NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

basiswoordenboek nederlands - turks

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Turks
Gast
02-08-2004 15:03 basiswoordenboek nederlands - turks Reageer met quote




ik ben op vakantie geweest in turkije en we hebben daar een familie leren kennen het enigste probleem is dat zij een beetje engels kunnen en heel goed turks wij kunnen dus niet schrijven ! daarom zoeken wij een NEDERLANDS - TURKS woordenboek prijs kwaliteit

dank

p.s. liefst een BASIS woordenboek wie heeft enige informatie over Prijs , en een paar verschillende boeken dat wij kunnen kiezen of een website waar wij deze kunnen vind winkel mag ook in Belgie
 




Gast
14-04-2005 13:27 we zijn van plan turkse les te geven Reageer met quote




ja we zijn van plan om turkse les te geven ! maar wij denken het na september te organisieren !de kursus zal in roosendaal staat vinden !
als jullie wel interesse in hebben kunnen jullie ons via mijn mail adres bereiken ********@yahoo.com

edit: e-mailadressen worden verwijderd. Je kunt je hier gratis inschrijven, en automatisch een melding krijgen zodra er wordt gereageerd (abonneer je op dit onderwerp, zie na het inschrijven rechtsbovenin).
Sancak
05-03-2006 18:23 Woordenboek Reageer met quote
Gast



Een online Nederlands Truks woordenboek met vocale ondersteuning vind je op

tapu.nl/turks.php

Idea
Gast
16-06-2006 19:31 Re: basiswoordenboek nederlands - turks Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik ben op vakantie geweest in turkije en we hebben daar een familie leren kennen het enigste probleem is dat zij een beetje engels kunnen en heel goed turks wij kunnen dus niet schrijven ! daarom zoeken wij een NEDERLANDS - TURKS woordenboek prijs kwaliteit

dank

p.s. liefst een BASIS woordenboek wie heeft enige informatie over Prijs , en een paar verschillende boeken dat wij kunnen kiezen of een website waar wij deze kunnen vind winkel mag ook in Belgie


Ik ben turk:) meer informatie zoek me maar op:)
chan
18-06-2006 8:13 Re: Woordenboek Reageer met quote



Woonplaats: in Zeeland

Sancak schreef:
Een online Nederlands Truks woordenboek met vocale ondersteuning vind je op

tapu.nl/turks.php

Idea


Ik heb me daar ook al een paar keer aangemeld, maar mijn ervaring is dat 7 van de 10 turkse woorden die je invoerd, nog niet in het woordenboek opgenomen zijn. Dat vind ik er wel jammer aan.
Gast
19-05-2007 19:53 Re: Reageer met quote




Ik ben een ook een Turk en ben het helemaal met je eens chan. Soms ben ik op zoek naar de vertaling van een ''echt'' Turkse woord, want meeste zijn dan ook niet meer te vinden in een woordenboek, ik irriteer me daaraan. Daarom surf ik meestal rond op internet om te kijken of ik een antwoord op mijn vraag kan krijgen.
Hakan
19-05-2007 20:19  Reageer met quote




eh.. kijk je ooit eens naar de datum waarop de vorige berichtjes geschreven zijn? 18-06-2006?
Gast
22-05-2007 20:40 Re: basiswoordenboek nederlands - turks Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik ben op vakantie geweest in turkije en we hebben daar een familie leren kennen het enigste probleem is dat zij een beetje engels kunnen en heel goed turks wij kunnen dus niet schrijven ! daarom zoeken wij een NEDERLANDS - TURKS woordenboek prijs kwaliteit

dank

p.s. liefst een BASIS woordenboek wie heeft enige informatie over Prijs , en een paar verschillende boeken dat wij kunnen kiezen of een website waar wij deze kunnen vind winkel mag ook in Belgie



Hakan, goed gezien johh... Wink
Gast
27-05-2007 10:34 Re: Woordenboek Reageer met quote




Sancak schreef:
Een online Nederlands Truks woordenboek met vocale ondersteuning vind je op

tapu.nl/turks.php

Idea

ja maar die site kost geld
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden