NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hoe met auto of trein naar spanje

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> REIZEN / VAKANTIE / BUITENLAND
chris
19-07-2004 16:05 hoe met auto of trein naar spanje Reageer met quote
Gast



Ik zou graag met de wagen en de trein tot in Spanje geraken, maar vind nergen voldoende info of geen.
 




maya de Groot
24-07-2004 20:20 Re: hoe met auto of trein naar spanje Reageer met quote
Gast



chris schreef:
Ik zou graag met de wagen en de trein tot in Spanje geraken, maar vind nergen voldoende info of geen.


wanneer je besluit om op vakantie te gaan is het best een moeilijke keuze of je met de auto gaat of met de trein. Ik ben ook naar Spanje met de auto geweest en dat was erg leuk.

Het grote voordeel ervan is om met de auto te gaan, dat je zelf kunt bepalen wanneer je vertrekt en hoe laat, wanneer je pauzeerd. Je kunt ook meer van de omgeving zien en tegelijkertijd doe je weer veel ervaring op door veel te rijden.

het is een leuke ervaring om een keer mee temaken. Je kunt het beste met vrienden gaan dat is ook wel gezelliger dan in je uppie. je kunt hierbij denken aan je goede vrienden, maar ook is het leuk om samen met je vriend of vriendin te gaan. is ook erg romantisch. Je kunt je engelse en spaanse taal oefenen en het is gewoon erg leuk om te doen. Met de trein word je wel gereden,maar het is zo'n gedoe. Je moet dan vanaf het station vervoer regelen naar je appartement of hotel, je bent langer bezig om erheen te gaan, ziet weinig van de omgeving en je weet niet goed waar je heen moet omdat je niet op de borden kunt kijken vanaf de trein zelf. Als je met de auto gaat zie je vanaf het begin hoe je moet rijden, hoe het land eruit ziet en wat de borden betekenen.

veel plezier en succes
Gast
22-08-2006 8:23  Reageer met quote




Wij willen mey de trein naar spanje hoe kan ik dat het beste doen
Gast
03-09-2006 21:54 autotrein naar Portugal Reageer met quote




Mijn vader is 77 jaar en wil met de auto naar Portugal.Dit voor een maand of zes.Wij vinden het geen goed idee zo,n
lange reis en hoorden dat er tot Spanje ook de mogelijkheid bestaat van de autotrein.Vertrek ongeveer 27 september 2006.
Gast
28-12-2007 15:40  Reageer met quote




wij willen met een 10-tal met de trein naar spanje. waar kan ik daar voor informatie vinden?
Gast
22-05-2009 14:54 autohuur in Spanje Reageer met quote




Wij hebben een huurauto in Alicante bestelt via hispacar. De naam komt me niet zo bekend voor (meestal boek ik bij Avis of bij Hertz), maar ze hebben wel aantrekkelijke prijzen en schijnen overal in Spanje huurauto's te bezorgen. Is het soms een "consolidator" ofzo? Heeft er iemand ervaring met dit autoverhuurbedrijf?

edit Numix: link verwijderd
Gast
06-10-2010 10:30 Re: autohuur in Spanje Reageer met quote




Anonymous schreef:
Wij hebben een huurauto in Alicante bestelt via hispacar. De naam komt me niet zo bekend voor (meestal boek ik bij Avis of bij Hertz), maar ze hebben wel aantrekkelijke prijzen en schijnen overal in Spanje huurauto's te bezorgen. Is het soms een "consolidator" ofzo? Heeft er iemand ervaring met dit autoverhuurbedrijf?

edit Numix: link verwijderd


Hoe is dit bevallen. denk er namelijk ook over om daar te huren gezien de goede prijs, maar ken het bedrijf niet.
wimlev
24-12-2010 18:36 met de autotrein in januari naar Spanje Reageer met quote




Heeft iemand ervaring om te reizen met de autotrein van Nederland of Duitsland naar Spanje.
Rijden deze regelmatig ? Wat zijn kosten en hoe lang duurt de
reis ?

Als je info of links hebt, graag, bedankt
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden