NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

ober uit Turkije vertrouwen?

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> VRAGEN
Gast
05-11-2014 13:50 ober uit Turkije vertrouwen? Reageer met quote




Hallo allen,
Eind september ben ik samen met een vriendin naar turkije geweest. Daar hebben we twee leuke obers leren kennen. We zijn er de laatste avond mee op stap geweest. Zij hebben ons zeer goed behandeld. Op een bepaald moment vroeg die ene mij mee naar buiten en zei hij dat hij mij leuk vond en vroeg of ik zijn meisje wou zijn. Mijn antwoord neen. Wij terug naar binnen, hij bleef het maar vragen. Ik heb me recht gesteld en geopperd om naar het hotel te gaan. Ze hebben ons zonder problemen terug gebracht (hij heeft taxi betaald).

Ik had hem op facebook toegevoegd.
Toen ik terug thuis was is hij mij blijven sturen en blijven zeggen hoe mooi en lief ik ben.
En ja hoor ik ben ervoor gevallen.
Hij vraagt niet om geld. Hij vraagt wel om voor enkele dagen naar hem te komen in zijn buitenverblijf.
Ik zeg hem dat ik niet kan en vraag hem of hij naar mij wil komen maar hij zegt dat het niet gaat wegens ambassade,...
Enkele dagen geleden vroeg hij of ik met hem wil trouwen en bij hem in turkije wil gaan wonen. Mijn antwoord neen. Hij heeft er niet echt moeilijk over gedaan.

Ik heb al veel verhalen over de obers uit turkije gehoord. Ik zou graag jullie mening even willen horen.
 




Plaats Reactie Pagina 1 van 1

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden