NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

agressie bij verstandelijk gehandicapten

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> VRAGEN
Gast
09-09-2004 15:38 agressie bij verstandelijk gehandicapten Reageer met quote




Ik kan jammer genoeg bij tot geen informatie vinden over eltro aversie
therapie (EAT)? Hier ben ik wel naar op zoek voor een mogelijke scriptie.

Hopelijk kan iemand mij hier iets meer van vertellen.
 




marjan
06-12-2004 12:43 Re: agressie bij verstandelijk gehandicapten Reageer met quote
Gast



hoi hoi,

ik heb zelf bijna ander half jaar met de eat mogen werken bij 2 verschillende clienten. ik kan je een adres geven waar ze je er meer over kunnen vertellen denk ik! ik heb zelf een scriptie hierover geschreven maar helaas heb ik die niet mee in mijn bezit!

als je geintresseerd bent laat het dan even weten.
mail: a.b.pruim@home.nl

groetjes Marjan
Gast
14-01-2005 12:25 agressie bij verstandelijk gehandidcapten Reageer met quote




ik zoek info. over agressie bij verstandelijk gehandicapten. ik kan er alleen nergens zo heel veel over vinden!
heeft er iemand tips voor me?¿

ajuuuuuuus
Gast
03-02-2005 13:42 agressie bij gehandicapten Reageer met quote




ik zou graag informatie willen over het onderwerp: agressie in de gehandicapte zorg. of heeft iemand daar misschien een scriptie over geschreven dat ik die eventueel kan inzien hoe je dat ongeveer hebt gedaan, want op school hebben ze daar geen scriptie over.

als je info hebt stuur het dan naar het volgende emailadres:******************
Gast
28-02-2005 10:01 Agressie bij gehandicapten Reageer met quote




Ik moet een werkstuk maken over het onderwerp: agressie bij gehandicapten (glenn mills)
Heeft iemand misschien ook informatie voor mij? Zou wel héél fijn zijn!

Als je wat informatie hebt mag je het sturen naar het volgende emailadres:
*********@hotmail.com

Alvast bedankt!
Gast
22-03-2005 18:15  Reageer met quote




Heyz

Glenn mills is niet speciaal voor verstandelijk gehandicapten hoor.
de glenn mills school richt zich speciaal op jongeren die zich niet kunnen gedragen!

zie ook http://www.tegenwicht.org/27_ama/glen_m.htm

Succes ermee!
Gast
18-06-2005 11:51  Reageer met quote




ik wou graag informatie over verstandelijk gehandicapten ik moet een werkstuk maken en ik moet een hoofdstuk van activiteiten hebben maar daar kan ik niks over vinden
Gast
03-04-2006 10:22 Re: Agressie bij gehandicapten Reageer met quote




Anonymous schreef:
Ik moet een werkstuk maken over het onderwerp: agressie bij gehandicapten (glenn mills)
Heeft iemand misschien ook informatie voor mij? Zou wel héél fijn zijn!

Als je wat informatie hebt mag je het sturen naar het volgende emailadres:
*********@hotmail.com

Alvast bedankt!


Hallo, ik zag uw advententie dat u informatie zoekt over agressie in de verstandelijk gehandicapten zorg. Ik moet een scriptie maken over agressie in de verstandelijk gehandicapten zorg. Heeft u misschien al informatie gevonden die ik mogelijk ook zou kunnen gebruiken.

Groetjes Ellen
Gast
12-04-2006 9:00 agressie Reageer met quote




Ik moet een werkstuk maken over agressie bij verstandelijke handicapten dus de oorzaak als iemand informatie heb...
Gast
13-06-2006 19:40 agressie Reageer met quote




ik moet dus ook net als bijna iedereen een scriptie maken over agressie bj verstandelijk gehandicapten. hebben jullie al iets gevonden?
Gast
27-09-2006 17:03 specaal school voor handicapten Reageer met quote




ik wil weten als je syndroom van down.moet je dan naar een specaal school gaan?
Gast
03-10-2006 10:31 Re: specaal school voor handicapten Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik wil weten als je syndroom van down.moet je dan naar een specaal school gaan?


Nee, je hoeft dan niet meteen naar een speciale school te gaan. tegenwoordig zie je steeds meer dat kinderen met het syndroom van down naar een reguliere school gaan. Persoonlijk denk ik dat het goed is voor de ontwikkeling van het kind met het syndroom van down, maar het is ook heel leerzaam voor de andere kinderen in die klas.
Maar het ligt natuurlijk wel aan het niveau van het kind of hij / zij naar een reguliere school kan. Wanneer het kind een laag niveau heeft, kun je het kind beter een speciale school doen; aangezien men er daar op ingespeeld is en de middelen heeft om het kind wat te leren.
Maar kinderen met een gemiddeld of hoog niveau hoeven in mijn ogen niet perse naar speciaal onderwijs en gelukkig gebeurd het steeds vaker dat ze naar een reguliere basisschool gaan.
Gast
04-10-2006 20:23 help me Reageer met quote




kan je me helpen over gehandicapten met iets te maken met richtlijnen hygiene, vast bedankt!
Gast
11-10-2006 19:28 Re: help me Reageer met quote




Anonymous schreef:
kan je me helpen over gehandicapten met iets te maken met richtlijnen hygiene, vast bedankt!


En wat moet dat precies zijn dan? Richtlijnen voor hygiene voor gehandicapten zelf of voor de verzorging van gehandicapten?
Gast
12-04-2009 22:41  Reageer met quote




Hallo,

Ik moet dus ook een schriptie maken over agressie en de gebruikte begeleidingsmethoden hiervoor.
Ik kan hier ook niet veel informatie over vinden
als jullie informatie hier over hebben
b.v.d
groejtes
Gast
16-10-2009 21:31  Reageer met quote




Ik weet niet of het te laat is maar je kan ook een instelling benaderen. Die IBG groepen hebben. Werk namelijk zelf met verstandelijk gehandicapten die ook agresief zijn. En we hebben der wel info over en ook de manier van benaderen. Gaat trouwens wel veel over de veiligheid van de client en de begeleider.
Gast
09-01-2010 21:07 affectief bewuste benadering Reageer met quote




bij agressie / verstandelijk gehandicapten is de Affectief bewuste benadering een mogelijkheid. Het geeft een hoop handvatten. Misschien een leuk scriptie onderwerp? Kijk eens op www.methodieken.nl
Gast
27-04-2010 17:41 agressie en mensen met een beperking Reageer met quote




hallo heeft er al iemand een scriptie af over agressie en mensen met beperking want echt wat is het moeilijk om te vinden heb wel een klein stukje maar loop echt spaak. kan iemand mij helpen??
Gast
24-09-2010 20:27 agressie bij pers met een mentale handicap Reageer met quote




misschien kunnen jullie contact opnemen met jeroen cottenier, trainer in agressiehantering.caritas merelbeke
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden