NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

problemen filmopnamen Panasonic NV-GS70 naar computer

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> DIGITAAL
basement
15-07-2004 0:41 problemen filmopnamen Panasonic NV-GS70 naar computer Reageer met quote




Wie heeft er ook problemen gehad met filmopnamen, die gemaakt zijn met een Panasonic NV-GS70, te exporteren naar de computer.
Ik heb WIndows XP en maak gebruik van FireWire kabel. Toch wil het niet lukken. Wie kan mij aub helpen?
 




pieter
15-07-2004 9:53  Reageer met quote
Gast



kan je het probleem nog wat nader toelichten:

- welke problemen heb je precies / welke foutmeldingen
- welke software gebruik je om de beelden te importeren?
basement
15-07-2004 21:03  Reageer met quote




Ik heb geprobeerd met diverse software programma's filmopnames te exporteren (o.a. Windows Moviemaker 2.0, Arcsoft van Panasonic en RemoteCapture 2.7).

Ik krijg de volgende melding als ik via deze programma's filmopnames wil exporteren:
Digital video camera is not set correctly.
Connect USB cable to your PC and
set digital video camera to the [Web Camera] mode.
If ready, press the [OK] button.

Als ik de videocamera op de Web Camera mode zet, lukt het niet. Ook als ik gebruik maak van een FireWire kabel. De programma's herkennen wel dat het een Panasonic Videocamera is.
pieter
15-07-2004 21:38  Reageer met quote
Gast



kijk of de software wel staat ingesteld op 'DV input' ipv 'webcam input', zou dan moeten werken met firewire kabel.
Gast
30-07-2013 14:20 Re: problemen filmopnamen Panasonic NV-GS70 naar computer Reageer met quote




Heb je deze camera nog?
Ben op zoek naar dit type.

Mvg,

Willem.

basement schreef:
Wie heeft er ook problemen gehad met filmopnamen, die gemaakt zijn met een Panasonic NV-GS70, te exporteren naar de computer.
Ik heb WIndows XP en maak gebruik van FireWire kabel. Toch wil het niet lukken. Wie kan mij aub helpen?
Gast
30-07-2013 14:25 Re: problemen filmopnamen Panasonic NV-GS70 naar computer Reageer met quote




Ohja,

Ik ben te bereiken op 06-491.892.25


basement schreef:
Wie heeft er ook problemen gehad met filmopnamen, die gemaakt zijn met een Panasonic NV-GS70, te exporteren naar de computer.
Ik heb WIndows XP en maak gebruik van FireWire kabel. Toch wil het niet lukken. Wie kan mij aub helpen?
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden