NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

tips parfums of geurtjes

 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> archief
Gast
18-10-2006 18:46 tips parfums of geurtjes Reageer met quote




hugo boss, lanvin, emporio armani zijn mijn favorieten
 




Gast
18-10-2006 18:48 Re: tips parfums of geurtjes Reageer met quote




Anonymous schreef:
hugo boss, lanvin, emporio armani zijn mijn favorieten

welke parfum winkel raden jullie aan voor parfum en zeepjes, mijn voorkeur voor geurtjes gaat uit naar ralph lauren, isabella, noa,sensi van giorgio armani!
Gast
18-10-2006 18:51 Re: tips parfums of geurtjes Reageer met quote




Anonymous schreef:
welke parfum winkel raden jullie aan voor parfum en zeepjes, mijn voorkeur voor geurtjes gaat uit naar ralph lauren, isabella, noa,sensi van giorgio armani!

puma, naomi campbell, j'adore, sensi van giorgio armani, ralph lauren, mexx (diversity), natuurlijk channel no5 en davidoff cool water, escada - ibiza hippie en zo kan ik nog eindeloos doorgaan met parfums opnoemen Smile
Gast
18-10-2006 18:54 Re: tips parfums of geurtjes Reageer met quote




Anonymous schreef:
puma, naomi campbell, j'adore, sensi van giorgio armani, ralph lauren, mexx (diversity), natuurlijk channel no5 en davidoff cool water, escada - ibiza hippie en zo kan ik nog eindeloos doorgaan met parfums opnoemen Smile

deze zag ik nog niet staan in het rijtje: marco polo for women, Rush van Gucci, Accenti by Gucci, Light & Blue van Dolce & Gabbana, Bruno Bannani, Hugo Boss, Noa, Jadore en Sensi, Organza van Givenchy,
Gast
18-10-2006 18:57 Re: tips parfums of geurtjes Reageer met quote




Anonymous schreef:
deze zag ik nog niet staan in het rijtje: marco polo for women, Rush van Gucci, Accenti by Gucci, Light & Blue van Dolce & Gabbana, Bruno Bannani, Hugo Boss, Noa, Jadore en Sensi, Organza van Givenchy,

...Emporio White, Fendi, Coco Chanel, J'adore (Christian Dior), Allure (Chanel), White Women (Armani), Dolce & Gabbana Light Blue / Feminine / Classic / D&G Sicily, Gucci Rush, Samsara en Champs Elysees van Guerlain, DKNY, Cashmere Mist en Allure van Chanel, oh die heb ik al genoemd Smile

maar weer naar de Douglas...
Gast
18-10-2006 19:03 Re: tips parfums of geurtjes Reageer met quote




Anonymous schreef:
...Emporio White, Fendi, Coco Chanel, J'adore (Christian Dior), Allure (Chanel), White Women (Armani), Dolce & Gabbana Light Blue / Feminine / Classic / D&G Sicily, Gucci Rush, Samsara en Champs Elysees van Guerlain, DKNY, Cashmere Mist en Allure van Chanel, oh die heb ik al genoemd Smile

maar weer naar de Douglas...

ook een lekker geurtje is change van chanel, nog een vote voor Gucci Rush, Sensi Giorgio Armani, Chanel n.5, D&G light blue, en nog niet gezien: Eternity van Calvin Klein, Intuition, Ultraviolet by paco rabanne, Versus van Versace en Hypnotic Poison van Dior, Issy Miyaki en davi doff, Happy van Clinque, Lolita Lempicka, O-oui - Lancôme, Ultra Violet -D&G, L'eau par van Kenzo.

Welke parfum flesjes hebben jullie allemaal staan? en wat vinden jullie lekker aan parfum voor de man? Smile
Gast
21-10-2009 19:51  Reageer met quote




het waanzinnig lekkere luchtje Accenti, van Gucci wordt (in Nederland) niet meer verkocht, helaas!
Gast
31-03-2010 17:07  Reageer met quote




h**p://www.may****

edit Numix: Graag geen links plaatsen, voor vragen over adverteren, zie rubriek Vragen => Contactinformatie
Plaats Reactie Pagina 1 van 1

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden