NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

Verkeersboete

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> REIZEN / VAKANTIE / BUITENLAND
Gast
12-08-2004 18:16 Verkeersboete Reageer met quote




Als ik mijn verkeersboete uit Belgie niet betaal. Krijg ik dan de nederlandse justitie aan de deur of is er een grote kans dat mijn boete zonder te betalen in de papiermolen verdwijnt ? Eind 2004 gaat er een europese afspraak van start.
 




Gast
07-02-2005 10:37 verkeersboete duitsland Reageer met quote




wat zijn de kosten van te snel rijden in Duitsland
Gast
07-03-2005 14:16  Reageer met quote




Euuhm 46km te hard is E 125,60... en ik geloof dat ik even niet meer in Duitsland mag rijden... Heb het abracadabra nog niet begrepen..
Gast
17-04-2005 8:08 Verkeersboete Reageer met quote




Ik heb een verkeersboete in Nederland gekregen voor fout parkeren. Binnen welke termijn na mijn fout moet ik de acceptgiro (aanslag) ontvangen hebben, omdat ik anders hiertegen bezwaar kan aantekenen ? Hoe heet de wet of regeling die deze voorwaarde bepaalt ?
Gast
18-11-2005 15:24 Re: verkeersboete duitsland Reageer met quote




Anonymous schreef:
wat zijn de kosten van te snel rijden in Duitsland
Gast
22-11-2005 19:58  Reageer met quote




Binnen welke termijn na mijn fout moet ik de acceptgiro (aanslag) ontvangen hebben, omdat ik anders hiertegen bezwaar kan aantekenen ?


6 maanden
Gast
09-02-2006 16:04 Re: verkeersboete duitsland Reageer met quote




Anonymous schreef:
wat zijn de kosten van te snel rijden in Duitsland
Gast
15-08-2006 18:57 Re: Verkeersboete Reageer met quote




Anonymous schreef:
Als ik mijn verkeersboete uit Belgie niet betaal. Krijg ik dan de nederlandse justitie aan de deur of is er een grote kans dat mijn boete zonder te betalen in de papiermolen verdwijnt ? Eind 2004 gaat er een europese afspraak van start.
Gast
10-09-2006 21:31 67 km te hard Reageer met quote




erm, een beetje genant, maar ik ben geflitst in Duitsland en reed 67 km te hard. weet iemand welke sanctie hierop volgt?
Gast
15-09-2006 21:06 Re: 67 km te hard Reageer met quote




Anonymous schreef:
erm, een beetje genant, maar ik ben geflitst in Duitsland en reed 67 km te hard. weet iemand welke sanctie hierop volgt?


Kijk op http://www.snelheidscontroles.com/Europa/Duitsland/ gaat je dus aardig wat kosten!!!!!!
Gast
18-09-2006 8:28  Reageer met quote




Hallo,
Graag zou ik een inlichting willen vragen?

Op 18/08/2006 zijn we op verlof in Duitsland in de Harz-streekgeweest,reden we er door een tunnel en even buiten de tunnel werden we geflitst,welke snelheid ik reed weet ik niet juist en of er een wagen naast mij reed weet ik ook niet,wel weet ik achteraf gekeken dat we er maar 60km/u mochten rijden,dit hadden we gezien in het terugrijden.In de andere richting was de max.snelheid 70km/u.
Thuis gekomen hebben we nog 14 dagen gewacht en zijn we naar het politiekantoor van onze stad geweest om te vragen wat we moesten doen om eventueel die boete te kunnen betalen daar we binnen 2 maanden terug op verlof gaan naar Duitsland en het is niet de bedoeling dat we er problemen gaan hebben.
Op het politiekantoor zeiden ze dat ze het niet juist wisten want dat het voor elk land anders lag.
Nederland sturen ze de bekeuring op naar huis,Frankrijk doet dit niet maar wanneer je terug in het land komt en ze merken je op kan je de geldboete dubbel betalen.Voor Duitsland wisten ze niet hoe deze het deden,daarop hebben ze een telefoonnummer gegeven van de Duitse Ambassade in België.Wanneer we daar naar belden om het te vragen hebben ze ons gezegd dat dit normaal naar huis wordt verzonden en dat we er normaal al iets zouden van thuis moeten hebben gekregen.Anders zal het niets geweest zijn.Nu is mijn vraag,op welke manier werken ze vanuit Duitsland om eventueel een bekeuring aan te rekenen,en hoelang kunnen ze die eventuele boete aanrekenen als we terug in Duitsland komen.

Dank u en hopende op een bevredigend antwoord
Gast
19-09-2006 17:23 Re: 67 km te hard Reageer met quote




Anonymous schreef:
Kijk op http://www.snelheidscontroles.com/Europa/Duitsland/ gaat je dus aardig wat kosten!!!!!!


Hee, thx voor de site. Maar inname rijbewijs wil toch zeggen dat ik 2 maanden niet in Duitsland mag rijden? Dat zou ik niet zo erg vinden aangezien het toch wel langer als 2 maanden duurt voordat ik weer op vakantie ga Wink
Gast
20-09-2006 13:27 Boete kwijt !! Reageer met quote




Ik woon en in belgie en ik heb een maand geleden een boete gekregen in Nederland voor te snel rijden en ik heb hem kwijtgespeeld. Mn vraag : Hoe moet ik mijn boete nu betalen? Is er een telefoonnummer ofzo ???
Gast
25-03-2008 13:46 Bekeuring buitenlander in Nederland? Reageer met quote




Weet iemand wat de gevolgen zijn voor een buitenlander die in Nederland een snelheidsovertreding begaat? Deze persoon heeft in zijn thuisland een bekeuring thuis gekregen maar weigert te betalen. Ook na de verhoging weigert men te betalen. Wat zijn de consequenties hier van?
Gast
30-06-2008 12:25 bekeuring in frankrijk, Reageer met quote




Hallo .

Ik heb een bekeuring gekregen in frankrijk.
Ik ben nu weer in nederland,hoe ga je zo iets betalen???
Gast
30-07-2008 21:41 verkeerde vermelding van je kenteken Reageer met quote




Heb onlangs een boete gekregen voor te snel rijden in Duitsland, echter op de aankondiging van het verbaal, daar waar je bezwaar mag aantekenen zag ik dat het kenteken verkeerd vermeld was.
nl mijn 4 leters zijn aan elkaar geschreven, het streepje tussen de letters is weg gevallen. Zou dit vallen onder een vorm fout.? Ervaring ??
ik ga het in ieder geval proberen , jullie hoen nog.
Ga in ieder geval proberen, net doen of mijn neus bloed
Gast
07-10-2008 19:49 boete in italie Reageer met quote




vandaag ontvang ik een boete uit italie die ik begaan heb op 12/07/2007 is dit niet verjaard.moet ik deze betalen
Gast
02-11-2009 21:44 europese verkeersboete art. 7 C 9 E C 13 Reageer met quote




Geachte,

Graag antwoord op 2 vragen:
Hoeveel tijd mag er verstrijken tussen overtreding en berichtgeving aan overtreder?
De overtreding zou zijn vastgesteld in Italië in mei 2008 - de berichtgeving is einde oktober 2009 gebeurd.

Kan u me laten weten welk het bedrag van de boete is voor overtreding van het art. 7 C 9 E C 13.

Met dank.

A.Renquet
Gast
24-11-2009 9:23 Te hard rijden in duitsland Reageer met quote




Geachte,
ik heb vandaag een boete binnengekregen. In duitsland heb ik 53 km/h te hard gereden? wat gaat me dit kosten en geldt er een rijontzegging?

Bij voorbaat dank,
T.Aarts
Gast
03-02-2010 19:56 flinke boeten in duitsland Reageer met quote




heb een paar dagen gelen een flinke boeten van 2000 gekregen van de duitse justitie voor een belachelijke vergrijp en wil eigenlijk niet betalen kan duitsland mij dwingen om die te betalen kan iemand met ervaring adviseren????
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden