en dat geeft minder power, zou die eens laten uit frezen als ik van jou xas , zal direct wel 60 gaan Smile

Joachim
Gast
23-01-2011 1:03 Re: honda px Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik heb dus pas ne px gekocht hij start enkel als ik naft in de cilinder doe ... dan dompt die kei hard en komt er kei veel olie uit de uilaat ... ik kan zo 30 meter rijden en da valt hij stil... wat kan di probleem zijn? ik heb de carbu al uitgekuist enzo (ik ken wel wat van brommers ik heb 12 caminos gehad) , ik snap er echt niks van, als hij stil valt klenkt het alsof hij geen naft meer krijgt , hij rijd dus enkel puur op de naft die ik in de cilinder gedaan heb... hoe kan dit?
grts Bjorn


Beste ik zou ook de luchtfilter en uitlaat is na kyken, daarna zou ik eens met de compressor in de naftleiding spuiten, als dat niet helpt weet ik het zelf niet..
Gast
16-04-2011 10:34 wallaroo Reageer met quote




is ni moeilijk da die dan ni start kom er is met langs en ik maak hem waar je bij bent
Gast
20-04-2011 10:07 naft Reageer met quote




ik heb een brommer gekregen van mijn pa maar is gestorven en ik weet nie wa voor naft er in moet 2takt of benzine het gaat over een honda ab06 hij heeft 49 cc dank u
Gast
21-04-2011 13:00 PX 49 cc electric starter Reageer met quote




Hallo,

Ik heb een Honda PX 49cc van 1980 aangekocht en wou de olie verversen maar vind geen kraantje onderaan,weet iemand mij te vertellen hoe dit moet,ik heb geen handboekje
Gast
13-08-2011 7:59 honda px 50 cc Reageer met quote




Hallo,

ik heb 6 honda px'en gekocht 1 ervan werkte tot nu hij start niet meer alleen als je er startspray in spuit de carburateur is al helemal uitgewassen hij krijgt kompresie en een vonk

kan iemand mij helpen mail dan naar seppebmx@hotmail.com
Gast
30-08-2011 14:49 Re: honda px Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik heb een chrome bos original demper liggen Wink als je een foto wilt moet je het maar zeggen! het is de moeite van een uitlaat zu!


Hallo ik heb ook zo een bos uitlaat en die is idd tee nice maar ik denk dat er vanachter iets aan ontbreekt aan de mijne Smile zou u een paar fotos willen tonen van de jouwe.
bedankt
Plaats Reactie Pagina 4 van 5
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden