NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

tennis

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> SPORT

hoelang heb ji op tennis gezeten?
ik heb er nog nooit op gezeten.
66%
 66%  [ 4 ]
ik heb er (bijna)1 jaar opgezeten /ik zit er al (bijna)1 jaar op.
0%
 0%  [ 0 ]
ik heb er 1-3 jaar opgezeten/ik zit er al 1-3 jaar op
16%
 16%  [ 1 ]
ik heb er 3-6 jaar opgezeten/ik zit er al 3-6 jaar op
0%
 0%  [ 0 ]
ik heb er langer dan 6 jaar opgezeten/ik zit er al langer dan 6 jaar op
16%
 16%  [ 1 ]
ik ga er nog op
0%
 0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 6

lthebest12
06-07-2004 15:36 tennis Reageer met quote




Tennis is een veelgespeelde sport die door de beste tennisspelers word gespeeld.Serena Williams en haar zusje zijn 1 van die geweldige speelsters.Ze hebben al een paar bekers in de wacht gesleept door hun geweldige backhands en vele aces.Ook zijn er goeie mannelijke spelers zoals Schalken en Federer.Er zijn veel tennisverenigingen, er zit er altijd wel 1 bij jou in de buurt.Ook al is tennis een dure sport, het is ook een erg verslavende en gezellige sport.Ondanks dat het geen teamsport is kun je er dus toch veel gezelligheid aan beleven.Veel kinderen willen profvoetball(st)er worden, maar veel kinderen willen ook graag een proftennisspeelster of speler worden.Kortom:tennis is een erg mooie sport en gepast voor iedereen, iedereen mag het proberen en ik weet dat iedereen het leuk zal vinden!

groeten lisa kleinnagelvoort
 




Sjoerd
10-07-2004 23:06  Reageer met quote




Ik heb er ongeveer twee jaar op gezeten. Ben er mee gestopt toen we gingen verhuizen en ik andere dingen aan mijn hoofd had zoals school en een gezin dat in een puinhoop lag. Vond het leuk om te doen Wink

Om prof tennisspeler te worden heb je denk ik eerder een goed uiterlijk nodig Cool
Gast
23-01-2006 17:08 Tennis Reageer met quote




Ik heb er niet opgezeten, maar ik weet niet hoe ik kan stemmen en ik ben al aangemeld
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden