NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

waar vind ik campings te koop aangeboden in Nederland
Vorige  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> REIZEN / VAKANTIE / BUITENLAND
Gast
23-03-2013 9:03 't loze vissertje Reageer met quote




wat zijn de kosten en waar kan ik foto's ed vinden
 




Gast
09-04-2013 14:05 Re: gevraagd camping / groepsverblijf Reageer met quote




Anonymous schreef:
kleine camping met bijgebouw(en) of groepsverblijf met ongeveer 20 bedden... wel in mooie omgeving!

(tot 800.000)
(we willen dit gebruiken voor trainingen in boedistsche sfeer)
Gast
09-04-2013 14:13 camping Reageer met quote




de woudbloem
Gast
11-04-2013 10:19 Gast Reageer met quote




Hallo Gast, kun je wat meer aangeven over woudbloem? Ben waarschijnlijk zeer geinteresseerd. Mailen mag wel naar guenter punt schulz at hotmail punt com.

Hopelijk lukt dat op deze manier. Zal het ook nog in de link zetten. Mocht er verder nog minicamping te koop staan in Drenthe, Friesland of Noord Overijssel dan hoor ik het graag.
Gast
13-04-2013 9:24 Mini camping Reageer met quote




Hallo, ik zoek een mini camping of een stuk grond om een mini camping te beginnen. Het liefste in de omgeving Brabant, Limburg, Zuid-Holland of Gelderland. Ik ben al een tijd bezig met het opstellen van een ondernemingsplan. Graag kom ik dus in contact met mensen die of een camping hebben ter overname of een stuk grond beschikbaar hebben. >€ 250.000. Ik wil veel zelf doen, dus een opknappertje mag ook. Alvast bedankt!
AngelaV
13-04-2013 9:28 Mini camping Reageer met quote




Log je in, komt er alsnog "gast" bij te staan:

Hallo, ik zoek een mini camping of een stuk grond om een mini camping te beginnen. Het liefste in de omgeving Brabant, Limburg, Zuid-Holland of Gelderland. Ik ben al een tijd bezig met het opstellen van een ondernemingsplan. Graag kom ik dus in contact met mensen die of een camping hebben ter overname of een stuk grond beschikbaar hebben. >€ 250.000. Ik wil veel zelf doen, dus een opknappertje mag ook. Alvast bedankt!
achterhoeker
13-04-2013 20:20  Reageer met quote




binnenkort opnieuw op funda
camping de toevrught zelhem


Laatst aangepast door achterhoeker op 10-03-2014 19:50, in totaal 1 keer bewerkt
Gast
20-05-2013 19:39 Re: Te koop in Drenthe Reageer met quote




[quote="Anonymous"]Hallo,

Dag fam Anonymous
Wij zijn al geruime tijd aan het zoeken naar iets kleins, we hebben ruim 4 jaar een camping gepacht in twente maar daar kwamen project ontwikkelaars met andere ideeen waar wij niet achter staan.
Wij hebben heel veel vragen maar misschien kunt u ons eerst meer informatie geven bijvb, hoeveel plaatsen zijn er zijn er mogelijkheden, hoe is de bezetting de laatste 5 jaar, hoe is de algemene staat toiletten,
Hoe zijn de stroomvoorzieningen 4\ 6\10 amp, is er een aparte parkeerplaats aanwezig voor de auto's, en zou u ons ook een paar recente foto's kunnen mailen zodat wij een klein beetje een indruk krijgen van hoe en wat, wij hopen zo spoedig mogelijk iets van u te mogen horen.

Met vr gr fam Mengerink
Gast
15-06-2013 8:31 camping kopen in nederland Reageer met quote




wij, een gezin met 2 kinderen. zijn op zoek naar een camping om te kopen op maximaal 1 uur reisafstand van Arnhem. Wie heeft of weet een camping te koop?
achterhoeker
17-06-2013 21:20 http://www.funda.nl/koop/zelhem/huis-48637639-michelstraat-1 Reageer met quote




youtube
en "camping de Toevrught Zelhem " in typen
beelden met een drone Smile
Gast
20-06-2013 9:48 Paradijsje te koop/te huur Reageer met quote




Wegens privé omstandigheden te koop/te huur: ons paradijsje in Tsjechië. Camping, B&B, groepsaccomodatie, vakantiehuisje, kantyna met grote keuken, woonhuis, paardenstallen etc.
Tsjechië, een prachtig, betaalbaar land met onbegrensde mogelijkheden. Mail voor meer info.
superboeda
21-06-2013 19:54 ydilisch plekje voor een paar pipowagens Reageer met quote




ben al een lange tijd op zoek naar een stukje recreatiegrond waar ik een aantal pipowagens op kan zetten het liefst in de buurt van noord holland andere suggesties zijn van harte welkom.
de bedoeling is om hier lekker te kunnen schilderen/koken/lessen te kunnen geven, slapen en evt verhuur.
electriciteit, water en evt mogelijkheden voor sanitair is van harte welkom.

groetjes karin
superboeda
21-06-2013 20:02 Re: gezocht mini camping of kleine camping in noord nederlan Reageer met quote




Anonymous schreef:
Indien u nog zoekende bent weet ik een hele leuke camping in noord holland aan een meer met ligplaatsen

is deze camping er nog?
Gast
30-06-2013 10:54  Reageer met quote




waar kan ik info vinden over de camping in noord holland??
Gast
10-07-2013 12:29 gezocht ! Reageer met quote




Wij zijn nog steeds op zoek naar een (mini) camping in drenthe, op de veluwe of in zeeland. Wie heeft er iets aan te bieden of wie weet iets te koop staan? Graag een reactie! Met vriendelijke groet, leo
Gast
07-08-2013 18:12 camping kopen in nederland Reageer met quote




is dit "forum" nog wel up to date? wie weet of heeft een kleine camping te koop voor een gezin met 2 kinderen.
Gast
26-08-2013 20:53 gezocht mini camping in zeeland tekoop Reageer met quote




Hallo.wij zoeken een mini camping in zeeland tekoop
Gast
02-09-2013 22:12 camping in Limburg gezocht Reageer met quote




Wij zin op zoek naar een niet al te grote camping in Limburg.
Wie kan ons helpen?
Gast
03-09-2013 15:49 Camping te koop Reageer met quote




Voor koppels die deze zomer hebben besloten een camping te willen kopen: De betaalbare campings hebben te weinig inkomsten om van rond te komen. De duurdere campings worden nauwelijks gefinancierd door de banken. Voor alle koppels raad ik ook aan te gaan denken over samenwerkingsverbanden, pacht of lease constructies en geleidelijke overnames op termijn. Er zijn genoeg rendabele campings ter overname, met op langere termijn een goede broodwinning. Nu alvast met je vermogen gaan inkopen en dan geduld hebben, totdat je ervan kan leven.
Gast
04-09-2013 10:59 gast Reageer met quote




vertel ook dan een aantal stappen die ondernomen kunnen worden!! Ik heb al bij diverse instanties en overkoepelende bedrijven aangeklopt maar geen resultaat. Als u ideeën hebt graag!!
chrisvis
04-09-2013 12:22 Camping te koop Reageer met quote




Gezien de crisis, waardoor er minder op vakantie wordt gegaan hebben alle kleinere campings in Nederland een cash-flow probleem. De vaste kosten blijven hoog, maar de inkomsten zijn lager. Daarnaast is er een vergrijzings golf aan de gang in kampeerland. Eigenlijk wel zo´n beetje klaar met werken, maar iedereen gaat maar door omdat verkopen momenteel niet lukt. Deze combi maakt het mogelijk om nieuwe kansen te creeeren: Samenwerking. Google gewoon eens op internet naar een camping die bij jou past en stuur een vrijblijvend e-mailtje naar de eigenaren. Zijn ze bereid tot samenwerking, overdracht op langere termijn, zoeken ze een mede investeerder, etc. Het is een pad stelling van vraag en aanbod. Daarnaast zullen campingeigenaren nooit graag hun verkoop plannen aan de grote klok willen hangen, daar dit onrust bij vaste klanten kan geven. Dus spreek over discretie en hou je daar aan.
Gast
04-09-2013 19:56 camping te koop Reageer met quote




zijn er nog andere opties mogelijk? samenwerken gaat niet. mede investeerders ken ik niet.
Gast
21-09-2013 11:25 Camping te koop Reageer met quote




Een camping beheren zonder te kunnen samenwerken? Dan zou ik geen camping beginnen, is gedoemd te mislukken!
Gast
21-09-2013 12:04 Camping te Koop Reageer met quote




Welk gezin wil er een camping voortzetten in West Brabant? Sttur een mail aan chriscamping at outlook punt com met daarin je ideeen, wensen en mogelijkheden.
Gast
21-09-2013 16:05 Re: Camping te Koop Reageer met quote




Anonymous schreef:
Welk gezin wil er een camping voortzetten in West Brabant? Sttur een mail aan chriscamping at outlook punt com met daarin je ideeen, wensen en mogelijkheden.



Een camping die genoeg omzet heeft om een gezin van te kunnen onderhouden?
Gast
23-09-2013 10:29 Camping te koop Reageer met quote




Kosten?
Gast
10-11-2013 13:03 gast Reageer met quote




zijn er nog kleine(boeren)campings te koop?
Gast
11-11-2013 19:05 Re: gast Reageer met quote




google eens minicamping mitula dan kom je er verschillende tegen
Gast
04-01-2014 10:45 minicamping Reageer met quote




gelukkig nieuwjaar, nog minicampings ter overname?
Gast
19-02-2014 17:10 minicamping Reageer met quote




camping in Zelhem al verkocht? kan er nog wat met de prijs
Plaats Reactie Pagina 11 van 12
Vorige  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden