NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

artec scanner 1236 USB

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> DIGITAAL
Gast
13-09-2004 15:39 artec scanner 1236 USB Reageer met quote




Ik ben in het bezit van een artec scanner 1236 USB
hoe kan ik deze onder windows XP laten draaien?
help mij deze zo te installeren dat hij bruikbaar is.
 




Gast
16-03-2005 21:01 artec 1236 usb Reageer met quote




heb hetzelfde probleem onde window xp
lkedw
29-04-2005 9:33 WinXP en oudere toestelln Reageer met quote




Gooi ofwel uw toestel weg ofwel uw besturingssysteem WinXP. Ik raad u het laatste aan en stap over naar Linux mandrake 10.1. Het is gratis, heeft een heel goed forum om, indien nodig, problemen op te lossen (mandrakeclub.nl), kan zeer goed overweg met oudere toestellen en last but not least het is vrij van virussen, troiaanse paarden en noem maar op..
Het is zeker de moeite waard om te proberen. Het kost u niets, enkel tijd.
Leo
Gast
29-04-2005 10:49 Re: linux op je pc Reageer met quote




lkedw schreef:
Gooi ofwel uw toestel weg ofwel uw besturingssysteem WinXP. Ik raad u het laatste aan en stap over naar Linux mandrake 10.1. Het is gratis, heeft een heel goed forum om, indien nodig, problemen op te lossen (mandrakeclub.nl), kan zeer goed overweg met oudere toestellen en last but not least het is vrij van virussen, troiaanse paarden en noem maar op..
Het is zeker de moeite waard om te proberen. Het kost u niets, enkel tijd.
Leo

dat klinkt wel interessant, wil zelf een linux systeem proberen om een webserver te draaien, maar je hebt verschillende soorten versies van linux, weet er nog niet zo erg veel van (redhat, freebsd etc geloof ik). is mandrake hiervan de beste?
Gast
29-04-2005 13:05 Linux Reageer met quote




Ik heb weinig ervaring met andere distributies (Suze, Redhat) die ik jaren geleden eens uitgeprobeerd heb. Uiteindelijk heb ik voor Mandrake gekozen omdat mij dat het beste bevalt. En, niet onbelangrijk, het forum van www;mandrakeclub.nl mij de beste hulp biedt bij problemen.
Gast
29-04-2005 18:22  Reageer met quote




ok bedankt! waarschijnlijk probeer ik het een keer, maar moet eerst nog een pc vrij hebben...
Gast
09-02-2012 1:59 artec scanner Reageer met quote




hallo ik heb een cd (orgineel) van een artec e+pro scanner misschien kan ik die copieeren voor je ,ik weet niet of je daar wat aan hebt.
zelf had ik eerst win xp daar doet hij het prima op.
maar nu heb ik een nieuwe laptop waar win7 op zit maar ik krijg me cd niet geinstaleerd op win7 en zoek me suf naar een stuurprogamma voor me scanner maar kan niks vinden.
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden