NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

technische informatie honda px-r 50cc
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> AUTO / MOTOR
Gast
06-10-2004 14:08 technische informatie honda px-r 50cc Reageer met quote




Zoek technische informatie over honda px-r 50cc Heb niks kunnen vinden. Wie kan mij hierbij helpen?
 




Gast
09-01-2005 10:29 honda px Reageer met quote




wat moet je weten ik heb alles liggen voor px
Gast
09-01-2005 10:31 Re: technische informatie honda px-r 50cc Reageer met quote




Anonymous schreef:
Zoek technische informatie over honda px-r 50cc Heb niks kunnen vinden. Wie kan mij hierbij helpen?

wat moet je weten
Gast
22-02-2005 19:10 Blok oli Reageer met quote




Hoi,ik heb een vraagje,ik heb net een honda px gekocht en ik heb nu een vraaaagje,Wat moet ik in het blok zelf gieten voorn oli en waar,ik vind het dus niet waar dat moet,groetjes sebastiaan
Gast
24-02-2005 18:04  Reageer met quote




ge kunt da bet nee 2 takt van make zelfmenger van honda is niet zo goed
jan pieter
25-02-2005 21:55 Waar moet ik de olie van een honda px in gieten? Reageer met quote
Gast



hallo, kan iemand mij helpen want ik ben 12 en ik heb een honda px gekocht alleen ik snap niet zo goed waar de olie in moet Embarassed

Kan iemand mij helpen?
alvast bedankt Very Happy Exclamation
Gast
25-02-2005 21:56 of hoeft er niet olie in? Reageer met quote




of hoeft er geen olie in want bij de benzine moet ook
Gast
15-03-2005 13:35 gezocht Reageer met quote




wie kan er mij een boekje doorsturen van een honda px met alles over onderhoud, elektrisch schema, enz.
Gast
15-03-2005 23:03  Reageer met quote




wie kan me wat informotie over honda px doormailen
part list
onderhoud en montage
electrische uitrusting en shema's
fotos alles is welkom

edit: e-mailadressen worden verwijderd. Je kunt je hier gratis inschrijven, en automatisch een melding krijgen zodra er wordt gereageerd (abonneer je op dit onderwerp, zie na het inschrijven rechtsbovenin).
alex2312
26-03-2005 17:47 men px Reageer met quote
Gast



ik heb een px gekocht maar zit in de probleme met electriciteit, en vroeg me af of iemand me eens alle info erover kan geven alvast bedankt .
foxie2312
26-03-2005 17:49 px Reageer met quote
Gast



oh was ik vergeten zolas de persoon boven mij is ook alle andere info zeer welkom
alvast bedankt Very Happy
Gast
22-04-2005 21:15 honda px Reageer met quote




ik heb een honda px gekocht en ik zou graag de tegnise fiche von deze bromer hebben en alle technische gegevens als iemant die heeft laat dan iets weten via e-mail naar *******@hotmail.com of stuur direkt de gegevens door liefst zo snel moogelijk want heb deze gegevens dringent nodig
Gast
24-04-2005 13:20 Re: honda px Reageer met quote




voor techniche onderdelenlijst voor een honda px mail even naar
Alfons Cuyckens op

*******@skynet.be
Gast
04-05-2005 21:08 honda px Reageer met quote




edit: e-mailadressen worden verwijderd. Je kunt je hier gratis inschrijven, en automatisch een melding krijgen zodra er wordt gereageerd (abonneer je op dit onderwerp, zie na het inschrijven rechtsbovenin).
Gast
17-05-2005 17:00  Reageer met quote




hallo, ik ben nog maar 14 en kheb een honda px gekregen.
alleen is de carburateur kapot. kan iemand mij een bericht sturen hoe ik dat kan maken en waar dat zit ?
alvast bedankt !!
daag
Gast
17-05-2005 17:32 honda px Reageer met quote




hallo, ik ben 14 jaar en heb een honda px gekregen.
alleen de carburateur is kapot. kan iemand mij zegge hoe ik dat kan maken en waar dat zit ??
alvast bedankt
yuw
Sammeke
09-07-2005 12:20  Reageer met quote




wa bedoel je emet kapot?? rijd je brommer nimeer ?? zou ik die carbu eens nachtje late intrekke in naft Wink en da me crompresseur de leidingskes uitspuite kan verstropt zitte Wink heeft iemand ne foot van zen kickstarter hoe die in elkaar moetof kunt ge die soms in gang lopen Very Happy
Sammeke
09-07-2005 12:42  Reageer met quote




weet ge verkoopt die px en koop een caminotje zit veel beter in mekaar Wink px is ingewikkeld kzoek iemand die me kan kome helpe Confused kwoon in Zoersel
rense
25-07-2005 10:09 Re: honda px Reageer met quote




Anonymous schreef:
wat moet je weten ik heb alles liggen voor px



Hoi,

Ik ben ook op zoek naar een handboek voor een honda px. Heb jij zon boek liggen?

Of heb je mischien alle info digitaal?

MVG rense.
jorg
11-08-2005 14:58 honda px Reageer met quote




ik zoek eigelijk ook informatie over de elextronica en de kickstarter van de honda px als je mij kunt helpen mail dan even jorg_boogaard@hotmail.com alvast bedankt
stevendom
19-10-2005 13:28 Re: honda px Reageer met quote




Anonymous schreef:
voor techniche onderdelenlijst voor een honda px mail even naar
Alfons Cuyckens op

*******@skynet.be




Wil je die informatie doorsturen naar mijn e-mailadres:
stevendom@hotmail.com

bedankt op voorhand
Gast
24-11-2005 16:55 honda px Reageer met quote




yo ben11 HEB OOK een px-r gaat ma 60 wil hem zeker 90 LATE BOLE KAN IEMAND MIJ HELPEN
jos
24-11-2005 16:58 px Reageer met quote
Gast



Sammeke schreef:
wa bedoel je emet kapot?? rijd je brommer nimeer ?? zou ik die carbu eens nachtje late intrekke in naft Wink en da me crompresseur de leidingskes uitspuite kan verstropt zitte Wink heeft iemand ne foot van zen kickstarter hoe die in elkaar moetof kunt ge die soms in gang lopen Very Happy




NEE MA HEP OOK AAN HAND NU (eindelijk geluk ) gewoon wa zoeke of kan zijn hep ge all u onderedele nog Rolling Eyes Surprised
Gast
27-11-2005 18:43 uitlaat Reageer met quote




zijn d'r ook nog snelle uitlaatjes voor de honda px?
Gast
08-12-2005 13:30 Re: honda px Reageer met quote




Anonymous schreef:
hallo, ik ben 14 jaar en heb een honda px gekregen.
alleen de carburateur is kapot. kan iemand mij zegge hoe ik dat kan maken en waar dat zit ??
alvast bedankt
yuw



yuw,

Ik ben namelijk ook 14, ik ken alles van brommers ( dax, camino px, ss enz... )

Dus jouw probleem is dat de carburator kapot is... nou jah je carburator kan wel verstopt zitten, daardoor rijd de brommer waarschijnlijk ook niet. Het is een heel simpel werkje: sluit al je cabels van de brommer af ( decompressie, gaskabel, ontsteking, bobijn enz) haal dan je motortje eraf. Nu je motor eraf is draai je de 4 bouten van je carburator los, nadien haal je voorzichting de carburator eruit , vijs nu het potje onder de carburator eraf, vijs de sproeier eruit en zorg dat de opening volledig open is, onder de sproeier zit er een soort buisje met gatjes erin, doorblaas die gaatjes. Plaats nu alles terug op het frame en je kan lekker scheuren .......

Gilles S,
Gast
19-12-2005 19:19  Reageer met quote




heeft er iemand vrage of fotos nodig over px of camino of een welke scoot voeg me toe knuffelbeerke134@hotmail.com
Gast
02-01-2006 12:59 kickstarter lam ????? Reageer met quote




de kickstarter van mijn px is lam raar maar waar hij doet niets meer. weet er dus iemand wat ik moet doen om die te maken of dat het veel geld kost om te laten maken?
Gast
04-01-2006 19:06 Re: kickstarter lam ????? Reageer met quote




Anonymous schreef:
de kickstarter van mijn px is lam raar maar waar hij doet niets meer. weet er dus iemand wat ik moet doen om die te maken of dat het veel geld kost om te laten maken?

ja Twisted Evil Idea Embarassed Razz
Gast
06-01-2006 17:38 Re: honda px Reageer met quote




yoyo
euh

ik heb een honda px!!!
ik ken er zo goed als ALLES van
mijn carbo was ook kappot...
hij lekde
mrjah
en die heeft mr 2 schroeven GEEN 4:s
u bedoeld wss het spruitstuk
euh
honda px die ori carbo heeft een vaste sproeier
die kun je NIET veranderen!!!

ik heb zelf een spruitstuk gemaakt
en ik heb nu een 15 mm dellorto erop gezet
duzz
nog vrage vraagt het maar op Gilera_rider@hotmail.com

Ik heb ook nog reserve onderdelen int geval van!!!
Gast
19-01-2006 20:45 honda px Reageer met quote




hallo ik heb een honda px die ik aan het opknappen ben ik heb hem all gestraalt en uit elkaar gehaald maar ik ben een tandwiel kwijt uit de kickstart bak je hebt de kiker die gaat her blok in aan die kicker zit een tand wiel en dant dat tand wiel dat er naast komt die ben ik kwijt wie heeft er nog 1 liggen die ik voor een leuk prijsje kan kopen
Plaats Reactie Pagina 1 van 5
1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden