NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

beveiliger worden

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> WERK / OPLEIDING
danny
14-07-2004 13:24 beveiliger worden Reageer met quote
Gast



ik had gehoort dat er veel vacatures zijn voor het beveiligen van een cruise
schip maar met welke opleiding kan ik dat doen?
 




karel
21-07-2004 21:39  Reageer met quote
Gast



misschien even een bedrijf vragen die algemene opleidingen verzorgt in de beveiliging, bijvoorbeeld: http://www.bestalert.nl/
Gast
18-12-2006 21:45 help Reageer met quote




ik wil graag de beveiliging in dit omdat ik HORECA na 7jaar beu ben nu kan ik helaas financieel een opleiding niet betalen en als ik dan naar het cwi ga vragen ze allèèn mevrouw bent u 1 jaar werkeloos NEE TUURLIJK NIET WAARVAN MOET IK ME HUUR DAN BETALEN SUFFERDS en dan vragen ze bent u allechtoon? NOU JA ZEG! moet toch niet gekker worden weet iemand iets beveiliger worden zonder opleiding geld te betalen ik heb wel facilitaire dienstverlening gedaan?
Gast
24-10-2008 7:28 Beveiliger worden zonder investering? Reageer met quote




Investering in jezelf is nooit verkeerd. Hierdoor raak je gemotiveerd om dat wat je erin stak terug te krijgen. Een beveiligersopleiding die alles biedt om het complete diploma te verkrijgen is bij Securidat.nl
Hier krijg je theorielessen, praktijklessen en ICT opleiding.
Gast
09-08-2009 20:38 winkel beveiliging Reageer met quote




hoi ik heb een vraagje,ik ben een jongen van 23,en ik wil heel graag,een opleiding volgen in de beveiliging,als winkelbeveiliger.
maar omdat ik geen inkomen heb,kan het moeilijk,ik wou vragen,via waar zal ik een opleiding kunnen volgen,waar ik gewoon een salaris mee kan krijgen of uitkering ofzo,, alvast bedank. ik wacht op uw reactie

vriendelijke groet

sahin.A
Gast
15-05-2010 9:09 Baan garantie Reageer met quote




Ik wil opleiding als beveiliger gaan doen, maar is hier genoeg werk in te vinden. En zo ja: wat verdien je als beveiliger?
Gast
10-06-2010 18:31  Reageer met quote




wil opleiding doen , kan dat ook in Friesland ?
Gast
14-08-2010 12:12  Reageer met quote




Misschien is het een idee om gewoon een keer contact op te nemen met een bedrijf in de facilitaire dienstverlening. Per telefoon of per mail. Probeer er gewoon een aantal. Er zal er vast wel een zijn die een reactie geeft!
Gast
21-12-2010 11:52 jazeker Reageer met quote




Friese Poort in Leeuwarden kan je beveiligingsopleiding volgen. Dat heet tegenwoordig Beveiliger 2 voorheen was het ABM (algemeen beveiligings medewerker)
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden