NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

e-mailadres d-reizen.nl

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> archief
Gast
07-07-2004 14:31 e-mailadres d-reizen.nl Reageer met quote




Ik zoek het email adres van D reizen voor inl.over verandering reis data!
 




Gast
07-07-2004 18:38  Reageer met quote




is er geen contact pagina op d-reizen.nl? je kan beter even bellen, zodat je zeker weet dat het meteen goed geregeld is.
Sjoerd
10-07-2004 22:20  Reageer met quote




"Wanneer kan ik e-mailen met D-reizen?
Aangezien wij niet in staat zijn om grote hoeveelheden e-mail goed en snel te beantwoorden, kunt u alleen e-mailen met D-reizen als u vragen heeft over uw geboekte reis. Alle vakanties op D-reizen.nl beschikken over uitvoerige achtergrondinformatie, zodat u zelf een vakantiekeuze kunt maken. Indien u aanvullende informatie wenst, bent u van harte welkom in van één onze Vakantiewinkels. U kunt ons ook 7 dagen per week van 08.00 tot 22.00 uur telefonisch bereiken op 0900-1811 (0,15 epm)."

bron: http://www.dreizen.nl/faq/contact.htm
Gast
06-04-2008 16:54 jullie e-mailadres Reageer met quote




ik wil jullie even een mailtje sturen
Gast
06-05-2008 9:39  Reageer met quote




vertrek tijden, ik ga op 23 mei naar samos,kunt uw mij vertellen hoe laat ik vertrek.
D.de keijzer

edit Numix: dit bericht komt helaas niet aan bij D-reizen, verder uw adres verwijderd, bij voorkeur niet vermelden op forums
Gast
01-07-2008 15:04 vlucht Amerika evet. ook weekend Reageer met quote




Ik zoek een goedkope vlucht, eventueel met verblijf voor een paar dagen naar USA, ivm met mijn USA verblijfsvergunning. Vertrek vanaf september mogelijk. Niet midden oktober tot eind oktober. Ook december mogelijk.
New York- Miami- of...???
Woon in München. Vlieg dan via Amsterdam????
Groeten, E
Gast
18-09-2008 8:54 vliegtijden Reageer met quote




ik ga 11 october naar playa del ingles cran carnaria.
mijn reserverings nummer is 596077.
ik heb ook geen bevestiging van mijn betaling gehad,waarom is dat?
groetjes d.de keijzer

edit Numix: dit bericht komt helaas niet aan bij D-reizen, verder uw adres verwijderd, bij voorkeur niet vermelden op forums
Gast
01-12-2008 6:24 terug reis van bangkok naar amsterdam Reageer met quote




op 7 december 12.35 via helsinki naar amsterdam met vlucht AY96 en resp. AY847. Maar het vliegveld in Bangkok is bezet cq geblokkeerd. Hoe gaat het nu verder? en wat mag en kan ik doen? en wat moet ik doen? Voorts is het mogelijk later dan de geplande terug keer naar Nederland af te reizen; dus een maand of eventueel langer in Thailand te blijven, dus eventueel pas half januari 2009 terug te gaan?
Gast
04-07-2009 10:53 Vakantie Duinrell! Reageer met quote




In de meivakantie zijn wij een midweek naar Duinrell geweest. Het was heel leuk, maar er waren wat minpuntjes.
De caravan had geen tv en wij moesten inchecken via Canvas.
Helaas een engelse organisatie. Ik vond het geen goede zaak dat ze totaal geen nederlands spraken. Ik woon in Nederland en moet mij in eigen land in het engels verstaanbaar proberen te maken, dat was een groot minpunt. En temeer daar het reisburo mij daar niets over had gezegd. Jammer, het was al de tweede keer dat wij een negatieve ervaring hadden, na geboekt te hebben bij D-reizen.
Gast
06-08-2009 7:23 Vernaderen van ticket Reageer met quote




Ma heeft een ticket gekocht in Nl en door onverwache omstadigheden moet het tiket veranderd worden maar men zegt dat dat niet kan mits 500 Euro. kan ze niet gewoon een ander ticket kopen en die ze heeft terug aan D-REIZEN> heb kopie van het ticket kan het sturen per email
Gast
08-09-2009 9:43 internet boeking Reageer met quote




Ik heb op za. 5/9 een internet boeking gedaan bij sudtours.
Op ma. 7/9 direct de tickets opgehaald bij d-reizen en betaald. Voor deze geringe service moest ik 25 euro betalen.
Ik ben van mening dat de slogan "dezelfde reis voor de laagste prijs"hier NIET past!!!!!!
Gast
27-11-2009 20:58 e-mail adres Reageer met quote




ik vind het een zeer slechte zaak dat de klanten niet terecht kunnen om een email te sturen naar D-reizen.
ik heb n.l een reis geboekt en moet deze betalen voor 12 dec 2009 , maar er staan 2 x de boekingskosten op.
het betrefd de reis naar portugal met nr. 380.5112347.5
ik heb de boekingskosten ik mei al betaald en nu op de 2de nota staan ze nog eens vermeld.
Gast
11-01-2010 15:30  Reageer met quote




wat een slechte webside zoek machine blijft maar draaien maar helaas geen info boek mijn reis wel ergens anders
Gast
14-01-2010 13:49 Vakantie boeken op Curacao Reageer met quote




Geachte heer/mevrouw,

Het is nog ver weg, maar graag zou ik informatie willen hebben over de mogelijkheden om een vakantie te boeken op Curaçao vanaf 3 januari 2011 voor 9 of 11 dagen. De reden om zo vroeg in 2010 al informatie op te vragen komt omdat mijn echtgenote op 8 januari 2011, 50 jaar wordt. Ik en mijn drie volwassen kinderen, waarvan één met aanhang, willen haar graag verassen met zo’n vakantie. Daarom mijn verzoek aan u, of u ons voor die periode 3 januari 2011 voor 9 of 11 dagen een aanbieding zou kunnen doen inclusief vliegreis, hotel en ontbijt. Als het kan in de omgeving van Willemstad (loopafstand naar Willemstad mag best tussen 20 en 40 minuten zijn). Het moet uiteraard op zeer korte loopafstand zijn naar het strand. We hebben drie kamers nodig van elk twee personen inclusief ontbijt.
Numix
22-04-2010 16:26 klacht Neckermann Reizen Reageer met quote
numix.nl



Betreft klacht Neckermann, nieuw topic hiervoor aangemaakt:
http://forum.numix.nl/viewtopic.php?t=4912
Gast
20-05-2010 16:21 Bril vergeten Reageer met quote




Het gaat om mijn bril , ik ben op de luchthaven van Olbia in Italie mijn bril vergeten bij de incheckbali voor je het vliegtuig ingaat . Het was de vlucht Olbia - Brussel vertrektijd was 11.10 uur Gate 4 de datum was 08-05-2010 , de kenmerken zijn links -2 en recht gewoon glas en aan de linker draag armpje is hij beschadigd aan het zwarte gedeelte . Het zou mij plezieren als u hem mij kan opsturen als hij terecht is mijn adres is *** het is een dure bril , ik zal u zéér dankbaar zijn . U kunt mij ook bellen , *** Met Vriendelijke Groet Dhr Cranssen .

edit Numix: wegens privacy redenen is het advies om hier geen adres/tel. gegevens achter te laten, een e-mailadres zou beter zijn
Gast
15-06-2010 17:42 betaling Reageer met quote




Graag zou ik een bevestiging willen krijgen na betaling via internet is dit mogelijk
Gast
22-06-2010 13:29 site Reageer met quote




Hallo D reizen
hoe komt het dat ik niet op jullie site kan komen krijg als maar fout melding
Gast
04-10-2010 23:15 klacht reisorganisatie Neckermann Reageer met quote




Beste heer mevrouw,

Uw organisatie staat bekend om zijn goed verzorgde reizen met uitstekende service. Wij hebben in de week van 4 aug t/m 11 aug een vakantie geboekt naar Tenerife. Bij aankomst in Tenerife werden wij verwelkomt door de reisleiding van Neckermann en zijn wij netjes per bus naar het door ons geboekte verblijf, Hotel/app. Santa Maria gebracht.
Vervolgens hebben wij de gehele vakantie niets meer van de plaatselijke reisleiding vernomen. Het enige waar wij (via de receptie) op geattendeerd werden was dat er informatie over de organisatie te vinden was in een daarvoor speciaal ingerichte ruimte in de lobby van het verblijf.

Nou is het probleem dat op de borden die in die ruimte te vinden waren geen informatie gegeven was over de terugreis. Daarna zijn wij nog verschillende malen naar de receptioniste gegaan om te vragen wanneer die informatie aanwezig zou zijn in de lobby. Ons werd verteld dat deze informatie er daags voor de vlucht zou moeten zijn. En zelfs toen konden wij deze informatie niet terugvinden op de borden.

Vervolgens hebben wij onszelf verkeken op de datum van vertrek die op het ticket stond (11 aug, 23.00u) en gingen wij er vanuit dat we i.p.v. woensdagavond, donderdagavond terug zouden vliegen. Dit komt mede door het feit dat wij een vakantie hadden geboekt van 8 dagen en niet van 6 dagen. De heenweg vlogen we namelijk ook al laat waardoor we op 4 aug. pas om 23.00u op Tenerife aankwamen. Hierdoor stonden we donderdag klaar voor vertrek, een dag te laat. De vlucht gemist.

Op woensdag 11 aug. heeft niemand ons telefonisch geattendeerd op het feit dat wij: niet op tijd uitcheckten bij het hotel, niet aanwezig waren voor de transfer naar het vliegveld en niet aanwezig waren bij het boarden. Dit ondanks wij onze mobiele telefoon nummers hebben afgestaan tijdens het boeken van deze reis. Door het gebrek aan contact kwamen we er de volgende dag om 12.00u tijdens het uitchecken bij de receptie achter dat we onze vlucht gemist hadden. Hier kregen wij ook te horen dat we een extra hotelovernachting moesten betalen zonder dat we hierover waren ingelicht. Dit vinden wij een groot gebrek van de service van uw reisorganisatie. Zeker aangezien wij lastminute voor 6 dagen € 750,- p.p. moesten betalen voor deze vakantie. Daar zou je toch betere service voor mogen verwachten.

Deze extra hotelovernachting bij Hotel Santa Maria kostte ons €70 en wij hebben ook zelf een extra terugvlucht moeten boeken bij een andere organisatie t.w.v. €300,- p.p. Voor het boeken van een andere vlucht werd nauwelijks hulp aangeboden door de plaatselijke reisleiding. Bij onze telefonische roep om hulp werden we van de kast naar de muur gestuurd. Nadat we 6 verschillende nummers gebeld hadden werden we doorverwezen naar het plaatselijke Neckermann kantoor. Een medewerker legde ons lachend uit dat Neckermann hiervoor niet verantwoordelijkheid was. In principe moesten we het zelf maar uitzoeken.

Zoals u kunt begrijpen zijn wij over de door jullie geboden service zeer ontevreden en hopen wij dat hiervoor een gepaste oplossing gezocht wordt.

Conclusie:
- Neckermann is niet ingesteld op hulp van gestrande passagiers. Als het mis gaat gaat het goed mis.
- Klachtenafhandeling is zeer slecht. Vaak wordt je aan het lijntje gehouden of afgescheept. Op menselijke problemen gaan ze nooit in, het is altijd zwart-wit
Gast
17-01-2012 12:09 adres Reageer met quote




hallo ik krijg geen adres van D-reizen als ik dat bij Daphne in typ en dat adres moer ik hebben .
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden