NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

Gezocht: iemand die Nederlands en Turks spreekt/schrijft

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Turks
manita
30-05-2007 11:36 Gezocht: iemand die Nederlands en Turks spreekt/schrijft Reageer met quote




Ho,

İk ben getrouwd met een Turkse man en woon in Turkije. ik spreek behoorlijk Turks, maar helaas heb ik het schrijven nog niet helemaal onder de knie. Wij willen in Turkije blijven wonen, dus is het belangrijk dat ik dit ook goed leer. Als er iemand is die vloeiend Nederlands en Turks spreekt en mij zou willen helpen hoor ik dat graag.
 




Hakan
01-06-2007 23:22  Reageer met quote




Ik spreek vloeiend Turks en Nederlands, ik kan ze allebei lezen en schrijven. Ik doe vele vertalingen hier op het forum.

Hoe kan ik u helpen?
anja1971
13-09-2008 18:58 Re: Gezocht: iemand die Nederlands en Turks spreekt/schrijft Reageer met quote



Woonplaats: Belgium

manita schreef:
Ho,

İk ben getrouwd met een Turkse man en woon in Turkije. ik spreek behoorlijk Turks, maar helaas heb ik het schrijven nog niet helemaal onder de knie. Wij willen in Turkije blijven wonen, dus is het belangrijk dat ik dit ook goed leer. Als er iemand is die vloeiend Nederlands en Turks spreekt en mij zou willen helpen hoor ik dat graag.


Hey,ik heb iemand leren kennen van turkije maar iedereen zegt dat het geen kans heeft van slagen met een moslim.Kan jij er me wat meer over vertellen aub aangezien jij getrouwd bent met een turk.Heb er ontzettend veel pijn van,alvast bedankt x
Nele
16-10-2009 18:35  Reageer met quote




Hakan schreef:
Ik spreek vloeiend Turks en Nederlands, ik kan ze allebei lezen en schrijven. Ik doe vele vertalingen hier op het forum.

Hoe kan ik u helpen?



Zou u me kunnen helpen? aub?
bubba
16-10-2009 18:40  Reageer met quote




Nele schreef:
Zou u me kunnen helpen? aub?

Kan ik u anders helpen?
Nele
16-10-2009 19:02  Reageer met quote




bubba schreef:
Kan ik u anders helpen?


ik zou enkele gewonen dagelijkse zinnen
willen kunnen gebruiken.
zou u dagelijkse zinnen kunnen vertalen van nederlands naar turks?
mvg
bubba
16-10-2009 20:37  Reageer met quote




Nele schreef:
ik zou enkele gewonen dagelijkse zinnen
willen kunnen gebruiken.
zou u dagelijkse zinnen kunnen vertalen van nederlands naar turks?
mvg

Ja hoor, geen probleem.
Vraag maar raak.

groet.

Bubba
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden