NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

krullen / kapsel verzorgen
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> BEAUTY EN VERZORGING
Gast
09-10-2009 20:38 Re: krullen / kapsel verzorgen Reageer met quote




hallo weet iemand hoe ik me haar kan krullen zonder mous of haar lak of haar spray of een krultang of wat anders te gebruiken dat heb ik allemaal geprobeert het helpt allemaal niet dus heeft iemand andere raad er mee

groetjes kelly
 




Gast
26-10-2009 12:18 kroes haar Reageer met quote




Hoi mijn dochter heeft een hele dikke bos kroes en wil dit lang laten groeien. Tot nu toe heb ik altijd het haar verzorgt maar ben nu echt op zoek naar een afro kappster die mijn taak uit handen kan nemen.
Wie weet een kapper in de buurt van Arnhem - Oosterbeek- Elst?
Gast
27-10-2009 21:54 krullen bovenin! Reageer met quote




Voor dames dier krullen bovenin willen!!

Ik heb zelf altijd permanent gehad. Vandaag bij de kapper geweest en zij heeft er zeker 10 a 15 cm vanaf gehaald en in flinke laagjes geknipt. Nu krulde het vanzelf!

Maar, helaas bovenin geen krul. Nu heb ik mijn krultang gepakt en ben de bovenste laagjes nu gaan krullen (niet de rest, want krultang is niet goed voor je haar.. bovendien heb je daar al krul!)..

En ben erg tevreden met het resultaat!! Niet vanaf de kruin, dat is onmogelijk met een krultang, maar wel een stukje extra, en het ziet er meteen leuker uit!.. ECHT.. het werkte!!
Gast
27-10-2009 21:55 Re: Krullen Reageer met quote




Anonymous schreef:
Hallo ,
Ik was mijn haren voordat ik ga slapen ik was mijn haren en doe ik een handoek op me hoofd en laat ik het even opdrogen een tijdje en dan haal ik het eraf dan knijp ik ze een beetje op en dan doe ik ze een beetje in model maken en dan smeer ik er een beetje olijf olie in en dan ga ik slapen met LOS haar , en in de ochtend als ik opsta heb ik ontzettende mooie krullen alleen heb ik EEN PROBLEEM ik krijg van boven geen krullen alleen bij het midden tot het einde ! wat moet ik er aan doen om het van boven ook gekruld te hebben ? als iemand het weet wilt iemand het even neerzetten.


zie mijn reactie (voorgaande bericht)

Ik hoop dat ik je kan helpen.. Je hebt al een krultang vanaf 15 euries.
Gast
31-10-2009 0:17 krullen / kapsel verzorgen Reageer met quote




Ook ik heb lang krullend haar en ben al jaren op zoek
naar dé anti-pluis tip. Natuurlijk zo min mogelijk kammen (en dan uitsluitend nat met veel conditioner erin) maar gewoon deze conditioner erin laten en zo oplaten drogen (leave in conditioner kan ook maar met lang haar heb je dan zoveel nodig dat die kleine potjes zo op zijn! Al die serums op olie basis maken je haar alleen maar vet en helpen niet echt tegen pluis. En trouwens hoeveel van die serumdruppels heb je dan wel niet nodig bij een lange grote krullenbos. Gewoon voorzichtig wassen, evt. kammen met conditioner, uitknijpen en veeeel conditioner en dan laten drogen. Succes
Gast
06-11-2009 13:10 Krullen! Reageer met quote




heeey meiden.
Ik heb ook krullen, k heb heeeel veel producten, shampoos gebruikt om te zien welke t beste voor me is! van de een na de ander, maar uit eindelijk heb k m gevonde.. Ik gebruik L'oreal Elvive folume shampoo, en k doe 1 x in d week haarmasker(ook van L'óreal elvive voor droog haar. Verder gebruik ik L'oreal studio curl power, perfecte product! je krijg heel veel volume in j haar, en j haren zijn pluisvrij! Ook gebruik k af en toe haarpunt versterkende creme van Andrelon, super goed voor je haren!
Ik heb nu helemaal geen last van pluizen, hele bos krullen! Krijg heel veel complimentjes!
Hoop dat jullie dr wat aan hebben.
xx
Gast
11-03-2010 11:56  Reageer met quote




hooii,
ik heb ook een bos krullen en het heeft heel erg lang geduurd voor ik me producten heb gevonden. Van afkomst ben ik een hele mix dus heb niet echt glad haar. het is niet kroes maar helemaal glad is het ook niet.
Mijn tips zijn:
Was je haar niet te vaak met shampoo. Laat de shampoo niet te lang intrekken daar word het droog van.
Maak je haar wel elke dag nat en kam het onder de douche met een conditioner. Smeer die niet helemaal op je hoofdhuid want daar gaat het over je hoofd hangen. En kan hem uit met een grove kam. Maar niet onder de douche straal. ( ze zeggen daty het niet goed is om je haar nat te kammen maar anders lukt het mij echt niet)
Na het douchen bind ik een handdoek op me hoofd zodat het ondertussen droogt tijdens het aankleden. Niet wrijven met de handdoek door je haar want daar gaat het van pluizen.
Na het aankleden doe ik altidj me haar en is het al best droog.
Ik kam het dan niet meer uit en doe er gelijk me producten in.
Cremevoeding van kruidvat, andrelon perfecte krul, sofnfree van de toko.
onderste boven hangen met me hoofd en het droogfohnen. op de middelste stand tenzij ik echt haast heb en het snel droog moet zijn.
tijdens het fohnen je haar inknijpen. ik begin bij me punten en werk zo naar boven. tot het helemaal droog is.
Het is een heel gedoe om het elke dag te doen, maja ik meot wel anders is het een vogelnest!
Gast
13-03-2010 15:45 Krullen Reageer met quote




Ik heb zelf ook krullen.
Ik haat het !
Ik heb al alles geprobeerd om ze er mooier te laten uitzien,
maar niets helpt.
Ze zijn te wild.
Tips?
Gast
30-06-2010 11:13 -- Reageer met quote




Hm iedereen zegt ongeveer hetzelfde,
Borstelen/kammen als het nog nat is en dan mousse erin.
maar ik heb altijd dat als de mousse opdroogt het dan een beetje hard wordt, en op sommige plekken krijg ik geen mousse omdat dat de onderlaag is.. Dat gaat er echt heeel raar uitzien.

dus de vraag is; hoe doe je mousse in je haar? xd
Cassady
15-07-2010 21:18  Reageer met quote




Het beste kan je s avonds je krullen uitkammen met water en conditioner erin en een beetje stylingsproduct zoals haarvet. Vervolgens een paar vlechten erin zetten ermee slapen.
Volgende ochtend vlechten eruit en dan alleen opfrissen met een conditioner en beetje styling product erin kneden en klaar.
En vooral verder niet eraan zitten.

Mousse, gel en haarlak zorgen er vaak voor dat krullen uitdrogen, klitten en sneller breekt
Je kan beter een stylingsproduct gebruiken met natuurlijke ingredienten
die je krullen zacht houden maar wel defineren, zoals shea butter, aloe vera en castor oil.
Gast
19-07-2010 22:30 krullen / kapsel verzorgen Reageer met quote




hoi
ik ben een mix mijn haar is droog en pluizig sinds kort gebruik is producten van Phytospecific is special voor droog en krullend haar mijn haar zit nu beter en ziet er gezonder glanzender uit.
gr
Gast
11-08-2010 14:18 hoe ik me haar verzorg Reageer met quote




Voordat ik me haar was doe ik er olijf olie in. Het stinkt wel wat maar dat was je er uit. Dat doe je met lauw water. ik gebruik Garnier fructies voor normaal haar terwijl ik een bos krullen heb. Als ik me haar heb gewassen doe ik het in een handdoek en droog het dan met een fohn met me hoofd naar beneden gekeken. tevens doe ik er John frieda freeze ease erin maar dat moet je er in doen na het wassen en dan zijn me krullen mooi en glanzend
Gast
19-08-2010 18:27 krullen Reageer met quote




Ik heb jaren weave in mijn haar maar vandaag heb ik het eruit gehaald en wil voorlopig mijn eigen haar behouden,maar ik heb ook europees haar dus dun droge kleine krullen,hoe moet ik het nu gaan verzorgen,en dat ik mooie en dikke krullen krijg
Gr Nellie
Gast
17-09-2010 20:01 dun en fijn haar Reageer met quote




Het is moeilijk maar hoe vind je een leuk kapsel voor een 50 plus vrouw, alles is altijd voor jonge meiden, maar ik denk vrouwen in deze leeftijd willen ook graag hip eruit zien. Ik heb zelf dun en krullend haar, maar weet me geen raad mee. eenige tips?
Gast
30-09-2010 18:06 dik, lang krullendhaar Reageer met quote




ik heb dik, lang krullendhaar
soms word ik er helemaal geak van
ik doe er andrelon purfect krul shampooen andrelon purfect krul conditioner en andrelon purfect krul in.
maar doordat ik zolang haar heb en dik woorden mijn krullen golvend wat ik dus niet wil dus mijn vraag WAT MOET IK DOEN ik heb gelzen dat je eiren in je haar moet doen ofzo iets ik weet niet of het hebt maar zal het proberen. Maar heeft iemand tips voor producten die niet zo duur zijn maar toch wel goed werken..??
alvast bedankt liefst amira
Gast
02-11-2010 19:07 `toevallig heb ik ook krullen Reageer met quote




Ja, ik heb ook krullen, en ik ben het helemaal zat.
ik gebruik, net zoals bijna alle andere hier, andrelon perfecte krul enzo.
en ik heb dan wel krullen enzo, maar het gaat altijd zo pluizen?
hoe verkom ik?
Gast
23-11-2010 18:06 Krullen Reageer met quote




Ik heb zelf ook krullen , eerste hatte ik dat maar nu vind ik ze wel mooi, en als ik er even geen zin in heb doe ik het een knotje (staat heel mooi met krul)
Maar ander was ik eerst m'n haar met garnier ultra doux Avocado en kam ik mijn haar (als ik nog in de douche ben) daarna laat ik zo drogen tot ze semi-droog is en dan doe ik er wat l'oreal kerastase bain elasto curl in en dan laat ik het verder groeien
Gast
27-12-2010 16:00 verzorging Reageer met quote




hay!
ik ben een meisje van 14 jaar
en ik heb een bos krullen
ik heb geen lang haar maar net ietsje
boven m;n schouders. ik douch 's ochtents
ik was mijn haar met pantene en dan
met de paarse stikker dat is voor mooi
en krullent haar. het helpt echt goed bij mij.
voordat ik het ga fhonen doe ik er
mouse in van newwave voor krullen.
het helpt ook tegen het fhonen. en het helpt
echt geen gesplete haarpunten meer!(:
en het ziet er verzorgt uit.
ik fhon mij haar met m;n hoofd ondersteboven.
als ik klaar ben met fhonen doe ik er
van andrelon kort en krachtig paste.
je haar word er niet zwaar van maar helpt erg goed.
daarna doe ik er nog beetje haarlak in van new wave.
en klaar mijn haar zit de hele dag goed.

xxxx.
Gast
30-12-2010 23:18 Krullen niet mooi Reageer met quote




Ik heb ook krullen. Ik maak het 's ochtends vochtig onder de douche. Dan kneed ik er mousse in en dan wax. Het helpt allemaal voor een mooie bos krullen, ik heb alleen liever steil haar, alleen dat durf ik toch niet aan... Er is een jongen die ik heel leuk vind en hij mij ook, maar hij vindt mijn krullen echt niet mooi. Ik word daar heel verdrietig van. Wat moet ik nu? Ik wil niet veranderen.
Gast
04-01-2011 15:48 haar. Reageer met quote




ik heb zelf donkerblond, haar het krult bovenop helemaal op, een stijltang helpt niet, we hebben heel veel al geprobeert, wat ik graag wil is dat ik onderaan krullen en beetje, en boven juist stijl.
Wat moet ik doen, iemand tips?
Gast
12-01-2011 15:58 :( Reageer met quote




heey (;
ik heb ook krullen en khaat het echtt ;o
meestal fohn ik ze helemaal stijl maar dat kost heeeeeeel veel tijd Sad omdat ik heel dikke haren heb !
meestal doe ik wassen , en dan drogen en beetje en dan wat krul mousse erin van l'oreal mijn krullen zyn in hele goede vorm enzo maar mijn haar steekt ontzettend hard Sad
wetenjullie hier iets voor ?
alvast bedankt (: xxx
Gast
14-01-2011 18:24 HELP!! Reageer met quote




heey
ik heb zelf ook krullen en echt gewoon niets helpt, m'n moeder zegd de hee tijd dat het zo mooi is maar het is een wilde pluisbos! iedereen zegd ook dat je het nat moet maken en kammen maar als ik het nat maak en het kam dan word het alleen maar pluiziger. gisteren heeft m'n moeder m'n haar korter geknipt en het helpt van achteren een beetje maar van voren helpt het echt niet! en al die haar producten zijn ook zo duur. mijn moeder heeft al zoveel gekocht maarr niets helpt en ze koopt nu niets meer wand ze is bang dat dat dan ook niet meer helpt Sad
het is echt een drama.
en ik ga echt geen krul of styltang gebruiken wand dat is echt super slecht voor je haar en het blijft maar 2 dagen zitten.
heeft iemand raad voor zo'n grote pluisbal?
ik wil gewoon mooie krullen.
Xx.
Gast
23-01-2011 0:49 Re: Hoe krijg je mooie krullen Reageer met quote




Anonymous schreef:
Het beste is na het douchen je haren droog laten worden, en pas daarna je haren kammen.

Tip: Niet je haren kammen na het douchen je haren zijn dan nat en kunnen dan afbreken.
laat ze drogen en pas daarna kan je het borstelen.


Je moet juist niet je haren kammen als ze droog zijn. dan ontstaat er een grote pluizenbol!!!
Gast
23-01-2011 0:55 Re: Krullen niet mooi Reageer met quote




Anonymous schreef:
Ik heb ook krullen. Ik maak het 's ochtends vochtig onder de douche. Dan kneed ik er mousse in en dan wax. Het helpt allemaal voor een mooie bos krullen, ik heb alleen liever steil haar, alleen dat durf ik toch niet aan... Er is een jongen die ik heel leuk vind en hij mij ook, maar hij vindt mijn krullen echt niet mooi. Ik word daar heel verdrietig van. Wat moet ik nu? Ik wil niet veranderen.


Als een jongen je leuk vind betekent dat dat hij ook van je bos krullen houd! Die jongen is het niet waard om je krullen in te ruilen voor steil haar als je dat niet wilt. Je moet doen wat jíj mooi vindt want het is jouw lichaam. Als hij je écht leuk vindt dan accepteerd jou met je mooie krullen!!!
Gast
23-01-2011 0:58 Re: -- Reageer met quote




Anonymous schreef:
Hm iedereen zegt ongeveer hetzelfde,
Borstelen/kammen als het nog nat is en dan mousse erin.
maar ik heb altijd dat als de mousse opdroogt het dan een beetje hard wordt, en op sommige plekken krijg ik geen mousse omdat dat de onderlaag is.. Dat gaat er echt heeel raar uitzien.

dus de vraag is; hoe doe je mousse in je haar? xd


jaa, daahaag. neem er de tijd voor??
Gast
08-02-2011 18:19 krullen? Reageer met quote




ik heb vanmezelf best apart haar ik heb grote krullen pijpenkrullen slag golf en ook hele stijle plukken me haar kom onegveer ( als ik hetheb gestyld) tot me onderrug en als het krult tot me borst. nu zit ik erover na te denken om er een stuk af te halen odat het (alshet styl is tot ongeveer me taille komt maar dat betekent dus dat me haar dan nog meer gaat opkrulllen en welke krullen zouden dan het mooist zijn? en zou ik het wel doen?
Gast
22-02-2011 18:26 Love my Curls! Reageer met quote




Ik heb zelf dun haar, maar ik ben er wel 40min mee bezig tot ik er een bos mooie krullen van maak. (Krullen heb ik van me zelf)
Het heeft me echt lang geduurd tot ik wist hoe ik met mijn krullen om moest gaan.. Ik had altijd plat van boven, en heel wat krulletjes aan de onderkant. Nou, wat ik nu doe is als volgt:
Na het douche maak ik me haar een beetje droog met handdoek, en kam ik mijn hele haar glad, vervolgens doe ik heel wat andrelon mousse in, en knijp ik het in van onder tot boven. Vervolgens buig ik voor over, en maak ik mijn hele haar droog met fusser. Hier door krijg je dan ook aan de boven kant heel wat krullen, en volume.
Daarna doe ik een beetje wetgel in mijn gehele haar, en maak dat weer droog met fusser.
Daarna touppeer ik mijn gehele haar met een 1rij kammetje.
En huppsakee daar heb ik mijn mooie krulletjes.. Smile)
Gast
01-03-2011 17:45 krullen Reageer met quote




zelf heb ik een bos krullen ongeveer tot onder mn schouder best lang.
het is natuurlijk lastig dat altijd mooi te hebben zitten.
Maar het lukt me altijd wel.
Ik ga douchen en was mijn haren met Andrelon Perfecte Krul, ik kam het goed uit.
Als ik uit de douche dip ik mijn haren droog met een hand doek
niet wrijven! want dan word het pluizig.
Gelijk daarna doe ik Andrelon Perfecte Krul Control Creme erin. Ik daar best veel van in zodat als ik het fohn het niet droog word maar er mooie krullen van komen en ook nog eeens volume hebben.
Na het fohnen is het bij nog niet altijd perfect de bovenkant is dan soms te veel opgedroogd en word pluizig.
geen probleem want daarna doe ik er nog iets meer andrelon in en breng het in model.
Zo blijf ik doorgaan tot het eindelijk goed zit.
Jammer want de oude andrelon control creme is uit de markt.
Die was namelijk perfect voor krullen.
Ze hebben nu een nieuwere versie, die vind ik best slecht
want het maakt je haren erg plat en toch oook wel pluizig.
Jammer dat ze die hebben weg gehaald ik baal er ontzettend over.
Nu gebruik ik de andrelon control creme Volume..
Die is niet perfect maar die werkt beter dan de Perfecte krul.
Ik ben nog op zoek naar een andere betere creme
Gast
06-03-2011 23:43 krullen Reageer met quote




Ik heb kleine krulletje en enorm pluizig haar als ik er na het douchen niks mee doe.. Wat ik zelf altijd doe ik 1 a 2 keer per week wassen met shampoo, elke dag cremespoeling en kammen onder de douche anders kom ik er echt niet doorheen.. Dan mijn haar in een handdoek, even laten zitten (ongeveer tijd van het aankleden) dan kam ik het nogmaals uit en doe ik er een mengsel in van andrelon perfecte krul en dare en repair creme, het enige is te zwaar om alleen te gebruiken, en het andere te licht, samen perfect!! dan breng ik het in model en om het pluizen en mijn haar in model te houden doe ik er nog gel in.. Zolang ik geen helm op mijn hoofd zet en niet een dag ga winkelen en allerlei truitjes ga passen zit het goed...
Gast
12-03-2011 12:31 Wassen Reageer met quote




Dames,

Wat voor krullen je ook hebt, met shampoo wassen is niet goed voor je haar en zeker niet meerdere keren per week. Het is zelfs een soort lifestyle: ze noemen het no poo'er (geen shampoo-gebruiker). Ons haar is nl droger en shampoo droogt het alleen maar nog meer uit, dus meer pluis!!!). Ik was mijn haar alleen met speciale conditioner, gebruik daarna leave in conditioner en 1 keer per maand was ik het goed met speciale shampoo. Verdiep je eens wat meer in je eigen haarsoort!!
Plaats Reactie Pagina 2 van 4
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden