NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

Algemene informatie over het mooie griekenland

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> REIZEN / VAKANTIE / BUITENLAND
anniej
16-09-2004 18:06 Algemene informatie over het mooie griekenland Reageer met quote




Ik kom al zowat mijn hele leven in Griekenland. En het is en blijft prachtig! Fantastisch is het! Die azuurblauwe zee. Palmwitte strand. Knusse restaurantjes. Ik weet dan ook heel veel over Griekenland en heb al veel bezocht in dat mooie land.
 




keesbak
21-11-2004 11:55 griekenland Reageer met quote
Gast



beste anniej,waar vindt men die palmwitte stranden,ik dacht dat er veel kiezelstrands was.

kees,
Lukkies
28-11-2004 2:44 Re: Algemene informatie over het mooie griekenland Reageer met quote
Gast



anniej schreef:
Ik kom al zowat mijn hele leven in Griekenland. En het is en blijft prachtig! Fantastisch is het! Die azuurblauwe zee. Palmwitte strand. Knusse restaurantjes. Ik weet dan ook heel veel over Griekenland en heb al veel bezocht in dat mooie land. Hier wat intressante en algemene informatie over Griekenland.


Vreemd op Korfu zijn er weinig hagelwitte stranden je hebt altijd last van de steentjes groot en klein.
Je vergeet te melden dat als men een douche neemt dat je weer alle zout op je lijf hebt daarbij wordt het water verwaard door zonne energie waardoor je genootzaakt bent om vroeg te gaan douchen anders heb je koud water.
Op Zakynthos worden de schilpadden opgejaagd op de toeristen geld uit de zak te kloppen daar naast lopen de mensen over het strand van kalimaki, ja juist waar rond de 1500 nestplaatsen zijn van deze dieren om vervolgens hun afval vooral plastic zakken te dumpen in zee, de schilpadden denken dat dit kwalen zijn en eten het op, het gevolg ze gaan dood.

WAT EEN SUPER VAKANTIELAND ZEG!
Gast
28-11-2004 2:46 Re: Algemene informatie over het mooie griekenland Reageer met quote




Shit ik was nog iets vergeten, de zee is zo zout dat als je een slok van dit water binnen krijgt je de rest van je leven zoutloos kan gaan eten.
johleen
27-04-2005 15:00 griekenland Reageer met quote
Gast



Razz
lekker land! Leuke jongens. En mooie stranden.
lekkker lekker.
en zegguh waar haal je toch die info vandaan.
die heb ik ook
kusi kusi
johleen

P.S. als je wil zijn er veel jongens die dat wel met je willen ook al ben je zo lelijk als ik weet niet wat. Shocked Exclamation
Gast
12-12-2005 17:30 leuke weetjes Reageer met quote




hoi!
Weet iemand hier nog een paar leuke/interessante weetjes over Griekenland? Ik moet morgen drie minuten vol kletsen, en ik heb nog niet erg veel info... :s
Lieke
Gast
12-12-2005 18:01 leuke weetjes Reageer met quote




laat maar, ik heb nu toch nog een paar dingen gevonden op internet. Ik heb nu een redelijk verhaaltje Smile Wink
mazzel,
Lieke
Gast
11-01-2006 13:54 leuke info hoor (K) Reageer met quote




maare heb je ook echte info over de goden en heb je ook informatie over griekenland 3000 jaar geleden????
maare als je hebt dan moet je het er maar bij zetten en dan lees ik het wel......!!!!
Gast
15-02-2006 17:27 Celine Reageer met quote




Hee, ik ben er op mijn 8ste geweest. Woow 40 graden toen..
Phoephoe.. Ik doe er mijn werkstuk over maar ik heb nog geen
weetjes. Dus ik dacht het hier te vinden. Ik ga weetjes zoeken,
Laterzz
Gast
06-03-2006 19:23 griekenland Reageer met quote




heeey ik heb nog een paar weetjes nopdig als je dathebt moet je het opschrijven
Gast
07-03-2006 16:33 griekenland Reageer met quote




over griekenland waar ik geen zin in heb maar het moet van school
Gast
17-03-2006 14:36 griekenland Reageer met quote




hoi ik ben plukas,
ik heb nog informatie nodig over griekenland heb je dat?
heeft iemand informatie?
Gast
27-03-2006 14:55 Griekenland Reageer met quote




Griekenland is echt een heel mooi land, ik kom er zelf al 6jaar en nog krijg ik er geen genoeg van.Het eten is daat ook super lekker op corfu duss !!!
Gast
27-03-2006 14:58 Re: Celine Reageer met quote




Anonymous schreef:
Hee, ik ben er op mijn 8ste geweest. Woow 40 graden toen..
Phoephoe.. Ik doe er mijn werkstuk over maar ik heb nog geen
weetjes. Dus ik dacht het hier te vinden. Ik ga weetjes zoeken,
Laterzz


je kunt de informatie ook vinden op www.scholieren.nl en dan klik je op werkstukken en dan typ je daar griekenland in en dan krijg je ook informatie over griekenland
Gast
02-09-2006 17:44 griekenland Reageer met quote




ik ben naar corfu geweest was egt gááf!hoeveel landen heeft Griekenland eigenlijk?
Gast
08-03-2007 9:49 weetjes over Griekenland Reageer met quote




wat zijn weetjes over Griekenland?
Gast
15-12-2008 13:51  Reageer met quote




*** het zijn gebruiksvoorwerpen ***

edit Numix: bericht gewijzigd, verder een waarschuwing voor Stichting Werkplaats Kindergemeenschap gebruiker 62.132.202.3. Dit soort taalgebruik is hier niet gewenst.
Gast
16-12-2008 8:53 oke Reageer met quote




griekenland is een leuk landjuhhhhhh. Sorry, een vriendje van mijn had mijn acc gehackt en had dat getypt .

het spijt me

MVG joep
Gast
29-03-2009 8:40 Griekenland Reageer met quote




Ik wil ook heel graag leuke goede handige info over Griekenland, weet iemand een goede site?
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden