NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

telefoonboek spanje
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> VRAGEN
Gast
29-06-2009 19:02 vakantie in het water Reageer met quote




zou je wellicht via de mail contact met ons op kunnen nemen?

otterlinda@hotmail.com
 




Gast
30-06-2009 9:37 appartement mallorca Reageer met quote




nou.. zijn telefoonnummers 079-8200200 en 09004001000 gaan in ieder geval de lucht uit, dat is geregeld bij kpn.
Gast
02-07-2009 11:07 gezocht vrouw uit barcelona Reageer met quote




hallo ben op zoek naar een meid uit barcelona ze was vorige jaar in malgrat de mar voor een weekend ik was daar op vakantie wat ik weet is dat ze eerder in limburg heeft gewoond ze is getrouwd ongeveer 10 jaar een relatie foto van haar man heb ik wel weet iemand wie ik bedoel avast bedank..
Gast
02-07-2009 20:39 vakantie op Mallorca Reageer met quote




hallo wij hebben via 09004001000 een vakantie geboekt, maar krijgen hem niet meer te pakken, weet iemand of we dan nu belazert zijn?
Gast
09-07-2009 11:00 mallorca Reageer met quote




Wij hebben geprobeert te bellen naar 0900-4001000, na ongeveer 15 minuten in de wacht gestaan te hebben, is er opgenomen. Heb met dhr Christiaan gesproken en die heeft mij verteld dat alles een grote misverstand is, er zeerzekers geen spraak is van oplichting en iedereen die geboekt heeft zijn geld terug krijgt. Ik heb gezegt dat we het afwachten tot eind van de maand en anders aangiften gaan doen.
Gast
11-07-2009 13:35  Reageer met quote




Een misverstand? Laat me niet lachen. Die gozer heet Gabriel Napjus en licht al jaren mensen op via het internet. Als hij nu opeens bereid zou zijn om alle gedupeerden het geld terug te geven, dan is het zeker niet uit oprechtheid. Op een ander forum zitten ze 'm op zijn huid en de zaak is inmiddels ook al aan de orde geweest in het SBS6 programma Hart van Nederland.
Gast
13-07-2009 14:17 Re: mallorca Reageer met quote




Anonymous schreef:
Wij hebben geprobeert te bellen naar 0900-4001000, na ongeveer 15 minuten in de wacht gestaan te hebben, is er opgenomen. Heb met dhr Christiaan gesproken en die heeft mij verteld dat alles een grote misverstand is, er zeerzekers geen spraak is van oplichting en iedereen die geboekt heeft zijn geld terug krijgt. Ik heb gezegt dat we het afwachten tot eind van de maand en anders aangiften gaan doen.


Wij hebben ons geld vandaag terug op onze rekening gekregen.
Hoop dat de rest ook netjes hun geld terug krijgt.
Gast
14-07-2009 1:30 Re: mallorca Reageer met quote




Anonymous schreef:
Wij hebben ons geld vandaag terug op onze rekening gekregen.
Hoop dat de rest ook netjes hun geld terug krijgt.



Toch vreemd dat andere gedupeerden nog niks gehoord of gekregen hebben. De mensen die 'm op zijn huid zitten blijven daar in ieder geval mee doorgaan tot de laatste cent terug betaald is.
Gast
15-07-2009 1:19 Re: mallorca Reageer met quote




Anonymous schreef:
Hoop dat de rest ook netjes hun geld terug krijgt.



Dat is inderdaad te hopen voor Markus.


Je zal maar 5 jaar oud zijn en op moeten groeien met de wetenschap dat jouw vader een oplichter is.
Gast
15-07-2009 10:28 appartement mallorca Reageer met quote




anonymous schreef: wij hebben geld ontvangen!!!
geld van Napjus?
Wie is anonymous? want op andere forums zoals mallorcavandaag.com ben je niet?
Gast
15-07-2009 19:56 oplichting mallorca Reageer met quote




ik hoop dat jullie gelijk hebben en dat ik morgen ook kan mailen dat ik mijn geld heb.......
vind het wel allemaal vreemd wat in nu lees.
groeten inge
Gast
15-07-2009 22:33 Re: oplichting mallorca Reageer met quote




Anonymous schreef:
vind het wel allemaal vreemd wat in nu lees.
groeten inge


Laat je niet van de wijs brengen, Inge. Er staan waarschijnlijk berichtjes bij die alleen maar bedoeld zijn om verwarring te zaaien.

Alles wat hier in positieve zin over Gabriel Christiaan Napjus geschreven wordt is op zijn minst verdacht.

Vergeet niet dat misleiding een "tool of the trade" is van een oplichter!
Gast
16-07-2009 13:21 Re: mallorca Reageer met quote




Anonymous schreef:
Dat is inderdaad te hopen voor Markus.


Je zal maar 5 jaar oud zijn en op moeten groeien met de wetenschap dat jouw vader een oplichter is.




[/quote] Ik weet niet wie jij bent, maar volgens mij ben jij net zo erg als gabriel dat je zijn zoontje hierin betrekt.
Gast
16-07-2009 17:08 Re: mallorca Reageer met quote




Anonymous schreef:
Ik weet niet wie jij bent, maar volgens mij ben jij net zo erg als gabriel dat je zijn zoontje hierin betrekt.



Ach, Napjus gebruikt zelfs het overlijden van Michael Jackson nog om mensen op te lichten, door zich voor te doen als liefdadigheidsinstelling.


Als hij zich druk zou maken over zijn zoon, moet hij gewoon met zijn praktijken ophouden en de schade vergoeden.
Gast
16-07-2009 20:08 Re: mallorca Reageer met quote




Anonymous schreef:
Ach, Napjus gebruikt zelfs het overlijden van Michael Jackson nog om mensen op te lichten, door zich voor te doen als liefdadigheidsinstelling.


Als hij zich druk zou maken over zijn zoon, moet hij gewoon met zijn praktijken ophouden en de schade vergoeden.


Quote:
Ja, ook ik zou graag willen dat hij met zijn praktijken ophoud, maar ik denk dat zijn kind en familie totaal niet weten waar hij mee bezig is.
Gast
17-07-2009 10:00  Reageer met quote




tekent de intelligentie van zijn familie als ze niet weten waar hij mee bezig is, toch? Werken doet hij niet dus hoe komt hij aan zijn geld. Ik weet niet hoe het bij jullie thuis zit maar mij zou toch om opheldering gevraagd worden.
Ps ik heb mijn geld nog niet binnen en ik denk dat dat ook niet zal gebeuren. Trouwens ik hoef niet anoniem op deze site want ik heb niets te verbergen.
Ronaldvv@msn.com
Gast
23-07-2009 17:20  Reageer met quote




Het is toch niet te geloven; die gozer laat een spoor van ellende achter en ondertussen staat hij met foto en al op Facebook;


http://nl-nl.facebook.com/people/Gabrie...0075566556


en feest hij op You Tube ook even vrolijk door;


http://www.youtube.com/user/gabrielchristiaan
Gast
24-07-2009 13:12  Reageer met quote




Anonymous schreef:
Het is toch niet te geloven; die gozer laat een spoor van ellende achter en ondertussen staat hij met foto en al op Facebook;


http://nl-nl.facebook.com/people/Gabrie...0075566556


en feest hij op You Tube ook even vrolijk door;


http://www.youtube.com/user/gabrielchristiaan



Wat een zielig stelletje homo´s zijn jullie zeg.
Een account aanmaken en zijn fotos en videos op internet zetten.
Je kan zien dat de account op you-tube en facebook gisteren op internet zijn aangemaakt. Iedere sukkel weet dat hij dat niet zelf heeft gedaan en al helemaal niet op zijn eigen naam.

Weet je dat met het aanmaken van een you-tube account of een facebook account je ip-adres vast staat ?

Wist je ook dat schenden van auteursrechten en het bewust uploaden van materiaal op internet waarvan je weet dat het niet mag, je net zo strafbaar bent als hem !!

Hou op met zielig doen en wacht gewoon af wat er gebeurt !!

Laat verder zijn familie met rust, deze mensen kunnen ook aangifte tegen jullie doen, schiet je niks mee op.
Gast
24-07-2009 17:18  Reageer met quote




Anonymous schreef:
Je kan zien dat de account op you-tube en facebook gisteren op internet zijn aangemaakt. Iedere sukkel weet dat hij dat niet zelf heeft gedaan en al helemaal niet op zijn eigen naam.



Wie ben jij dan dat jij zo zeker weet dat Napjus de accounts niet zelf aangemaakt heeft?
Gast
24-07-2009 20:08 simpel Reageer met quote




Anonymous schreef:
Wie ben jij dan dat jij zo zeker weet dat Napjus de accounts niet zelf aangemaakt heeft?


Kom op he, hoe simpel kan je wezen.

Ten eerste in alles wat je tegen komt gebruikt hij nooit zijn achternaam.
Gast
24-07-2009 20:16  Reageer met quote




Anonymous schreef:
Wie ben jij dan dat jij zo zeker weet dat Napjus de accounts niet zelf aangemaakt heeft?



Het is wel duidelijk dat die reaktie van Gabriel Napjus zelf komt.

Wat laat die eikel zich nou kennen, zeg!

Een oplichter die de vakanties van mensen verziekt en daarbij zelf een auteursrechtelijk beschermde foto van een hotel misbruikt, om duizenden euros onrechtmatig in zijn zak te steken, begint als een klein kind te piepen als iemand hem met zijn eigen middelen bestrijdt.

Hier heeft hij dan nog wel een grote mond en is aan het schelden (wat trouwens een kenmerk is van frustratie en zwakte) maar per e-mail naar zijn gedupeerden toe bakt hij nu opeens zoete broodjes en hangt hij een verhaal op dat het allemaal niet de bedoeling was geweest. Hij wil het gestolen geld (want dat is het) op afbetaling terug betalen en zegt er dan ook nog bij dat hij niet meer kan betalen omdat hij voor zijn vrouw en kind moet zorgen.

Wat een zielig ventje! Die gozer verdient het dat hij wordt aangepakt en dat zijn familie daarbij mogelijk betrokken raakt is zijn eigen schuld.
Gast
25-07-2009 15:41  Reageer met quote




Ik ben dus schijnbaar niet de enige die achter Napjus en Bayes aanzit.


Met de hulp van een paar anderen, heb ik in de afgelopen weken behoorlijk wat feitelijke informatie over beide heren verzameld, zowel aangaande hun personalia, verleden als huidige aktiviteiten.


Misschien is het wel zinvol - wie je ook bent - om de krachten te bundelen en vanaf nu gezamelijk die kerels het leven zuur te maken. Als je interesse hebt, kun je mij mailen op mallorca.advies@gmail.com


Ook gedupeerden kunnen, indien gewenst, informatie bij mij opvragen.


Groet,

Ronald
Gast
27-07-2009 14:12 you tube en facebook Reageer met quote




Anonymous schreef:
Wie ben jij dan dat jij zo zeker weet dat Napjus de accounts niet zelf aangemaakt heeft?


Je hebt het misschien niet zelf gedaan maar ze gaan wel over jou, anonymous en je gezin!
Gast
27-07-2009 15:52  Reageer met quote




Anonymous schreef:
Wat een zielig stelletje homo´s zijn jullie zeg.
Een account aanmaken en zijn fotos en videos op internet zetten.
Je kan zien dat de account op you-tube en facebook gisteren op internet zijn aangemaakt. Iedere sukkel weet dat hij dat niet zelf heeft gedaan en al helemaal niet op zijn eigen naam.

Weet je dat met het aanmaken van een you-tube account of een facebook account je ip-adres vast staat ?

Wist je ook dat schenden van auteursrechten en het bewust uploaden van materiaal op internet waarvan je weet dat het niet mag, je net zo strafbaar bent als hem !!

Hou op met zielig doen en wacht gewoon af wat er gebeurt !!

Laat verder zijn familie met rust, deze mensen kunnen ook aangifte tegen jullie doen, schiet je niks mee op.



Waarom je familie met rust laten??? je moest eens weten hoe je onze familie op de kop heb gezet omdat wij nu niet op vakantie kunnen!!
Gast
27-07-2009 18:18 homo's Reageer met quote




Wat is er mis met een zielig stelletje homo's? en waarom zijn we dat überhaupt??? Wat een domme beredenering! Echt iemand die woorden tekort.
Uit wat voor nest kom je eigenlijk. Zijn je ouders net zo???
Gast
27-07-2009 18:26 doorschakelnummer???? Reageer met quote




Zou G.C. Napjus een doorschakenummer hebben? Dit vond ik ik de telefoongids

edit Numix: graag geen adressen vermelden, zie hieronder voor een reden
Gast
27-07-2009 20:25 Re: doorschakelnummer???? Reageer met quote




Anonymous schreef:
Zou G.C. Napjus een doorschakenummer hebben? Dit vond ik ik de telefoongids
**


Nou op dit nummer neemt een surinaamse mevrouw op die hem niet kent. En hij woont ook niet in Zoetermeer maar op Mallorca. Dus gegevens kloppen niet.
Gast
27-07-2009 20:46  Reageer met quote




nou ja het kon zijn, er wonen verschillende Napjussen op dit adres. Onderstaand vond ik ook nog, zouden dat dan zijn ouders zijn? Ik heb vernomen dat onze "vriend G.C. Napjus ook uit Zoetermeer afkomstig is. Vandaar mijn gedachte....

edit Numix: graag geen adressen vermelden
Gast
27-07-2009 23:11 angelo esparza Reageer met quote




Anonymous schreef:
hallo ik ben een meisje en zoek achter mijn biologische vader hij woont in spanje waar ergens weet ik niet hij noemt daniël vinck .wie hem persoonlijk kent of een adres heeft van hem mail

Ik ben op zoek naar Angelo Esparza zijn liedje staat op You Tube alsmede zojn gezicht en stam.
Wie o wie kan mij met hem in contact brengen.Hij werkte vroeger bij de telefoon centrale van Barcelona
Gast
28-07-2009 1:52 Re: angelo esparza Reageer met quote




Anonymous schreef:
nou ja het kon zijn, er wonen verschillende Napjussen op dit adres. Onderstaand vond ik ook nog, zouden dat dan zijn ouders zijn? Ik heb vernomen dat onze "vriend G.C. Napjus ook uit Zoetermeer afkomstig is. Vandaar mijn gedachte....




Gabriel Napjus is op 23 juli 1983 geboren in Leidschendam.


Er zijn weliswaar connecties met Zoetermeer en Hoogvliet maar dat kunnen derden en/of familieleden van hem zijn die net zo veel last van zijn aktiviteiten hebben dan zijn gedupeerden.


Laten we er voor waken dat we geen heksenjacht gaan voeren tegen mensen die er niks mee te maken hebben!


De enige die we moeten aanspreken is Gabriel Christiaan Napjus en die gaat spoedig de gevolgen van zijn handelswijze ondervinden.


Ronald
Plaats Reactie Pagina 3 van 7
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden