NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

level 27 once around

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
angel36
16-03-2007 11:45 level 27 once around Reageer met quote




hallo medeverslaafden,
Dank zij dit forum heb ik al 2 onopgeloste levels weten te kraken maar ik kom niet uit level 27, once around. De eerste 6 vakken verlopen vlekkeloos maar bij het zevende vak krijg ik de infotron links beneden in het hoekje niet te pakken en in het achtste vak kom ik er ook niet uit. Wie helpt???
Groetjes,
Angelique
 




Gast
16-03-2007 15:33  Reageer met quote




denk dat ik wel weet welke je bedoel, je moet zorgen dat als je daar aankomt dat er geen ballen boven je hoofd zitten, dus als je aankomt zie je 3 ballen met een infotron erop en links beneden die twee ballen opelkaar met die infotron erachter waar het om gaat, je komt naar beneden langs de kant aan de rechterkant, dus langs die 2 ballen opelkaar met die infotron schuin links pak die infotron ga helemaal naar links onder die 3 ballen 1 naar beneden en gelijk 1 naar rechts, nu kan je naar beneden zonder dat er een bal naar beneden valt en kan je die 2 ballen links laten vallen door groen weg te halen en kan je de infotron pakken,
gr abby
vieffan
18-03-2007 15:52  Reageer met quote




het lukt me niet. ik denk dat ik wat fout doe Razz want ik heb elke keer weer ballen boven mijn hoofd Confused
Gast
18-03-2007 19:11  Reageer met quote




vieffan schreef:
het lukt me niet. ik denk dat ik wat fout doe Razz want ik heb elke keer weer ballen boven mijn hoofd Confused

nou, dan vanaf het poortje,
poortje door dan 1 naar links 1 naar onder 2 naar links 1 naar rechts.
1 naar links, 2 naar onder 1 naar links en 1 onder zuigen, 1 naar rechts en 1 om hoog, 3 naar links 1 naar onder en meteen 1 naar rechts, 3 naar beneden en meteen 3 naar rechts, ik had een klein foutje gemaakt, je staat nu onder de middelste bal, dan 1 naar beneden en 1 naar links, 1 naar onder 1 onder zuigen en weer 1 omhoog, nu kan je de infotros pakken,
gr abby
vieffan
18-03-2007 20:29  Reageer met quote




dank je wel Very Happy het lukte me Very Happy.
Gast
18-03-2007 21:43  Reageer met quote




als je nog wat wil weten geef je maar een gil! wel digitaal natuurlijk,
gr abby
Gast
30-06-2007 11:26  Reageer met quote




Ik heb wel nog een vraagje over dat level... Ik kom namelijk niet uit het 10e vak (volgens mij is het het 10e). je moet dan door zo'n kruis-poortje naar boven om in het vak te komen. dan heb je helemaal linksonder in dat vak een infotron, met een bal aan de rechterkant ernaast, en een aantal ballen erboven. ik kom er niet uit hoe ik die moet paken. iemand die het wel weet? help mij dan aub, want ik zit vast Sad

Gr. Rik
Gast
30-06-2007 16:41  Reageer met quote




Anonymous schreef:
Ik heb wel nog een vraagje over dat level... Ik kom namelijk niet uit het 10e vak (volgens mij is het het 10e). je moet dan door zo'n kruis-poortje naar boven om in het vak te komen. dan heb je helemaal linksonder in dat vak een infotron, met een bal aan de rechterkant ernaast, en een aantal ballen erboven. ik kom er niet uit hoe ik die moet paken. iemand die het wel weet? help mij dan aub, want ik zit vast Sad

Gr. Rik

wil je graag helpen , maar het lukt me niet om erachter te komen welke vak je bedoeld, als je begint druk dan op je tab knop, je overziet dan het hele level, en kan je me misschien zeggen welk stukje, links rechts onder of boven, ik hoor het wel.
gr abby
vieffan
01-03-2008 11:18  Reageer met quote




Heb nu eindelijk het level helemaal opgelost Razz.
abbycail
06-03-2008 23:23  Reageer met quote




vieffan schreef:
Heb nu eindelijk het level helemaal opgelost Razz.

heb je flink lang over gedaan?
gr abby
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden