NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

jubilee tv (o.a. 37 cm)

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> DIGITAAL
Gast
20-04-2007 11:07 jubilee tv (o.a. 37 cm) Reageer met quote




wie weet hoe ik mijn tv in kan stellen, het lukt niet om zenders op te zoeken
 




Gast
20-05-2007 9:46 Jubilee TV Reageer met quote




Jubilee's hebben Philips codes, met een Philips AB met INSTALL functie moet het lukken.
Is de orginele AB er niet meer?
Gr. hans
Gast
22-05-2007 18:27 jubilee tv 37 cm Reageer met quote




Ben je er al achter hoe je de zenders kan instellen?
Ik heb hetzelfde probleem sinds dat #*&%#$ Casema weer eens de zenderindeling heeft veranderd. Gr. Tom
Gast
03-06-2007 21:24 Re: jubilee tv 37 cm Reageer met quote




Ik heb de universele afstandsbediening, maar geen enkele mogelijkheid lukt om de zenders te registreren. wie kan mij helpen?
Gast
04-06-2007 18:26 jubilee tv Reageer met quote




mijn dochter heeft ook een jubilee tv maar helaas geen afstandbediening. ik ga nu op zoek naar een philips afstandbediening om de zenders in te stellen. inderdaad een goed idee van casema om alles te verplaatsen
Gast
19-06-2007 12:30 Ik heb hetzelfde probleem Reageer met quote




Ik heb ook een jubilee tv, met philips afstandsbediening met zender programmeer functie. Maar om een of andere reden kan ik maar geen frequenties zoeken. Ik kan wel zenders verplaatsen, maar geen nieuwe frequenties instellen! Heel vervelend wel!
Gast
05-07-2007 20:10 jubilee tv Reageer met quote




Ik heb een jubilee tv en een afstandsbediening. Wie vertelt me echter hoe ik de zenders moet programmeren of nog liever wie kan mij helpen aan een gebruiksaanwijzing?
Vriendelijk dank
Gast
28-08-2007 20:48 jubilee tv Reageer met quote




oplossing; De jubilee tv is een philips kloon
zelfde tv als magnavox 37 cm
\Deze afstandsbediening is goed toepasbaar
Type nr RC 9076-00B
Gast
03-01-2008 10:15 jubilee tv Reageer met quote




Ik heb ook een jubilee tv met afstandsbediening, maar toen ik hem aansloot had ik maar heel weinig zenders. Ik kan geen gebruiksaanwijzing vinden op het internet. Kan iemand me helpen met het instellen van de zenders?
Gast
07-01-2008 14:48 jubilee tv Reageer met quote




ik heb dus ook een jubilee tv met een universele afstandbediening , ik kan wel zeg maar die programmanummers knipperend krijgen zodat ik ze kan verplaatsen, maar kan geen andere zenders opzoeken .
Weet iemand hoe dat moet ?
Gast
21-01-2008 13:58  Reageer met quote




Ik weet hoe je deze kan instellen.

Op de ab zitten 2 knopjes een open ruitje en een dicht ruitje...druk deze in als de tv op 1 staat.

de grote osd 1 veranderd nu op het scherm in een kleinere knipperende osd 1

tijdens dit knipperende symbool kan je met de blauw omlijnde toets naar de volgende zender zoeken. wil je verder zoeken dan de eerst volgende gevonden zender druk dan nogmaals het blauw omlijnde toetsje in.

Wanneer je de juiste zender gevonden hebt druk je nog maals tegelijk op de 2 ruit-symbooltjes en de osd knipperende kleine 1 veranderd nu weer in een grote 1 en de eerste zender is opgeslagen Smile

herhaal de stappen op elk kanaal apart en de tv is ingesteld.
Gast
03-07-2008 19:21 jubilee afstellen zenders Reageer met quote




de X en de vraagteken tegelijk in drukken en daarna zoek je de zender met de knop rechts onder op de afstand bediening.
als je de zender gevonden hebt druk je weer de X en de ? gelijk in om de zender vast tezetten.
Gast
19-10-2008 15:43 jubilee afstellen zenders Reageer met quote




Hallo,
Zojuist jullie probleem gelezen. Via de afstandsbediening kan je nieuwe zenders vinden. Druk tegelijkertijd op het knopje X en ? Rechtsboven in het scherm gaat de zenderkeuze knipperen. Via + (rechtsonder op de afst.bed. en blauw omrandt) kan je gaan zoeken. Heb je een zender gevonden druk dan op P- of P+ om jouw keuze voor deze zender te bepalen. Druk wederom tegelijkertijd op knopje X en ? om jouw keuze voor de zender op de juiste voorkeuze te bevestigen. Succes.
Gast
11-11-2008 13:52 Re: jubilee tv 37 cm Reageer met quote




Anonymous schreef:
wie weet hoe ik mijn tv in kan stellen, het lukt niet om zenders op te zoeken
Gast
07-01-2009 20:26 jubilee zenders afstellen Reageer met quote




Ik heb ook een jubilee televisie en heb zojuist een Philips SRP620 afstandbediening hiervoor aanschaft. Hoewel de afstandbediening prima werkt kan ik geen nieuwe zenders zoeken. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit met deze afstandsbediening kan doen?

Bedankt!
Gast
12-02-2009 13:28 philips SRP620 Reageer met quote




Hallo,
ik heb een philips tv met daarbij de AB SRP620 ik heb de zenders 1 tot en met 10 er al op staan ik mis alleen nog 2 zenders tmf en mtv. Ik heb geprobeerd de x en het ? tegelijkertijd in te drukken maar er gebeurd dan niets. Kan iemand mij helpen ajb?

Bedankt!
Gast
13-10-2009 20:52  Reageer met quote




Hallo Ik heb sojust een Jubilee Tv gekregen , de ab is niet origineel. op de tv zelf kan je zenders zoeken, vraag is hoe leg ik die vast op een kanaal, kan iemand dat uitleggen.
Gast
08-02-2010 22:34 Jubilee - SBCRP620 Reageer met quote




Bij de SBCRP620 zit de Philips "INSTALL"-functie links onderaan. De in dit forum vaker genoemde ruitjes toetsjes. Tegelijk indrukken en je bent in het install-menu. Programma nummer knippert. Met pijltjes toets + of omhoog start het zoeken. Naar beneden zoeken kan niet. Zender gevonden? Nu kun je nog het programma nummer nog veranderen met P+ of P-. Weer tegelijk de ruitjes toetsjes indrukken en de boel is opgeslagen.
sandra
22-03-2010 10:34 Jubilee tv Reageer met quote




Kan iemand mij vertellen of je een video kan aansluiten op een jubilee tv?
Ik kan nl. het videokanaal niet vinden.

Alvast bedankt
Sandra
Gast
13-05-2010 20:20 Re: Jubilee tv Reageer met quote




sandra schreef:
Kan iemand mij vertellen of je een video kan aansluiten op een jubilee tv?
Ik kan nl. het videokanaal niet vinden.

Alvast bedankt
Sandra


Ik meen dat ze geen scart hebben dus dat kan dan alleen via antenne kabeltje. Zoeken en opslaan als zender 0.
Gast
26-08-2010 1:32 Re: jubilee tv 37 cm Reageer met quote




Anonymous schreef:
Ik heb de universele afstandsbediening, maar geen enkele mogelijkheid lukt om de zenders te registreren. wie kan mij helpen?
Gast
21-04-2011 11:38 zelfde probleem Reageer met quote




Ik heb een universele afstansbediening van Phillps en een decoder voor satteliet een s-box 8080 serie en ik kan de nieuwe frequenties niet uitvoeren kan er mij iemand helpen
Gast
20-02-2012 17:57 Re: Jubilee tv Reageer met quote




Anonymous schreef:
Ik meen dat ze geen scart hebben dus dat kan dan alleen via antenne kabeltje. Zoeken en opslaan als zender 0.


Ja,het is mij gelukt op kanaal 37!
Gast
20-02-2012 17:58 Jubilee afstandbediening Reageer met quote




Met de verhuizing kwijt geraakt; nu alleen nog Ned. 1
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden