NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

Level 61, 71, 76 en 82 graag hulp

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
silena
05-05-2007 14:35 Level 61, 71, 76 en 82 graag hulp Reageer met quote




hallo,

Ik kom niet uit bovenstaande levels.
Bij 61 lukt me het stukje met de zwaartelracht niet
Bij headhunter lukt me het laatste stukje niet
Bij all in de family lukt me het stukje bij de groene diskettes niet en
Bij level 82 weet ik niet hoe ik uit alle bewegende info''s 9 kan halen

Wie kan met helpen

groet silena
 




Gast
05-05-2007 16:31 Re: Level 61, 71, 76 en 82 graag hulp Reageer met quote




silena schreef:
hallo,

Ik kom niet uit bovenstaande levels.
Bij 61 lukt me het stukje met de zwaartelracht niet
Bij headhunter lukt me het laatste stukje niet
Bij all in de family lukt me het stukje bij de groene diskettes niet en
Bij level 82 weet ik niet hoe ik uit alle bewegende info''s 9 kan halen

Wie kan met helpen

groet silena

bij 61 valt eigelijk niet veel uit leggen, je kan, als je winplex speelt het spel wel op z'n langzaams zetten, dan wordt het gemakkelijker, verder gewoon oefenen, bij 71 moet je iets duidelijker zeggen vanaf waar ik je het moet uitleggen, 76, je gaat door het poortje en meteen helemaal naar rechts, zo gauw mogelijk die 2 ballen naar beneden laten vallen en groen weghalen zodat die groene diskette op die twee ballen kan vallen, en je straks door dat poortje kan, die diskettes links bovenin, ga onder de meest rechtse groene diskette staan , die met die bal erboven, gahelemaal naar beneden, de diskette komt achter je aan, als je bijna beneden ben kan je 2 dingen doen, even haperenen de diskette ontploft boven je of helemaal naar beneden 1 stap naarlinks en meteen naar rechts duwen, de diskette ontploft dan niet en je duwt hem helemaal naar rechts niet op het poortje uiteraart, het is de bedoeling dat de muur niet kapot gaat, en de scharen vrij komen, want dan ontploffen ook de groene diskettes beneden, en dus ook de infotron, dan laat je de bal vallen en die duw je naar links tot onder de 2 groene diskettes met de infotron erop, laat de onderste groene diskette op de bal vallen, ga onder die andere groene diskette staan en doe een stap naar rechts, de diskette valt naar beneden en jij houd spatie en pijltje naar links ingedrukt, dan zuig je de infotron op als hij langs komt, geen nood als dit niet lukt, hij zal niet ontploffen als hij naar beneden valt, dan het laatste rijtje, je kan de infotron er gewoon uit halen en vlug wegwezen, ga door het poortje, duw de onderste groene diskette 1 naar rechts, zuig het groen onder je weg ,en laat alles vallen door terug weg te wezen, de 2 vakken springen open, de rest lukt je wel denk ik, zoniet dan hoor ik het wel, 82 , je zorgt dat je 14 rode diskettes kan pakken, door vlug 2 stappen naar rechts te gaan en meteen naar beneden naar rechts weer omhoog, je eerste rode diskette zet je tussen de eerste 2 vakken, 2 glitterdingen zijn nu vrij, dan zet je de 2de naar rechts tussen de volgende 2 vakken, en je laat hem ontploffen op het moment dat zo'n glitterding terug is gekomen en de rode wil passeren, er komen dan 9 infotrons vrij en die ga je pakken behalve de infotron die boven op dat glitterding ligt, die doe je later pakken eerst ga je die 2 anderen 1 voor 1 laten ontploffen onder een bal, je moet niet de ballen aan de kant nemen , want door het muurtje krijg je er maar 6, als je die hebt gedaan , laat je dat andere glitterding los door die infotron te pakken en zet je een rode bij de volgende en weer laten ontploffen op het moment dat de glitterding er lang gaat, ga op deze manier door tot achteraan, op deze manier heb je genoeg ballen als je het goed doet en heb je ook meer rode over waar door je niet alle 7 vakken ernaast open hoef te maken, aan het einde zijn nog 3 infotrons dus uitrekenen, hoeveel vakken je moet open maken, en de rest rode bewaren voor de laatste fase, is het daar wat gemakkelijker,
gr abby
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden