NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

Kinderslot op Tatung televisie [HELP]

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> DIGITAAL
Gast
09-03-2009 9:35 Kinderslot op Tatung televisie [HELP] Reageer met quote




Hallo,

Ik heb een Tatung LCD tv 2de hands aangeschaft. Hier zat geen afstandbediening bij. Het gaat om de Tatung V27DMTT. Dit scherm heeft een gewone kabel tv aansluiting, 2 scart aansluitingen en een computer beeldscherm aansluiting. Ik heb er digitenne (scart) op aangesloten en een computer.

Nu kun je switchen tussen deze kanalen:
- tv
- scart-1 (zit nu digitenne op)
- scart-2
- nog een zender
- nog een zender
- computer

ik switch tussen de computer en tv met de source knop boven op de tv.

Maar nu las ik ergens op internet dat je de scart-1 en computer zender tegelijk kon laten weergeven. Dus ik was aan het kijken in het menu van de tv en daar zag ik inderdaad wat staan. Alleen ik kreeg de instelling niet veranderd. Nu was ik dus een paar dingen aan het indrukken.

EN NU KOMT HET PROBLEEM:

Ik kwam erachter dat je met de volume -/+ knop de instelling kon veranderen. Ik kwam erachter door het toevallig te proberen, en toen ik het probeerde stond het balkje toevallig op de instelling kinderslot.... Deze werd dus geactiveerd en ik kon al meteen niks meer met de tv. Alle knoppen deden het niet meer en kwam het menu ook al niet meer uit dus heb de tv een keer uit gedaan en toen weer aan. En ik kon niks meer.

Alle knoppen doen het niet meer behalve de power knop. Hij staat nu op kanaal scart-1 en kan hem daar dus niet van af krijgen.

Al geprobeerd:
- stroom een tijdje van de tv afgehaald in de hoop dat het geheugen zou wissen. Reset knop is nergens te vinden?
- universele afstandbediening instellen op de tv om zo te proberen in het menu te komen. Alleen de mijn universele afstandbediening word niet gepakt. ik denk omdat hij op scart-1 staat en niet op de kabel tv zender?


Kan iemand me pleace helpen??
 




Gast
29-06-2009 20:57 Kinderslot op Tatung televisi Reageer met quote




Hallo,

Deze probleem heb ik ook, toevallig was mijn vriendin met deze tv aan het spelen..en heeft toen het kinderslot geactiveerd.
Nu kan ik op geen enkele manier deze kinderslot ervanaf halen.
Is het jou tevens gelukt om dit ongedaan te krijgen.

MvG,

Ray
rmahangoe@gmail.com
Gast
19-11-2009 13:02  Reageer met quote




sla er een gat in met een klauw- of vuisthamer
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden