NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

level 53

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Gast
13-01-2007 15:11 level 53 Reageer met quote




Hallo,

kan iemand mij vertellen hoe je bij level 53 dat stuk onderaan moet doen. Ik kan er steeds niet inkopen, want er liggen bij mij steeds bommen voor.

Groeten Supaplexfan
 




Gast
13-01-2007 17:06 level 53 Reageer met quote




Heey,

kben er al uit hoe dat stuk onder in moet, maar weet iemand hoe het begin moet, zodat je weer bij de E kunt komen?? Ik heb wel alle infotrons maar kom niet weer bij de E.
Gast
13-01-2007 20:00 Re: level 53 Reageer met quote




Anonymous schreef:
Heey,

kben er al uit hoe dat stuk onder in moet, maar weet iemand hoe het begin moet, zodat je weer bij de E kunt komen?? Ik heb wel alle infotrons maar kom niet weer bij de E.

je gaat eerst 3 stappen naar rechts en 2 naar boven dan helemaal naar rechts er om heen naar beneden en pak de infotrons, de bal valt en je gaat terug, haal helemaal rechts dat groene vlakje weg in het vakje en ga weet terug, laat de ballen vallen boven je en ga zelf links staan naast de groene diskette, de laatste bal duw je bij de anderen. ga terug naar boven en duw die groene diskette helemaal naar rechts in het vakje zodat de infotron vrij komt. dan neem je de weg waar die infotron zit, naar beneden, beneden ga je de weg volgen naar links en beneden naar rechts volgen, je duwt de bal naar rechts en die andere naar links en de volgende boven je laat je gewoon vallen door 1 stap naar rechts te doen , dan ga je naar boven en de weg volgen naar rechts, en de terugweg kom je dan daar en kun je de ballen die er nog liggen weg duwen.
gr abby
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden