|
|
Gast |
09-08-2004 13:26 vertaalmachine vertalen spaans-nederlands |
|
|
|
Hoe vertaal ik mbv vertaalmachine spaanse woorden in het nederlands |
|
|
|
|
Gast |
01-09-2004 17:39 Re: vertaalmachine spaans-nederlands |
|
|
|
Een goede site is altavista.nl/babelfish. Of.com dat weet ik niet helemaal zeker. Wel moet je dan eerst naar het engels vertalen en daarna van het engels naar het spaans. Ikzelf zou echter nooit een vertaalmachine gebruiken, omdat die nooit helemaal betrouwbaar is. Je kunt bijvoorbeeld alleen hele werkwoorden, en geen vervoegingen, vertalen. Zoek daarom ook een site met de vervoegingen. Kijk ook ooit voor afkortingen in het Engels. Woorden als I'm en don't en wanna vertaalt een vertaal machine niet. Daar moet je I am, do not en want to van maken. Gebruik een vertaalmachine echter niet te veel, want omdat het een vreemde taal is kun je het niet controleren. Er kan de vreemdste grammatica uit komen, en de machine zorgt ook niet voor een goede woordvolgord. De woorden komen in de vertaling in de zelfde volgorde als dat je het ingevoerd hebt.
Nee, als ik er nu zo over nadenk zou ik helemaal geen vertaalmachines gebruiken op internet, omdat je bijvoorbeeld met de ontkenning al helemaal de mist in gaat.
veel succes nog |
Gast |
05-12-2004 19:58 help mij mijn spaans bijschaven |
|
|
|
ik heb een probleem. ik ben 13 en mijn ouders gaan scheiden. mijn nieuwe stiefvader is niet verdraaglijk. ik kan er niet mee samenleven dus ik wil bij mijn papa gaan wonen. het probleem is die woont in spanje. ik heb er alles voor over om hier weg te kunnen van de duivel.stiefvader dus. maar ik ga wel mijn vrienden missen.
maar de vraag is dus: waar kan ik een site vinden waar ik gemakkelijk mijn spaans kan bijschaven. danku! |
internethater |
06-12-2004 10:01 ieehhhh - spaans vertalen |
|
|
Gast
|
waarom kan ik GVD nergens een fatsoenlijke site vinden waar je nederlands spaans CORRECT kunt vertalen....
IK HAAT INTERNET!!!!!
BLAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!! IEHHHHHHHH |
Gast |
06-12-2004 16:06 |
|
|
|
met zo'n houding zal je dat ook zeker kunnen vinden ja... |
Gast |
15-12-2004 21:22 |
|
|
|
Spaans vertalen???
Woorden in het spaans vertalen kan op www.vertalen.nu
De groeten
Dierk  |
Gast |
17-12-2004 15:58 |
|
|
|
Of probeer www.interglot.com |
Gast |
17-02-2005 16:54 Re: vertaalmachine spaans-nederlands |
|
|
|
Anonymous schreef: | Een goede site is altavista.nl/babelfish.
veel succes nog |
Bij Babelfish krijg je afentoe de grootste zooi eruit.
Als je bruin naar frans vertaald, en het woord daarna terug vertaald naar nedelands, krijg je motregen  |
Gast |
02-03-2005 10:48 altavista |
|
|
|
Slechte site.. en hoop talen kunnen niet.. alleen goed als je 1-2 woorden moet hebben, niet om hele zinnen te vertalen |
Gast |
26-05-2005 18:02 |
|
|
|
dat van die motregen is normaal. Als je zegt: vertaal dom, dan zal het idiot zijn. Maar als je dat weer vertaalt, is het vanzelfsprekend "idioot". En dat ben je ook, dus het klopt toch!! |
Gast |
26-05-2005 18:05 BRUIN |
|
|
|
Jeetje wat ben jij achterlijk... Je hebt niet het franse voor bruin vertaald, maar "bruin" als franse woord ingevoerd... En het franse voor MOTREGEN, is la bruine, wat je helemaal niet kunt vergelijken met de kleur bruin... Mohaha |
Gast |
05-06-2005 15:45 vertaalmachine |
|
|
|
Je kunt ook naar www.interglot.com gaan, die kan alleen woorden vertalen, maar je kunt daar wel de hele vervoeging van de werkwoorden zien. Goeie Site!! |
Gast |
01-07-2005 18:41 |
|
|
|
kan iemand vinden wat soragreta betekent?
Ik heb geen idee welke taal het is!!! |
Gast |
15-07-2005 8:38 |
|
|
|
http://www.vertalen.nu/
das wel een handige site voor woortjes maar vergeet niet om de werkwoorden in de goede vorm te zetten... |
Gast |
15-07-2005 8:44 |
|
|
|
http://ets.freetranslation.com/
dit is een goede site voor zinnetjes om te zetten in andere talen.. maar eerst moet je het wel omzetten in het engels en dan pas in die taal.. chio graag gedaan mensjes!! |
Gast |
15-07-2005 13:32 |
|
|
|
bestaat er uberhaupt wel een 'goede' vertaal site die 'gewoon" een officiele Spaanse zin kan vertalen zoals ze het je in Spanje je het zouden kunnen vragen |
Gast |
14-11-2005 18:18 |
|
|
|
Bijna alle vertaalmachines zuigen  |
Gast |
17-11-2005 20:30 |
|
|
|
Grote tip vertrouw altijd op je WOORDENBOEK dat werkt nog steeds het beste  |
Humeyra |
07-12-2005 19:14 spaans leren |
|
|
Gast
|
ik zou graag spaans willen leren echt waar ik vind dat echt fijn om zo te praten! kan ik ergens een woordenboek vinden in Genk? |
Nino |
13-01-2006 1:03 Vertaal machine |
|
|
Gast
|
Anonymous schreef: | Grote tip vertrouw altijd op je WOORDENBOEK dat werkt nog steeds het beste  |
Voor de beginners, hier een goed vertaal machine. Echter, het vertaald niet in NL maar wel in het engels.
Succes
Nino |
Nino |
13-01-2006 1:05 Re: Vertaal machine |
|
|
Gast
|
Nino schreef: | Voor de beginners, hier een goed vertaal machine. Echter, het vertaald niet in NL maar wel in het engels.
Succes
Nino |
Perdone = Sorry in het Spaans :
Hier de link :
http://www.elmundo.es/traductor/
Saludos,
Nino |
norman |
30-01-2006 15:42 vertalen naar spaans |
|
|
Gast
|
Waarom beantwoord je mijn sms niet? |
melissa |
13-02-2006 9:41 wat betekent |
|
|
Gast
|
wat beteken: cada ves pega???
mischien een vage vraag maar ik zoek
daar al lang een antwoord op  |
Gast |
11-03-2006 18:43 |
|
|
|
www.interglot.com Zeker goeie site!!=D...Xje Maaike |
Gast |
11-03-2006 18:52 Re: wat betekent |
|
|
|
melissa schreef: | wat beteken: cada ves pega???
mischien een vage vraag maar ik zoek
daar al lang een antwoord op  |
HoOi..! .Het betekent, iedere keer hapering.. haha..Mssn wist je et al..maar anders heb je het hier!
Xje Maaike |
Gast |
12-03-2006 18:50 ik weet ook een goede site |
|
|
|
ligare.nl die is goed man |
Gast |
06-04-2006 14:09 |
|
|
|
woordenboeken zijn juist niet betrouwbaar, ze kunnen je een richting opsturen maar t gebeurt ook vaak dat je een woord neemt dat in de context juist niet past! altijd controleren in parallelteksten/internet/... |
Gast |
22-04-2006 15:54 Vertaler gezocht nederlands/engels naar spaans |
|
|
|
Voor een vertaalopdracht ben ik op zoek naar een serieus persoon die nederlands/engels naar spaans in perfect geschrift kan vertalen. Wie wilt er wel wat geld verdienen. Het te verdienen bedrag varieert van 600 tot 2000 euro.
Interesse of meer informatie, laat hier maar weten.
Liefst in de buurt van Rotterdam |
Quani |
03-05-2006 23:18 Sorry mensen ik heb weer een wat betekent vraagje ;x |
|
|
|
Hoi ik ben nieuw hier ik heb een vraagje hoop dat jullie me kunnen helpen.
Ik weet niet of het arabisch is of spaans of irakees of armeens maar wie weet wat Tu Sabes betekent? |
Anne |
31-05-2006 12:54 vaderdag / vertalen spaans |
|
|
Gast
|
Hallo,
Ik wil voor dochtertje een origineel kadootje voor vaderdag laten maken.
Nu wou ik een T-shirt ontwerpen in het spaans met de volgende tekst.
Kan iemand mij aub helpen om de tekst te vertalen naar het spaans ?
Mijn definitie van een superpapa:
Hij is lief
Hij is grandioos
Hij is knap
Hij is sterk
Hij is zorgzaam
Hij houdt van mij
Maar het allerbelangrijkst ! Hij is van mij !
Liefs
Alvast erg bedankt voor de reacties !!
Groetjes
Anne |
|