NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

level 43

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Gast
23-02-2007 20:21 level 43 Reageer met quote




Hallo spelers,
Wie kan mij helpen met level 43? Ik heb gelezen dat je het echt tegen de klok in moet spelen maar ik kom er niet uit. Boven naar links gaat wel en links onder(vierkant met gekleurde tron) maar hoe kom ik dan in de volgende?
Help me please anders kan ik niet verder.

Miss Piggy
 




Gast
23-02-2007 21:31  Reageer met quote




laat de groene diskette aan de linkerkant ontploffen, zodat het muurtje mee ontploft. de groene diskette die je in het volende vak ziet ook links laten ontploffen tegen muurtje , neem je eerst de groene in het kleine vak rechts gewoon laten ontploffen, dan ga je weer naar links, daar zie je een bal tegen het muurtje aan , duw de groene diskette naar links boven op die bal, dan neem je het vak en duw die ballen die daar op de grond liggen zover mogelijk naar rechts, dan zie je boven je 5 ballen met een groene diskette erop laat de meest linkse bal naar beneden vallen en duw hem ook naar rechts, nu kun je de infotron naar beneden duwen en de infotron kun je pakken en ga dat vak ernaast in, ga om die 2 ballen heen en duw die groene diskette 1 naar rechts, dan die drie ballen , je staat boven die groene ga 1 naar rechts en 2 om hoog, en dan weer terug boven die groene, je ziet dat er 2 vallen en de bovenste moet op die groene komen, zuig groen weg boven en ga naar links en 2 vakken zijn open , je neemt eerst de linkervak, haal daar de infotron en ga naar de volgende vak, laat die rij ballen zakken zodat je er door kunt, die drie ballen die je daar boven elkaar ziet moeten naast elkaar komen, dus tegen de midelste gaan staan boven en onder groen weg zuigen en naar links , de bal die onder de groene diskette tegen het muurtje ligt , laat je helemaal naar beneden vallen, die andere 2 moeten blijven liggen, de groene diskette laat je op de bal vallen die je naar beneden hebt laten vallen, en het vak en de doorgang beneden zijn open, pak voorzichtig de infotrons zodat je er weer uit kan en niet perongeluk een bal naar buiten gooit anders is de doorgang beneden weer dicht. ga naar de volgende ,de groene diskette moet je naar beneden gooien, zodat de groene diskettes ontploffen, let wel op als je naar die groene dis kette gaat dat je geen bal bij die doorgang laat vallen, want je moet weer terug, als de diskettes ontploffen ga je er achteraan om aan het einde die infotron te pakken, je gaat weer naar het begin en ga daar naar rechts de rest pakken bij die eerste vakken zie je 2 groene diskettes 1 er boven op en 1 ernaast, die ernaast zit duw je helemaal naar links ertegen aan, nadat je het groen weggehaald hebt natuurlijk, en de diskette erboven gooi je naar rechts naar beneden zodat hij ernaast valt en de infotrons komen vrij, die andere spreken voor zich , je laat achterste groene vallen op vak en de voorste duw je nadat je groen hebt weggehaald naar links op het vak, en dan naar de E
gr abby
Gast
28-02-2007 13:01 Dank je wel. Reageer met quote




Bedankt voor de hele goede uitleg. Wat is het simpel hé? als je weet wat je moet doen.
Misschien mag ik nog eens een beroep doen op je kennis.

Miss Piggy
Gast
28-02-2007 20:04 Re: Dank je wel. Reageer met quote




Anonymous schreef:
Bedankt voor de hele goede uitleg. Wat is het simpel hé? als je weet wat je moet doen.
Misschien mag ik nog eens een beroep doen op je kennis.

Miss Piggy

ja hoor, als je nou naar het forum gaat van hulp bij supaplex, krijg je vaak vlugger antwoord en heel veel levels zijn daar al uitgelegd,zie hier beneden ......ge naar supaplex , druk op oke, en je komt bij de lijst waar je dit forum hebt aangemaakt en bovenaan staat het er zijn nu al 43 pagina's
gr abby
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden