NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

Grote neus kleiner laten lijken / camoufleren
Vorige  1, 2
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> BEAUTY EN VERZORGING
Gast
04-04-2014 17:36 Re: h3lp my Reageer met quote




Anonymous schreef:
het geeft niet. een grote neus is niet erg. kijk het nog even aan. voor een aantal jaar. en beslis als je 16 bent ofzo wat je wil gaan doen, een neus correctie of niet? maar als het eht ernstig is nu al. tsjah dan is het wel vervelend

+
ik heb zelf ook een grote neus haha. al sinds dat ik me kan herrineren. ikzelf was er erg onzeker over maar nu jaren later, hoor ik het eignelijk steeds minder. het klinkt erg hard maar probeer je neus te accepteren en vooral jezelf!
 




Gast
12-04-2014 11:08 gast Reageer met quote




Ik ben best jong voor mij leeftijd en zoon jongen van gisteren hij zij tegen mij dat ik een dikke neus heb
nu voel ik mij heel onzeker daarom zoek ik heel veel dingen op google
Mijn moeder zij nu groeit mij neus niet meer want ik al een beetje begin met puber te woorden want ik lijk heel erg op mij moeder want vroeger had mijn moeder ook een dikke neus en ze werd steeds groter en had ze gewoon een hele mooi neus bij mij (zus) ook !
Gast
14-04-2014 18:34 Grootste neus ever! Reageer met quote




Er zijn veel mensen de tegen mj zeggen je hebt een grote neus en dan doen ze een varken na! Zo irri.. maar niet gemeen bedoeld ofzo maar ik ben wel blij dat ik niet de enigste ben op de wereld met een grote neus. En ik kan mijn haar niet stijlen of krullen want ik heb KUT koreshaar..
Gast
14-04-2014 18:36 Re: gast Reageer met quote




Anonymous schreef:
Ik ben best jong voor mij leeftijd en zoon jongen van gisteren hij zij tegen mij dat ik een dikke neus heb
nu voel ik mij heel onzeker daarom zoek ik heel veel dingen op google
Mijn moeder zij nu groeit mij neus niet meer want ik al een beetje begin met puber te woorden want ik lijk heel erg op mij moeder want vroeger had mijn moeder ook een dikke neus en ze werd steeds groter en had ze gewoon een hele mooi neus bij mij (zus) ook !



Als iemand tegen je zegt je hebt een grote neus gwn zeggen da kan ik juist beter ruiken en dan loop je weg gwn negeren! DOE IK OOK!
Gast
13-05-2014 17:28 Neus Reageer met quote




Ik merkte in de begin helemaal niks tot dat er mensen zeiden dat ik een lange neus heb ik zit er sinds die dag heel erg mee ik haat het gwn ik denk steeds in mezelf je moet blij zijn met jezelf tot dag iemand het weer zegt ik haat het ik voel me alleen maar onzeker bij mensen
Gast
13-05-2014 17:30 Neus Reageer met quote




Ach man negeer de mensen die het zeggen hun zoeken de problemen in joun leven in plaats de fouten in hun eigen leven te verbeteren
Gast
02-06-2014 18:01 crush Reageer met quote




Ik heb ook een hele grote neus . Ik had er eerst nooit last van gehad tot mijn vader ( ik haat hem ) me zei dat ik een grote neus heb en dat ik een operatie moest doen , Ik was toen 8 en had geen idee wat dat allemaal inhield . sinds hij dat gezegd heeft zie ik nu ook dat ik een grote neus heb en hoor ik het elke dag .
Ik heb er nu al een aantal jaar last van en ben zelfs erg depresief. Ik zie het soms niet meer zitten en dat heeft vooral te maken met een jongen waar ik ontzettend verliefd op ben maar ik ben zo lelijk dat ik nooit een kans zal hebben . laatst zei hij dat ik op mijn broer leek . en dat ik net als hem een grote neus heb . Hij bedelde het niet kwaad en wist niet dat ik zon hekel eraan heb als mensen dat zeggen. \
verder vind ik het echt kut als mensen hier zeggen dat we ons geen druk moeten maken en blij moeten zijn zoals we eruit zien maar als hun in mijn schoenen zaten zouden ze waarschijnlijk die woorden snel terugnemen
Gast
07-08-2014 13:16 Iets vervelends Reageer met quote




Hallo ik ben 15 ( 9 dagen 16) Smile en heb een best lange neus. Van de voorkant valt het niet op. Hier zit ik mee sinds de 1e en word daar echt onzeker van. Vanmorgen zei mn broetje opeens puntneus tegen me en ik kon mijn tranen bijna niet inhouden. Dit heb ik anders nooit. Ook zegt hij wel eens zo maar uit het niets: ja je moet echt niet blij zijn met zo'n neus als jou. Terwijl hij voor de rest echt lief is enzo. Ik vind mijn neus echt lelijk en wil graag dat het minder opvalt. Een neus correctie lijkt me wat te heftig. Heeft iemand een oplossing voor mij? Ik ben niet echt iemand die super veel make-up draagt.
Gast
05-09-2014 15:42 neus Reageer met quote




hallo ,
ik ben een meisje van 16 ik erger me echt aan me neus iedereen zegt er is niks maar ik voel me er niet prettig bij wie kan me helpen alsjeblieft iemand vind een goede tip die ik zonder operatie kan doen!!.

hoe kan je je neus kleiner laten lijken of veranderen ?
Gast
18-06-2015 19:48 Neuss Reageer met quote




Ik heb ook een grote neus en niks helpt en hoe moet ik masseren dan? En hoe moet ik make up aanbrengen trouwens ik zit in de 1e
Gast
02-10-2015 20:54 ?? Reageer met quote




Ik heb zelf ook een best grote en dikke neus helaas. En het word ook vaak gezegd en dat maakt me echt vet onzeker het is gewoon niet mooi en niet leuk normaal zouden mensen zeggen dat ik schattig ben en nu hoor ik dat nooit meer en dat snap ik ook wel. Ik mag sws geen neuscorrectie doen en make-up gebruik ik niet weet iemand misschien een manier waarmee ik er niet te veel over nadenk (Of gewoon tevreden mee word idk)
Gast
01-03-2016 19:55  Reageer met quote




Ga neusoperatie doen dat is ook een optie
Gast
13-11-2016 16:11 grote neus Reageer met quote




ik ben een jongen met een hele grote neus. ik weet niet wat ik ermee aan moet maar ik kan er niet bepaald goed mee leven, ik ben er heel erg onzeker over en wil hem het liefst verkleinen maar daar hebben we het geld er thuis niet voor. Wat zou ik nu kunnen doen, ik ben zelf de hoop verloren, hopelijk weten jullie wat
Plaats Reactie Pagina 2 van 2
Vorige  1, 2

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden