NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

supaplex voor windows XP
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
soadownt
20-08-2007 11:36  Reageer met quote



Woonplaats: dordrecht

deze link klikken http://www.shareup.com/WinPlex-download-6784.html en dan downloaden
 




Gast
03-01-2008 17:44 winplex Reageer met quote




ik zit vast met level 12 en 16 en 18 wie kan me helpen?

ria
Numix
04-01-2008 15:20 Re: winplex Reageer met quote
numix.nl



Anonymous schreef:
ik zit vast met level 12 en 16 en 18 wie kan me helpen?

ria

Kan je misschien beter hier vragen:
Hulp met Supaplex levels
Gast
07-01-2008 22:52 Re: winplex Reageer met quote




Numix schreef:
Kan je misschien beter hier vragen:
Hulp met Supaplex levels

toevallig keek ik even hier, normaal zitten we altijd op het andere forum ,maar ik wil je wel helpen, moet je even zeggen wat je niet weet van diev levels dan sleep ik je erdoor heen.
gr abby
Gast
08-01-2008 9:17 level 18 Reageer met quote




is simpel, zodra je start naar rechts en voor het poortje gauw naar boven drukken, dan ben je bij de E.
gr abby
Gast
16-01-2008 17:24 Re: supaplex douwnloaden Reageer met quote




lies schreef:
Waar kan ik supaplex douwnloaden? Ik heb overal gezocht, maar dat kan niet, wie heeft voor mij een paar sites, of een winkel waar ie te koop is?
hallo je tikt bij google in supaplex en dan open je de eerste ga je iets naar onderen klik je op downloaden en dan op de link en dan heb je hem als het goed is groetjes tamara
nsirine
02-03-2008 19:25  Reageer met quote




ik zou graag wel mailtje van je ontvange met de bestanden van supaplex aub je kan t sturen op sabah_nisrine@hotmail.com

alvast bedankt!!!




sterredag schreef:
beste mensen van numix,

ik snap hier echt niks meer van, wat doe ik nu fout? Ik zit toch in dit forum, ik zou graag een mailtje of pb sturen voor informatie, maar er is nergens een knop of link te vinden waar ik dat kan doen, ook nergens contactgegevens te vinden om een admin of moderator te bereiken. Ik had nu netjes mijn emailadres weggehaald, en een link naar een site geplaatst zoals zovelen een link naar de site plaatsen. Ik probeer mensen te helpen, maar krijg telkens een onduidelijk weerwoord op mijn berichtjes.
Omdat overal mijn emailadres is weggehaald weten mensen ook niet hoe ze me moeten bereiken dan kan ik ze ook niks toesturen. En ik heb al een hoop mensen blij gemaakt, alleen als mijn berichtje naar achter geschoven wordt dan vinden mensen hem niet zo snel, ik merk dat echt.
Dus wat kan ik dan doen om toch de mensen te kunnen helpen aan de goede supaplex.
sterredag
20-03-2008 20:00  Reageer met quote



Woonplaats: Rotterdam

Graag gedaan!!!!

gr. Sterredag
Brig
23-07-2009 18:05  Reageer met quote




sterredag schreef:
Beste mensen als jullie nou eerst eens lezen in dit forum, voor dat jullie gaan mopperen.

Ik heb eerder al geschreven (pagina 6) dat ik een goed werkende supaplex versie heb voor windows XP (iemand met andere windows versie lukte het ook daarmee) Gewoon even een mailtje sturen naar:

**** en al jullie zorgen zijn opgelost en een lange zoektocht naar de enige echte oudwertse klassieke supalex is geeindigd.

edit Numix: geen e-mailadressen graag, bvd



Hee Sterredag,

Ik heb windows 98 heb je daar ook supaplex voor?
Ik ben een leek met de pc en kom er met dat downloaden niet uit.
Heb het vroeger echt onwijs veel gedaan en vond het een super spel.
Hoop dat je tips hebt

Groetjes
sterredag
25-07-2009 15:15  Reageer met quote



Woonplaats: Rotterdam

Hoi hoi,

Ja kan ik je aan helpen. Helaas mag je om een of andere reden geen emailadres op dit forum zetten en werkt het sturen van een persoonlijk bericht ook niet en kan het niet uploaden naar dit forum en ook het onderschrift werkt niet.

Maar goed als je dit leest, stuur mij dus ff een mailtje, ik heb een account bij gmail.com met voor het apestaartje dezelfde gebruikersnaam als mijn accountnaam hier.

Dan stuur ik je de benodigde bestanden met een zeer uitgebreide stap voor stap uitleg naar je toe.
abbycail
28-07-2009 19:37  Reageer met quote




nog steeds bezig die oude supaplex aan andere te geven? niet doen het veroorzaakt virussen,

brig!!!! goochel winplex downloaden en je krijgt de nieuwe versie van supaplex en je kunt gerust je email hier zetten, dan stuur ik je nog een paar honderd levels die je in je map levels van winplex kan zetten.
gr abby
sterredag
28-07-2009 23:59  Reageer met quote



Woonplaats: Rotterdam

je email mag je hier blijkbaar niet neerzetten die van mij is al meerdere malen verwijderd. Hoe ik het dan moet aanpakken zonder PM mogelijkheid krijg ik nooit antwoord op.

enuh ja nog steeds bezig met het uitdelen van de ouderwetse supaplex en een programma veroorzaakt geen virussen.

winplex ontbreekt het echte ouderwetse supaplex gevoel. Dat miste ik gelijk toen ik het gedownload had.

Ik vind het trouwens erg asociaal van je om hier te vermelden dat iets virussen veroorzaakt, wat je zelf nog niet gezien heb. En geheel voorbij gaat aan het feit dat virussen gemaakt worden door mensen en verspreid en niet zomaar veroorzaakt worden worden.

Ik zie niet in waarom de supaplex die ik uitdeel virussen zou veroorzaken. Je hebt geen idee waar je het over hebt, je hebt het nog nooit gezien.

Ik gebruik alleen de oude vertrouwde supaplex, het zijn de originele bestanden die ik zelf nog gebruikte in de windows 3.11 tijd, gewoon aangevuld met de juiste dosbox versie (ze werken namelijk niet allemaal goed genoeg hiervoor) die al zou oud is dat een enigszins normale virusscanner daar alle virussen in zou herkennen die daar bij zouden kunnen zitten. Aangevuld met een stap voor stap instructiebestandje zodat zelfs een digibeet dit kan bijna kan uitvoeren.


Dus mensen nog steeds op zoek naar de oude echte originele versie van supaplex??? laat een berichtje hier achter, of stuur me een mailtje naar mijn gmail account met mijn gebruikersnaam voor het @ en ik stuur je wat je nodig hebt. Smile

Werkt ook onder Vista!!
abbycail
29-07-2009 7:37  Reageer met quote




ik plaats niet hier iets wat ik zelf nog niet heb gezien, je hebt me zelf de oude supaplex gestuurd per email, dat jij dat niet meer weet weet kan ik niets aan doen, je hebt me de hele beschrijving gestuurd, en ik had hem inderdaad, kort tot alles vast kwam te zitten, en ik mijn hele pc leeg moest maken omdat dat rot spel door virussen niet meer verwijderd kan worden, en kijk even hier boven op het forum bij hulp bij supaplex daar zie je dat ik regelmatig levels stuur naar mensen die mij hun email gewoon vermelden,

dan hebben ze rond de 5000 levels ,inplaats van die miezerige 111 levels van die oude, en waar een paar levels zelfs niet te doen zijn omdat je niet kan zuigen met supaplex, en ja het muziekje erbij is misschien wel leuker dan met de nieuwe , maar dat is ook alles.
gr abby

ps asociaal kan ik het niet noemen, wel verstandig om andere mensen te waarschuwen, en het wil toch wat zeggen dat jou email steeds verwijderd word.
sterredag
29-07-2009 14:57  Reageer met quote



Woonplaats: Rotterdam

Met de melding dat het niet toegestaan is emailadressen te plaatsen, misschien is het beleid wel veranderd.

Als je problemen had, had je me daarover kunnen berichten. Ik onthoudt inderdaad niet iedereen die ik wat stuur, het zijn er nogal wat, maar omdat jij problemen heb met virussen wil dat nog niet zeggen dat dat door mijn supaplex of dosbox komt.

Ik heb diezelfde supaplex en dosbox ook al die tijd gewoon op mijn computer staan en nog nooit problemen gehad, ik kan gewoon zuigen, kan alles doen wat het hoort te doen zonder ook maar 1 enkel probleem. Dus misschien ligt het probleem van jou wel ergens anders.

Zeker ook omdat je mij niet persoonlijk een mailtje gestuurd hebt over dit probleem, dit terwijl ik toch in mijn mailtjes zeg dat als er problemen zijn je me altijd nog kan mailen of op msn kan toevoegen.

Omdat dat spel niet verwijderd kon worden, wil dat nog niet zeggen dat er virussen op je pc zijn gekomen door dat spel, het is veel aannemelijker om te geloven dat een virus op jouw pc in het spel is gaan zitten. Anders zou ik er toch ergens een keer last van moeten hebben gekregen.

Je kan wel leuk winplex promoten vanwege de meerdere levels, maar ja iets wat jij wil is niet altijd iets wat iemand anders wil. Ik ga niemand vertellen dat ze de oude supaplex maar moeten nemen, omdat het winplex het toch net niet helemaal is. Ik vind dat die keuze aan iedereen zelf is. En zoals ik al eerder zei, sommigen zijn niet op zoek naar meer levels, maar willen simpelweg gewoon oldscool supaplex spelen. Zoals ik.

Jij verteld mensen die de oude willen spelen dat ze beter winplex kunnen gaan spelen. Over winplex en de mogelijkheden is genoeg te vinden op internet, zeker ook op dit forum. Als ze vragen om de oude originele aan mij is dat omdat ze echt dat willen en niet het winplex.


Ik vind het jammer dat je mij niet gewoon een mailtje gestuurd hebt over je problemen, maar gelijk de schuld bij mij of iig wat ik stuur neerleg op dit forum, zonder mij erover te informeren. Dat vind ik nogal vreemd.

Jij bent zowiezo de eerste persoon die ik hoor over problemen, of waarvan de problemen niet opgelost zijn van de tig keren dat ik supaplex aan anderen heb gegeven.

Ik weet 1 ding zeker in het spel zelf zit geen virus, het is zo'n oud dosspel dat echt elke virusscanner daar een virus in zal herkennen, want het virus daarin zou te oud zijn, om niet meer herkent te worden.


Het is altijd aan te raden om programma's te scannen op virussen, dmv je emailprogramma of gelijk bij downloaden e.d. Want mensen en dat geld voor iedereen kunnen nu eenmaal virussen op hun pc hebben zonder dat ze het weten, dat is zelfs heel aannemelijk omdat lang niet alle virussen herkent worden door virusscanners en dan zijn dit voornamelijk recente virussen waarvan men het bestaan nog niet wist.

Geld ook voor bestanden downloaden via internet. Ook op een betrouwbare site kan deze gehacked zijn en kan een virus in een programma geplaatst zijn.

Maar geef niet zomaar mijn kant de schuld omdat jij een virus op je pc had, zonder mij daar persoonlijk van op de hoogte stellen eerst.
abbycail
29-07-2009 16:43  Reageer met quote




hoe kom je erbij dat ik de schuld bij jou leg?
ik waarschuw ze alleen maar, en ik heb je een mailtje gestuurd toen het mis ging, en ik neem niet zomaar aan dat het aan de oude supaplex lag, ik ben nog zo'n uil geweest om het 3x te herinstalleren, nadat ik mijn pc weer had schoongemaakt wat uren duurde, na de 3de x kwam ik tot de conclusie dat het toch aan het spel lag,en wat jij hier boven uit leg heb ik ook echt wel gedaan, ik gun gewoon niemand die ellende, en als ze toch perse de oude willen, vind ik het prima. ik heb dit echt niet gemeld, om jou zwart te maken, misschien lukt het bij de meeste wel, maar ik vond het wel zo netjes om het even te melden.

het is geen pretje om heel je pc opnieuw te moeten installeren, en ben ook nog dingen kwijt geraakt hierdoor, jij vind de oude beter en ik de nieuwe, zowat, we laten elkaar in hun waarde, ik heb mijn zegje gezegd en de mensen die dit lezen beslissen verder zelf toch?
sterredag
29-07-2009 18:18  Reageer met quote



Woonplaats: Rotterdam

Quote:
nog steeds bezig die oude supaplex aan andere te geven? niet doen het veroorzaakt virussen,


hierdoor eigenlijk.

Misschien dat op het moment dat ik het jou doorstuurde ik last had van een virus dat daarin is gekomen, voordat ik het doorhad, dat kan natuurlijk. Zelfs van je beste vrienden kan je door bestandsoverdracht ongemerkte virussen binnen krijgen. Het is altijd verstandig om download via internet en mail en msn te laten scannen door een virusscanner.

Het origineel wat ik achter de hand heb waar ik van backup als ik mijn pc opnieuw installeer is absoluut virusvrij en werkt prima. Dat is degene die ik uiteindelijk altijd weer terugzet op mijn pc.

probeer de mails met jou terug te vinden, maar lijken onvindbaar, vanaf welke naam heb je die verzonden? (mijn mailtjes zijn al jaren niet verwijderd)
abbycail
31-07-2009 7:19  Reageer met quote




sterredag schreef:
hierdoor eigenlijk.

Misschien dat op het moment dat ik het jou doorstuurde ik last had van een virus dat daarin is gekomen, voordat ik het doorhad, dat kan natuurlijk. Zelfs van je beste vrienden kan je door bestandsoverdracht ongemerkte virussen binnen krijgen. Het is altijd verstandig om download via internet en mail en msn te laten scannen door een virusscanner.

Het origineel wat ik achter de hand heb waar ik van backup als ik mijn pc opnieuw installeer is absoluut virusvrij en werkt prima. Dat is degene die ik uiteindelijk altijd weer terugzet op mijn pc.

probeer de mails met jou terug te vinden, maar lijken onvindbaar, vanaf welke naam heb je die verzonden? (mijn mailtjes zijn al jaren niet verwijderd)

email@steensma.demon.nl kan ook gerda@steensma.demon.nl zijn
was niet zo bedoelt als ik waarschijnlijk overkwam sorry.en ik had het uiteraard laten scannen, maar deed het niet.
gr abby
sterredag
31-07-2009 7:52  Reageer met quote



Woonplaats: Rotterdam

yep gevonden Smile alleen kan het mailtje dat ik verstuurd heb naar jou niet meer terugvinden, dus dat heb ik dan denk ik vanaf een ander emailadres, of misschien wel ook vanaf een andere pc gedaan.

helaas ook geen melding over dat er iets mis ging, maar misschien dat dat dan ook gestuurd is naar het emailadres waarvandaan ik supaplex heb gestuurd, misschien dat daar net het probleem ligt, het verstuurd te hebben vanaf een andere pc. Dat zal ik dus zowiezo niet meer doen.
abbycail
31-07-2009 10:06  Reageer met quote




sterredag schreef:
yep gevonden Smile alleen kan het mailtje dat ik verstuurd heb naar jou niet meer terugvinden, dus dat heb ik dan denk ik vanaf een ander emailadres, of misschien wel ook vanaf een andere pc gedaan.

helaas ook geen melding over dat er iets mis ging, maar misschien dat dat dan ook gestuurd is naar het emailadres waarvandaan ik supaplex heb gestuurd, misschien dat daar net het probleem ligt, het verstuurd te hebben vanaf een andere pc. Dat zal ik dus zowiezo niet meer doen.

oke, geeft niet
gr abby
Liedje8
14-02-2010 23:52  Reageer met quote




Oke, ik heb alle pagina's doorgelezen, 3 verschillende downloads gedaan voor Supaplex, ook Winplex, maaarrrr .... bij level 2 waren er geen printplaatjes meer om "op te eten".... bij alle downloads niet.
Level 1 gaat goed, level 2 heeft wel de gangen maar nietde printplaatjes e.d. Level 3 enz. zijn precies dezelfde layout van level 2.
Wie heeft daar een verklaring voor ?
abbycail
15-02-2010 8:57  Reageer met quote




Liedje8 schreef:
Oke, ik heb alle pagina's doorgelezen, 3 verschillende downloads gedaan voor Supaplex, ook Winplex, maaarrrr .... bij level 2 waren er geen printplaatjes meer om "op te eten".... bij alle downloads niet.
Level 1 gaat goed, level 2 heeft wel de gangen maar nietde printplaatjes e.d. Level 3 enz. zijn precies dezelfde layout van level 2.
Wie heeft daar een verklaring voor ?

heb geen idee waar je het over hebt
gr abby
Liedje8
17-02-2010 11:34  Reageer met quote




Haha, was ik al bang voor. Maakt niet uit, ik heb nog een download gedaan en ik weet ff niet meer waar vandaan, maar daar doet level2 het niet, maar level 3 en de volgende levels wel.
Dus ik was weer te snel met mijn opmerking.. Smile

Bedankt in ieder geval.

Doegg
sterredag
12-04-2010 22:55  Reageer met quote



Woonplaats: Rotterdam

level 2 heeft geen printplaatjes, dat is het dolhof, er is dus niks mis, met level 2, het hoort gewoon zo.
abbycail
02-08-2013 8:30 level 63 helemal beschreven Reageer met quote




63, je gaat eerst naar beneden en zuigt dan snel de infotron weg en stapt opzij, dan pak je de anderen daar, dan ga je naar links en helemaal naar onderen vakjes weghalen, dan laat je de eerste steen vallen (gewn stukje terug gaan) dan laat je de eerste rij stenen vallen, als ze uitgerold zijn duw je de steen boven het gat naar rechts en ga je het gat in, helemaal naar onderen en dan opzij, dan laat je telkens wat meer vallen en haal je de 2 infotrons eruit ga je naar boven en kom je op eeen simpeler stukje, je je komt dan tussen 2 stenen te staan, vlak daarna, je gaat naar onderen 1tje en zuigt het vakje onder de linkersteen weg, pakt de infotron en kunt verder dan ga je beneden eerst naar links en haal je van het vierkant alle vakjes weg, behalve de 2 direct boven de opening en de 3 linksonder naar boven, daar valt een steen op en kun je een infotron pakken, dan ga je boven naar het gat en laat je de eerste steen vallen, dan ga je naar links nog een steen, dan laat je weer een steen vallen waarbij 3 infotrons liggen, maar die pak je niet, je gaat weer naar het gat waar nu als het goed is 3 stenen op de grond liggen en 1 op het ''muurtje'' links, onder die laatste ga je staan en dan ga je naar beneden en naar links, dan valt er een steen 8er je die je opzij kunt schuiven naar regts, pak de 2 infotrons en ga verder, haal dan alleen de linkerrij vakjes weg en 1 andere (waar je zelf moet staan) dan krijg je rijtje infotrons, daar laat je ook steeds meer vallen door vakjes open te makendan kom je in een vakje waar je de infotrons tamelijk makkelijk kunt pakken alleen je moet niet de drie pakken die terugleiden dan ga je naar boven en dan liggen daar 2 stenen, de bovenste laat je vallen en die duw je dan van het heuveltje af waar hij was opgevallen, dan pak je de infotrons daar rechtsboven en ga je onderdoor, pak je de infotronsen duw je de steen die nog overgebleven is van die 2 hierboven ^^ die duw je weer van het heuveltje af, nou kun je via de 3 infotrons die overgebleven zijn, terug naar het vierkant, daar ga je naar boven en naar regts, maar je laat zo weinig mogelijk stenen vallen, volgens mij hoef je er maar 4 te laten vallen voordat je bij de infotron kunt komen en het grote blok met stenen, dan laat je de stenen vallen, alleen daar ren je dan vooruit en je gaat regtsboven in het vierkant staan, je laat alles vallen en of je kunt meteen weer terug, of je moet de bovenste steen even naar links duwen, dan ga je weer naar boven en pak je de infotron. je gaat terug via het muurtje van 2 vakjes regts in het vierkant, dan ga je naar regts en je gaat eerst helemaal naar regts waar eenrichtingspijltjes zijn, daar maak je 2 rijen van 3 vakjes vrij en je gaat weer terug, dan ligt er een steen in de weg, die duw je helemaal naar links, dan valt er weer een steen, die duw je naar regts in het middelste vakjes van de onderste rij die je net vrijgemaakt hebt, je gaat weer terug, duwt de steen opzij en pakt de infotrons en gaat verder, dan kom je bij een lange route met allemaal zijtakken, die regtsonder is makkelijk je zorgt ervoor dat de uitgang van de pijltjes open is en gaat naar binnen, dan valt er 1 steen, maar dat is niet erg, dan ga je naar regts zonder iets te laten vallen en maak je het vak regtsonder leeg, dan laat je de meest regterrij vallen en ga je naast het vallen staan en houdt je spatie en pijltje naar regts ingedrukt zodat je vallende infotrons ertussenuit zuigt, dan zorg je ervoor dat de overgebleven stenen naar regts in het gat vallen, dan pak je de infotrons en ga je naar buiten, de volgende weet ik niet meer uit het hoofd, dus ik ga nu weer ff die level spelen en dan komt zo het vervolg
sterredag
05-01-2021 16:35 wist je dat Reageer met quote



Woonplaats: Rotterdam

je nu ook de oude supaplex (inclusief old skool muziek) kunt spelen op

spele.nl/supaplex-spel/
Plaats Reactie Pagina 8 van 8
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden