NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

telefoonboek spanje
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> VRAGEN
Gast
23-01-2011 18:03 Re: En? Reageer met quote




Anonymous schreef:
ja heb hem gevonden en ben ook naar spanje geweest
nadien heb ik er spijt van gehad dat ik hem heb opgezocht

grts





Waarom????
 




Gast
04-03-2011 19:39 Re: Sander Reageer met quote




Anonymous schreef:
Mensen ben opzoek naar mijn paps.
Hij is geboren in Midar (Marroko) en woont nu in Barcelona...
hij is van het jaar 1963 en heeft waarschijnlijk een hotel of restaurant... in Barcelona....
please help me zoeku desnoods zelfs vinden.

hallo ik zoek ook een persoon in Barcelona en wil graag naar barcelona toe om hem te vinden, mischien wil je samen zoeken naar jou vader? twee is beter dan alleen! Liefs Rachel.
Gast
31-03-2011 8:50  Reageer met quote




Anonymous schreef:
Ik ben op zoek naar mijn ex en mijn dochter ze heet jody klein onze dochter heet jamallia en is negen jaar oud dat word ze deze maand ze wonen malliga in spanje we hadden contakt tot dat mijn com kreste. Het email adres wat ik had van haar bestaat niet meer als iemand wat weet mail mij aub gpoppes@hotmail.com wil onze dochter graag in mijn armen sluiten ze werkt in een broodjes restaurant ze is blond stekelighaar en klein en heeft groen grijze ogen
Gast
15-05-2011 20:41 zoek vader of familie Reageer met quote




[quote="jcobben"]WIE KAN MIJ HELPEN MET HET ZOEKEN VAN MIJN BIOLOGISE VADER
HIJ KOMT UIT SPANJE CADIZ
GEBOORTE DATUM 20-11-1935
NAAM FRANCISCO CARASCO HELENA
HEEFT TOEN HIJ 31 JAAR WAS GEWOOND IN ROTTERDAM EN GEWERKT OP DE GUSTO SCHEEPSWERF IN 1965/66
HIJ HAD EEN VERHOUDING MET MIJN MOEDER JANNIE 19 JAAR WAS ZE,EEN JAAR LATER WERDT IK GEBOREN IN 1967 TE SCHIEDAM.HEB ZELF NU OOK EEN ZOON VAN 13 BIJNA 14 WIL IK GRAAG DAT HIJ ZIJN OPA NOG KAN ZIEN.
WEET U IETS OF KENT U HEM MAIL MIJ DAN VRIENDELIJK BEDANKT
ZIJN DOCHTER JANNIE
MAIL ADRES IS jcobben@online.nl
of
melduan58@hotmail.com
Gast
15-05-2011 20:47 help het zoeken van mijn biologise opa Reageer met quote




ik zoek mijn opa francisco vera of helena carrasco geboren op 20 -11-1935,heeft in 1966 gewerkt in rotterdan schiedam gusto.hij komt uit spanje sevilla woond nu in cadiz
kan iemand mij helpen hem of familie leden tevinden
Gast
16-05-2011 18:41 Gezocht Jose Marcos Fernandez Reageer met quote




Ik ben op zoek naar een oude vriend, genaamd: Jose Marcos Fernandez.
Werkte tussen 1975 en 1980 in het plaatsje Tossa de Mar ( Girona) bij een hotel genaamd Diana.
Woonde toen die tijd in Sálamanca, rio aberche no 2
Wie kan mij helpen hem vinden?
jannie cobben
24-05-2011 14:10 busco mi padre bioligico francisco helena of vera carrasco Reageer met quote




busco mi padre bioligico francisco helena of vera carrasco,nacido el 20 de noviembre 1935 selvilla cadiz.
1965/1966 en rotterdam en el gusto en ense momento conocio a mi madre jannie,con quien mantuvo una relacion.eltenia un amigo,manuel,la esposa de manuel se llamaba lennie,tambien vivian en rotterdam,si alguien conoce a francisco o familia de el con quien yo podria tomar contacto,les agradeceria que me mandaran un correo electronico a jcobben@online.nl of melduan58@hotmail.com
gracias
Gast
08-06-2011 12:58 Biologische vader Reageer met quote




Hallo,
Ik ben op zoek naar de biologische vader van mijn broertje.
Zijn naam is Eustaquio Alcaide Tapiador en woont ergens in zuid Spanje.Hij is zelf geboren in Ecuatorial Guinea (west Afrika).
In 1970 is hij naar Spanje gegaan.Als iemand(kinderen,neef,nicht,wie dan ook neem a.u b contact met mij op.
Gast
08-07-2011 1:36 Zoek jody klein Reageer met quote




Ben op zoek naar jody klein ook wel j,j genoemd ze is klein van stuk en,heeft kort blond haar in stekels ze woond in malliga en,werkt bij een broodjes zaak ze heeft een dochter die heet jammalia en is nu negenjaar oud en is donker blond en heeft groen grijse ogwn net als haar moeder jody en ze hebben een hond als jody hem uitlaat dan laat de hond jody uit dit moet toch opvallen ik zoek haar in verband met mijn,dochter jamallia ik wil haar graag nog,in mijn arme sluiten ,aub mail mij als u wat weet of haar kent of fraag of jody kontackt met me op wil nemen
Gast
30-07-2011 3:06 hallo ik zoek jody klein met haar dochter jamalia ze moeten Reageer met quote




hallo ik zoek jody klein ook wel jj genoemd ze heeft een dochter van negen jaar oud .ik ben de vader van het kind .en wil graag in contakt komen met mijn dochter voor dat het te laat is .ik had contakt met ze maar mijn com ging stuk sins fie tijd kan ik ze op geen enkele manier vinden hoop dat iemand ze kent of dat ze er nog wonen ze woonde ergens in maliga spanje . en mijn ex vrouw werkt daar in een soort brootjes zaak ze woonde dicht bij het strand of grote rivier maild u mij aub als u wat weet
Gast
03-09-2011 10:03 Re: telefoonboek spanje Reageer met quote




ik ben voor een goede vriend op zoek naar zijn dochter Ennea die met haar moeder Manuela Venninga en zusje Lana naar Camarles is verhuist en daar 3 jaar geleden nog op een finka woonde.Ik weet niet waar ik moet beginnen met zoeken omdat ik de school e.d niet ken en ook de taal niet.Kan iemand mij misschien helpen hiermee? alvast bedankt Irma
Gast
07-12-2011 0:02 Ennea Reageer met quote




Irma,post hier es je email adres of hoe moet dat anders?,ik ben de vader van Lana.

Ik kan je trouwens wel vast vertellen dat ik Ennea voor het laatst afgelopen winter hier in Eindhoven heb gezien,toen was het koud en er lag veel sneeuw,ze wilde ook daarom liever terug naar Spanje,ze was vrolijk en gezond.
Gast
10-12-2011 11:00 Ennea Lana Reageer met quote




Anonymous schreef:
Irma,post hier es je email adres of hoe moet dat anders?,ik ben de vader van Lana.

Hallo vader van Lana zou je mij aub een bericht willen sturen naar mijn email adres ik dank je alvast hartelijk voor je reactie

Vader van Lana mijn email adres is irma1960@tele2.nl laat me aub snel iets horen ,er is niets mooiers als een vader te kunnen vertellen waar zijn dochter is ,en dat het goed met haar gaat,en zeker in deze tijd van het jaar. Ik ben je dankbaar dat je een reactie hebt geschreven. Groetjes Irma

edit Numix: berichten samengevoegd
Gast
15-12-2011 12:47 zus zoeken Reageer met quote




hallo is er nog hoop ?
ik zoek mij zus ana chiquero osorio in 1985 als jong meis (10 jaar ) meegegaan met mij ouders naar spanje .
ze is in hasselt geboren (belgie )

ze heef een huis waar ze niet in woond puerta
wie wilt helpen
Jappie
07-01-2012 17:40 OPgelost Reageer met quote




Opgelost

Laatst aangepast door Jappie op 08-02-2012 18:21, in totaal 1 keer bewerkt
Gast
19-01-2012 16:14 Re: zoeken vakantieliefde Reageer met quote




Anonymous schreef:
het adres en telefoonnummer van Ismael Teruel in 1969 woonde hij in Barcelona en was op vakantie geweest in Blanes zou graag weten hoe het met je is
Gast
25-01-2012 6:49 wie kan mij helpen Reageer met quote




wie kan mij helpen ben op zoek na een oud collega van mijn vader die is in de jaren 80 verhuisd na spanje.. We zijn hun adres paar jaar geleden kwijtgeraakt...Hij heet avelino fernandez martinez en woon in Monforte de lemos provincie lugo wie kan mij helpen aan zijn adres
Gast
30-01-2012 14:30 Re: Gezocht Jose Marcos Fernandez Reageer met quote




Anonymous schreef:
Ik ben op zoek naar een oude vriend, genaamd: Jose Marcos Fernandez.
Werkte tussen 1975 en 1980 in het plaatsje Tossa de Mar ( Girona) bij een hotel genaamd Diana.
Woonde toen die tijd in Sálamanca, rio aberche no 2
Wie kan mij helpen hem vinden?



Heb hem gevonden !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gast
31-01-2012 16:24 Re: zoeken vakantieliefde Reageer met quote




Anonymous schreef:
het adres en telefoonnummer van Ismael Teruel in 1969 woonde hij in Barcelona en was op vakantie geweest in Blanes zou graag weten hoe het met je is
Gast
09-02-2012 15:22 vriend verhuisd geen contact meer Reageer met quote




hoe kan ik iemand vinden via zijn oude adres??
Gast
05-04-2012 8:49 opzoek naar een persoon in spanje Reageer met quote




Het enige dat ik weet dat hij nu in een dorpje woont van 1200 inwoners in spanje zijn naam is Jose Antonio Lopez-Rubio bijnaam Totti hij heeft altijd in breda?etten leur gewoond.
Gast
09-04-2012 18:48 Re: opzoek naar een persoon in spanje Reageer met quote




Anonymous schreef:
Het enige dat ik weet dat hij nu in een dorpje woont van 1200 inwoners in spanje zijn naam is Jose Antonio Lopez-Rubio bijnaam Totti hij heeft altijd in breda?etten leur gewoond.






Gevonden!!!!!
Gast
18-05-2012 15:08 ik zoek mijn biologische vader Reageer met quote




ik zoek mijn biologische vader. hij woonde in 1963 in amsterdam en was toen 25 jaar.kattenburgsstraat 56.geboorte datum 1938.
zijn naam is marcos pedro diaz vargas
Hij Is vertrokken naar spanje. misschien mexico
mijn moeder heet chtistina. deze is in 2011 overleden.
mijn moeder zei tegen me.weet je waarom je mario pedro carmello heet. ik zei nee. omdat je een spaanse vader heb. ik ben geboren op 19 aug 1963. deze man heeft mij opgegeven op 20 aug 1963 bij de burgelijkestand te amsterdam. wie kan mijn daar mee helpen. waar hij woont. . ? en eventueel een telefoonnummer. Hij moet weten van mijn bestaan.

.mailen kan
Peggy1967
05-09-2012 11:24 jeugd vriendin Reageer met quote




Mijn naam is Peggy ,ik zoek m'n jeugd vriendin ze is al 25jaar geleden verhuisd naar Malaga hier heeft niemand die ik ken nog contact gegevens en haar familie woont ook niet meer op het zelfde adres Haar naam is Ariane De buyser vroeger woonde ze in Mechelen , België ze heeft zeker 4 kinderen voor zover ik weet en de oudste noemt Reina luna
hopelijk kan iemand me helpen . mailen kan
Gast
05-12-2012 19:28 Op zoek naar een oude vriend Reageer met quote




Ik ben op zoek naar een vriend die ik uit het oog ben verloren. Zijn naam is Antonio Alaniz Santana. Hij woonde destijds (25 jaar geleden) in Ingenio op Gran Canaria en werkte destijds op het vliegveld Gando (las Palmas) bij de Guardia Civil afdeling douane. Hiervoor was hij werkzaam als kelner in Playa del Inglés bij de Green Apple. Hij moet nu zo'n 54 jaar oud zijn. Weet iemand zijn huidige adres en/of e-mailadres?
Gast
31-01-2013 22:25 adres in spanje gezocht Reageer met quote




hoi allemaal. iemand een idee hoe ik iemands adres kan vinden in spanje, heb een gsmnr maar vind die niet terug.
Gast
01-02-2013 22:56 zoektocht half zus Reageer met quote




ik ben op zoek naar elly taalman in spanje wie weet emailadres.
Gast
22-08-2013 11:04 gezocht Reageer met quote




Ik zoek een vrouw haar naam is Steff en haar achternaam is Zondag, Haar man hete Ed Zondag maar die was al overleden ze heeft altijd gewoond in Denia op de berg Mongo daar had ze een vrij staand huis, nu ben ik daar pas langs geweest maar zag dat het niet meer bewoond was en dat het huis zeker achter het in verwaarloosde staat was voor werd nog wel haar tuin bij gehouden ook stond er een recent nieuwe auto waar ik een briefje op achter had gelaten maar geen reactie.
tevens was ze ook bevriend met een Erick deze deed veel dingen voor haar hij was wel veel jonger. Steff bezat ook nog een apartemen aan het strand in Denia ik hoop dat iemand iets weet van haar dan hoor ik graag van u
Gast
22-08-2013 11:04 gezocht Reageer met quote




Ik zoek een vrouw haar naam is Steff en haar achternaam is Zondag, Haar man hete Ed Zondag maar die was al overleden ze heeft altijd gewoond in Denia op de berg Mongo daar had ze een vrij staand huis, nu ben ik daar pas langs geweest maar zag dat het niet meer bewoond was en dat het huis zeker achter het in verwaarloosde staat was voor werd nog wel haar tuin bij gehouden ook stond er een recent nieuwe auto waar ik een briefje op achter had gelaten maar geen reactie.
tevens was ze ook bevriend met een Erick deze deed veel dingen voor haar hij was wel veel jonger. Steff bezat ook nog een apartemen aan het strand in Denia ik hoop dat iemand iets weet van haar dan hoor ik graag van u
Gast
09-09-2013 20:35 Nummer en adres van een vriend vinden Reageer met quote




Ik wil het een vriend zoeken in Barcelona, ik heb zijn nummer maar hij neem het niet op. Hoe kan ik adres van hem vinden. kan iemand misschien mij helpen.
Plaats Reactie Pagina 5 van 7
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden