NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

supaplex voor windows XP
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
oppajs
21-08-2006 9:41 vervolg Reageer met quote
Gast



dan kom je bij de zijtak met de schaar of ronddraaiend ding (hangt van de versie af, die kun je om het middelste blokje laten draaien, maar op zich moet je dit zelf wel kunnen, dan ga je terug en naar boven, kom je bij een rij stenen met 1 infotron erin, daaronder haal je alle vakjes op 1 na weg en ga je naar links, onder en naar links ligt een steen, die moet je straks naar regts kunnen duwen en in een gat, dus daarvoor haal je de vakjes weg. dan daarboven links kom je onder 3 stenen te staan, dan zuig je het vakje regts weg en stap je naar links, je pakt de rest van de infotrons erboven en gaat naar links, dan komt rottig stukjeje gaat naar beneden en voordat je naar regts gaat naar de steen, zuig je heel snel de infotron eronder op, het lukt niet altijd, maar werkt wel, dan duw je de steen naar regtsen ga je naar boven en naar regts via 2 infotrons dan kom je boven 2 stenen, die boven een gat liggen, die duw je een voor een helemaal naar regts, dan kun je het gat veilig in en pak je de infotrons, dan ga je naar linksboven en ga je onder de eerste infotrons staan, doe 2 stappen opzij en zuig links, pak alle infotrons en ga terug via de eerste 2 infotrons, dan laat je de steen vallen naar het nieuwe stuk en kom je bij een pijltje, daar8er is een makkelijk stukje, totdat het naar beneden gaat, daar kom je bij een infotron onder een steen, die pak je en je zuigt het vakje dan links van je weg, stapt naar regts en duwt de steen naar links, dan ga je naar onder, kun je zonder veel problemen een aantal infotrons pakken, totdat je regtsboven een vierkant van stenen van 2 x 2 komt met daaronder wat infotrons en 2 pijltjes, je gaat naar onder en dan naar links en je komt onder het linkeronderblokje van het oude vierkant van 2 x 2, dan komt een btje rottig stukje, het kan op 2 manieren, allebei voordelen en nadelen: 1, je gaat naar beneden en terwijl je naar beneden gaat zuig je heel snel de infotron regts uit de ''muur'' en je gaat meteen verder of 2, je gaat naar beneden, maar hapert even in je afdaling, waardoor dezelfde infotron, die je bij optie 1 weg zou zuigen, die bovenop een stukje muur lag, links van dat stukje muur komt te liggen, dan ga je verder via de meest logische weg, dan kom je in een gang naar boven, als je optie 2 net hebt gekozen, kun je door de pijltjes hem pakken en weer terug, bij optie 1 kun je gewn verder, je laat het eerste rijtje gewn naar beneden vallen en je pakt alle infotrons van dat rijtje, dan laat je de eerste (van 3) stenen vallen, en die duw je naar regts in het gat, dan pak je de eerste 3 infotrons en zuig je links 1 weg, dan ga je via een rijtje infotrons helemaal naar regts, je pakt de drie overige infotrons en je raakt de E aan! dat was Phil's First
 




Gast
21-08-2006 9:49 supaplex Reageer met quote




http://www.abandonia.com/games/29/download/Supaplex.htm
scroll naar beneden en klik op 'GET IT' (ook in het volgende scherm)

edit Numix: directe link naar spel geplaatst
oppajs
21-08-2006 10:12  Reageer met quote




nog een tip, je kunt ook gewn veel proberen Razz en dan haal je de meeste ook wel, kben nu bij 88 en nog niemand heeft mij geholpen
Gast
28-08-2006 18:19 level 48 het einde Reageer met quote




nou ben ik voorbij dat stukkie.. komt dus het einde in zicht, moet nog 1 steen.. zit ik elke keer weer vast bij dat laatste stukje.. wie weet hoe ik daar doorkom.. de volgorde? xxx alvast bedankt!!!
Gast
29-08-2006 21:38 level 48 Reageer met quote




dat zelfde probleem had ik ook, had mezelf bijna opgehangen(grapje) ik deed het bij toeval 1 keer goed, maar ik kan je niet vertellen wat ik deed want ik weet het zelf niet eens ik stond er perplex van.
Gast
31-08-2006 11:34 ... Reageer met quote




hoe heet die gekleurde supaplex http://takegame.com/arcade/htm/supaplex.htm
deze doet het bij mij wel, maar dat is de oude versie
je hebt hem ook nieuwer in kleur hoe heet die en waar kan je die downloaden?
Gast
31-08-2006 11:38  Reageer met quote




lama heb hem al Wink

http://nederland.softpicks.net/download.php?index=3605
Gast
10-09-2006 22:03  Reageer met quote




Kan iemand mij vertellen hoe level 43 werkt? en graag een duidelijk antwoord aub, niet: ga tegen de klok in dan lukt het wel, want mij lukt dat niet !!
sterredag
17-10-2006 22:24  Reageer met quote



Woonplaats: Rotterdam

edit Numix: geen e-mailadressen, bvd, reminders zijn verder niet nodig
Gast
23-10-2006 13:05 SupaPlex DownLoaden Ideale VErsie Reageer met quote




Jongens en Meisjes Als je De echte Supaplex wil downloaden typ dan bij GOOGLE in de ZOEKBALK supaplex en KLIK DAN OP HET DERDE ZOEKRESULTAATJE en als je hem daar download DOET IE HET PRIMA ( ALTHANS BIJ MIJ WEL) Heel eenvoudig 2 minuten werk nog niet eens..De groeten Uit AMERSFOORT..!!Very HappyVery Happy mzzlsss
sterredag
20-11-2006 12:54  Reageer met quote



Woonplaats: Rotterdam

Ik merk het echt als mijn bericht weer naar achter geschoven is, want mijn supaplex aanvragen dalen dan drastisch, terwijl ik toch ongeveer wekelijks wel een verzoek kreeg om supaplex, is dat nu alweer weken geleden.

Dus speciaal voor diegene die echt supaplex willen spelen en niet een of ander flauw aftreksel ervan.

Ik beantwoord ALLE mailtjes met een zipbestandje waar supaplex in zit samen met de instructies hoe je het kan laten werken mbv de juiste dosbox versie die ook wordt meegeleverd. stuur me gewoon een mailtje


Laatst aangepast door sterredag op 09-12-2006 9:26, in toaal 3 keer bewerkt
sterredag
20-11-2006 21:39  Reageer met quote



Woonplaats: Rotterdam

beste mensen van numix,

ik snap hier echt niks meer van, wat doe ik nu fout? Ik zit toch in dit forum, ik zou graag een mailtje of pb sturen voor informatie, maar er is nergens een knop of link te vinden waar ik dat kan doen, ook nergens contactgegevens te vinden om een admin of moderator te bereiken. Ik had nu netjes mijn emailadres weggehaald, en een link naar een site geplaatst zoals zovelen een link naar de site plaatsen. Ik probeer mensen te helpen, maar krijg telkens een onduidelijk weerwoord op mijn berichtjes.
Omdat overal mijn emailadres is weggehaald weten mensen ook niet hoe ze me moeten bereiken dan kan ik ze ook niks toesturen. En ik heb al een hoop mensen blij gemaakt, alleen als mijn berichtje naar achter geschoven wordt dan vinden mensen hem niet zo snel, ik merk dat echt.
Dus wat kan ik dan doen om toch de mensen te kunnen helpen aan de goede supaplex.
Gast
21-11-2006 18:09 supaplex Reageer met quote




he! als ik supaplex download doet hij het, ik moet hem eerst even unzippen en dan kan ik spele. maar er is ook een 2e versie die veel mooier is. je kan het gewoon vinden op internet.. http://www.caiman.us/scripts/fw/f744.html dit is zeer erg verbeterde qualiteit.. ik kan hem alleen niet downloaden. weet iemand waar ik hem wel kan downen?
sterredag
21-11-2006 19:21 Re: supaplex Reageer met quote



Woonplaats: Rotterdam

Anonymous schreef:
he! als ik supaplex download doet hij het, ik moet hem eerst even unzippen en dan kan ik spele. maar er is ook een 2e versie die veel mooier is. je kan het gewoon vinden op internet.. http://www.caiman.us/scripts/fw/f744.html dit is zeer erg verbeterde qualiteit.. ik kan hem alleen niet downloaden. weet iemand waar ik hem wel kan downen?



onderaan die pagina op download klikken Smile


Laatst aangepast door sterredag op 09-12-2006 9:24, in totaal 1 keer bewerkt
Gast
29-11-2006 15:06 supaplex Reageer met quote




Ja, dat snap ik, maar dat werkt juist niet;)
Gast
29-11-2006 23:06 Re: supaplex Reageer met quote




Anonymous schreef:
Ja, dat snap ik, maar dat werkt juist niet;)

nieuwe pc kopen
sterredag
04-12-2006 12:43  Reageer met quote



Woonplaats: Rotterdam

http://www.caiman.us/scripts/fw/pageN.p...paplex.zip

en daar op nu downloaden klikken?

Let op misschien dat je een balkje krijgt in je internet explorer over of je dat bestand wel echt wil downloaden, misschien dat dat het probleem is


Laatst aangepast door sterredag op 09-12-2006 9:23, in totaal 1 keer bewerkt
Gast
08-12-2006 23:57 Re: supaplex douwnloaden Reageer met quote




ik heb supaplex op mn computer staan.. maar hij gaat veel ste snel..kan ik m zachter zetten?
sterredag
09-12-2006 9:23  Reageer met quote



Woonplaats: Rotterdam

dat ligt eraan op welke manier, met mijn manier kan dat iig wel
Gast
21-12-2006 23:22  Reageer met quote




Winplex is wel leuk, maar ik vind supaplex 'oud' er beter uitzien
Dit is echt zo'n monster!!
Maar oke hij doet hetwel!!
Gast
26-12-2006 17:59 61,63,66 Reageer met quote




Wie kan mij 1 van die levels uitleggen? Ik zag wel dat de uitleg van 63 op de vorige pagina staat maar die heb ik gevolgd en het klopt niet, echt niet bij 1 stukje. Het is sowieso al erg wazig getypt maar heb de uitleg toch gevolgd, kom er niet uit.
Please wil iemand dit uitleggen??
Gast
26-12-2006 17:59  Reageer met quote




bedoelde dus de levels 61 63 en 66 he
Gast
26-12-2006 22:55 Re: 61,63,66 Reageer met quote




Anonymous schreef:
Wie kan mij 1 van die levels uitleggen? Ik zag wel dat de uitleg van 63 op de vorige pagina staat maar die heb ik gevolgd en het klopt niet, echt niet bij 1 stukje. Het is sowieso al erg wazig getypt maar heb de uitleg toch gevolgd, kom er niet uit.
Please wil iemand dit uitleggen??

level 63 is toch goed uitgelegd hoor, want ik heb hem ook gehaald door deze uitleg, en als de letters bij jou wazig zijn dan ligt het aan je eigen pc, want ze zijn gewoon normaal,
sorry.
abby
Gast
31-01-2007 22:14 Supaplex Reageer met quote




sterredag schreef:
Als iedereen met hun wijze tips die al 600 x vermeld staan eens stoppen met die tips weer te herhalen. Misschien dat mijn berichtje dan niet achterop geschoven wordt en mensen hem dus gewoon weer gaan lezen.

Ik merk het echt als mijn bericht weer naar achter geschoven is, want mijn supaplex aanvragen dalen dan drastisch, terwijl ik toch ongeveer wekelijks wel een verzoek kreeg om supaplex, is dat nu alweer weken geleden.

Dus speciaal voor iedereen die niet gewoon even dit topic kan doorlezen:

en speciaal voor diegene die echt supaplex willen spelen en niet een of ander flauw aftreksel ervan.



Ik beantwoord ALLE mailtjes met een zipbestandje waar supaplex in zit samen met de instructies hoe je het kan laten werken mbv de juiste dosbox versie die ook wordt meegeleverd.

dus

NIET POSTEN

gewoon mij MAILEN Smile Dan blijft dit bericht ook nog beschikbaar voor mensen na jou namelijk.

edit Numix: geen e-mailadressen, bvd

Hallo,
Ik ben ook begonnen aan het spel, maar uit de levels 14,16 en 23 kom ik niet uit. Wat moet je bv doen bij spel nr.23? Je kunt die diskette alleen "opeten" het lukt mij niet om hem te laten vallen. Kun je mij verder helpen?
vr.groeten Annet Vaandering
Gast
31-01-2007 22:56 Re: Supaplex Reageer met quote




Anonymous schreef:
Hallo,
Ik ben ook begonnen aan het spel, maar uit de levels 14,16 en 23 kom ik niet uit. Wat moet je bv doen bij spel nr.23? Je kunt die diskette alleen "opeten" het lukt mij niet om hem te laten vallen. Kun je mij verder helpen?
vr.groeten Annet Vaandering

level 14 is heel simpel, je ziet dat je 75 infotrons nodig hebt en er zijn er in dat spel 11o, dus je hoeft niet alles te hebben, ik ga er van uit dat je winplex speelt. je gaat eerst het vak links in ,haal dat groene vlakje weg en ga meteen rechts naast de uitgang staan spatie ingedrukt houden en pijltje naar links ingedrukt houden, de ballen vallen naar beneden en de vallende infotron worden door supaplex op ge zogen. dan ga je het vak uit en ga naar het vak aan de rechterkant en doe daar het zelfde, je hebt dan genoeg infotrons om naar de E te gaan, die zit in dat vak erboven, wil je voor je een level begint , het gehele level bekijken gebruik dan je tabtoets en je overziet het hele level, level 16 moet je vooral veel geduld hebben, de bedoeling is om die schaartjes 1 voor 1 vrij te laten en een weg laten gaan naar 1 van die vakjes en de bedoeling is er een bal op te gooien om zo'n vakje te openen, het is een kwestie van goed kijken ballen verschuiven op de juiste manier. level 23 is de bedoeling dat je de rode diskettes op de juiste plaats zet om de vakken te openen. de rode diskette eet je op gaat op de plaats staan waar je hem wilt laten ontploffen, druk op spatie(even ingedrukt houden) de bom komt weer tevoorschijn, maak dat je weg komt en de bom ontploft, groene diskettes kun je verschuiven ergens op duwen en een bal op laten vallen, en gele diskettes kun je verschuiven, ergens neer zetten waar je iets wil openen, en ergens zit dan een kastje waar je tegen moet duwen om hem te laten onploffen, pas dan wel op dat hij wel ontploft als er perongeluk een infotron op valt, een bal blijft er gewoon op liggen.
als je nog iets wil weten dan hoor ik het wel.
gr abby
Gast
13-03-2007 15:01  Reageer met quote




Hee,

ik heb het ook weer gedownload. ik vond het zo'n leuk spel, maar nu zit ik vast.
ik ehb 16 19 en 21 (?) niet ben nu bij 23. als iemand 1 of meerdere kan uitleggen. zou zeer fijn zijn. ik snap bij elke wel de bedoeling maar het lukt me telkens niet dan kom ik vast te zitten oid.

en, op zo'n site die hier al vaak is vermeld (elmer nog wat) daar kun je wel oplossingen downloaden maar die kan ik maar niet afspelen, heb splaunch gedownload maar hij doet het niet Confused. hij opent wel maar dan schokt het beeld ff en dan zegt hij dat ik al die dingetjes had alleen niet naar de exit ben gekomen. als iemand me met 1 van 2e kan helpen.

edit Numix: geen e-mailadressen vermelden graag, bvd
Gast
10-04-2007 20:34  Reageer met quote




Abby, hartstikke bedankt voor je uitleg, ik ben inmiddels bij level 71. De levels 55, 63 en 68 heb ik geskipt.
The Eldritch kom ik niet helemaal niet uit. Op een gegeven moment krijg je een groot vierkant met 9 infotrons....hoe krijg je die eruit? De rest van de level red ik wel.
Gast
10-04-2007 21:34  Reageer met quote




Anonymous schreef:
Abby, hartstikke bedankt voor je uitleg, ik ben inmiddels bij level 71. De levels 55, 63 en 68 heb ik geskipt.
The Eldritch kom ik niet helemaal niet uit. Op een gegeven moment krijg je een groot vierkant met 9 infotrons....hoe krijg je die eruit? De rest van de level red ik wel.

bedoel je dat vak onder met al die ballen, als je binnenkomt in dat vak, schuif dan de achterste bal boven je meteen naar buiten, dan heb je net iets meer ruimte en dan lukt het wel, met de levels die je geskipt hebt kan ik ook wel helpen? level 63 staat trouwens helemaal beschreven, kijk maar eens helemaal bovenaan op deze pagina, dat is het einde, op de vorige pagina staat het begin,
gr abby
Gast
11-04-2007 20:02  Reageer met quote




Anonymous schreef:
Hee,

ik heb het ook weer gedownload. ik vond het zo'n leuk spel, maar nu zit ik vast.
ik ehb 16 19 en 21 (?) niet ben nu bij 23. als iemand 1 of meerdere kan uitleggen. zou zeer fijn zijn. ik snap bij elke wel de bedoeling maar het lukt me telkens niet dan kom ik vast te zitten oid.

en, op zo'n site die hier al vaak is vermeld (elmer nog wat) daar kun je wel oplossingen downloaden maar die kan ik maar niet afspelen, heb splaunch gedownload maar hij doet het niet Confused. hij opent wel maar dan schokt het beeld ff en dan zegt hij dat ik al die dingetjes had alleen niet naar de exit ben gekomen. als iemand me met 1 van 2e kan helpen.

edit Numix: geen e-mailadressen vermelden graag, bvd

Quote:
Hallo de levels 16 en 19 zijn een beetje ingewikkeld om uit te leggen, even volhouden, je wilt niet weten hoeveel uur ik al gespeeld heb.
Maar level 21 is eigenlijk heel makkelijk. Je begint linksboven in de hoek dan ga je naar rechts, dan gelijk de rij eronder naar links nemen, dan die rij weer naar rechts nemen enz. enz. Succes. gr. Annet
Gast
11-04-2007 20:07  Reageer met quote




Anonymous schreef:
bedoel je dat vak onder met al die ballen, als je binnenkomt in dat vak, schuif dan de achterste bal boven je meteen naar buiten, dan heb je net iets meer ruimte en dan lukt het wel, met de levels die je geskipt hebt kan ik ook wel helpen? level 63 staat trouwens helemaal beschreven, kijk maar eens helemaal bovenaan op deze pagina, dat is het einde, op de vorige pagina staat het begin,
gr abby


Abby, boven dat grote vak heb je 2 bommen (verdeeld over 2 vakjes), waar moet ik dan die 1e bom neer laten vallen? want je moet natuurlijk wel zorgen dat het vak ernaast ook open komt te liggen.
gr. Annet
Plaats Reactie Pagina 6 van 8
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden