NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp nodig bij supaplex?

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
abbycail
01-05-2008 15:11 hulp nodig bij supaplex? Reageer met quote




heb je hulp nodig? zet het dan hier dan help ik je, ik heb bijna alles uitgespeeld. winplex , classic en dlevels en ook de russische levels.
gr abby
 




henriette
10-05-2008 19:55  Reageer met quote




hoi abby,
ik heb jammer genoeg alles opnieuw moeten doen.
computer stuk.
kun je mij helpen met d01?
van d01 heb ik nummer 7, 9, 12 en 13 nog niet.
Van de andere levels heb ik gelukkig ook al weer veel.
alvast bedankt voor je hulp.

gr. henriette
abbycail
10-05-2008 21:31  Reageer met quote




henriette schreef:
hoi abby,
ik heb jammer genoeg alles opnieuw moeten doen.
computer stuk.
kun je mij helpen met d01?
van d01 heb ik nummer 7, 9, 12 en 13 nog niet.
Van de andere levels heb ik gelukkig ook al weer veel.
alvast bedankt voor je hulp.

gr. henriette

level 13 staat met plaatje op pagina 46 uitgelegd.
level 12 neem ik aan dat je de bovenkant wil weten ,
als je links boven bent en je pakt de eerste rode diskette,ga naar rechts zet hem onder die bal , en laat hem ontploffen , pak de infotrons en die rode in het vak en ga onder door die poortje, laat dat groen zitten daaronder je en ga naar boven tot de groene diskette, de bal valt onder je naar beneden, laat de groene diskette vallen zonder die 2 ballen links van je te laten vallen, wacht op de ontploffing en zodra het kan ga je boven naast die groene staan en zodra die valt duw je hem naar rechts hij valt dan bij die rode diskette en die onploft ook ,zet een rode in het midden van de bruine balk , zuig vlug die infotron die valt en duw de gele boven je naar links naar dat vakje waar die ene infotron in zit. en pak de infotron die valt nadat je de gele had verschoven. ga rechts door het buisje pak de 2 infotrons naast die gele en pak de rode en laat de bal op de groene vallen. schuif de gele 1 naar rechts en naar beneden. druk op enter zodat de balk rechts weg is en ga rustig door het buisje naar rechts naar het kastje, als je het goed doet dan kan je nog net die glitterdingen een beetje zien helemaal rechts druk op de juiste moment op dat kastje zodat de glitterdingen goed ontploffen en ga weer terug door het buisje rechts, pak de rode en de infotron en zet de rode boven dat buisje waar die infotron lag, het buisje is nu vrij. pak de 2 infotrons recht onder en zet een rode tegen die groene diskette, zuig vlug de infotron op die valt en pak de rode en die infotron,de rest is dan weer makkelijk.
level 9 dat is een level die ik helemaal moet beschrijven , is anders niet uit te leggen, en dat doe ik pas na het weekend als je het niet erg vind, en 9 moet je even zeggen tot waar je het weet dan beschrijf ik de rest.
gr abby
abbycail
12-05-2008 14:07  Reageer met quote




level 7. de groene diskette , pak eerst de rode diskettes , dan de bal op de groene naar links schuiven, zet een rode onder de groene ,niet laten ontploffen, ga vlug naar links de bal 1 opschuiven terug de rode pakken en de bal rechts 1 opschuiven, de groene valt dan naar beneden, de rest weet je welen het einde staat op pagina 43 van hulp bij supaplex.
level 9 heb ik een uitleg gevonden oppagina 68, als je meer wilt weten hoor ik het wel.
gr abby
Pietjepuk
21-06-2008 11:58 Problemen met de snelheid en level 48 Reageer met quote




Wij zijn bij level 48 en aan het eind ga je naar beneden en word je achtervolgd door twee bommen. Maar in de hoek beneden zit nog een infotron. Op het forum is al verteld dat we de snelheid moeten veranderen, maar hoe moet dat? Wij hebben een hele oude supaplex en kunnen het niet vinden. Iemand?
Gr. Pietjepuk
abbycail
21-06-2008 13:57 Re: Problemen met de snelheid en level 48 Reageer met quote




Pietjepuk schreef:
Wij zijn bij level 48 en aan het eind ga je naar beneden en word je achtervolgd door twee bommen. Maar in de hoek beneden zit nog een infotron. Op het forum is al verteld dat we de snelheid moeten veranderen, maar hoe moet dat? Wij hebben een hele oude supaplex en kunnen het niet vinden. Iemand?
Gr. Pietjepuk

dat lukt ook alleen bij winplex, hoe je de snelheid van de oude supaplex veranderd,weet ik niet ..sorry
gr abby
Corina
22-06-2008 0:09 Re: Problemen met de snelheid en level 48 Reageer met quote




Pietjepuk schreef:
Wij zijn bij level 48 en aan het eind ga je naar beneden en word je achtervolgd door twee bommen. Maar in de hoek beneden zit nog een infotron. Op het forum is al verteld dat we de snelheid moeten veranderen, maar hoe moet dat? Wij hebben een hele oude supaplex en kunnen het niet vinden. Iemand?
Gr. Pietjepuk

volgens mij kan je dat regelen met de + en - toets helemaal rechts.
gr corina
wendytjuh28
14-10-2008 13:44 winplex 13 help me Reageer met quote




zo joh kan iemand mij meschien uitleggen hoe ik level13 van winplex speel groetjes
wilmader
19-10-2008 19:06 level 63 Reageer met quote




Hoi graag zou ik weten hoe ik door level 63 door kom.
ben er al een tijdje mee bezig maar zit steeds opgesloten.
Bedankt
abbycail
20-10-2008 9:44 Re: level 63 Reageer met quote




wilmader schreef:
Hoi graag zou ik weten hoe ik door level 63 door kom.
ben er al een tijdje mee bezig maar zit steeds opgesloten.
Bedankt

level 63 staat op windows XP bladzijde 5 en 6, klik hier onder op ga naar supaplex en dan zie je de lijst waar je deze forum hebt gevonden en daar staat hij bij.
gr abby
abbycail
20-10-2008 9:46 Re: winplex 13 help me Reageer met quote




wendytjuh28 schreef:
zo joh kan iemand mij meschien uitleggen hoe ik level13 van winplex speel groetjes

vind dit een irritant level, dus heb ik geen zin om hem helemaal te beschrijven, maar zeg waar je blijft steken en ik probeer je te helpen.
gr abby
Joke B
13-04-2009 21:31 winplex d95 level 13 Reageer met quote




Hallo ik ben Joke, ik ben nieuw hier.
Ik heb al veel levels gedaan, maar zit nu vast in level 13.
Ik heb een demo beschikbaar, maar daar hebben ze de truc dat ze de bal kunnen laten hangen. Kan ik dat ook? Is daar een truc voor? Wie kan mij helpen?

Groeten Joke
abbycail
16-04-2009 22:30 Re: winplex d95 level 13 Reageer met quote




Joke B schreef:
Hallo ik ben Joke, ik ben nieuw hier.
Ik heb al veel levels gedaan, maar zit nu vast in level 13.
Ik heb een demo beschikbaar, maar daar hebben ze de truc dat ze de bal kunnen laten hangen. Kan ik dat ook? Is daar een truc voor? Wie kan mij helpen?

Groeten Joke

die truc ken ik niet, maar zeg me wat je wilt weten dan kijk ik of ik het kan uitleggen
gr abby
Joke B
19-04-2009 11:47 winplex 95 level 13 Reageer met quote




Hallo Abby

Op een gegeven moment heb je 3 ballen met aan het eind een infotron, hoe pak je die? Gelijk aan het begin aan de rechterkant. Ik heb al van alles geprobeerd, maar het lukt me niet om die te pakken.
Als ik op de demo kijk dan duwen ze 1 bal weg en de andere blijft in de lucht hangen, die duwen ze vervolgens later weg zodat ze de bal kunnen pakken. Ik kom hier niet uit.

Groetjes Joke
abbycail
19-04-2009 21:46 Re: winplex 95 level 13 Reageer met quote




Joke B schreef:
Hallo Abby

Op een gegeven moment heb je 3 ballen met aan het eind een infotron, hoe pak je die? Gelijk aan het begin aan de rechterkant. Ik heb al van alles geprobeerd, maar het lukt me niet om die te pakken.
Als ik op de demo kijk dan duwen ze 1 bal weg en de andere blijft in de lucht hangen, die duwen ze vervolgens later weg zodat ze de bal kunnen pakken. Ik kom hier niet uit.

Groetjes Joke

ik had hem al opgezocht, maar ik kom er ook niet uit, ik denk dat dit 1 van de levels is die onmogelijk is.
als je verder bij andere levels hulp nodig hebt dan hoor ik het wel de meeste heb ik wel.
gr abby
Joke B
20-04-2009 10:47 winplex level 3, 6 en 10 Reageer met quote




Hallo Abby

Ik heb level 3, 6 en 10 ook niet. Dus ik kan daar niet verder.
Bij level 10 is het bijna op het eind wat ik niet kan halen.
Je ziet links allemaal ballen, en daar moet ik doorheen.

Groeten Joke
abbycail
20-04-2009 19:50 Re: winplex level 3, 6 en 10 Reageer met quote




Joke B schreef:
Hallo Abby

Ik heb level 3, 6 en 10 ook niet. Dus ik kan daar niet verder.
Bij level 10 is het bijna op het eind wat ik niet kan halen.
Je ziet links allemaal ballen, en daar moet ik doorheen.

Groeten Joke

neem aan dat het ook van d95 is,ik ga er na kijken, dan hoor je wel van me
gr abby
abbycail
20-04-2009 19:56 d95 Reageer met quote




3 is onmogelijk, en 6 ook. trouwens veel levels van d95 zijn niet te doen , 10 ga ik eerst even spelen om te kijken wat je bedoelt.
ikheb alles overnieuw moeten doen omdat ik winplex er per ongeluk uit had gegooid en van d95 had ik nog niets over gedaan,vandaar.je hoort nog van me.
gr abby
abbycail
20-04-2009 21:25 d95 Reageer met quote




nou 10 is ook niet door te komen, bij die rij ballen naast de E
gr abby
Joke B
24-04-2009 11:56  Reageer met quote




oke abby bedankt, ik ga proberen om met de levels van d6 verder te komen, want dat lukt me ook niet.

Groeten Joke
abbycail
24-04-2009 14:36  Reageer met quote




Joke B schreef:
oke abby bedankt, ik ga proberen om met de levels van d6 verder te komen, want dat lukt me ook niet.

Groeten Joke

daar kan ik wel een hoop mee helpen.
gr abby
Joke B
07-05-2009 12:35  Reageer met quote




Hallo Abby

Van Levels d6 kan ik level 2, 4, 7 en 13 niet halen.
Op de demo lijkt het zo simpel, maar dat is het niet.
Kun jij me verder helpen?

Groeten Joke
abbycail
07-05-2009 14:41  Reageer met quote




Joke B schreef:
Hallo Abby

Van Levels d6 kan ik level 2, 4, 7 en 13 niet halen.
Op de demo lijkt het zo simpel, maar dat is het niet.
Kun jij me verder helpen?

Groeten Joke

die heb ik ook niet, mar wij hebben die levels zo gedownload dat je alle levels door kan gaan, als je interesse hebt dat kan ik je ze sturen en ook nog Russische levels.en ook nog andere dlevels, je hoeft dan alleen je email adres op te geven en ik stuur ze naar je toe, je hoeft ze dan alleen maar in je map levels van winplex te zetten en je hebt er weer honderden levels bij. nu kan je niet verder als je 4 levels niet hebt en met deze wel. ik hoor wel als je er interesse in hebt.
gr abby
abbycail
07-05-2009 22:15  Reageer met quote




en joke als je hulp nodig hebt hoor ik het wel, heb alles uitgespeeld op de levels na die gewoon niet te doen zijn.
gr abby
henriette
28-05-2010 16:04  Reageer met quote




hoi Abby,

zou jij me kunnen helpen?
ik zit zo vast als een huis.
heb al eens eerder hulp van je gehad.
ik heb alles opnieuw moeten doen.
per ongeluk naam gedeleet.
ben een heel eind.
graag hulp bij d01 level 14.
kan ik tenminste weer fff verder.
gr. henriette
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden