NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

beveiliging ziekenhuizen

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> WERK / OPLEIDING
Gast
09-09-2004 15:48 beveiliging ziekenhuizen Reageer met quote




Wij zijn een ziekenhuis met circa 750 bedden en hebben 1700 mensen in
dienst. Als ondernemingsraad maken wij ons zorgen over de beveiliging van
medewerkers, patienten en materiaal

Wie kan deze vragen misschien beantwoorden?
- Aan welke voorwaarden moet het ziekenhuis doen qua beveiliging?
- Moeten zij een professionele beveiligingdienst in huis hebben of mogen zij
gebruik maken van gesubsidieerde medewerkers?
- Hoeveel beveiligingsmedewerkers moeten er minimaal in huis zijn overdag,
avond en nacht?
- Welke voorwaarden worden aan beveiligingsmedewerkers gesteld (scholing,
training, lichamelijke conditie?)
 




Gast
06-11-2006 20:45 reactie gestelde vragen beveiliging ziekenhuis Reageer met quote




Geachte,

Mogen wij ons eerst even voorstellen. Wij, Focus-security, zijn een jong en profesioneel beveiligingsbedrijf uit West Brabant, dat groeiende in de beveiligingswereld is.

Hierbij willen wij graag een reactie op Uw vraagstelling geven. Er zijn altijd directe antwoorden op Uw vragen, echter een goede RIE (Risco Iventarisatie en Evaluatie) zijn een vereiste om een gepast antwoord op Uw vragen te kunnen geven.

Aan de hand van een ISA(interne security audit) kunnen wij,gezamelijk met u, een plan van aanpak op maat maken en uitwerken voor U. Graag zouden wij met U een afspraak maken om zo samen tot een goed beveiligingsplan te komen.

Mocht U geïntereseerd zijn in onze aanpak en onze organisatie, neem dan vrijblijvend contact op met dhr. A.J.P.(Toon)Lambregts op. Deze zal dan een afspraak met U maken.

Hopende op een positieve reactie terug van U.

Met vriendelijke groeten,

Toon Lambregts.
Gast
03-07-2007 9:00 beveiliging ziekenhuis Reageer met quote




Ik ben beveiligingsbeambte in het ziekenhuis. Wij zijn in dienst van het ziekenhuis dus een eigen beveiliging. Hier moet het ziekenhuis wel een vergunning voor hebben. Wij zijn met zes medewerkers en draaien als het kan 24 uurs diensten. Helaas zitten we met ziekten en dan vervalt al snel de dagdienst en draaien we alleen avond en nacht. Nadeel bij ons is dat we de diensten alleen draaien ook in de nacht en ik weet niet of dit mag, maar dat gebeurt nu eenmaal. Wij zijn opgeleid tot beveiligingsbeambte MBO en hebben een BHV certificaat. Je werkt in een zorginstelling en moet dus zorg verlenen aan de bezoekers bijvb. in de rolstoel naar de afdeling brengen, bezoekers de weg wijzen enz. Ik hoop dat U hier iets aan heeft. Met vriendelijke groeten Gerdina
Gast
04-02-2010 20:23  Reageer met quote




Beste Gerdina,
Mijn naam is Ahmad Jawid ben 22 jaar oud en ben woonachtig in gouda. Ik ben een gediplomeerde beveiliger en heb 1 jaar werkervaring. vorige jaar was ik werkzaam als object-receptionist beveiliger in (Ziekenhuis) ST. Fransiscus Gasthuis in rotterdam. Ik beheers alle werkzaamheden binnen zieknhuis.

Ik heb u artikel gelezen, wilde kans maken voor parttime werk.
Ik volg nu opleiding Bank en verzekering MBO niveau 4 in utrecht. Ik kan tot maximaal 32 uur per week werken. meestal nachtdiensten en avonddiensten.

In afwachting van u antwoord verblijf ik.

Met vriendelijke groeten,
Ahamd Jawid
tel: 06-44820168
E-mail: jawiddarwish@live.nl
Gast
08-04-2010 20:05 Beveiliging Ziekenhuis Reageer met quote




Inmiddels leven we in 2010, wordt er veel gepraat en erg weinig gedaan aan de beveiliging in de meeste ziekenhuizen.
Wij hebben het voortouw genomen en een pilot opgestart met het bijscholen van de ziekenhuisbeveiliger ( NOB-VIPS), medewerkers van de ambulancediensten, EHBO en IC-afdelingen.

edit Numix: graag geen links vermelden, voor advertentie mogelijkheden zie rubriek Vragen => Contact
Gast
11-03-2012 18:53 ZOEK WERK Reageer met quote




ERVAREN BEVEILIGER ZIEKENHUIS AANGEBODEN NOORD-BRABANT, MAIL VOOR INFO
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden