NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

Pokemon emerald masterballs

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Pokemon
Kyogre18
06-04-2008 12:43 Pokemon emerald masterballs Reageer met quote




Ik zie veel pokemonspelers die ontelbare masterballs hebben of dat ze het gewoon in een Poke-mart voor geen geld kunnen kopen. Mijn vraag is: Kan ik dit ook? Maar dan op de gameboy-advance.Niet op de PC!!!!
 




branko 2
19-04-2008 9:51 vaarwel masterbal Reageer met quote



Woonplaats: julianadorp en schagen

ik heb mijn masterbal verspild aan rayquaza!
Gast
16-04-2009 19:52 klonen Reageer met quote




o pemerald moet je gewoon 3 potion op rayqauza doen er gebeurt niks maar je meot hem wel gefangen hebben met amster bal kloon deze en haal alle master bals er van af en tada( klonen gaat als volgt je dumpt rayqauza in een hok daarna ga je safe en als je bijna klaar is doe je je ds/game boy uit wat blijkt ga je terug in je box zie je rayqauza niet kijk in de box daar naast en tade 2 rayquaza's en de master balg er van af halen moet je naar prof birch en lever je rayqauza's af en dan stopt ie die in normale pokemno en tada 2 masterbals)
Gast
20-04-2009 16:51 over masterballs Reageer met quote




k'heb mijn laatste masterball verspild maar mn vriend had een manier gewoon zonder iets om masterballs te kopen in een pokémarkt, gebruikte niets, hij is vergeten hoe het moet en ik wil dat ook kunnen!!!
Gast
12-07-2009 17:38 master ball Reageer met quote




ik heb mijn masterballs verspild aan rayquaza op pokemon emerald ik wil h heel graag klonen maar het lukt niet en de master ball ervan af halen lukt ook niet denk ik alsjlbieft help me
Gast
06-08-2009 12:10 masterball Reageer met quote




hoe typ ik codes in?

je kan toch niet type?
Gast
27-08-2009 16:21 masterball Reageer met quote




ik wil nog een master ball, maar kan er alleen niet nog een krijge behalve bij lotto. daar heb ik altijd pech. k vroeg me af hoe je nog een master ball kan hebben zonder hacks en al die andere troep. ksnap echt niet hoe dat klone werkt. heb m`n masterball verspilt aan rayquaza. help me!!!
Gast
20-10-2009 16:30 pokemon Reageer met quote




je moet als je een masterbal wild naar de lige grot gaan daar licht wel 1 masterbal
pokemon emerald
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden