NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

krullen / kapsel verzorgen
Vorige  1, 2, 3, 4
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> BEAUTY EN VERZORGING
Gast
08-11-2012 22:29 Listers pink oil moisturizer Reageer met quote




Tip:
Was je haar met een vochtinbrengende shampoo of een repair shampoo,
Krullen zijn meestal zo droog aangezien er weinig vocht in zit.
Na het wassen een masker erin.
(handigste is om s'avonds te douchen en t masker erin te doen en deze er in de ochtend pas uit te wassen.)
Ik gebruik altijd lusters pink oil moisturizer in vochtig haar. (niet met handdoek je haar droogwrijven! Maak een tulband en laat het wat aandrogen!!!)
Het zorgt voor mooie pluisvrije krullen zonder ze vet te maken. En het kost maar een tientje ofzo voor een literfles! (in bijv de toko of bij pak verkrijgbaar en volgens mij ook bij de v&d, maar weet niet of ze m daar nog hebben)
Lekker op je kop droogfohnen mbv een diffuser en klaar is kees!
Succes ermee!!!
 




Gast
05-12-2012 15:31 krullen knippen Reageer met quote




curlsys is geweldig ! speciale knip techniek ik doe het bij kapsalon mooi in groesbeek. pluisvrije krullen ! Ook is het belangrijd hoe je zo'n diffuser hanteert, misschien doen ze het ook ergens anders ! Maar het is super, ben blij met mij gaafe krullen
Gast
06-12-2012 20:51 haar Reageer met quote




Ik heb ook krullen ik vind het wel mooi de krullen maar ik krijg het niet in model
Ik vind het erg kort
Ik heb me haar altijd vast ik wil het ook een keer wat anders maar niet als het er zo uit ziet mijn haar groeit niet
Weet iemand wat leuks voor me haar
Gast
15-01-2013 10:40 krullen behouden Reageer met quote




Ik douche in ieder geval nooit 's avonds, dan is het in de ochtend echt een ramp om mijn krullen een beetje normaal te krijgen. Douchen, wassen en een fijne conditioner er in (ik zweer bij de grote flessen voor normaal haar van kruidvat huismerk) handdoekdroog maken, borstelen en dan van andrelon curl control er in. op mijn kop hangen, met mijn ahdnen goed alle haren los gooien en aan de lucht op laten drogen Smile
Gast
08-10-2014 18:53 curlylover Reageer met quote




ik heb ook rullen maar van die pijpkrullen maar er is altijd eeentje die pluizig is dus ik deed alle producten erin maar er gebeurde niks moet ik het afknippen?
Plaats Reactie Pagina 4 van 4
Vorige  1, 2, 3, 4

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden