NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

Chat Topic
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Corina
13-02-2009 21:08  Reageer met quote




hoi thea, wat een verhaal. hoe kan zoveel ellende één mens treffen. het is zo oneerlijk verdeeld in de wereld. wens jullie allemaal veel sterkte en - zoals abby al zei - kom gewoon even langs op dit forum om je hart te luchten.
gr corina
 




thea5
13-02-2009 22:07  Reageer met quote




bedankt voor jullie steun, kan het zeker wel gebruiken, hoop maar dat alles weer goed komt, die kinderen hebben al zoveel mee moeten maken en dan ook nog een vader die niet naar ze omkijkt, enfin jullie horen wel weer van me, nogmaals bedankt!!!
gr. thea
abbycail
25-02-2009 18:29  Reageer met quote




hoi
wat ik nu weer meemaak vandaag, vanmorgen ging ik met damian op verjaardagsvisite bij mijn zus, zakt haar man( mijn zwager) ineens in elkaar, ambulance gebeld en met gillende sirene kwam hij aanrijden, en namen hem mee ,want ze zagen iets met zijn hart, heel de kamer zat vol visite, het feest was meteen afgelopen, heel de dag in spanning gezeten, maar toen kwam het verlossende telefoontje, hij mocht wel weer naar huis maar met een afspraak bij de cardioloog, want er zat een vernauwing bij zijn kransslagader, hetzelfde wat ik 10 jaar geleden hebt gehad, alleen moest ik met spoed worden geopereerd, gelukkig maar dat het op dit moment meevalt, mijn zus zou nooit meer haar verjaardag kunnen vieren, het is zo'n stel die nu nog steeds hand in hand lopen, en geen minuut zonder elkaar kunnen, ik mis jullie wel hoor...
gr abby
Corina
25-02-2009 18:37  Reageer met quote




tjee abby, wat een ellende allemaal. maar wel fijn dat hij weer naar huis mocht. hoop dat hij snel bij die cardioloog terecht kan, want ik kan me voorstellen dat het geen prettig idee is te weten dat er ergens een vernauwing zit. hij heeft dus geen hartaanval gehad?
en ja, ik mis jou en thea ook, hoor. was best wel fijn af en toe even te kletsen. kijk regelmatig op het forum maar het is de laatste tijd akelig stil geweest. ben nu met d14 bezig. zitten wel leuke levels tussen.
hoop snel weer iets van je (jullie) te horen.
gr corina
abbycail
25-02-2009 19:15  Reageer met quote




Corina schreef:
tjee abby, wat een ellende allemaal. maar wel fijn dat hij weer naar huis mocht. hoop dat hij snel bij die cardioloog terecht kan, want ik kan me voorstellen dat het geen prettig idee is te weten dat er ergens een vernauwing zit. hij heeft dus geen hartaanval gehad?
en ja, ik mis jou en thea ook, hoor. was best wel fijn af en toe even te kletsen. kijk regelmatig op het forum maar het is de laatste tijd akelig stil geweest. ben nu met d14 bezig. zitten wel leuke levels tussen.
hoop snel weer iets van je (jullie) te horen.
gr corina

heb mijn zus nog niet gesproken, want ze waren nog in het ziekenhuis, kijk ook regelmatig op het forum, maar dooie boel. ben nog steeda bezig ben bu met dvb levels bezig.
gr abby
thea5
25-02-2009 21:01  Reageer met quote




hoi dames,
tjonge abby, dat was ff schrikken maar hopen dat alles weer goed komt, tja je had je toch iets anders van dat verjaardagsfeestje voorgesteld, zou me ook de tandjes hebben geschrokken
nou me n buurvrouw is gisteren weer thuis gekomen, volgende week woensdag weer voor controle en dan dagelijks naar het UMCG voor bestralen, dus ze is er nog niet klaar mee, maar het gaat zoals het nu lijkt wel aardig, ze hebben wat lympheklieren onder haar oksels weggehaald, en daar waren 2 niet van goed, dus eigenlijk is het allemaal nog afwachten, bah ik haat ziektes, zou het liever met jullie over wat leukere dingen willen hebben, maar ja het hoort er nu eenmaal bij jammer genoeg
ben af en toe aan het plexen, maar zit zo af en toe ook een andere spelletje te doen, jullie horen gauw weer van me, heel veel sterkte toegewenst abby met je zwager, en snel tot schrijfs
gr. thea
abbycail
26-02-2009 0:12  Reageer met quote




ja je ziet maar, voor je het weet ben je aan de beurt, pluk de dag zeggen we maar...
even iets leuks dan maar?
chris en mirjam(mijn zoon en schoondochter) hebben een nieuwe auto gekocht, nu kregen ze 6000 € terug voor hun oude auto, chris wou er echter op zijn minst 7500 € voor, nu kregen ze 3 weken de tijd om hem zelf te verkopen, dus thuisgekomen zet chris er een a viertje op met te koop 7600 € en zijn tel nr.
maar mirjam rijd altijd in die auto naar haar werk, en nu word chris constant gebeld en zodra hij opneemt word er opgehangen, ze willen graag mirjam aan de lijn natuurlijk, ik vond het wel grappig.
gr abby
Corina
25-05-2009 19:07  Reageer met quote




he abby en thea. hoe is het met jullie? Abby, ben je nog naar het ziekenhuis geweest voor controle? en thea, hoe is het met je buurvrouw en uiteraard met je katje?
gr corina
abbycail
28-05-2009 13:27  Reageer met quote




Corina schreef:
he abby en thea. hoe is het met jullie? Abby, ben je nog naar het ziekenhuis geweest voor controle? en thea, hoe is het met je buurvrouw en uiteraard met je katje?
gr corina

heb al een tijd niet meer gekeken omdat er toch niets veranderd, moet in september pas weer voor controle , en hoe gaat het met jou?
heb het hondje al een paar dagen ,heb hem eerder gehaald.
supaplex je nog? ikben momenteel verslaafd aan een ander spel. op spelletjes .nl en dan zie aan de rechterkant een advertentie oplaycame's
bubble daar speel je via internet tegen anderen voor punten en er zijn daar een paar verschillende spellen. je begint met 1000 punten, je kan ook chatten met je tegenstander echt heel leuk.
gr abby
Corina
28-05-2009 16:08  Reageer met quote




wat leuk dat je stacey al hebt opgehaald. je bent zeker druk bezig om haar zindelijk te krijgen. en hoe vindt sandy haar? niet heel erg jaloers?
de pup van mijn zus groeit met de week. maar echt zindelijk is hij nog niet. ze heeft er eigenlijk ook niet veel tijd voor omdat ze gaat verhuizen. komt wel goed als ze daar woont.
ik zal eens gaan kijken op spelletjes.nl en misschien komen we elkaar daar wel tegen. speel je onder abbycail?
gr corina
abbycail
29-05-2009 14:18  Reageer met quote




Corina schreef:
wat leuk dat je stacey al hebt opgehaald. je bent zeker druk bezig om haar zindelijk te krijgen. en hoe vindt sandy haar? niet heel erg jaloers?
de pup van mijn zus groeit met de week. maar echt zindelijk is hij nog niet. ze heeft er eigenlijk ook niet veel tijd voor omdat ze gaat verhuizen. komt wel goed als ze daar woont.
ik zal eens gaan kijken op spelletjes.nl en misschien komen we elkaar daar wel tegen. speel je onder abbycail?
gr corina

ze heeft wel eens een ongelukje maar verder doet ze het netjes in de tuin. sandy is stikjaloers, moet af en toe wel lachen waar sandy loopt loopt de kleine ook, ze lag lekker te slapen en sandy stond op om de tuin in te lopen, en een paar seconden later zag je haar er ook heen waggelen.
ik sta inderdaad onder de naam abbycail, het makkelijkste is overal hetzelfde.
gr abby
abbycail
29-05-2009 14:20  Reageer met quote




vergeet ik nog te zeggen, ze heeft de kabel van mijn laptop kapot gebeten, kan nu niet meer achter mijn pc. zit nu achter die van ruud, maar die komt zo weer thuis, en dan moet ik wijken, grrrrrrr
rothondje.... ha ha
gr abby
abbycail
08-08-2009 18:20 mijn nieuwe kleinzoon Reageer met quote





hoi corina hier een foto van mijn kleinzoon,hij is 31 juli geboren.
gr abby
thea5
17-08-2009 18:25  Reageer met quote




hallo dames,
Alles goed? ik wil jullie ff attent maken op een bingo-site van de sponsorloterij, is helemaal gratis en heel leuk, ga naar www.bingomee.nl en maak een account aan, je kunt er mooie prijzen winnen. Je kan kiezen uit verschillende kamers, ikzelf zit meestal in de kamer van richard krajicek, als het jullie wat lijkt dan zie ik je daar.
Abby wat een leuk kereltje nog van harte!!!
gr. thea
abbycail
17-08-2009 19:34  Reageer met quote




thea5 schreef:
hallo dames,
Alles goed? ik wil jullie ff attent maken op een bingo-site van de sponsorloterij, is helemaal gratis en heel leuk, ga naar www.bingomee.nl en maak een account aan, je kunt er mooie prijzen winnen. Je kan kiezen uit verschillende kamers, ikzelf zit meestal in de kamer van richard krajicek, als het jullie wat lijkt dan zie ik je daar.
Abby wat een leuk kereltje nog van harte!!!
gr. thea

ga het meteen proberen, corina heb ik nog niet gehoord, maar zal ook wel op een gegeven moment reageren.
gr abby
Corina
19-08-2009 20:26  Reageer met quote




hey oma, van harte met de geboorte van je kleinzoon. wat een poepie.
en hoe gaat het met stacey. groeit al goed zeker? zo, dus jullie zijn aan het bingoën. vandaar dat ik je niet meer tegenkom bij de spelletjes. ik ga ook even kijken. tot straks.
gr corina
abbycail
20-08-2009 10:28  Reageer met quote




Corina schreef:
hey oma, van harte met de geboorte van je kleinzoon. wat een poepie.
en hoe gaat het met stacey. groeit al goed zeker? zo, dus jullie zijn aan het bingoën. vandaar dat ik je niet meer tegenkom bij de spelletjes. ik ga ook even kijken. tot straks.
gr corina

heb gehoord dat je er gisteravond was, ik voelde me ziek en was naar bed gegaan,maar vandaag ben ik er hoor.
gr abby
Corina
20-08-2009 20:24  Reageer met quote




ik kan niet op de site komen van bingo. weet iemand wat er aan de hand is?
gr corina
abbycail
20-08-2009 22:33  Reageer met quote




Corina schreef:
ik kan niet op de site komen van bingo. weet iemand wat er aan de hand is?
gr corina

nee, wat is er gebeurd dan? ik heb wel eens dat hij niet opstart, maar dan probeer ik het opnieuw, hopelijk tot morgen, welterusten
gr abby
Corina
20-08-2009 23:11  Reageer met quote




krijg een groen scherm
gr corina
abbycail
21-08-2009 7:09  Reageer met quote




Corina schreef:
krijg een groen scherm
gr corina

ja heb ik ook een paar x gehad, en klikte het dat uit eh begon opnieuw, heb je dat gedaan?
gr abby
Hendrik27
01-09-2012 22:28 Chirug verpoept schisis operatie Reageer met quote




Hallo luitjes.
Kan iemand me advies/raad geven over 't volgende?

M'n zoontje is 2 maanden terug geopereerd aan z'n harde/zachte gehemelte hij heeft namelijk een schisis (hazelip open gehemelte)
De chirug zou heel z'n gehemelte sluiten dat heeft ie ons ook steeds wijs gemaakt.
Vorige week bleek dat vooraan een opening zit van mond tot neus holte.
Ook kregen we te horen dat de chirurg dat stukje niet meer aan durfde
en daarom heeft ie 't maar open gelaten.
Dus 2 maanden lang heeft ie ons voor gelogen en bedrogen.
Dus moet ie binnenkort voor 't zelfde gebeuren onder 't mes wat gewoon niet had gehoeven.

Dus m'n vraag was wat kan ik doen op die chirurg te laten boeten voor z'n fouten?
Heb al een klachtenformelier van 't ziekenhuis ingevult maar die doen weinig tot niks tegen die chirurg.

Ik hoor graag jullie advies (aub via m'n e-mail)

M.V.G

Hendrik Muller.
abbycail
01-09-2012 22:40 Re: Chirug verpoept schisis operatie Reageer met quote




Hendrik27 schreef:
Hallo luitjes.
Kan iemand me advies/raad geven over 't volgende?

M'n zoontje is 2 maanden terug geopereerd aan z'n harde/zachte gehemelte hij heeft namelijk een schisis (hazelip open gehemelte)
De chirug zou heel z'n gehemelte sluiten dat heeft ie ons ook steeds wijs gemaakt.
Vorige week bleek dat vooraan een opening zit van mond tot neus holte.
Ook kregen we te horen dat de chirurg dat stukje niet meer aan durfde
en daarom heeft ie 't maar open gelaten.
Dus 2 maanden lang heeft ie ons voor gelogen en bedrogen.
Dus moet ie binnenkort voor 't zelfde gebeuren onder 't mes wat gewoon niet had gehoeven.

Dus m'n vraag was wat kan ik doen op die chirurg te laten boeten voor z'n fouten?
Heb al een klachtenformelier van 't ziekenhuis ingevult maar die doen weinig tot niks tegen die chirurg.

Ik hoor graag jullie advies (aub via m'n e-mail)

M.V.G

Hendrik Muller.

vreemd mijn kleinzoon is ook geboren met open gehemelte, volgens het schisisteam word dit pas gesloten als het kind 9 jaar is, ivm vergroeing in het gezicht, mijn kleinzoon is met peuter wel geholpen maar is alleen het zachte gedeelte dicht gemaakt, het harde gedeelte is op zijn negende gesloten, en gaat nu goe met hem, zou het toch nog eens navragen als ik jou was
gr abby
Plaats Reactie Pagina 8 van 8
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden