NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

Ik zoek Een liedje (zonder tekst :P)
Vorige  1, 2
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> MUZIEK / FILM
Gast
30-10-2010 11:28 dynamite Reageer met quote




dat liedje van taio cruz heeft in het eerste stukje van het refrein: ''i throw my hands up in the air sometimes''.dat stukje heeft op zeker de melodie van een liedje van vroeger! kan er alleen niet opkomen..help me..!
 




Gast
23-11-2010 15:16 Liedje Reageer met quote




Ik zoek een liedje over een piano, volgens bij heet het ook Piano of The Piano ofzo maar ik kan hem nergens vinden,
alvast bedankt
Gast
31-12-2010 23:29 zoek een nummer... Reageer met quote




ik heb echt zo'n nummer dat blijft hangen, ik word er echt gestoord van. jullie kennen hem vast wel. ik ken de titel, zanger en genre niet :S. het gaat zo: hunumunum toetoe toedoedoe hunumunum toe toe toe toe...... pls help me.
Gast
05-01-2011 7:52 ik zoek een nummer Reageer met quote




hallo iedereen.

Ik ben al een tijdje opzoek naar een nummer wat ik in de tmf superchart heb gezien ongeveer na de zomer van 2010.

De muziekclip speelt zich af een achtertuin, met allemaal mooie meiden in bikini, het herkenbaarste van deze clip is dat aan het einde 1 meisje met een waterpistool in de camera schiet.

het is een hele lange titel en hoewel de tekst niet klopt ( wat ook gelijk de titel is ) hebben jullie wel een richtlijn

* you think you're loving, but you don't loving me... jeh jeh jeh, jeh jehjehjeh

bedankt!
Gast
20-01-2011 19:58 ALs ik later groot ben Reageer met quote




In de serie Oud Geld zingt personage Erik op een gegeven moment:
Als ik later groot ben, Als ik later groot ben, Als ik later groot ben, Als ik later groot ben, Bijna 40, Maar nog steeds geen6.
Dit liedje is volgens mij geschreven door Huub van der Lubbe, de zanger van De Dijk, maar ik kan het liedje nergens op internet vinden in de oud geld-versie.
Weet iemand misschien waar?
ALvast bedankt!
Gast
15-05-2011 16:37 say you got a money Reageer met quote




ik zoek een liedje dat je heel vaak op de radio hoort , en ik weet de tekst ook een beetje , alleen de titel en de zanger/zangeres niet, dit is de tekst ; say you got a money money money ,

alvast bedankt
Gast
22-05-2011 11:03 Re: say you got a money Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik zoek een liedje dat je heel vaak op de radio hoort , en ik weet de tekst ook een beetje , alleen de titel en de zanger/zangeres niet, dit is de tekst ; say you got a money money money ,

alvast bedankt


jessie j ft. b.o.b. - price tag
Gast
23-05-2011 21:50  Reageer met quote




ik zoek een heel oud nummer.. het is klassiek achtig. Er word niet in gezongen, alleen in geneuried.. Wordt langzaam opgebouwd en er komen ook drums bij, en heel heftig..

iemand een idee?
Gast
20-08-2011 12:18 gezocht!! Reageer met quote




KAn iemand mij helpen met de titel van dit lied te vinden???
PLZZZZ

http://www.youtube.com/watch?v=r2actaW_e3w
Gast
20-08-2011 14:33 Re: gezocht!! Reageer met quote




Anonymous schreef:
KAn iemand mij helpen met de titel van dit lied te vinden???
PLZZZZ

http://www.youtube.com/watch?v=r2actaW_e3w

Lijkt op Lolita - Joli Garcon en dan de Ron Bon Beat RMX Edit, kon het niet zo goed horen
Gast
23-08-2011 18:41 Youtube Reageer met quote




Je kan toch ook gewoon 'youtube converter downloaden' en dan de link van instrumental filmpje invoeren .

Duh ..
Gast
31-08-2011 18:25 Re: Ik zoek Een liedje (zonder tekst :P) Reageer met quote




Ik zoek een liedje en het gaat erover dat het uit is met je relatie en dat je daar blij om bent

ik weet vrij zeker dat de zin : het beste wat je ooit kon doen is bij me weggaan erin voor kwam maar ik kan het dus nergens meer vinden iemand een idee?
Gast
18-09-2011 18:55 Re: lietje Reageer met quote




Anonymous schreef:
ik zoek een lietje waar je degene die het zingt niet hoort zo dat je zelf kan zingen
hij heet hoe speel ik liefde van fame


Je bedoelt een karaokeversie, die zoek ik namelijk ook, van hetzelfde nummer. Al gevonden? Of weet iemand hem te vinden?
Gast
18-09-2011 19:06 Re: ...Misha negra... Reageer met quote




Anonymous schreef:
Kent iemand dit liedje? Is al best oud, hier een stukje van 9 sec:

http://www.youtube.com/watch?v=FGDg52eVB7Y



Dat is la camisa negra!
hier is de link: http://www.youtube.com/watch?v=kRt2sRyup6A&ob=av2n

Groeeeets.
Gast
18-09-2011 19:08 Re: Liedje Reageer met quote




Anonymous schreef:
Ik zoek een liedje over een piano, volgens bij heet het ook Piano of The Piano ofzo maar ik kan hem nergens vinden,
alvast bedankt


Je bedoelt niet toevallig 'the piano man'? is een behoorlijk oud nummer. wel geniaal . xd

Groeeets.
Gast
18-09-2011 19:11 Hoe speel ik liefde Fame Reageer met quote




Weet iemand waar ik de karaokeversie kan vinden van het nummer:
Hoe speel ik liefde - Nederlandse musical Fame

Alvast erg bedankt!
Heb hem nodig voor school...
Groeeeets.
Gast
01-02-2012 19:48 help!:( Reageer met quote




ik kan een liedje niet vinden en die gaat ongeveer zo: lovee in this world blablabla(ken ik niet)and when th light go down ) en vedder weet ik het niet maar ik heb het nodig voor vrijdag!!!!
Gast
27-01-2015 1:50 Zoek bekend nummer zonder tekst Reageer met quote




Hallo allemaal,

Zojuist probeer ik in slaap te vallen, maaf er zit een liedje in mijn hoofd waarvan het me niet loslaaat dat ik het nummer nog niet op internet kan vinden...

had nummer was vroever in mijn jeugd (ben 24) regelmatig op de radio tehoren.

Het nummer is klassiek van aard en wordt gezongen door een koor zonder gebruik te maken van woorden (allemaleaje...oje). Een bekend stukje is waar relatief laag 'allemaleaje' wordt ingezond en daarna 'oje' klinkt in een hoger bereik.

Dit nummer is dusdanig bekend dat het waarschijnlijk ook wel in de top2000 staat. Daarnaast zal echt iedereen het herkennen als je minimaal van mijn leeftiijd bent.

Het frustrerende is is dat ik het niet duidelijker onder woorden kan krijgen dan dit... Hopelijk is er iemand bij wie dit een belletje doet rinkelen, bij voorbaat dank!
Gast
13-07-2020 0:23 Nummer aflevering 4 seizoen 2 Rozengeur en Wodka Lime: Reageer met quote




Anonymous schreef:
Ik zoek de zangeres en titel van dit nummer.
ive been working my way through the pain inside and at least a million times i tried but i cant let you go

het komt voor in de 4e aflevering van rozegeur en wodka lime van seizoen 2. het is een heel sloom nummer met gitaarachtergrond. als je meer tekst wilt moet je het maar zeggen.


Ik wil ook héél graag weten wel nummer en van wie dit is! Weet je het na al die jaren?
Plaats Reactie Pagina 2 van 2
Vorige  1, 2

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden