NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

technische informatie honda px-r 50cc
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> AUTO / MOTOR
Gast
26-10-2006 19:17 honda px-r Reageer met quote




yoo vaagsje


edit Numix: bericht verwijderd, graag geen breezah-taaltje gebruiken, en verder goed Nederlands typen
 




Gast
29-11-2006 17:13 honda px start niet meer Reageer met quote




ik heb net een honda px gekocht om wat me rond te rijden op het bedrijf van een vriend maar hij start niet meer maar die gast waar ik hem eb van gekocht zei dat er een kortsluiting op electrische start zat en met de kick heb ik hem al twee keer in gang gekrege maar anders niet en die gast zei ook dat de bougie (ontsteking) kapot was dus kan mij iemand helpen en zeggen wat ik er aan kan doen ? alvast bedankt !!!
Gast
27-02-2007 8:30 honda px Reageer met quote




hallo, ik heb juist een honda px gekocht dat al meer als 10 jaar stil stond er is zeer veel werk aan en hij valt constant uit wie heeft er nog wat onderdelen die nog goed onderhouden zijn en wie heeft er goesting om er samen met mij iets tof van te maken laat me iets weten

edit Numix: graag geen telefoonnummers vermelden
Gast
05-04-2007 19:54  Reageer met quote




pff amateurs, ik heb 2 pxen en kheb een die ong90 haalt en een die 50 rijdt en autowheelie trekt, kheb 70cc en 60cc, de begrenzing van een a klas zittem in de vario, steek er een bklas ster in, wilje sneller gaan, begin dan met de ori luchtfilter eraf te smijten, die is vollenbak begrenst en steek er een dikke kelk op, van een 70cc ofzo, je kan je ori carbu ng behouden, koop je een fast arrow ster van een camino en steek die in je vario, en je gaat ook sneller, dan kan je beginnen met je cilinder, steek 65cc van camino ofzo gaat ookveel doen. de setup van mijn snelle px is: malossi multivario van nitro aangepast op men px, polini overrange koppeling van nitro(het hele achterstuk) aangepast, dellorto 12mm carbu met getunede kelk, powerluchtfilter, 68cc cilinder, getuned wallaroo cdi van malossi en voor de rest ook nog een beetje mooier gemaakt eh Wink opgehoogd enzo...
grtz
Gast
05-04-2007 19:56 Re: honda px trekt niet goed Reageer met quote




welk schreef:
wie kan mijn help ik heb een honda px maar trekt niet zo goed wat zal de oorzaak zijn Shocked

steek kelk (kan ook in je luchtfilter vanbinnen dan valt het niet zo op) en steek lichtere gewichtjes, 7 gram is ongeveer perfect
Gast
09-04-2007 22:48 lol Reageer met quote




hahaha wie houd er zich nu bezig met pxen te tunen
Gast
28-04-2007 12:47  Reageer met quote




hey kan iemand me helpen ik heb een px en geeft geen ontsteking
Gast
15-05-2007 16:11 Re: honda px Reageer met quote




Anonymous schreef:
wat moet je weten ik heb alles liggen voor px

hoi ik zoek een carburateur voor mijn px
heb je die liggen
zo ja
zou je me dan willen mailen
en hoeveel mm

mvg Nick Maes
Gast
25-06-2007 16:22 honda px werkt niet goed Reageer met quote




yo, ik heb me juist een honda px aangeschaft maar hij staat al een tijdje stil .Alleen de kickstarter werkt nog om hem te starten maar hij gaat moeilijk in gang en hij valt als hij in gang gaat na 20 seconden terug uit.
Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt , nicholas
Gast
29-06-2007 21:12 gast Reageer met quote




Ik heb ook een honda px. Is nu ongeveer helemaal in orde. Maar hij rijdt maar 38. Hoe kan ik hem gemakkelijk 45 laten gaan? en er staat al een sport uitlaat onder. kun je dat ergens bij regelen om dat rapper te laten gaan of niet? al vast bedankt
Gast
13-08-2007 12:14 honda px Reageer met quote




anyone has the service manual book?
i need just the pages where apperas the quartering(Vierteln, of the carb motor...
my e-mail es skrotin@hotmail.com
thanks
Gast
17-10-2007 9:52 Re: honda px Reageer met quote




Anonymous schreef:
hallo geef ff alle info iok heb er ook een:P Laughing

Hallo hoeveel olie moet er op een Honda px? en wat voor olie?
en waar zit de begrenzer?
en heeft u mischien ook nog een dop voor het gas op de carberateur? heeft u ook misschien ook nog een benzinekraan?


mvg.Daniël Bramer
Gast
31-10-2007 10:19 px gaat in toeren maar rijd niet goed Reageer met quote




hallo,
Ik heb een honda px-r gekrege en heb er onlangs een nieuwe cil kit onder gestoke , ik wou beginnen met in te rijden ik geef gas en ik rijd ongeveer 5km/u ik geef meer gas en ik hoor de brom in toeren gaan maar hij brengt dit precies niet over op het achterwiel , ik dacht dat het de riem zou kunnen zijn ? weet iemand wat ht zou kunnen zijn AUB?
Gast
26-03-2008 15:59 Re: honda px Reageer met quote




Anonymous schreef:
Hallo hoeveel olie moet er op een Honda px? en wat voor olie?
en waar zit de begrenzer?
en heeft u mischien ook nog een dop voor het gas op de carberateur? heeft u ook misschien ook nog een benzinekraan?


mvg.Daniël Bramer


ik heb in mijn px 1 liter tweetakt olie in gegoten. (onder het zadel)
Gast
05-04-2008 19:23  Reageer met quote




ik heb op men px nu zitten: een polini watergekoeld 65cc, een malossi multivario van op nitro, en 17.5 carbu van op nitro en een 21mm spruitstuk, ik rijd nu 80km per u op mototeller en trek steeds autowheelies
Gast
11-07-2008 13:14 Re: honda px Reageer met quote




Anonymous schreef:
yuw,

Ik ben namelijk ook 14, ik ken alles van brommers ( dax, camino px, ss enz... )

Dus jouw probleem is dat de carburator kapot is... nou jah je carburator kan wel verstopt zitten, daardoor rijd de brommer waarschijnlijk ook niet. Het is een heel simpel werkje: sluit al je cabels van de brommer af ( decompressie, gaskabel, ontsteking, bobijn enz) haal dan je motortje eraf. Nu je motor eraf is draai je de 4 bouten van je carburator los, nadien haal je voorzichting de carburator eruit , vijs nu het potje onder de carburator eraf, vijs de sproeier eruit en zorg dat de opening volledig open is, onder de sproeier zit er een soort buisje met gatjes erin, doorblaas die gaatjes. Plaats nu alles terug op het frame en je kan lekker scheuren .......

Gilles S,

stakker als je je carburateur er af wil haalen hoef je nog niet je hele blok er af te haalen je kan er zo ook wel bij en je hoeft ook niet alle kabels af te sluiten nergens voor nodig en hij zecht tog dat zen carburateur kapot is niet verstopt jij hebt er duidelijk heel veel verstand van (Y)
Gast
27-07-2008 20:04 Re: honda px Reageer met quote




Anonymous schreef:
stakker als je je carburateur er af wil haalen hoef je nog niet je hele blok er af te haalen je kan er zo ook wel bij en je hoeft ook niet alle kabels af te sluiten nergens voor nodig en hij zecht tog dat zen carburateur kapot is niet verstopt jij hebt er duidelijk heel veel verstand van (Y)


das inderdaad waar, en wat die kerel zegt klopt ook niet hé, kheb ier zelf twee px'en en die carbu's hebben mr 2 vijzen, dus , alles kent em der precies ook nie van ze
Gast
25-08-2008 17:46 Re: Honda pxr snorfiets Reageer met quote




Anonymous schreef:
Hallo ik heb een honda Pxr snorfiets, weet er mischien iemand hoe ik die harder kan laten lopen. alvast bedankt.

edit Numix: geen e-mailadressen vermelden, bvd

Weet iemand hoe je , (behalve aan het oranje bordje,) kan zien of het een snorfiets of bromfiets is???
Gast
25-08-2008 17:48 SNORFIETS OF BROMFIETS Reageer met quote




Weet iemand hoe je behalve het oranje bordje , kan zien of het een PX snorfiets of bromfiets is
Gast
27-08-2008 18:04 Re: SNORFIETS OF BROMFIETS Reageer met quote




Anonymous schreef:
Weet iemand hoe je behalve het oranje bordje , kan zien of het een PX snorfiets of bromfiets is


kijkt op u papieren :p
Gast
27-08-2008 21:53 Re: SNORFIETS OF BROMFIETS Reageer met quote




Anonymous schreef:
kijkt op u papieren :p

Op de papieren staat bromfiets, maar kan dat geen misverstand zijn?? er zit wel een oreanje bordje op. Is het niet aan het framenummer of motor te zien???
Gast
21-09-2008 15:09 honda px Reageer met quote




ik zoek een sportuitlaat die op honda px-r past
kan iemand me helpen en zeggen waar ik die vind
Gast
29-09-2008 12:44 PX uitlaat Reageer met quote




Kijk eens op wemoto.com
lander93
05-10-2008 13:23 honda px rijdt koud 30 en warm 60 !? Reageer met quote




Hallo,
Ik heb een rode honda px (ab06) en zoek wat informatie.
*Het is een px zonder elektrische starter (rood) en zoek de kleur code om men px wat bij te lakken.
*En heb nog een probleem, men px rijdt koud 30 en warm 60.
Tijdens het optrekken als hij warm staat kraakt het ergens in de cilinder denk, maar weet niet aan wat dit liegt.
Wie weet er wat er aan kan liegen en wat ik er aan kan doen?
Info aub.

Grt;
Lander
Gast
03-11-2008 17:26 jooow gasten Reageer met quote




ik heb ook een px
hehe,
maar het membraan is kapot en moet een nieuwe
heeft iemand nog zo ding
hij zit tussen de cabrateur en cilinder het is een oort klep.
Gast
23-11-2008 22:57 Re: honda px rijdt koud 30 en warm 60 !? Reageer met quote




lander93 schreef:
Hallo,
Ik heb een rode honda px (ab06) en zoek wat informatie.
*Het is een px zonder elektrische starter (rood) en zoek de kleur code om men px wat bij te lakken.
*En heb nog een probleem, men px rijdt koud 30 en warm 60.
Tijdens het optrekken als hij warm staat kraakt het ergens in de cilinder denk, maar weet niet aan wat dit liegt.
Wie weet er wat er aan kan liegen en wat ik er aan kan doen?
Info aub.

Grt;
Lander


waarschijnlijk is je carb. niet goed afgesteld. Ik heb hier ook last van voor dit moment gewoon zelf afstellen (voor px vindt ik afstellen niet zo gemakkelijk dus mss laten doen door iemand met verstand ik laat het doen door een brommerzaak)
Gast
21-12-2008 18:07  Reageer met quote




wie kan me aan een km teller en of sportstuur helpen voor mijn pxr +kabel

mvg domien
Gast
03-01-2009 13:32 km teller Reageer met quote




Anonymous schreef:
wie kan me aan een km teller en of sportstuur helpen voor mijn pxr +kabel

mvg domien


ik heb hier nog een km teller liggen (tot 90) met kabel

Thomas
Gast
29-01-2009 22:15 Re: honda px start niet meer Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik heb net een honda px gekocht om wat me rond te rijden op het bedrijf van een vriend maar hij start niet meer maar die gast waar ik hem eb van gekocht zei dat er een kortsluiting op electrische start zat en met de kick heb ik hem al twee keer in gang gekrege maar anders niet en die gast zei ook dat de bougie (ontsteking) kapot was dus kan mij iemand helpen en zeggen wat ik er aan kan doen ? alvast bedankt !!!

ik zal je graag helpen maar ik zal da eerst zelf moeten zien
Gast
08-02-2009 14:05 Re: honda px Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik zoek een sportuitlaat die op honda px-r past
kan iemand me helpen en zeggen waar ik die vind


ik heb een chrome bos original demper liggen Wink als je een foto wilt moet je het maar zeggen! het is de moeite van een uitlaat zu!
Plaats Reactie Pagina 3 van 5
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden