NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hoe moet het verder met nederland

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> ALGEMEEN
didi70
05-10-2004 13:06 hoe moet het verder met nederland Reageer met quote




hallo hoe moet het verder in nederland het word steeds voller en er is steeds minder te verdelen. Alles word duurder maar verdienen minder als je tenminste nog werk hebt. Mensen tegenwoordig als je geen werk meer hebt omdat je niet meer kunt lichamelijk na 20 jaar krom te hebben gestaan op de bouw en in de wao komt. Hoe moet je dan verder je gaat financieel achteruit je moet je gezin blijven onderhouden hoe? Je krijgt een gedeelte ww en moet weer op zoek naar werk je hebt al 130 sollicitaties weg maar neemt iemand een man van 37 jaar aan die er al meer dan 20 jaar werk op heeft zitten en last heeft van rugklachten en een vorm van reuma. Zou graag weer aan het werk willen maar ja hoe? je bent te oud na omscholing dus ook opnieuw beginnen in een vak dat je nog helemaal geen ervaring hebt, en nu hoe moet je verder je loopt overal tegen de muur. Met de nieuwe besluiten van het kabinet word het er allemaal niet beter op, niet alleen voor mij maar voor duizenden andere nederlanders en de rijken worden rijker en de armen armer. maar ja het is weer afwachten tot de postbode komt en of mijn sollicitaties weer af zijn gewezen of dat er eindelijk licht is aan het eind van de tunnel. Ik hoop dat het er in nederland weer wat rooskleuriger uit gaat zien vooral voor de minderbedeelden.
 




Gast
12-05-2005 12:36  Reageer met quote




Als je dat vind, moet je niet voor dit kapinet kiezen. En moet je als we over een paar jaar weer mogen kiezen welke partijen we willen hebben in de regering, kiezen voor wat meer linkse partijen... die kijken namelijk wel naar de minderbedeelden in onze samenleving!
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden