NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

waar vind ik campings te koop aangeboden in Nederland
Vorige  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> REIZEN / VAKANTIE / BUITENLAND
Gast
08-02-2010 8:45 Re: Pand in Limburg Reageer met quote




HALLO HENK

ONS MAIL ADRES IS l.vereijken@telfort.nl
 




Gast
08-02-2010 8:50 Re: bedrijfs object te koop met recreatieve mogelijkheden Reageer met quote




Anonymous schreef:
Hallo

Wij hebben een agrarisch bedrijf te koop met vele mogelijkheden voor recreatieve mogelijkheden.
De gemeente wil op deze lokatie mee denken over nieuwe recreactieve mogelijkheden.
Zoals groepaccomodatie,mini camping,manege. B&B enz.
Het object ligt vlakbij natuurgebieden met vele wandel, fiets, en ruiterpaden.
Met vele vismogelijkheden en bijzienswaardigheden.
Het is een bedrijfspand van 1500 vierkantenmeter groot met inpandige woning.( gerenoveerd 2008)
Met de mogelijkheid om een nieuwe woning bij te bouwen.
Het perceel oppervlakte is 2.24.55 HA groot.
het object ligt in een mooi dorp Nederweert in de provincie Limburg
EEN UNIEKE LOKATIE VOOR HET BEGINNEN VAN RECREACTIEVE MOGELIJKHEDEN.
IN DIT MOOI NATUURLIJKE OMGEVING.


voor vragen of contact mail vrijblijvend : l.vereijken@telfort.nl
Gast
08-02-2010 8:56 Re: waar vind ik kleine campings te koop aangeboden in Neder Reageer met quote




Anonymous schreef:
Wij hebben een pand in de verkoop dat gelegen is in limburg.
In een mooi natuurgebied de banen en sarven en de grote peel.
Ons gebouw mag omgebouwd worden tot groepsaccomodatie en een
camping.
Het ligt in een druk bezocht natuur en recreatief gebied met vele mogelijkheden.
voor interesse mail ons

l.vereijken@telfort.nl
Gast
08-02-2010 9:02 Re: Pand in Limburg Reageer met quote




HALLO HENK

ONS MAIL ADRES IS l.vereijken@telfort.nl
Wat voor bedrijfspand heeft u in eindhoven ?

groetjes wij horen wel
Gast
08-02-2010 9:22 Re: Minicamping / groepsaccommodatie te koop gevraagd op Vel Reageer met quote




Anonymous schreef:
Wij zijn op zoek naar een minicamping / kampeerboerderij en/of groepsaccommodatie, liefst met woning voor twee gezinnen op de Veluwe, niet al te ver van scholen (ivm kinderen). Wie weet iets voor ons?



Hallo

Wij hebben een object voor deze mogelijkheid maar deze ligt in limburg.
Niet ver van de scholen en winkels maar toch in het natuur gebied.
met fiets wandel en ruiterpaden.
voor vragen mail vrijblijvend naar l.vereijken@telfort.nl
Gast
08-02-2010 12:35  Reageer met quote




Wij zijn ook zoekende....België, Nederland, Italië en Portugal zijn de plaatsen waar wij iets zouden willen overnemen. Bij voorkeur in de buurt van water.

rura@live.nl
Gast
09-02-2010 9:15 Re: Gezellige camping op een uniek plekje te koop Reageer met quote




Anonymous schreef:
Camping de Ravenhorst , gelegen aan de schipbeek te Diepenheim(25 km vanaf Enschede) met 40 ruime staplaatsen,3 luxe vakantiewoningen(gebouwd in 2007)wasruimtes ( gebouwd in 2007) een cafe met terras ( gebouwd in 2007)een chalet en een eigen woonhuis.
Het is een prachtige en rustige omgeving met volop fiets en wandelmogelijkheden.Echt een uniek plekje.



Beste mensen, heeft u wellicht iets meer informatie over dit aanbod?
Alvast dank!
Gast
09-02-2010 9:23 Re: Te koop in Drenthe Reageer met quote




Anonymous schreef:
Wij hebben een kleine zeer goedlopende camping te koop. 45 plaatsen en enkele appartementen. Verkoop ivm leeftijd.



Graag wat meer informatie, prijs ligging foto's enz
Alvast dank!
Gast
17-02-2010 23:13 Re: waar vind ik kleine campings te koop aangeboden in Neder Reageer met quote




Anonymous schreef:
Wij zoeken een kleine camping die te koop staat in Nederland. Liefst met de mogelijkheid tot verbouw groepsaccomodatie. Weet iemand waar ik die vinden kan?
Hartelijk dank voor uw reactie!



Woonboerderij op 10000m2 grond met mogelijkheid voor minicamping (voorbereiding al getroffen) en tevens gelegenheid om 7 paarden te houden.

Vraagprijs 849.000 euro
Gast
17-02-2010 23:16 Re: Camping te koop Reageer met quote




Anonymous schreef:
Is er ook een mini camping met extra grond in de provincie braband in de verkoop?


mINI-CAMPING OMGEVING dEN bOSCH vraagprijs 849000
met woonboerderij, paardenstallen en 10.000m2 grond
Gast
20-02-2010 11:03 minicamping te koop in LIMBURG Reageer met quote




Wegens omstandigheden bemiddel ik in de verkoop van een mooie geheel gerenoveerde minicamping in Noord - limburg. Prachtig gelegen met veel natuur en ruimte. Voorzien van enkele mooie appartementen, 16 caravan plaatsen en c.a. 20 tenten. Tevens gezellige koffie schenkerij voor gasten, fietsers en wandelaars.
Gast
20-02-2010 14:31 gerenoveerde Minicamping noord limburg Reageer met quote




Graag wat meer gegevens aub eventueel via m`n mail zoals waar in noord limburg en eventueel de vraagprijs.

M.v.g.
Gast
21-02-2010 11:45 Re: gerenoveerde Minicamping noord limburg Reageer met quote




Anonymous schreef:
Graag wat meer gegevens aub eventueel via m`n mail zoals waar in noord limburg en eventueel de vraagprijs.

M.v.g.

Vanwege integriteit kan ik niet te veel laten weten. Er is tevens een mooie woonboerderij bij, 3 appartementen, 1x 6 pers. zeer luxe met wirlpool en sauna, 1x 4 pers. 1x 2 pers. 2500 m2 grond. Vlak bij dorp, zwembad, natuurgebied etc. etc. vraagprijs c.a. 800.000.- is compleet nieuw gerenoveerd.
Regio Gemeente Helden. Als u wilt praten kan dat uiteraaard.
Geef mij uw mailadres svp
Gast
24-02-2010 10:58 Minicamping te koop in Noord Brabant Reageer met quote




Goed lopende minicamping voor 15 staandplaatsen te Diessen.
info? info@campusnovum.nl
Gast
25-02-2010 13:34 te koop gevraagd Reageer met quote




Wij, echtpaar met 1 zoontje van 1 1/2, zijn op zoek naar een groepsaccomodatie of camping in Gelderland ter overname. Eventueel eerst jaar 'proef draaien'. Veel ervaring met groepen, kamperen, jongeren. Handig.

Met vriendelijke groet, Nicoline
Gast
25-02-2010 13:48 Re: camping te koop gezocht Reageer met quote




Anonymous schreef:
Er is een fantastisch mooi klein plekje (halve hectare, 23 plaatsen) te koop op 7 km van Groningen centrum. Het is een minicamping met multifunctioneel pavillioen met sauna, whirlpool, zwembad,etc. (375m2 opp.), twee of 3 vaste bungalowtjes en vlak bij het water, met een gigantische potentie in het verschiet omdat het ligt binnen de grenzen van Meerstad ontwikkeling.
Brochure-presentatie is beschikbaar. Prijsindicatie: 525.000,-

Vraag informatie!

Groeten,
Jaap Jaspers

hallo Jaap Jaspers,
is deze camping nog te koop dan wil ik wel graag de brochure ontvangen.

mvg
H. Penninga
Gast
28-02-2010 18:19 Re: waar vind ik kleine campings te koop aangeboden in Neder Reageer met quote




Anonymous schreef:
Wij zoeken een kleine camping die te koop staat in Nederland. Liefst met de mogelijkheid tot verbouw groepsaccomodatie. Weet iemand waar ik die vinden kan?
Hartelijk dank voor uw reactie!

wij hebben een boerderij te koop voor twee gezinnen vlak langs de maas een heerlijk plekje precies voor wat jullie willen alles is af
Gast
28-02-2010 22:21 Re: minicamping te koop in LIMBURG Reageer met quote




Anonymous schreef:
Wegens omstandigheden bemiddel ik in de verkoop van een mooie geheel gerenoveerde minicamping in Noord - limburg. Prachtig gelegen met veel natuur en ruimte. Voorzien van enkele mooie appartementen, 16 caravan plaatsen en c.a. 20 tenten. Tevens gezellige koffie schenkerij voor gasten, fietsers en wandelaars.


Graag zou ik per mail wat meer informatie ontvangen over de minicamping inclusief woonboerderij.
Zoals oppervlakte van de camping en de woonboerderij.
Ook zou ik graag wat foto's ontvangen.

U kunt de informatie mailen naar mp1978zl@hotmail.com

Alvast bedankt voor de moeite.

Marieke.
Gast
28-02-2010 22:27 Gezocht overnema of pacht camping midden nederland Reageer met quote




Hallo,

Wij zijn op zoek naar een (mini)camping, groepsaccomodatie of kampeerboerderij in, of in de nabije omgeving van Utrecht. Wie heeft of weet iets voor ons om onze toekomstplannen vorm te geven?

Ik hoor het graag,

Alvast bedankt,

Groetjes

Syl.
Gast
03-03-2010 18:24 Re: kleine camping te koop Reageer met quote




Anonymous schreef:
Aangeboden kleine camping Veluwe.Met veel mogelijkheden!

Hallo,

Heeft u hier misschien wat meer informatie over?
Ligging, grootte ed?
Gast
10-03-2010 16:54 Re: minicamping te koop in LIMBURG Reageer met quote




Anonymous schreef:
Wegens omstandigheden bemiddel ik in de verkoop van een mooie geheel gerenoveerde minicamping in Noord - limburg. Prachtig gelegen met veel natuur en ruimte. Voorzien van enkele mooie appartementen, 16 caravan plaatsen en c.a. 20 tenten. Tevens gezellige koffie schenkerij voor gasten, fietsers en wandelaars.




graag wat meer informatie over deze minicamping. Alvast dank
Gast
14-03-2010 13:47 minicamping in noordlimburg Reageer met quote




Geef mij uw mailadres en tel. nr. dan stuur ik u alle info
Gast
14-03-2010 20:03 Re: Watersportcamping Reageer met quote




Anonymous schreef:
Hallo allemaal,

Wij zijn op zoek naar een locatie ter overname of opstart van een christelijke watersportcamping met mogelijkheid voor groepsaccommodatie en conferenties. Bij voorkeur gelegen direct of nabij de friese meren met mogelijkheid voor snelvaren. Dit ivm organiseren van extreme watersporten: wakeboarding, waterski, kneeboarding en funtube.

Vriendelijke groet Fam.T.J.Offenga


Hallo,

Is Friesland de enige provincie waar u zoekt?

Miek
Gast
20-03-2010 15:13 Re: kleine camping te koop Reageer met quote




Anonymous schreef:
Aangeboden kleine camping Veluwe.Met veel mogelijkheden!


Graag ontvangen wij meer informatie over deze kleine camping op de Veluwe.
Of weet iemand anders misschien een kleine camping of B&B die te koop staat op de Veluwe?

Fam. Alderlieste
Gast
23-03-2010 19:32 Re: waar vind ik kleine campings te koop aangeboden in Neder Reageer met quote




Anonymous schreef:
Wij zoeken een kleine camping die te koop staat in Nederland. Liefst met de mogelijkheid tot verbouw groepsaccomodatie. Weet iemand waar ik die vinden kan?
Hartelijk dank voor uw reactie!

in hoenderloo
Gast
25-03-2010 15:12 Camping te koop Reageer met quote




Wij bieden onze camping met horeca gelegenheid en woning te midden van Nederland te koop aan. De camping ligt tegen het bos aan en is aan water gelegen. Het heeft een strandje en je kan er goed vissen en een boot aan meren. Er zijn 40 kampeerplaatsen (tenten + caravans) en daarnaast nog 10 camperplaatsen. Het paviljoen heeft een grote zaal, een groot terras direct aan het water en een aanlegsteiger. In de zomer is het paviljoen open als restaurant en verder worden er veel feesten en partijen gehouden. Bij serieuze belangstelling en voor meer info graag een mailtje naar campingtekoop@live.nl . We gaan natuurlijk vertrouwelijk met de reacties om.
Gast
28-03-2010 22:43  Reageer met quote




Wij zoeken een camping die te koop staat in Nederland (geen zuidelijke provincies ) of in Duitsland net over de grens. Het liefst aan het water en in de buurt van een bos.
Onze e-mail is: wolgam73@gmail.com
Gast
31-03-2010 12:21 camping kopen Reageer met quote




Wij zijn een jong gezin met 3 jonge kinderen en we zouden heel graag een (mini) camping willen beginnen of overnemen. Het liefst met woning voor dubbele bewoning. In Drenthe, Overijsel, Gelderland of Utrecht.
Gast
31-03-2010 16:26 Re: Watersportcamping Reageer met quote




Anonymous schreef:
Hallo allemaal,

Wij zijn op zoek naar een locatie ter overname of opstart van een christelijke watersportcamping met mogelijkheid voor groepsaccommodatie en conferenties. Bij voorkeur gelegen direct of nabij de friese meren met mogelijkheid voor snelvaren. Dit ivm organiseren van extreme watersporten: wakeboarding, waterski, kneeboarding en funtube.

Vriendelijke groet Fam.T.J.Offenga


Graag willen wij jullie uitnodigen om onze locatie te komen bekijken. We denken dat onze locatie interessant voor jullie is. Met vriendelijke groet. Graag contact via campingtekoop@live.nl
Gast
06-04-2010 8:04 Re: Camping te koop Reageer met quote




Anonymous schreef:
Ik heb een camping te koop in Zuid-oost Drenthe. Direkt aan het bos gelegen en inclusief woonhuis.


Hallo,

Graag willen wij meer informatie ontvangen.
gouwm@xs4all.nl

Vriendelijke groeten,
Fam Gouw
Plaats Reactie Pagina 3 van 12
Vorige  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden