NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

Cadeau tips voor verjaardag van mijn moeder
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> WINKELEN / ZAKELIJK
Gast
02-03-2013 17:45  Reageer met quote




knutsellen bedoelde ik
 




Gast
10-03-2013 13:53  Reageer met quote




hoi
ik weet ook niet wat ik m'n moeder moet geven voor haar verjaardag.
parfum heeft ze al genoeg,
ze houd niet van planten,
bloemen doen we ieder jaar al,
we hebben geen foto's van de familie dus een leuk fotolijstje wordt het ook niet.
kan iemand me helpen??
groetjes D.
Gast
14-03-2013 17:09 iets leuks maken Reageer met quote




ik zouw voor mijn mama heel graag iets willen maken ik ben 11 jaar mijn zusje 5 en mijn broer 9 en ze verjaard op 20 maart en zouw heel graag iets willen doen maar wat en ik wil het zelf maken;?
Gast
30-03-2013 20:07 iets Reageer met quote




mijn moeder is ook bijna jarig maar vorig jaar gaf ik haar en geweldige cadeau: eerst familie roepen en taart eten enzo...dan leuke uitstapjes maken in de avond uit eten met z'n allen en als laatste geef je haar een bon voor 1: massage 2: nog iets anders 3: 50 euro boodschappen of je geeft een grote mand met badspulletjes en allerlei andere dingen ik gaf de mand xD
Gast
01-04-2013 9:05 Help! Reageer met quote




Mijn moeder is bijna jarig over 17 dagen! IK MOET wat is voor der maken! Omdat ze de aller liefste moeder is! Help! Ik weet helemaal niks voor der? Ze houd van bloemen, enzoo...maar dat vind ik een beetje weinig.....

Wat moet ik geven..??
Gast
01-04-2013 20:00 Re: hey Reageer met quote




Anonymous schreef:
hey ik weet wel wat geef haar een boek over buitenlandse planten dan heb je alles in een


sommige planten hebben veel zon nodig, in Nederland gaat dat niet echt lukken
Gast
07-04-2013 14:29  Reageer met quote




Mijn moeder wordt vrijdag 49 jaar. Ik heb als cadeau een mooi boeddhabeeld gekocht en een mand gevuld met cosmetica dingetjes (zeepjes, badschuim, mini parfummetjes en dat soort dingetjes). Als aanvulling kan je ook nog bloemen kopen, of je koopt een hele grote kaart bij de Primera. Je hebt veel ruimte en kan dus allerlei leuke dingetjes erop schrijven.
Gast
17-04-2013 16:04 mijn moeder is bijna jarig Reageer met quote




je kunt als je moeder houd van licht in de tuin kun je lantarens kopen dat is ze vast blij mee
Gast
21-04-2013 14:28 Hoi Reageer met quote




Hee,
Ik heb best wel veel leuke cadeautjes gelezen. Mijn moeder is ook bijna jarig. Misschien wil ik haar,iets van een workshop geven. Weet iemand een leuke workshop??
Gast
22-04-2013 18:45 jarig Reageer met quote




nee mijn moeder is jarig heb deze lijst doorgelezen maarja het mag max, 20-, kosten:( want zelf ben ik ook aan het sparen... wat kan ik geven?
Gast
01-05-2013 8:05 Verjaardag Reageer met quote




Help! Mijn stiefmoeder is bijna jarig maar ik weet niet wat ik moet kopen. Ze is zelf niet zo van verjaardag vieren en weet dus ook ge cadeau. Ze zegt dat ze alles al heeft maar toch wil ik haar iets geven. Geef zo snel mogelijk antwoord! Help!
Gast
02-05-2013 6:34 Re: Cadeau tips voor verjaardag van mijn moeder Reageer met quote




Anonymous schreef:
briefjes van 25 euro bestaan niet.

hij zij jaren geleden. dus het zijn guldens
Gast
08-05-2013 19:51 Moeder 40ste verjaardag Reageer met quote




Hallo,
Mijn moeder is op moederdag jarig. Ik heb nu nog maar 3 dagen om het cadeautje klaar te krijgen... Alleen ik en me zus hebben nog geen idee... Sad
Ik voel me een best slechte dochter dat ik nu nog niet veel eraan gedaan heb (eigenlijk helemaal niets) maar wil iemand me alsjeblieft helpen met iets wat ik kan bedenken? Het moet origineel zijn leuk en niet te duur.
xxx
Gast
09-05-2013 14:06 Cadeau voor mama Reageer met quote




Het is bijna Moederdag, wij gaan uiteten maar ik wil ook nog iets leuks kopen. Mijn moeder houd heel erg veel van chocolade, lezen en met ons gezin iets leuks doen. Weet iemand iets?
Gast
11-07-2013 13:12 cadeau Reageer met quote




Mijn moeder is ook bijna jarig ik moet heel dringend iets hebben!Ik heb niet zo veel tijd meer.Hebben jullie nog tips?
Gast
20-07-2013 19:34 hoi Reageer met quote




hoi mijn ma is morgen jarig
ik heb nog niks maar ik heb wel een tip:
1. geef bad spullen
2. sieraden
3. knutsel zelf wat
4. parfum

veel succes ik koop parfum
xxx sam
Gast
27-07-2013 15:53 denis Reageer met quote




een boeketje bloemen
Gast
27-07-2013 15:53 denis Reageer met quote




een boeketje bloemen
Gast
27-07-2013 15:54 denis Reageer met quote




een boeketje bloemen
Gast
05-10-2013 7:00 Een leuke gadget Reageer met quote




Geef haar een leuke gadgetvan (***)
Het is een leuke site


(***) deze link(s) moet(en) nog worden goedgekeurd
Gast
13-10-2013 15:19 help Reageer met quote




help help mijn mama is volgende week vrijdag jarig 18 oktober.
ze wordt 37 ik weet niet wat ik voor haar met kopen

-iets zelf maken is niet leuk
-make up vindt ze niet leuk
-ze kan niet zo goed open
-een bosje bloemen en tijdschriften houdt ze niet van
-en ik heb niet zo veel geld meer

hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp

ps alvast bedankt xxxnadia 12 jaar
Gast
05-11-2013 18:12 verjaardag moeder Reageer met quote




Mijn moeder is ook bijna jarig, ik weet dat ze veel van lezen houd dus koop een 'happiness' dat is een magazine of koop een super mooi fotolijstje met foto's van jullie samen erin, waarschijnlijk heb je ook een fotoboek (van je kinderjaren) maar dit is toch wat persoonlijker. Of ga samen een dagje weg als je wat meer geld hebt.... ,

Ik spaar namelijk nu ook voor haar 50e verjaardag om dan samen een paar daagjes naar london te gaan!

Ook is altijd leuk dat je inderdaad een mandje koopt en daar allerlei lekkere dingetjes in doet : chocolade, parfum, foto's, als ze het vaak koud heeft geef je haar een leuke kruik etc.

Hoop dat je hier wat aan hebt !!
Gast
24-11-2013 17:37 Re: gefeliciteerd Reageer met quote




Anonymous schreef:
een klusser? die alles wat los zit weer vast zet, eventueel de tuin weer opfleurt, ja ik noem maar wat al hoop ik de klusser te mogen zijn

alvast gefeliciteerd


ik zou het niet weten
Gast
24-12-2013 1:46  Reageer met quote




ik niet weteq
Gast
24-12-2013 1:47  Reageer met quote




Ik toerk
Gast
24-12-2013 1:48  Reageer met quote




Ik geen geld heb
Gast
24-12-2013 1:48  Reageer met quote




Ik stele,
Gast
29-12-2013 0:41 Bedenk zelf iets Reageer met quote




Je kent je eigen moeder toch wel kom op zeg mongols
Gast
30-12-2013 20:52 :) Reageer met quote




Je kan haar een mooie plant geven. Daaraan hang je allemaal briefjes met lieve teksten, of allemaal kleine cadeautjes zoals: Oogschaduw, een cadeaubon, mascara, mini badschuim. Enz.

Xx somebody
Gast
25-01-2014 14:28  Reageer met quote




Mijn moeder is Dinsdag Jarig. Ik heb geen idee wat ik haar moet geven. Chocola heeft me zusje en badspullen en bloemen is ook zo saai ;D. Iemand een leuk ideetje ?
Plaats Reactie Pagina 5 van 7
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden