NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

Chat Topic
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
abbycail
23-04-2008 16:50  Reageer met quote




he corina, waar blijf je? het is m'n laatste avondje hoor.
en thea leef je ook nog? ik ga nu maar eerst tv kijken.
gr abby
 




Corina
23-04-2008 18:35  Reageer met quote




abbycail schreef:
he corina, waar blijf je? het is m'n laatste avondje hoor.
en thea leef je ook nog? ik ga nu maar eerst tv kijken.
gr abby

moest vandaag weer naar het ziekenhuis, dialyseren. mocht ik je niet meer spreken, ik wens je heel veel sterkte toe de komende dagen en wie weet mag je nog voor het weekend naar huis.
gr corina
abbycail
23-04-2008 19:38  Reageer met quote




Corina schreef:
moest vandaag weer naar het ziekenhuis, dialyseren. mocht ik je niet meer spreken, ik wens je heel veel sterkte toe de komende dagen en wie weet mag je nog voor het weekend naar huis.
gr corina

waar ben jij nu bezig?
gr abby
thea5
23-04-2008 19:48  Reageer met quote




abby het is mij het één en ander ontgaan denk ik, ga je morgen naar het ziekenhuis? en zo ja, dan wens ik je veel sterkte, en hoop je gauw weer te spreken, misschien dat je je een heel ander mens voelt als je terug bent, dat hoop ik voor je
gr. thea
Corina
23-04-2008 20:15  Reageer met quote




abbycail schreef:
22 was ook onmogelijk, maar er zijn er toch heel veel die best simpel zijn, als je uitleg wilt geef je maar een gil.
gr abby

ik denk dat ik er een tijdje mee stop. mijn hoofd staat er helemaal niet naar. jullie horen wel weer van me.
gr corina
abbycail
23-04-2008 21:12  Reageer met quote




Corina schreef:
ik denk dat ik er een tijdje mee stop. mijn hoofd staat er helemaal niet naar. jullie horen wel weer van me.
gr corina

snik snik... zonder gekheid , ik weet hoe je je voelt, ik heb hetzelfde, ook al laat ik het niet zo merken.
ik hoor wel weer van je.. sterkte.
gr abby
thea5
23-04-2008 21:35  Reageer met quote




sterkte abby en corina, ik hoop jullie gauw weer op het forum te zien, zal jullie missen.....
gr. thea
abbycail
24-04-2008 7:40  Reageer met quote




thea5 schreef:
sterkte abby en corina, ik hoop jullie gauw weer op het forum te zien, zal jullie missen.....
gr. thea

mij zal niet zo gauw kwijtraken hoor, ga even 2 a 3 dagen naar ziekenhuis en dan ben ik weer van de partij.
gr abby
abbycail
29-04-2008 11:27  Reageer met quote




nou ik zie dat niemand me heeft gemist, het liep allemaal iets anders als was gepland , kreeg onder het dotteren een hart aanval en een hart stilstand, was al in hogere sferen, zag groene weide met bloemen en vlinders, en opeens kreeg ik een flinke klap op m'n borst , en ik was weer terug , daarna kreeg ik weer een enorme klap op m'n borst en ik keek al kwaad wie me dat flikte ,had niet eens door wat er gaande was, ze zijn toen met dottteren gestopt en over 3 weken moet ik dus weer, 24 uur op hartbewaking doorgebracht , en toen overgebracht naar n
m'n eigen ziekenhuis, dus het werden 5 nachtjes, maar nu ben ik weer thuis en ik leef nog, dus we gaan weer vrolijk verder,,
gr abby
thea5
29-04-2008 18:55  Reageer met quote




tjonge abby wat een ellende allemaal, en je bent er helemaal niks mee opgeschoten, ben je niet bang dat zoiets met drie weken weer kan gebeuren? poe poe, zou nu al de kriebels krijgen, lijkt me echt heel eng
maar ben wel weer blij om ff iets van jou te horen, heb ook niet veel geplext, wel steeds op dit forum gekeken, maar jah corina was er ook niet, die heeft het helemaal gehad denk ik
gr. thea
abbycail
29-04-2008 19:41  Reageer met quote




thea5 schreef:
tjonge abby wat een ellende allemaal, en je bent er helemaal niks mee opgeschoten, ben je niet bang dat zoiets met drie weken weer kan gebeuren? poe poe, zou nu al de kriebels krijgen, lijkt me echt heel eng
maar ben wel weer blij om ff iets van jou te horen, heb ook niet veel geplext, wel steeds op dit forum gekeken, maar jah corina was er ook niet, die heeft het helemaal gehad denk ik
gr. thea

ze komt vast wel weer een keer terug, ben nu nog niet zenuwachtig wat er gaat gebeuren, dat bewaar ik maar tot het moment daar is , kan er toch niets tegen doen, ik moet toch, ze waren al bijna klaar, ze moesten alleen nog de stents plaatsen, dat gebeurd nu over 3 weken, misschien zijn ze dan wat vlugger klaar, nu waren ze al 4 uur bezig , ben ook erg mishandeld . eerst wilde ze het proberen om via m'n pols te gaan, dat resulteerde in een hele blauwe onderarm met 4 gaatjes, maar dat lukte niet. nu hebben ze m'n rechter en linkerlies gebruikt, die zijn ook blauw tot aan m'n knieen toe, waar ben jij nu bezig met supa? ik ben maar begonnen bij d1, en nu kijken of er nog iets te spelen is en zo naar beneden toe werken.
gr abby
Corina
02-05-2008 21:01  Reageer met quote




abbycail schreef:
ze komt vast wel weer een keer terug, ben nu nog niet zenuwachtig wat er gaat gebeuren, dat bewaar ik maar tot het moment daar is , kan er toch niets tegen doen, ik moet toch, ze waren al bijna klaar, ze moesten alleen nog de stents plaatsen, dat gebeurd nu over 3 weken, misschien zijn ze dan wat vlugger klaar, nu waren ze al 4 uur bezig , ben ook erg mishandeld . eerst wilde ze het proberen om via m'n pols te gaan, dat resulteerde in een hele blauwe onderarm met 4 gaatjes, maar dat lukte niet. nu hebben ze m'n rechter en linkerlies gebruikt, die zijn ook blauw tot aan m'n knieen toe, waar ben jij nu bezig met supa? ik ben maar begonnen bij d1, en nu kijken of er nog iets te spelen is en zo naar beneden toe werken.
gr abby

jeetje abby, wat een ellende allemaal. kan er dan helemaal niets in één keer goed gaan?
ik ging zondag naar het ziekenhuis voor hemodialyse. had een nekkatheter, maar die zat potdicht. die hebben ze toen eruit gehaald en een katheter in mijn lies gezet. die deed het fantastisch zondag. het enige nadeel van een lieskatheter is, dat je opgenomen moet worden. dus ik moest blijven. ging dinsdag weer voor een dialyse, bleek deze kathether ook dicht te zitten. hebben ze er een nieuwe katheter overheen geplaatst, maar helaas die deed het ook niet goed. heb nog 2 uur kunnen dialyseren en toen was het feest voorbij.
op woensdag hebben ze mijn buikvlies getest of dat al geheeld was en dat ging goed. in de nacht van woensdag op donderdag 12 uur aan de machine gelegen met buikspoelingen maar wel met de halve hoeveelheid vloeistof. de afgelopen nacht 20 uur gedialyseerd en vandaag mocht de lieskatheter eruit en mocht ik naar huis. was het wel zat ook. mocht mijn bed niet uit, alleen heel even om naar de badkamer te gaan.
zo jullie zijn weer up to date. heb nog niet echt veel zin om te gaan plexen. komt misschien wel weer. zal regelmatig even het forum checken voor nieuwtjes.
gr corina
abbycail
03-05-2008 7:07  Reageer met quote




Corina schreef:
jeetje abby, wat een ellende allemaal. kan er dan helemaal niets in één keer goed gaan?
ik ging zondag naar het ziekenhuis voor hemodialyse. had een nekkatheter, maar die zat potdicht. die hebben ze toen eruit gehaald en een katheter in mijn lies gezet. die deed het fantastisch zondag. het enige nadeel van een lieskatheter is, dat je opgenomen moet worden. dus ik moest blijven. ging dinsdag weer voor een dialyse, bleek deze kathether ook dicht te zitten. hebben ze er een nieuwe katheter overheen geplaatst, maar helaas die deed het ook niet goed. heb nog 2 uur kunnen dialyseren en toen was het feest voorbij.
op woensdag hebben ze mijn buikvlies getest of dat al geheeld was en dat ging goed. in de nacht van woensdag op donderdag 12 uur aan de machine gelegen met buikspoelingen maar wel met de halve hoeveelheid vloeistof. de afgelopen nacht 20 uur gedialyseerd en vandaag mocht de lieskatheter eruit en mocht ik naar huis. was het wel zat ook. mocht mijn bed niet uit, alleen heel even om naar de badkamer te gaan.
zo jullie zijn weer up to date. heb nog niet echt veel zin om te gaan plexen. komt misschien wel weer. zal regelmatig even het forum checken voor nieuwtjes.
gr corina

nou.. ze moeten jou ook wel hebben zeg.. ik hoop maar dat het nu goed blijft gaan, ik wacht maar af wat er over 3 weken gaat gebeuren.
het ergste vond ik nog dat ze niet de waarheid zeggen.
tegen mij zeiden ze.. we stoppen er mee. u heeft wat hartritme stoornissen en het word te gevaarlijk om door te gaan, over 3 weken gaan we verder.op de hartbewaking keken ze mijn bloed na en ze zagen dat ik kalium tekort had, en dat ik daarom hartritme stoornissen had, zaterdag in de namiddag werd ik met de ambulance hier in spijkenisse naar het ziekenhuis gebracht, maandag kwam de fysio en die gaf me foldertjes waarop stond, verder na een hartinfarct, ik keek haar niet begrijpend aan en ze vertelde dus dat ze onder het dotteren een scheurtje hebben gemaakt in een zijkamertje van de ader en dat daar een bloedpropje in is geschoten, en dat veroorzaakte een hartinfarct en daardoor kreeg ik hartritmestoornis en een hartstilstand tot 2x toe, en dat klopte ook want ze hebben 2 op mijn borst geslagen met zo'n stroomding en dat voel ik nu nog. de eerste keer was ik erg ver weg , ik voelde de klap wel, maar in de verte en het drong niet echt tot me door. de 2de x vloog ik bijna overeind , zo hard was die klap, ik keek echt verbaast wat er gebeurde, zag nog net die man vlug weer terug rennen naar de apparaten, later maakte ik nog gekheid tegen m'n zus , van.. ik wou hem een mep terug geven , maar hij ging er gauw vandoor... onderweg naar de hartbewaking moest ik overgeven en ze gingen ineens keihard met m'n bed rennen door de gang. ik voelde me net in een aflevering van ER .
maar het bleek dus dat ze bang waren , voor weer een hartinfarct.
nu wordt het wat minder leuk om weer terug te moeten over 3 weken, maar heb nog steeds met inspanning wat pijn op de borst, wel wat minder maar het is nog niet weg , dus ik moet wel terug. maar verder gaat alles goed (hi hi ) mijn stopwoordje .
gr abby
Corina
03-05-2008 11:47  Reageer met quote




jij hebt kaliumtekort en ik teveel in mijn bloed. moet daarvoor een heel vies drankje nemen. is net cement. maar ja, allemaal voor het goede doel. wat ik me afvraag: hebben ze niet van tevoren je bloed gecontroleerd? en zagen ze toen niet dat je kalium te laag was? je kan trouwens ook een hartinfarct krijgen als je kalium te hoog is. daarom moet ik die rommel innemen.
ga vandaag een dagje naar mijn moeder. ik spreek je morgen wel weer.
gr corina
abbycail
03-05-2008 12:06  Reageer met quote




Corina schreef:
jij hebt kaliumtekort en ik teveel in mijn bloed. moet daarvoor een heel vies drankje nemen. is net cement. maar ja, allemaal voor het goede doel. wat ik me afvraag: hebben ze niet van tevoren je bloed gecontroleerd? en zagen ze toen niet dat je kalium te laag was? je kan trouwens ook een hartinfarct krijgen als je kalium te hoog is. daarom moet ik die rommel innemen.
ga vandaag een dagje naar mijn moeder. ik spreek je morgen wel weer.
gr corina

had 4 jaar geleden toen ik die tia kreeg plastabletten gekregen en die slikte ik nu nog, daardoor plaste ik de kalium die ik binnen kreeg meteen weer uit, dus moest ik maar stoppen met de plaspillen , en ze hadden niet vantevoren mijn bloed nagekeken. ik kreeg trouwens ook elke keer een paar cupjes gore drankjes, zo zout als brem, maar die hartinfarct kwam niet door het kalium tekort, maar doordat er en scheurtje ontstond, daar hadden ze het al over voor ik werd geholpen dat er 2% kans bestaat dat het gebeurd. en uiteraard bij mij was het natuurlijk raak, en dan iedereen weer zeggen je hebt geluk gehad, grrrrr
gr abby
Corina
03-05-2008 21:34  Reageer met quote




Ze zijn ons geouwehoer zat. we zijn op een zijspoort gezet. leuk hoor. maar ze hebben gelijk, dat forum is bedoeld voor supaplex. maar nu moeten we wel 2 topics bijhouden, poeh....
gr corina
abbycail
03-05-2008 22:01  Reageer met quote




Corina schreef:
Ze zijn ons geouwehoer zat. we zijn op een zijspoort gezet. leuk hoor. maar ze hebben gelijk, dat forum is bedoeld voor supaplex. maar nu moeten we wel 2 topics bijhouden, poeh....
gr corina

ha ha ha, nou hoeven we tenminste niet meer perse te supaplexen, heb ik op het moment toch genoeg van, nou thea nog hier reageren, dan zijn we weer compleet, alleen weet ik nu niets te ouwehoeren, als we hier nou over supaplex hebben, zouden we dan weer verhuist worden?
gr abby
Corina
04-05-2008 11:11  Reageer met quote




abbycail schreef:
ha ha ha, nou hoeven we tenminste niet meer perse te supaplexen, heb ik op het moment toch genoeg van, nou thea nog hier reageren, dan zijn we weer compleet, alleen weet ik nu niets te ouwehoeren, als we hier nou over supaplex hebben, zouden we dan weer verhuist worden?
gr abby

ja, jij bent leuk hoor!!!!!!!!
gr corina
abbycail
04-05-2008 13:14  Reageer met quote




Corina schreef:
ja, jij bent leuk hoor!!!!!!!!
gr corina

ik wist al dat ik leuk ben, hoe gaat het met je? nog problemen?
ruud is in ons andere huis aan het werk, het wordt een volledige verbouwing, dus het duurt nog wel even voor we over gaan, ben net even wezen kijken, vervelend dat ik niets kan doen, maar ja het is niet anders.
gr abby
Corina
04-05-2008 14:54  Reageer met quote




laten we het afkloppen, maar het gaat goed op het ogenblik. ik spoel nog niet op volle sterkte om het buikvlies nog een beetje te ontzien. moet dinsdag weer even bloed geven en donderdag naar mijn nefroloog. ben heel benieuwd naar de uitslagen.
blijf het toch heel vreemd vinden dat ze bij jou niet van tevoren je bloed hebben gecontroleerd.
wil eigenlijk nog iets zeggen over supaplex, maar dat mag natuurlijk niet hier. kan mij het schelen: ben ook bezig met d1 en wel met level 92. ben er nog niet helemaal uit.
gr corina
abbycail
04-05-2008 15:30  Reageer met quote




Corina schreef:
laten we het afkloppen, maar het gaat goed op het ogenblik. ik spoel nog niet op volle sterkte om het buikvlies nog een beetje te ontzien. moet dinsdag weer even bloed geven en donderdag naar mijn nefroloog. ben heel benieuwd naar de uitslagen.
blijf het toch heel vreemd vinden dat ze bij jou niet van tevoren je bloed hebben gecontroleerd.
wil eigenlijk nog iets zeggen over supaplex, maar dat mag natuurlijk niet hier. kan mij het schelen: ben ook bezig met d1 en wel met level 92. ben er nog niet helemaal uit.
gr corina

hoop maar dat het goed blijft gaan met jou,en bij mij word altijd alles verkeerd gedaan, het is steeds weer afwachten wat er nu weer gebeurd als ik naar het ziekenhuis ga, als je uitleg wil hoor ik het wel, dan zal ik dat op dat andere forum doen, dan houden we ons netjes aan de regels.
gr abby
ps ben toevallig ook met d1 bezig, had wat levels laten zitten die ik al een keer had gehaald en nu had ik er weer even zin in.
Corina
06-05-2008 9:31  Reageer met quote




thea, ben je er nog? is alles goed?
gr corina
abbycail
06-05-2008 10:23  Reageer met quote




Corina schreef:
thea, ben je er nog? is alles goed?
gr corina

ik snap er ook niets van, als ze lang weg blijft, heeft ze niet eens in de gaten dat we op een andere topic zitten, denk dat het weer een mailtje moet worden, lukt het nog met de levels? heb je 92 van d1 nog kunnen doen, anders beschrijf ik hem wel hoe ik het doe, dan ben je er zo door heen,
.
gr abby
Corina
06-05-2008 22:19  Reageer met quote




abbycail schreef:
ik snap er ook niets van, als ze lang weg blijft, heeft ze niet eens in de gaten dat we op een andere topic zitten, denk dat het weer een mailtje moet worden, lukt het nog met de levels? heb je 92 van d1 nog kunnen doen, anders beschrijf ik hem wel hoe ik het doe, dan ben je er zo door heen,
.
gr abby

hoeft niet, heb hem al gehaald. misschien is ze op vakantie?
gr corina
abbycail
07-05-2008 8:19  Reageer met quote




Corina schreef:
hoeft niet, heb hem al gehaald. misschien is ze op vakantie?
gr corina

zou kunnen, ik ben bijna door d1 heen, een paar leveltjes die ik al eerder had gehaald, zoals psycho , daar was ik ook weer doorheen, maar vergat een infotron, balen. o nee ik heb het hier over supa, als ik maar niet word verbannen.. hi hi
gr abby
abbycail
09-05-2008 19:01  Reageer met quote




nou donderdag is het zover, wordt ik weer opgenomen, en vrijdag gaan ze weer verder met dotteren. als het nu weer mis gaat gaan ze waarschijnlijk toch opereren, zal maar genoeg meenemen, voor als ik een week moet blijven, zo sceptisch als ik ben. zal zeer verbaast zijn als alles goed gaat.
gr abby
Corina
10-05-2008 10:47  Reageer met quote




abbycail schreef:
nou donderdag is het zover, wordt ik weer opgenomen, en vrijdag gaan ze weer verder met dotteren. als het nu weer mis gaat gaan ze waarschijnlijk toch opereren, zal maar genoeg meenemen, voor als ik een week moet blijven, zo sceptisch als ik ben. zal zeer verbaast zijn als alles goed gaat.
gr abby

ik zal voor je duimen dat het dit keer goed gaat en dat je maar één nachtje hoeft te blijven.
heb je nog een mailtje gestuurd naar thea? vind het wel vreemd dat ze helemaal niets meer van zich laat horen.
ben je nog steeds bezig met supa? ik ben het eerlijk gezegd een beetje zat. weet je niet een ander leuk spel om te spelen?
was even bezig geweest met Igor, de tijdmachine. is net zoiets als supa, maar niet zo leuk. ikzelf vind mahjong ook leuk.
gr corina
abbycail
10-05-2008 11:03  Reageer met quote




Corina schreef:
ik zal voor je duimen dat het dit keer goed gaat en dat je maar één nachtje hoeft te blijven.
heb je nog een mailtje gestuurd naar thea? vind het wel vreemd dat ze helemaal niets meer van zich laat horen.
ben je nog steeds bezig met supa? ik ben het eerlijk gezegd een beetje zat. weet je niet een ander leuk spel om te spelen?
was even bezig geweest met Igor, de tijdmachine. is net zoiets als supa, maar niet zo leuk. ikzelf vind mahjong ook leuk.
gr corina

ik heb de mailadres niet van thea, jij wel dacht ik, supa doe ik maar af en toe ben nu toevallig ook bezig met majong, heb gewoon bij google gratis spelletjes in getoetst en daar ben ik steeds bezig en ook op zylom.nl daar krijg je ook een paar gratis spellen als je je aanmeld, zylom is leuk omdat de score die je haalt vermeld wordt en kan je boven andere proberen uit te komen. nadeel is dat er spellen zijn die blijven hangen, in het begin niet maar als je er al een poos mee bezig bent dan wel, bij mij tenminste, af en toe ga ik weer verder met supa,
gr abby
Corina
10-05-2008 12:45  Reageer met quote




abbycail schreef:
ik heb de mailadres niet van thea, jij wel dacht ik, supa doe ik maar af en toe ben nu toevallig ook bezig met majong, heb gewoon bij google gratis spelletjes in getoetst en daar ben ik steeds bezig en ook op zylom.nl daar krijg je ook een paar gratis spellen als je je aanmeld, zylom is leuk omdat de score die je haalt vermeld wordt en kan je boven andere proberen uit te komen. nadeel is dat er spellen zijn die blijven hangen, in het begin niet maar als je er al een poos mee bezig bent dan wel, bij mij tenminste, af en toe ga ik weer verder met supa,
gr abby

onder welke naam speel je? ik onder korrinna.
gr corina
abbycail
10-05-2008 14:46  Reageer met quote




Corina schreef:
onder welke naam speel je? ik onder korrinna.
gr corina

wat denk je? abbycail vandaar dat ik hem hier ook automatisch invoerde, mijn eigen naam werkte niet , heb ik alle namen van m'n zussen geprobeerd en die werkte ook niet, toen wist ik nog niet dat je er cijfers achter kon zetten, abbycail is de naam van mijn oudste kleindochter, had ook eerst damian geprobeerd en destiny en angel en bij de 4de kleinkind werkte het ineens dus werd het abbycail..
ik ben met zylom met ribiba bezig ,gr abby
Plaats Reactie Pagina 1 van 8
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden