NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

level 7 van d1 again&again

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Gast
05-05-2007 7:15 level 7 van d1 again&again Reageer met quote




Help! Kan iemand mij vertellen hoe ik die groene bom kan laten vallen zonder de ballen? heb al vanalles geprobeerd. De bal erbovenop duw ik weg en een van de ballen eronder duw ik er ook 1 weg, maar dan valt de andere naar beneden en daar valt dan de groene bom op. Dan zijn de bruine vakjes nog niet geopend en kan ik er nog niet door.

Het zal best iets simpels zijn, maar ik zie het ff niet!
 




Gast
05-05-2007 11:13 Re: level 7 van d1 again&again Reageer met quote




Anonymous schreef:
Help! Kan iemand mij vertellen hoe ik die groene bom kan laten vallen zonder de ballen? heb al vanalles geprobeerd. De bal erbovenop duw ik weg en een van de ballen eronder duw ik er ook 1 weg, maar dan valt de andere naar beneden en daar valt dan de groene bom op. Dan zijn de bruine vakjes nog niet geopend en kan ik er nog niet door.

Het zal best iets simpels zijn, maar ik zie het ff niet!

heel simpel je pakt eerst de rode diskettes, dan ga je de bal bovenaan opzij duwen, zodat hij niet meer kan vallen, ga onder de groene diskette staan en zet een rode diskette duw vlug een bal een plaats opzij en vlug terug de rode weer inslikken voor hij ontploft en dan de andere bal opzij duwen en de groene diskette valt naar beneden,
gr abby
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden