|
|
Gast |
02-08-2004 15:03 basiswoordenboek nederlands - turks |
|
|
|
ik ben op vakantie geweest in turkije en we hebben daar een familie leren kennen het enigste probleem is dat zij een beetje engels kunnen en heel goed turks wij kunnen dus niet schrijven ! daarom zoeken wij een NEDERLANDS - TURKS woordenboek prijs kwaliteit
dank
p.s. liefst een BASIS woordenboek wie heeft enige informatie over Prijs , en een paar verschillende boeken dat wij kunnen kiezen of een website waar wij deze kunnen vind winkel mag ook in Belgie |
|
|
|
|
Gast |
14-04-2005 13:27 we zijn van plan turkse les te geven |
|
|
|
ja we zijn van plan om turkse les te geven ! maar wij denken het na september te organisieren !de kursus zal in roosendaal staat vinden !
als jullie wel interesse in hebben kunnen jullie ons via mijn mail adres bereiken ********@yahoo.com
edit: e-mailadressen worden verwijderd. Je kunt je hier gratis inschrijven, en automatisch een melding krijgen zodra er wordt gereageerd (abonneer je op dit onderwerp, zie na het inschrijven rechtsbovenin). |
Sancak |
05-03-2006 18:23 Woordenboek |
|
|
Gast
|
Een online Nederlands Truks woordenboek met vocale ondersteuning vind je op
tapu.nl/turks.php
|
Gast |
16-06-2006 19:31 Re: basiswoordenboek nederlands - turks |
|
|
|
Anonymous schreef: | ik ben op vakantie geweest in turkije en we hebben daar een familie leren kennen het enigste probleem is dat zij een beetje engels kunnen en heel goed turks wij kunnen dus niet schrijven ! daarom zoeken wij een NEDERLANDS - TURKS woordenboek prijs kwaliteit
dank
p.s. liefst een BASIS woordenboek wie heeft enige informatie over Prijs , en een paar verschillende boeken dat wij kunnen kiezen of een website waar wij deze kunnen vind winkel mag ook in Belgie |
Ik ben turk:) meer informatie zoek me maar op:) |
chan |
18-06-2006 8:13 Re: Woordenboek |
|
|
|
Sancak schreef: | Een online Nederlands Truks woordenboek met vocale ondersteuning vind je op
tapu.nl/turks.php
|
Ik heb me daar ook al een paar keer aangemeld, maar mijn ervaring is dat 7 van de 10 turkse woorden die je invoerd, nog niet in het woordenboek opgenomen zijn. Dat vind ik er wel jammer aan. |
Gast |
19-05-2007 19:53 Re: |
|
|
|
Ik ben een ook een Turk en ben het helemaal met je eens chan. Soms ben ik op zoek naar de vertaling van een ''echt'' Turkse woord, want meeste zijn dan ook niet meer te vinden in een woordenboek, ik irriteer me daaraan. Daarom surf ik meestal rond op internet om te kijken of ik een antwoord op mijn vraag kan krijgen. |
Hakan |
19-05-2007 20:19 |
|
|
|
eh.. kijk je ooit eens naar de datum waarop de vorige berichtjes geschreven zijn? 18-06-2006? |
Gast |
22-05-2007 20:40 Re: basiswoordenboek nederlands - turks |
|
|
|
Anonymous schreef: | ik ben op vakantie geweest in turkije en we hebben daar een familie leren kennen het enigste probleem is dat zij een beetje engels kunnen en heel goed turks wij kunnen dus niet schrijven ! daarom zoeken wij een NEDERLANDS - TURKS woordenboek prijs kwaliteit
dank
Hakan, goed gezien johh... |
Gast |
27-05-2007 10:34 Re: Woordenboek |
|
|
|
Sancak schreef: | Een online Nederlands Truks woordenboek met vocale ondersteuning vind je op
tapu.nl/turks.php
|
ja maar die site kost geld |
|